Jump to content
FAS Goran

zexiko

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Morao sam se javiti sa jednim mojim iskustvom od prije nekoliko godina. Imam jednog Fiata Tipa 1.4 iz 1990 godine benzinca kojeg sam vozio i koji je i dalje u odličnom stanju ali ga ne registrujem jer imam novija auta. Naime prije pet godina majstor mi je mijenjao pumpu od goriva, i prilikom mijenjanja zaboravio je da stavi gumicu koja se nalazi izmedju tijela pumpe i motora. Kako je izvana sve bilo u redu i nije curilo nista ja sam vozio auto mozda jedno 100-njak kilometara i onda pri mojoj redovnoj kontroli nivoa ulja u motoru ustanovio da se isti povećao. Ispratio sam to i u naredna tri četiri dana ponovo provjeravajući isto ustanovio da je nivo narastao preko maksimuma. Posumnjao sam da to ima veze sa promjenom pumpe za gorivo i otišao sam do prvog servisa da mi ispušte ulje i da ga promijenim. Da skratim priču, nakon ispuštanja ulja, skinuta je pumpa i stavljena nedostajuća gumica, kao i usuto novo ulje. Od tada ulje u motoru se žuti, motor radi idealno iako je auto 1990 godište i nije prešlo više od 90000km ukupno. Očigledno je da je motor ispran dodatnim benzinom u ulju i do sada ja nisam imao nikakvih posledica. Moram naglasiti da mi je i prije vlažilo ulje na deklo glave motora i da je i dalje na istom nivou. Pitam se da li upotrebom benzina kod čišćenja motora od masnih naslaga kod savremenijih motora naročito onih sa turbinama može dovesti do nekih oštećenja i da li su ova sredstva za čišćenje samo marketinški proizvodi kako bi se što više imalo profita. Pozdrav

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...