Imao sam takav slučaj na Stilu a nedugo i na Delti.
Otkopčaj konektor sa ABS modula i nazad zakopčaj, ako se ponovi greška našpricaj kontakt sprejom.
Problem je što sva komunikacija ide preko konektora koji je nakačen na ABS modul i ukoliko na tom konektoru nema dobar kontakt dešava se ovo što si naveo.
Meni kad se desilo auto je normalno palio, normalno se vozio ali na instrument tabli sam imao pravi light show, i na Stilu i na Delti.
+1
Vrlo verovatno da je problem, a akumulator i alternator su stavke lagane i za samostalnu proveru.
Ako je OEM radio trazio Code, ne znaci da je do njega - nego je verovatno BodyComp izgubio podesavanja (mozda zbog naponskog soka). U normalnim uslovima, unos Code nije potreban ni kada se radio raskaci i vrati na isti auto.
Svakako bih prvo krenuo od ovoga sto Andreja rece.
Robotizovani
Znaš kako, nije da baš ljudi na forumu, pogotovu oni novi, ništa ne znaju. Imam uplaćenu pomoć na putu, ali nemam vremena. Gubiti ceo dan do Bg, pa posle još jedan kada idem po auto zaista mi je previše. Jednostavno nemam vremena u narednih desetak dana. A i ne mislim da se ne može završiti negde drugde bliže.
Stvar je u tome što sam godinama sa Giuliettom išao u ovlašćeni servis koji je sada prestao da radi druge brendove osim Fiata i Jeepa, tako da sam malo zatečen. Jednostavno istekla im je licenca za dijagnostiku i rade samo ono za pta su trenutno ovlašćeni.
Inače otišao sam juče u jedan poznat servis koji je inače pun do septembra i jedva ih ubedio da pogledaju, tj. da priključe na dijagnostiku. Prvo je ukazivalo na to da je problem sa regulacijom pritiska goriva u motoru, a zatim mi je rekao da je problem u ručici menjača koja treba da se zameni i objasnio mi je da ona ima neki senzor koji ne prebacuje u A/M mod. Međutim, ja sam pre dolaska vozio u M modu i u odlasku opet probao. Jednostavno registruje neki problem i prijavljuje ga, ali mi majstor kaže da mogu bez problema da vozim, samo bi trebalo i dogledno vreme to da se reši. Međutim, ono što primećujem je da ekonomik A mod ne radi. Tačnije dugme E više ne može da se pritisne, ne oseća se razlika u nivou kada se pritiska, sve je ravno, kao da je već pritisnuto. Bilo bi super da je samo do tog dugmeta.