Jump to content
FAS Euroauto Goran

notalk

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About notalk

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.2 8v
  1. I ja da podelim iskustvo. imao sam Black horse na golfu 2 do prošle godine. Posle godinu dana ostavio me na parkingu, jednostavno izgubio struju i mogao samo na kratko da zavergla i gotovo. prvi put sam mislio da sam ostavio svetla, pa se zbog toga ispraznio. Napunim ga i radio je 5 dana, kad opet isto, e ovog puta sam bio siguran da nisam zaboravio svetla i odnesem ga u servis, vrate ga posle 12 dana, kažu ispravan i za punjenje mi uzmu 300 dinara. istog dana proverim instalaciju na autu i to me kostalo 500 dinara i sve je bilo ispravno. posle toga je radio jos 3 dana i ja opet ostao na parking, ovog puta je akumulator bio vreo. nisam imao živaca više da ga nosakam po servisima i jednostavno sam odustao i kupio nov. Ali za bedu opet kupim Black horse. i sad evo posle 10 meseci opet pocinje da zeza. tesko vergla kao da je oslabeo a kad ga izmerim pokazuje 12,3v znaci pun i ispravan. izgleda mu udarna snaga nikakva iako akumulator po jacini odgovara autu. i mislim da me opet ceka ista sudbina. ali ovoga puta black horse ni u kom slucaju.
  2. Ja sam pucanje vrata rešio drugačije. Kod mene je bio slučaj da se prilikom otvaranja i zatvaranja čuje tak, tak, a graničnici drže, znači nisu polomljeni, i ima otpora kad otvaram i zatvaram vrata. Imalo lufta na onom klinu koji spaja polugu i držač koji je zašrafljen za stub. strelica pokazuje klin (šraf) (nije od Punta ali je slično) Ja sam izvadio klin, uzeo sam parče creva za gorivo promera 6mm, providno, takvo sam imao i stavio u otvor poluge, vratio sam polugu na mesto i klin sam zamenio običnim šrafom sa maticom. pre stavljanja šrafa sam stavio oko šrafa parčence istog creva dužine 2mm, a zatim sam lagano stegao maticom. ne sme jako da se steže jer će da pokrivi držač, može da ide i bez matice, ali je bitno dok se šraf uvlači da se ne gura već da se zavrće da se ne bi izguralo crevo iz poluge. Možda nije trajno rešenje ali evo već dve nedelje funkcioniše odlično, nema da puca! a ne košta ništa!
  3. ne verujem da si pogresio, ja sam uzeo od 40ah samo zbog toga da bi lepo stao u kutiju, da ne bih odmah nesto lomio, jer sam auto skoro kupio. to za garanciju samo uz račun ima logike jer po novom zakonu o zaštiti potrošača uz račun ostvaruješ garanciju od dve godine bez ikakvog garantnog lista za bilo koji deo koji kupiš, nov ili polovan, osim potrošnog materijala. Ja ipak mislim da ne bi trebalo preterivati sa jačinom akumulatora u puntu benzincu, ako je po fabričkom 42ah, može se staviti 40, 45, pa i 50ah ali više od ovoga bi bilo preterivanje. video sam akumulatore i od 36ah ali mislim da je to veoma malo.
  4. Jasno je meni to. Ali treba da zimske gume odgovaraju zimi (sneg, led, suvo i hladno) a ne samo snegu. Evo ova zima na primer, ima snega nedelju dana a zatim 20 dana vreme suvo sa temperaturom +10, pa opet sneg i -15, i ko šta radi, ja dizalicu u ruke i menjaj gume. E sad, možda ja nemam prave gume. Kad se menja vreme ovako (nenormalno), mogu i gume da budu takve (ne normalne) ! A bilo bi moguće da se naprave gume za svako vreme, kako je napravljeno multigradno ulje, i za hladno i za toplo, mogu tako i gume. Ali su izgleda ovo puste želje, jer bi opet trebali naši da menjaju zakon!
  5. Ja mogu da potvrdim da je i sa Savinim gumama isto. Zimske mekane gume (eskimo S3) su dobre samo za sneg, bilo utaban ili ne, eventualno malo i za led, a na suvom putu, pogotovu na temperaturi u plusu vrlo lako proklizaju. Letnji pneumatik (effecta) je samo za suv kolovoz pa kolika god temperatura bila ispod ili iznad nule. konkretno effecta nije dobra ni za kišu jer lako prokliza. dakle univerzalne "all weather" gume izgleda ne postoje.
  6. Evo nešto se guši auto pri oduzimanju u dodavanju gasa pa rekoh da promenim svećice. I sad mi ništa nije jasno. NGK bkr5ez koje idu po katalogu su 4 evra komad, Champion isto po katalogu 2 evra komad, neke druge istih karakteristika 2 evra komad. Pa se pitam da li su stvarno NGK duplo bolje od Champion pošto su duplo skuplje, ili je njima cena naduvana zato što su preporučene za punto 1.2 8v. Mnogo mrzim kad me prodavac zezne da platim nešto skuplje nego što treba, samo zato što on smisli neku priču. Kakva su inače iskustva sa ovim svećicama
  7. ove sezone treba da menjam gume na puntu i verovatno ću uzeti neke treće (ne Tigar i Savu). Moram i ja da se uverim A poslovica "ako ne znaš šta je dobro pitaj šta je skupo" sigurno stoji
  8. koliko vidim cene Uniroyal guma su veće 10-15% u odnosu na Tigar i Sava, a i manje su zastupljene u prodaji. ne sporim da su nižeg kvaliteta Tigar i Sava su i proporcionalne niže cene.
  9. od guma po meni je sava dosta dobra. ja poslednjih godina za zimu imam eskimo s3 a za leto efecta.imam ih četvrtu godinu i letnje će izdržati i sledeću a zimske verovatno i više. pre njih sam imao tigrove tg621 m+s, koje mogu da izguraju oko 40000 km na pogonskim prednjim točkovima i oko 60000 na zadnjim što je u mom slučaju 3-4 godima, posle toga su prednje pohabane a zadnje deformisane (sa balonima). Ali sve zavisi i od stila vožnje!
  10. i ja sam skoro zamenio akumulator. uzeo sam proatomic 40ah, na njega sam naleteo a da može da stane u plastiku. Veliki je problem vožnja sa upaljenim svetlima. 100 puta sam čuo od majstora da to nema veze što su upaljena svetla jer kad auto radi on i dopunjuje akumulator i daje struju sijalicama. tačno je to, ali onu struju koju alternator proizvede on je deli sijalicama i akumulatoru, a ako vozite relaciju po gradu od 15-20 minuta, paljenje više puta dnevno, kao sada niska temperarura akumulator se postepeno prazni dok ne iznenadi jednog jutra. u ovim uslovima svaki će biti loš.
  11. Imam jednu nedoumicu oko oštećenja laka. Na krovu, bas gde se kače krovni nosači, odmah pored zaštitne gume pojavili se mehurići, ispod je korozija (podklobučila se boja)na površini od 1x1cm obostrano. izgleda da je prethodni vlasnik kačio nosače i nije vodio računa i oštetio lak. auto sam tako kupio pre 3 meseca sa takvim oštećenjem. Šta mislite, da li ce da to napreduje. Lično bih voleo da to sredim da se ne vidi, ali mi farbari traže nerazumno mnogo za tako malu povrsinu. Šta predlažete kao optimalno rešenje. auto je crne boje, nije metalik.
  12. auto skoro kupljen, iz Nemacke, 2001. godiste, na satu ima 192000km fino izgleda, enterijer izuzetno ocuvan, nisu oguljene papucice gasa, kvacila, nije usijan volan ni rucica menjaca, sedista nisu pocepana, enterijer nije pokrzan a po papirima vidim da nije naduvana kilometraza niti smanjena. Spolja dobar, nije poliran jer ima dosta ogrebotinica oko brave od kljuca i noktiju. ja sam provezao do sada nekih 700km i dobar je, potrosnja goriva oko 6, pali iz prve zimi, ulje za sada nepromenjenog nivoa. mislim da ce biti dobra kupovina.
  13. Ne znam koliki je radni vek tim motorima, retko koji mogu da vidim sa nešto više od 200000km predjenih. Da li to iz razloga što retko koji prelazi više ili pak što su to automobili stari do najviše desetak godina pa nisu stigli da toliko naguraju. za odokativne metode znam da su uspevale kod zastavinih vozila od pre 20-30 godina. na osnovu duvanja iz creva za odušak, na osnovu nivoa bacanja ulja. naravno da se slazem da od merenja kompresije nema ništa bolje da bi uvideli kakav je motor.
  14. Pozdrav drugari, evo setih se jedne priče od pre koju godinu dok sam imao juga. Naime kažu da možes oceniti koliko auto duva u karter, odnosno kakva mi je kompresija po tome što hladan auto upalis i posle 30 sekundi rada na leru ugasiš i proveriš koliko je motor nabacio ulje na merač. Što manje nabaci to je motor bolji. Ja sam skoro kupio punto 1.2 8v 2001.god i proverio sam. kod mene podigne nivo nekih 4-5cm. Motor na autu je prosao dosta celih 190000km, to je proverena kilometraža. Kako je kod drugih sa manjom kilometražom jer bih voleo da znam još koliko je ostalo života ovom motoru, ako ovo uopste ima smisla
  15. Pozdrav, od skoro sam postao ponosni vlasnik Punta 1.2 8v 2001.god. crne boje. Kupio ga polovnog. Kad se bude malo vreme prolepsalo slikacu auto i bice slika na forumu. Drago mi je sto postajem clan FLCS porodice.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...