Jump to content
FAS Goran

tiberius

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About tiberius

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NS

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.9DS
  1. skidanje tapacirunga: zamena podizaca stakla:
  2. nisam znao ovo za otvaranje dok radi motor, video sam majstore da to rade pa samo zato i ja tako.
  3. resio sam problem, gumeni kraj je bio u posudi. izvadio sam ga uz pomoc dve zbice od bicikla, koje sada cuvam u autu u slucaju da se situacija ponovi
  4. Danas uvece mi je pri proveri tacke mrznjenja antifriza gumeni vrh meraca upao u ekspanzionu posudu rashladne tecnosti. Motor je radio kada se to desilo. Ajde me obradujte i recite mi da cu ga ujutru zateci u posudi i da necu morati da raskupusam pola auta da pronadjem jebeno parce gume
  5. Uradio sam dijagnostiku u FiatEcuScan 3.6 i dobio sledece greske: - P0110 - Air temperature sensor - P0510 - Flow modif. throttle - P0638 - Flow modification throttle command Auto inace vozim sa iskljucenim protokomerom (test je radjen sa ukljucenim) jer u suprotnom trza i zna da se gusi na nizim obrtajima. Jel to definitivno do protokomera ili moze da bude jos nesto?
  6. super, hvala, to ne bi trebalo da bude skupa popravka jel tako?
  7. znam da smaram sa ovim pitanjima ali da imam para da ga oteram kod majstora i ne pitam sta kosta to bi i uradio uglavnom iskljucio sam danas protokomer i trzanje je prestalo sto je super ali sam otkrio nesto novo, ako pogledate snimak videcete da mi curi gorivo na, bemliga ne znam ni kako se to zove, uglavnom, vidi se u videu. mislim da nije ovo zeleno crevo jer je menjano prosle godine. jel sad mozete da mi kazete sta se tu desava?
  8. Proslo je nedelju dana od pojave trzanja i situacija se svakim danom pogorsava. Sada trza skoro uvek kada dostigne 2000 obrtaja, osecaj je kao kada nestaje goriva. Kada se doda malo vise gasa krene da dimi. Miris izduvnih gasova nije normalan (to mi je i jedan majstor potvrdio) mene asocira na spaljenu plastiku. Auto je presao 188000 km (kupljen sa navodnih 130000) Jel to definitivno lucas pumpa ili moze biti i nesto drugo?
  9. Problem se manifestuje tako sto na 2400 obrtaja auto pocne da trza, kao kada bi naizmenicno davali i oduzimali gas, motor, koliko sam cuo ne menja zvuk, ustvari nista drugo se i ne desava samo to trzanje i kratkotrajni gubitak snage. Kada se posle toga pusti gas ili doda sve bude ok. Problem se ne javlja svaki put. Ono sto sam jos primetio je da pri kretanju kada se pusta kvacilo auto krene i na momenat se trgne kao da se u tom trenutku ugasio motor, dodavanjem gasa auto ubrza i dalje sve bude ok do momenta kada se desi prvi problem. Ovo se takodje ne desava svaki put. Gorivo je sa omv-a, veliki servis je uradjen pre ne vise od 4k km. Teracu ga kod majstora svakako ali me interesuje da li vam lici na nesto?
  10. kako je zahladilo meni se ponovo vratili problemi sa paljenjem. kada ga palim prvi put posle pauze od pola dana moram dosta duze da verglam a i kada upali radi nemirno kao da se gusi, dok se ne stabilizuje sekundu dve kasnije. akumulator je ok. grejaci takodje. veliki servis je radjen u junu/julu, auto je presao 187k. na velikom servisu mi je majstor rekao da mi se cuje katalizator, da li to moze da ima neke veze sa ovim?
  11. Uz sve probleme ispraznio se i akumulator. Izmerio sam 12.2 volti napona. Na kraju sam ga upalio na kablove uz mnogo verglanja. Provozao sam ga 50-ak km da malo dodje sebi. Motor je malo nemirniji u voznji, inace sve radi super. Gorivo je toceno na omv-u. Akumulator sam verovatno ubio kratkim voznjama do posla i nazad a ovo verglanje na -20 posle tri dana stajanja ga je dotuklo. Exide je u pitanju, ovo mu je treca zima, cenim da jos nije za bacanje. Sutra uzimam aditiv ako uspem da ga upalim ako ne cekam prolece, nemam vise zivaca za jebavanje oko auta.
  12. tako sam i radio, osim sto sam grejao samo jednom pre paljenja. jel bi pomoglo kada bi grejao lukas pumpu? gde se ona tacno nalazi?
  13. auto ponovo nece da upali, ovaj put ni posle vise pokusaja. lampica motora se ne gasi. posle par verglanja se oseti miris goriva i dima u kabini. pomagajte, sutra treba da putujem tako da ovo moram da resim danas. ako treba odguracu ga komsiji pod prozor i pokusati da ga otopim fenom za kosu ili kaloriferom, sve samo da upali.
  14. menjao sam danas desni retrovizor, neko se naslonio pa slomio zglob. razumem ja da je danas bilo klizavo ali gde bas za moj retrovizor. uglavnom, uzeo sam nov, 1350 din, proizvodjac max s.r.l. made in italy. malo mi cudno sto nisam dobio matice i gumeni dihtung ali sam to skinuo sa starog pa je kao ok. e sad, sacuvao bih ogledalo sa starog, za ne daj boze ali ne vidim kako se vadi, jel moze to uopste?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...