Jump to content
FAS Goran

ozega

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About ozega

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/23/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Omoljica

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.6 16v 2003
  1. i meni je je to cudno,ja gde god sam gledao podatke,sto se ticu mase,brojke su bile od 1205 do 1360,u zavisnosti od modela....ja ne znam sta su oni merili...
  2. Bravo sa testa je bio tezak 1.523kg... SAT članke preuzete iz nemačkih novina gde umiru od sreće kada uspeju da pronađu fiata kome krči menjač ne treba shvatati ozbiljno. Računaj da je teško verovatno da 1.6 mjet može da prekine šampionsku seriju ovih CR motora. Sve je mereno na pisti u Vairanu (Milano)...
  3. Brzine i rezimi: maximalna 187,5km/h rezim pri max.brzini 3.500 u VI rezim pri 130km/h 2.450 u VI Potrosnja-voznja u VI 90km/h 4,4L 100 4,8L 130 6,4 150km/h 7,7 Prosecna potrosnja: -gradska voznja 7,4L -regionalni put 6,1L -autoput 6,9L Ove potrosnje su merene pred kraj testa,na pocetku testa su bile vece za skoro litru... ovo su izmerili u SAT-u..broj 257, 17.februar 2011....
  4. I ja mislim da je malo...ali to su presli za neko kratko vreme,ne znam sad tacno koliko,pa je mozda zbog toga... Drugih kvarova nije bilo,menjali su sijalice,brisace i jos neke sitnice...
  5. Da li je iko video, provozao, servisirao, poseduje Bravo 1.6Multijet da napise nesto o njemu? Znam da je malo verovatno ali ipak... Imao sam priluku da vidim, ali ne i da provozam....ali sam dosta citao o njemu,cini mi se i da je bio u nekim nasim novinam veliki test na 100.000 predjenih kilometara.. Radilo se o modelu 1.6 MJT 88KW (120KS) euro 5 100.666 predjenih kilometar prosecna potrosnja za vreme testa mu je bila 7,1 litar,vozen je u najrazlicitijim vremenskim uslovim i rezimima.. Secam se da je pisalo da je presao 100 hiljada bez ikakvih intevenica mehanicara,osim sto je isao na redovne servise... Posle testa motro je bio rasturen u najsitnije delo,klipovi su bili u perfektnom stanj takodje i radilica i cilindri.... Bilo je odredjenih problema sa kvacilom i sa menjace,u trecu brzinu je malo teze isao ali taj problem se pojavio tek pri kraju testa.. Ako se setim jos necega napisacu, probacu da nadjem novine u kojim sam citao o tom velikom testu...
  6. http://www.topspeed.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=727:abarth-fiat-500-speedster&catid=65:novitet&Itemid=112 a vidi ovog
  7. I kod mene se cuje lupkanje,dok je hladan sve je ok,ali kad se ugreje onda se cuje...bio sam u servisu,majstor je rekao - uljni podizaci...tj. neki od njih se cuje...
  8. Pa sam si rekao 26km dobrog uskog planinskog puta...znaci banat nije
  9. Video sam da neke farbare uzimaju uzorke sa mesta koja kako ne mogu da izblede i da se ostete,ne znma koliko to pomaze da "pogode". . ..
  10. I od moje drugarice cale mi kaze,on je tamo vozio nek dzip,benzinac,ne znam tacno koji,kad god stane na pumpu puni ga do cepa bez problema... Drzava se ugradjuje vise od pola cini mi se...
  11. hahah,da to,na cebe ribicu i VOZI MISKO, + neki mali jastuk za dodatni komfor meni se licno svidja sto su uveli to za cebe,sad kad otvorim gepek niko vise nece sa cudjenjem da me gleda kao "sta ce ti cebe"
  12. * Dovla u potpunosti si upravu,ni ja bas nesto ne sumnjam u Kineze i njihov kvalitet sto se tice ozbiljnijih stvari... A na nasu veliku zalost Pancevo se puni Kinezima,a primetio sam zato da se znato smanjio broj pasa lutalica!
  13. Pa zar mogu braca Kinezi da naprave nesto gore od nas?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...