Guest 9163 Posted April 2, 2008 Kako se podesava broj obrtaja na Fiat Bravi? Broj obrtaja mi stalno pada na 600 cim se motor ugreje i cesto se gasi auto. Jel postoji neko resenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 2, 2008 ...mislis ono, uzmes srafciger i negde pritegnes neki sraf... Nema to...U servis, da ti ociste ler gas, i da ti ociste dizne, i onda obrtaji u leru nece varirati... A, ako si davno menjao svecice, trebas i njih...NGK obavezno...Drugi filter za vazduh...Imao sam Bravu 1.6 16v, komplet svecica ti je oko 20 eura.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9163 Posted April 2, 2008 Znam drugar. Cistio sam leptir gasa,menjao filter vazduha,cistio step motor koji radi ok,dizne sam cistio prosle godine tako da ne verujem da su vec otisle u materinu. Svecice i kablove sam takodje menjao pre mesec dana tako da nemam ideju zasto mi obrtaji padaju. Najveci problem je sto auto sam spusta obrtaje cim se motor zagreje na 600 obrtaja umesto da drzi na standardnih 850. Dal je problem mozda u kompjuteru (ECU) ili ipak nesto banalno tipa filtera za benzin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 2, 2008 ...kad sam menjao skoro na Stilu 1.6 svecice, cistio ultrazvucno dizne, menjao filtere i ostalo...ponovo je podesena i elektronika...Mora da se elektronika ponovo uskladi sa fabrickim parametrima, jer imas nove svecice, ociscene dizne i sve ostalo...Ona je bila ''naucila'' da radi sa zaprljanim sistemom... Mozda pre svega to...da odes da ti povezu auto na komp, i podese ler na taj nacin...A, kako si cistio dizne ?Jel' su skidane i u ultrazvucnu kadicu stavljane ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9163 Posted April 3, 2008 ...Da skidali su ih i drzali u ultrazvucnoj kadici i mislim da bi trebale da traju. Ja nisam nista na kompu podesavao posle promena filtera,dizni i slicno ali dizne sam cistio jos pre godinu dana i nisam tad imao problema sa niskim obrtajima. Probacu,nemam sta da izgubim. Reci mi jel mogu to da uradim u bilo kom servisu koji ima dijagnostiku ili mora negde na boljem (skupljem) mestu? Gde si ti radio to na Stilu? Ostavi mi neku preporuku ako imas na PP. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedro 0 Posted April 3, 2008 Idi kod Gorana na Altinu i on ce ti to zavrsiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted April 3, 2008 misaknez84, ako se tebi auto gasi onda zaista to što prikazuje obtaljka jeste tako. Nema tu štelovanja. Ne gine mu dijagnostika pa dugme reset Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9163 Posted April 3, 2008 da vidim po forumu da je Goran mnogo hvaljen majstor za Fiata pa cu probati kod njega da se resim muke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted April 3, 2008 ...jes al' ima da ga cekas tri nedelje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9163 Posted April 4, 2008 ^^^ Ma nije bitno. Ocigledno da valja cim je toliko zauzet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8916 Posted April 24, 2008 Pošto je sličan problem i sa mojim autom možda neko ovde zna rešenje...Vozim Brava 1.6 16v '98.god (benzin).Imao sam problem sa senzorom leptir gasa a pošto sam imao plastičnu usisnu granu trebao sam menjati celo kućište sa senzorima lera i leptira.Kako nisam mogao naći dotični deo a u delti zavrću uši,zamenio sam ceo sistem metalnom usisnom i kućištem od starijeg modela na kome se senzori zasebno menjaju...Sada imam problem samo kod prvog jutarnjeg paljenja kada auto ne palim nekoliko dana.Naime šta se dešava:Upalim auto (normalno iz prve) bez problema.Motor radi pod automatskim saugom nekih 30-40 sekundi normalno a onda od jednom mu se smanji ler i on počinje da brljavi i počinje prava agonija i borba da se ne ugasi tj.da uspostavi normalnu kontrolu nad režimom rada.Nekada u tom trenutku dodam gas i sve bude ok ,nastavlja da radi normalno pod saugom dok se ne ugreje.Kasnije tokom celog dana nema nikakvih problema kod paljenja.Nekada ga namerno pustim (kada počne da brljavi) da vidim jel' može sam da se izbori sa problemom.Elektronika uspe da uspostavi kontrolu nad motorom i nastavlja normalno da radi jedino što u tom momentu kada dođe do te tačke ja nemam srca da ga pustim da s emuči pa mu dodam gas posle čega nastavlja normalno da radi.Ima li neki stručnjak među vama koji bi mogao da mi objasni o čemu se radi i šta ja da radim...Hvala u napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 26, 2009 u prvom slucaju sve lici da ipak step motor ne odradjuje kako treba jer ako je u voznji sve ok a samo brlja na leru.nije opisano kako je proveren step.slican problem imao boki i detaljno opisao sve varijante cak i potenciometar gasa.u drugom slucaju licno imao isti problem doduse na 2.0 20v uzrok su bile zaprljne dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted March 2, 2009 sve to moze biti uzrok,dizne,svecice,.....vidi ako te ne mrzi sezor temperature motora...otprilike,on kada popusti ume da brlja ler gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
goransid 0 Posted January 7, 2011 Posle radova na glavi (ZAMENA VODJICA,SLAJFOVANJE VENTILA I RAVNANJE GLAVE) desava se da kad postigne radnu temperaturu gasi se ne uvek ali cim ukljuci ventilator na hladnjaku on povuce struje i onda se ugasi.Inace pali odlicno a to mu se nije dogadjalo pre tih radova a ne vidim nigde da se moze ler pojacati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole12 0 Posted September 17, 2017 Ljudi imam problem sa motorom fiat marea 1.6 16v.znaci mjenjo sam diftung glave.spakovo sve upalio auto(upali odmah)al sta se desava.nece da radi fino trokira.nece da primi gas preko 4 000 obrtaja.na plinu ista stwar.promenio kablove.svecice.dal treba kacit na diagnostiku posle raskacavanja senzora?poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted September 17, 2017 Mozda zupcenje treba proveriti....,Neka kaze neko strucniji sa foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole12 0 Posted September 17, 2017 Sad sam supo nesto na usisnoj grani.kad istekam dzek od step motora prima gas normalno ful.kad ga vratim opet nemoze prwko 4000.o cemu se radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites