Jump to content
FAS Goran

Hibiskus

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Hibiskus

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Užice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Poz ljudi, Pre jedno 3 meseca čujem da počne da zuji nešto, u točkovima. Na početku se čulo od 60-80kmh, nevezano da li je auto u brzini ili ne, i me menja se intenzitet zujanja da li se okreće volan. Pretpostavim lager/ležaj, odvezem auto kod majstora, preuzmem auto sutra, majstor kaže zamenio sam ti zadnji desni ležaj. Platim ja 7000 (jel mnogo?) krenem da vozim opet isto. Vratim se kod majstora on kaže ja ne vidim ništa na trapovima idi proveri gume. Ja proverim gume, vulkanizer kaže moraš da menjaš zadnju levu. Promenim zadnju levu, opet isto. U međuvremenu vozio ženu i dete u Suboticu, primetim da mi se auto trese preko 120kmh. Ne nešto značajno, al npr vidim da se trese suvozačko sedište. Zujanje se pogoršalo pa se sad čuje preko 60 non-stop. Pre neki dan me startuje lik na semaforu i kaže: vozio sam iza tebe, zadnji desni točak ti šeta, vidi da nisu šafovi popustili. Ja spustim retrovizor, i stvarno vidim i ja u sporijoj vožnji da se klima točak. Odem do vulkanizera, nategne šafove, kaže nisu šafovi, ali da vidim da nije ležaj pošto ima nekog ulja na felni (zadnja desna). Odem kod istog majstora, on kaže sve sam pregledao ništa se ne mrda, to ulje je od prethodnog lagera koji je zamenio. Ima li ko kakvu ideju? Hvala!
  2. Mislim da sam neprecizno objasnio. Menjač upada lepo kad dođe u položaj za 5 ili 6, nego mi treba primetna snaga da poguram ručicu da dođe do položaja za brzinu. Nije ono da možeš lako prstima da menjaš pa da upada ručica sama. Ako šta znači, primetio sam da mi je na ovim minusima zaledio menjač(kad ne vozim par dana) pa moram da, dok se greje auto, par puta da šaltam da "probije". Tad sam odvezao do majstora i on kaže da je zarđala sajla i da mora da se menja.
  3. Da ne otvaram novu temu, kolko može da bude zamena sajle menjača? Bravo 2 sa m32 menjačem, teže ulazi u 5 i 6. Majstor kaže mora sajla da se menja.
  4. Što se mog, s oproštenjem, treskanja tiče zamenjena jedna manžetna i krst i više ne trese, ako opet bude počelo, znaću da je poluosovina (PU! PU! pomerio sam se s mesta). Tj malo trese, jerbo sam zakovo prednjim levim u neku vupu pa iskrivio felnu. Inače, "moj" majstor mi stavio mintex prednje pločice obe, obradio diskove, sipao ulje u menjač, zamenio jednu stop lampu nazad i naplatio 14000 Ilijada WHATTHEACTUALFUCK! Odma pređem kod normalnog. Prešao 1000km za vikend, potrošnja 6.3l u proseku, auto fino stoji na putu, motor extra.
  5. Za ventilator, kaže majstor loš je, uradio reparaciju i sad radi, ali ako bude opet celo moraće da se menja. Dve i po črvene ceh.
  6. Pozz, Uvod: U sredu upalim moj bravo 2 1.4 tjet 120, i ustanovim da mi ne radi ventilator u kabini. Iščitao sam malo moguće razloge, kaže najverovatnije neki relej. Takođe piše da hoće sam od sebe da proradi. Sednem ti ja malopre u auto, reko ajde da se provozam pola sata da vidim hoće li da proradi? Razrada: u toku vožnje, primetim da se pri jačem dodavanju gasa pri brzini 80-100 auto trese. Ne bi trebalo su gume, skoro sam jednu felnu ispravljao i proveravao. Ne trese u leru ni pri manjim brzinama ni nižem gasu. Inače, u ponedeljak sam već zakazao servis za zamenu kočnica i manžetni pa moguće i da su diskovi krivi ili da je onaj krst. Zaključak: koji? Idem sutra kod električara imate li neki savet šta da mu kažem za ventilator? Isto pitanje za ovo treskanje? Hvala unapred!
  7. A sjel može da se namesti da se glasovne komande sa telefona čuju na blue? Čuh da kad viber zvoni, to se čuje na blue. Ma iskreno nisam imao puno izbora. Pošto smo žena i ja bili u završnoj fazi za vantelesnu oplodnju pa sam morao da vozim na svaka dva dana užice-valjevo, a auti na zajam mi nisu bili dostupni u tom trenutku. Em oko posla stres, em oko vto stres, i krenuo da se cimam oko auta i da gledam review i čitam... Na kraju oteram stres oko auta u tri lepe dogovorim se sa čovekom i mirno spavao :). Hvala na dobrodošlicu, biću pravi fiatovac!(ma šta to značilo)
