Jump to content
FAS Goran

ns alex

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About ns alex

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Thesis 2,4 benzin ; Nissan Juke 1,6 benzin

Recent Profile Visitors

1215 profile views
  1. Na žalost, došlo je vreme da se rastanem od moje Lancije Thesis. Neki od članova Foruma su imali prilike da je vide i uživo na druženjima, drugi mogu da je vide na " Polovni automobili " sajtu za prodaju automobila. Ukratko, Lancija Thesis amblema 2.4 benzinac, 2004 godište, PREŠLA 46.000 km. Stanje salonsko, kolekcionarski primerak. Zelene metalik boje, unutrašnjost od bež kože. Kupljena u Lancijinom salonu u Nemačkoj 2007.god. sa pređenih 7.000 km. Ko je zaintresovan, može se o njoj raspitati i kod "Gorana" u servisu na slatini, u Zemunu, koji ju je održavao. Pošto nisam otkrio kako da postavim oglas, ja sam to učinio ovako. Izvinjavam se zbog toga, ali uz sav moj trud, drugacije nisam mogao. Pozdrav svim forumašima.
  2. Najzad sam , uz pomoć Neše, rešio problem zaboravljenog pasworda ( ah te godine). A što se tiče kola, zaista mogu o njima da kažem sve najbolje- Jeste da je pršla svega 44.000 km, ali, obzirom na godine, mislim da je kvalitet izrade zaista vrhunski. Ne verujem da bi bilo koji nemac premium klase u tim godinama i sa tom kilometražom bolje izgledao. To se posebno odnosi na kožni ebterijer, ali i sve ostalo izgleda kao u fabričkom stanju. Do sada , sem redovnih malih i dva velika servisa nisam imao bilo kakvih problema. Ono što savetujem je da vlasnici Thesisa vode računa da imaju uvek akumulator u besprekornom stanju. Puno bagova i kvazi grešaka koje se prikažu na displeju potiču od slabog napona. I sam sam imao to iskustvo dok nisam promenio akumulator koji me je služio dobrih 7 god. Isto važi i za akumulator EPB, koji nije baš dugovečan. sve ostalo je besprekorno. U vožnji po gradu ne znam koliko troši, jer ga vozim , uglavnom, do perionice ili ređe ako mi je potreban " prestižan" auto. Na autoputu, od moje zgrade u NS kod Štranda pa do specijalnog suda na Voždovcu ( znači ima dosta i gradske vožnje), troši oko 8,5 l, stim da mu je tempomat podešen na 120 km. Znao sam da joj pustim kajase i na 220 km/h ali tada se ne gleda na potrošnju. Savet onima koji žele da kupe Thesisa : 1. Izbegavajte kupovinu iz Italije !!! Italijani su divan naod ali im je briga o kolima na poslednjem mestu. 2. Bolje dajte ( ako možete ) više novca za manju kilometražu ili auto koji je stvarno održavan ( a to nije teško primetiti), to će vam se brzo vratiti. Ako nemate bar 6-7.000 EVRA nemojte ni pokušavati da ga kupite. Te varijante kod nas za 3.000-3.500 EVRA samo će vas, posle kratkotrajnog osećaja sreće i zadovoljstav, dovesti do očajanja. Pogledajte strane sajtove, pa ćete videti kolike su cene primeraka sa manjom kilometražom ( pod manjom kilometražom podrazumevam primerke od 50.000-100-000 km). Cene se kreču od 10.000 - 15.000 pa i više. D li se i prodaju po tim cenama, ne znam. Ali mislim da će ovaj auto sa godinama biti tražen medju kolekcionarima. Za sada od mene toliko. Inače, započeo sam prepisku sa Vladom koji ima radionicu za Thesise u Bratislavi i vidim da zaista puno ima posla i iskustava, pa ako nekome treba e-mail može da mi se javi. Da, kad je reč o majstorima u Srbiji. Preskočiću loeše, koji nemaju pojma ni gde se nalazi filter za klimu a rade u ovlašćenom servisu. Veoma lepo iskustvo imam sa Servisom Goran iz Zemuna. Pre svega zato što cenim ineligentne majstore, a drugo i sam je imao Thesisa, pa sam po preporuci došao kod njega iz Novog Sada i nisam pogrešio. Žao mi je što se sve manje bavi Thesisima, ali ako mi ustreba ja ču mu se javiti. Ovo nije reklama, već moje lično iskustvo. Da vas ne davim više, od mene toliko.
  3. Pre svega, čestitke i veliko hvala organizatorima za trud i dobru organizaciju skupa. Nije lako dogovoriti se ni kada ideš na utakmicu sa društvom, a kamoli organizovati skup barem 70-80 ljudi i to sa hranom i pićem. Sve je bilo odlično, samo je pivo brzo prošlo, što obzirom na lepo vreme i nije čudno. Žao mi je što nisam dočekao prase, ali verujem da se onim strpljivijim itekako isplatilo. Sve u svemu, jedan lepo iskorišćen dan.
