Jump to content
FAS Goran

faya_tz

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About faya_tz

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 01/16/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tuzla

Previous Fields

  • Garage
    Punto mk2
  1. Pozdrav svima...malo se radilo na autu u skorije vrijeme...nista pretjerano, ali eto, sitnica neka... Kao prvo, stavljen je zadnji spojler od sportinga, mada nemam nigdje sliku s njim, ali uslikacu... Dalje, ugradjeni su amortizeri prednje haube. (Ukoliko nekog interesuje proces, mogu objasniti, nije nista komplikovano) Narucene su gewinde, svaki dan bi trebale da su tu, idu uz njih gume manjeg profila (195/45 R15) i to bi bilo to za ovu sezonu.. Evo jedna skorija, onako nek se nadje Pozdrav..
  2. Pozdrav svima... Molio bih one malo iskusnije oko ovoga, da mi pomognu...naime, posto sam neuspjesno ugradio maglenke na mk2 punta (ne funkcionisu na onu tipku unutra), iako sam sve spojio po shemi fabrike, desilo mi se da mi non stop kad je kontakt aktivan, rade maglenke...eh posto sam ja maglenke i htio kao dnevna svjetla, to cak mozda nije ni lose...e sad volio bih da kad upalim kratka, da se one gase...da li postoji neki nacin da nekim relejom il necim tako prekinem recimo masu, kad upalim kratka... Nadam se da ste me razumjeli..
  3. eh svaka ti cast druze...objasni bas kako treba... pa nista, provjericu to sto ti kazes, kad upalim tamo na tabli, imal napon na 86 i 85... ako bude, to je to, samo sa 87 fakticki treba dovest do maglenki...a to je po sata posla hvala ti na objasnjenju
  4. eh sad, kako god gledam ovu shemu, ne ide mi opet u glavu gdje dovest zice od maglenki na relej, tj. na koji kontakt... jer danas sam vidio da kad kliknem dugme u kabini na onim prekidacima upali lampicu na tabli, znaci ima dovod do table...pretpostavljam onda i da ima do kutije s osiguracima, pa fakticki samo fali od kutije s osiguracima do farova... mozel mi neko sa sheme pojasnit na koje kontakte od ova 4 na releju idu zice sa sijalica... hvala
  5. da mi je da mi makar ima do table s osiguracima...lako je od nje do farova provest
  6. A gdje su ti bili dzekovi, koji se ubace u far...ja ih bar kod sebe nisam vidio jos...? :S Svaka cast na objasnjenju, taman sad da znam kako uradit...jer imam i prekidac originalni na centralnoj konzoli, imam originalni relej, al nemam samo te dzekove sto idu na polopac fara...ili da ih mozda malo bolje potrazim
  7. U pravu si ti, moze on da potrosi vodu tako, ali to su minimalne kolicine, a ne za par dana litar vode...u tome je fol Danas sam usuo neku tecnost njemacku za dihtovanje rashladnog sistema, pa cemo vidjet, ocel to sta rijesit...ako ne, onda ide na skidanje svega redom, dok se ne ustanovi "rupa"...zato kazem, ne moze dihtung onoliko "potrosit"...mogo je pomijesat, ali ne potrosit toliko vode...
  8. Ja kolko znam ne moze trositi vodu, a da je negdje ne pomijesa s necim...da nivo ulja raste, ok, reko bih mijesa vodu u ulje, ali posto je s autom sve ok, ne gubi na performansama i slicno, ne vjerujem da je dihtung...mislim, to mi vec duze vremena gubi, nevezano s ovim sto prokrklja ujtru na 3 klipa... Jutros je recimo normalno upalio, bez krkljanja...dakle, mislim da je ipak problem elektronicke prirode, tj. vlaga na kontaktu dizne, ili u samom kablu, ili bobini...
  9. Pa i ja pogledam nekim svjetlom, osvijetlim je sa strane...a i kad je na maksimumu, trebas odozgo da vidis antifriz...ako ga ne vidis, na minimumu je, ili ispod...
  10. Belaj je sto auto ne mijesa vodu i ulje, ne trosi ulje, ne dimi plavo iza...bukvalno motor radi ko sat, bez ikakvih problema... Antifriz gubi negdje, pa cu prvo probat ubacit onaj prah...pa cemo vidjet hocel rijesit problem gubljenja antifriza...ako bude glava, ide popravka i prodaja...odma uzet sta drugo
  11. Znam ima dosta slicnih tema, citao sam, al nista ne nadjo, kako je ko rijesio problem... Znaci, ujtru prvo paljenje ko na 3 klipa, i onda prokine...kabl baca iskru dobro, ali jednostavno nije to to...auto i dalje nastavi radit dok ne prokine.. Svjecice su nove stavljene prije par hiljada, Beru-ove, cak sam tu koja zajebava stavio opet novu, reko da nije ona u prekidu, ali ista stvar... Ima li iko ikakvo rjesenje da mu je pomoglo? I da, je li se kome desavalo da mu gubi vodu/antifriz, a da se ne vidi lokva ispod, izgleda samo u voznji, i naravno ubacuje zrak, da auto nakon nekog vremena krene preko polovine da se grije...ali nikad ne ide u crveno polje...ventilator se pali, ali nije to to, uvijek fali vode... Ima li neka boljka na njima, da curi negdje konkretno... Radi se o motoru 1.2 8v Pozdrav
  12. Ja opruge ne bih sabijao niti kratio nikad...sad ako si ih zagrijao, sabio, cekaj samo da pukne na nekom jacem opterecenju... Lijepo ljudi uzmete pare i kupite opruge (mogu se nac izmedju 50 i 70 eura) i eto vam i sigurne voznje, a i ljepseg izgleda... Auto lijepo izgleda, u fulu sve, samo da nisi te opruge dirao, bio bi jos bolji.. @SikterBre: ja i zimi vozam na sportskim oprugama, i normalno...nekad negdje malo strugne, ali snijeg je to, nije kamen
  13. Probaj plavu neku? Dobro bi isla kao kontrast na narandzastu. A auto, felge vece, spustaj i to je to...ne treba ti nista dalje...eventualno xenoni zbog efekta i funkcije, a ne kao tuning
  14. Koliko sam ja upoznat s tim, sve bi trebalo da ti pasuje, ukoliko sve prebacis...od ECU-a i svih ostalih elemenata elektronike i paljenja, od tog starog brava...znaci sam motor, vjerujem i sam da ne bi pasao, ali ako sve prebacis, zasto ne bi radilo
  15. Jaoo, koja brutala od auta. U Tuzli se nedavno jedna pojavila (vozi je covjek koji samo Lancie fura, bar sam tako cuo), i to je jedina u Tuzli. Uvijek se ibretim kad prolazim kraj nje, i zagledam je, kao prvog dana. Stvarno svaka cast, jos ovako ocuvan primjerak, i malo presao...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...