  8. FINAL UPDATE: Na kraju sam skinuo cenu za 300e i platio 2500e. Prešao sam za 15 dana oko 1000km, pa su utisci sledeći: Motor: stvarno brije! U odnosu na sve do sad što sam vozio Ford 1.6 benzin, 308 1.6dizel, doblo 1.3 dizel, golf 6 1.6 dizel, motor je za klasu iznad što se tiče odziva i ubrzanja. Potrošnja 6-7 na 100km (relacija ue-va). Enterijer i udobnost: i dalje nije bogznašta udoban, al sam se malo navikao na sedišta i stil vožnje pa sve manje primećujem neudobnost. Obzirom da imam 191 onaj ko sedi iza mene je ugasio Mlatimudija & it: blue&me mi je konfuzan i ne mogu da namestim da ide muzika sa telefona, a upgradeovao sam firmware. Prebacio na engleski voice komande. BT pozivi rade , imenik radi, zvučnici solidni. Board služi svrsi. Održavanje: danas sam prerovio kasetu, i nađem originalnu servisnu knjižicu! I stvarno je realna kilometraža 174000-ish kad sam kupio. Baja je vozio u švajcarski servis na svakih 10000 a na 155000 mi je poklonio veliki servis sa sve vodenom pumpom. Mada mora ovo majstor da vidi. Trenutno sređujem kočnice i udareni felnu. Ostaće mi i set kvačila nekad, to mora isto da mi majstor pogleda. Na koliko se radi veliki servis za ovaj motor?
  9. UPDATE 2: Bio kod dva majstora. Found issues: 1. Auto udaren sa desne strane oko zadnjih vrata, vidi se na zazoru od vrata da je rađeno, al ništa strašno 2. Zadnja desna felna iskrivljena, verovatno ima veze sa udarom. Na gumi onaj balon iskočio mogla da pukne guma bilo kad. Moraju dve nove gume 3. Manžetne popucale, curi ulje moraju da se menjaju 4. Zamena paknova i obrada diskova, oseća se da trese na kočenju. Majstor mi kaže da je fabrička pločica na zadnjem levom točku. Jel moguće? 5. Kad se namota pun levi oseća se kuckanje u volanu 6. Veliki servis u najavi 7. Nije 2010 nego 2009, pa nije restyle 8. E sad, prilikom vožnje se čuje zveckajući zvuk veoma tiho ali konstantno. Svaki put kada je auto u brzini i kad se da gas ili oduzme do kraja zvecne jače. Probao sam ono za menjač da u 5 ili 6 brzini potopim gas, i ručica menjača ne mrda nigde. Isto kao što nema lufta kad je auto u brzini. Kvačilo dobro odvaja, čak je malo tvrđe za moj ukus. Jedan majstor mi rekao da je set kvačila, drugi nije primetio. Koliko bi me okvirno izašlo sve ovo da sredim, ako neko ima predstavu? Auto je u dynamic opremi, i iskreno očekivao sam malo više. Poluupotrebljiv infotainment sistem, ručna klima, dva el.podizaca, nema tempomat, nije bogznašta ni udoban. Vozio sam danas 200km i motor stvarno cepa, a ništa više ne troši od focusa 1.6 zetec. E da, nekako mi loša pozicija gasa, otpala mi noga i žuljala me neka krivina na plastici. Koliko da tražim da spusti cenu? Al se raspisah jbt...
  10. Razumeo sam, ali sa ovim može da plati porez i prevede na sebe, pa onda ja platim porez i prevedem na mene? Čak može i on meni da pokloni ?
  11. Hmm u ugovoru piše prvo nasledno pravo, al sam prilično siguran da nije ni sin ni žena. Znači mora platiti porez, doduše mene se ne tiče jer on plaća porez, pa posle ja kad/ako bude prevod na mene.
  12. Guys, sadašnji vlasnik auta ima ugovor o poklonu od prethodnog vlasnika, za auto koji razmišljam da kupim. Dakle, nije upisan kao vlasnik, nema ovlašćenje da može da prodaje, nije platio porez (jer piše da je auto poklon). U ugovoru (overen kod notara uredno) piše da poklonoprimac može da iskoristi ugovor da prepiše auto na sebe. Jel može on to da uradi sa ovim ugovorom? Hvala
  13. UPDATE: ispostavilo se da poznajem vlasnika prilično dobro! Sporedno se bavi trgovinom autima, i bravo je dobio u nekoj kombinaciji. Kaže auto je utegao i sredio, vozio ga malo po gradu i oglasio. Vozio sam ga do majstora i prvi utisak je hm...diskutabilan. Enterijer solidno očuvan, malo pojedena ručica menjača i koža od ručne kočnice pocepana, vozačevo sedište je ok. Prijavio mi je neku grešku "check tail lights". Auto se upalio odmah, malo se čuje ventilator od kabine, volan se lepo okreće, kvačilo visoko i lako, gas lepo prima i čini mi se da je dobar zvuk motora i turba ( ne znam nemam iskustva). Mane: Menjač! Kad auto nije u pokretu za 5 i 6 brzinu je potrebna velika snaga, a brzine do četvrte mislim da su kruće nego što bi trebalo. Mislim da auto dobro drzi brzine i da je stvar u nekim sajlama(ako ih ima). Ručna kad se povuče ponekad propadne i neka plastika krcne pa tek onda zategne, ali drži. To je to što sam uspeo da snimim za vožnju od 500 metara. Auto nažalost nismo mogli večeras da pregledamo, jer se majstoru s*ebala dizalica, pa ćemo sutra ujutru. Šta može biti ovo za menjač? To be continued...
  14. @Dule 021 Aha, znači ako sadašnji vlasnik ima ovlašćenje da može da proda auto (zaveden, pečat notara itd.) onda možemo da uradimo prenos vlasnistva kod notara. A ako nema onda mora sve trenutni vlasnik? Posle ide promena saobraćajne u MUPu, a registracija ostaje do isteka? Ima li neki način kako da proverim da auto nije u nekom zalogu ili vezan za neki dug? I gde bih mogao da proverim da auto nije "kompromitovan" (čitaj kraden i slično)?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...