  4. Definitivno dolazim sa ženom po prvi put na ovakvu vrstu druženja. Pošto nikada nisam bio u Košutnjaku, dolazimo pred sava centar, pa ću se uz nekog šlepati. Nadam se dobrom provodu, a izgleda da će i vreme definitivno da posluži. pozdrav svim forumašima i vidimo se u nedelju.
  5. Ako neko od vas dolazi u Novi Sad, rado ću mu pokazati auto, ili ako postoje zajednička okupljanja ljubitelja Thesisa, voleo bih da se i ja priključim.
  6. Auto nije bio u Dobroti, a ne znam ni gde je to.
  7. Evo momci, pa ocekujem komentar. Neke slike su od prosle, neke od pretprosle godine, ali je stanje i danas identicno.
  8. Pozdrav svima, iako sam vlasnik prelepog Thesisa već više godina, tek sada sam se uključio na ovaj forum, kao veliki ljubitelj automobila, a posebno neobičnih, vanstandardnih, kao što je Thesis. Ja sam od retkih srećnika koji vozi Thesisa kupljenog sa samo 7.500 km u lancijinom salonu u Nemačkoj. Do sada sam ukupno prešao svega 37.000 km, a auto je 2004.god. Radi se o 2.4 benzincu, amblema nivo opreme. Auto je besprekoran, metalik zelene boje sa bež kožom, koja i danas miriše na italijanske prodavnice cipela iz vremena kupovina u Trstu ( oni malo stariji, u koje i ja spadam, znaju o čemu govorim ). Pre 3 nedelje sam se vratio iz ture po Italiji, gde je vožnja bila pravo zadovoljstva, a prednosti navigacije su došle do punog izražaja (skinuo sam sa neta poslednju verziju Italijanske mape za Thesisa ). U Sloveniji sam promenio fabričke gume koje su još uvek izgledale kao nove, ali sam ih zbog proteka vremena ipak zamenio i ponovo stavio Good Year. Gume u Sloveniji su mnogo povoljnije, i sa vraćenim PDV-om sam prošao oko 200 EVRA jeftinije nego kod nas ( ako nekog zanima ). Za sve vreme exploatacije nisam imao nikakav ozbiljniji problem. samo su senzori ponekad bez razloga davali lažne signale da je nešto neispravno, ali to se najčešće dešavalo zimi, kada je, zbog držanja auta u garaži i redje vožnje, akumulator bio slabijeg napona. Pored toga, menjao sam akumulator EPB kočnice i, naravno, uradio veliki servis, koji se radi posle svakih 5 god., bez obzira na kilometražu. Servisi i veliki i godišnji nisu skuplji od prosečnih automobila, a što se cene delova tiče, to ne znam, pošto nisam do sada imao nikakvih kvarova. Akumulator EPB kočnice sam menjao pre 3 god i koštao je oko 2.500 din. Mislim da je auto u celosti izuzetno kvalitetno napravljen, bez obzira šta drugi komentarisali o italijanima. Enterijer je bukvalno kao iz fabrike, a exterijer se sija, iako sam ga samo jednom polirao. Auto je parkiran, doduše, u garaži i prekriven je laganom ciradom. Zimi ga provozam samo ako je put suv, da bih napunio akumulator. Naravno i leti vodim računa da ga ne parkiram na suncu, jer UV zraci su" smrtonosni" za kola. Ali to sam JA.Uživam u kolima. Poneko me možda i čudno posmatra, ali sam siguran da bi svaki menjao auto sa mnom Ipak, sve to je moguće jer sam imao sreće kod kupovine kola, koja su kupljena od ovlašćenog lancia dilera i jer imam drugi auto koji koristim po gradu, a Thesis je 90% kilometraže prešao van grada. Neko je tražio savet gde da održava svog Thesisa. Ja mog vozim u servis " Goran " u Zemunu ( vidim da se i on uključio na forum, pa ga pozdravljam, setiće se najboljeg Thesisa u Srbiji), i do sada sam više nego zadovoljan njihovom uslugom. što se potrošnje tiče, po gradu ne znam, jer ga malo vozim, a van grada, recimo od NS do BG i nazad troši od 8-8,5l. Toliko mi je u proseku trošio i na ovom jednonedeljnom putovanj po Italiji Sama vožnja je lebdenje na oblacima, posebno kada sam promenio stare i već prilično tvrde gume. Iako u već uveliko srednjim godinama, nisam ni osetio 2.500 km po Italiji, mada, imam dosta problema sa ledjima. I ni ujedno trenutku se nisam osećao inferiorno pored svih onih besnih kola pored kojih sam prolazio. lep osećaj ! Pokušaću da postavim i nekoliko slika da vidite o čemu govorim. pozdrav svim forumašima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...