Jump to content
FAS Euroauto Goran

Đovani

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Đovani

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 01/22/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lebane
  • Interests
    Oficir

Previous Fields

  • Garage
    Fiat bravo 1.9 Multijet

Recent Profile Visitors

1452 profile views
  1. Pozdrav druze, naleteh na tvoj post i problema sa vibracijama. Imam slican problem na 1.6mjt 120ks bravu. Isto imam vibracije na leru i prilikom ubrzavanja. Zamenjen donji reket koji se bio raspao i dobio sam malo bolju situaciju. Zatim zamenjen nosac ispod akumulatora koji je malo potonuo i mnogo labav. Stavljen takodje nov swag i dobio sam jos vece vibracije. Skidali smo i onaj desni nosac na kom se ne vidi ostecenje ali je mnogo mekan kao zvaka nema skoro nikakav otpor. 

    E sad posto je on malo skuplji i malo ga je tesko naci a vidim da je otprilike on problem samo jedno pitanje za tebe. Da li si ti zadrzao taj swag ispod akumulatora i zamenio samo ovaj desni i resio problem ili si imao neko drugo resenje? I koji si stavio taj hidro nosac, tj. koju marku obzirom da je originalni preskup?

     

    Unapred hvala na odgovoru i pomoci.

     

  2. Pozdrav drugari, rešio sam problem sa vibracijama, zamenjen i desni nosač motora (hidro nosač), bila je pukla guma i ulje isteklo. Ugrađen Impergom nosač i vibracije su nestale. Ukoliko neko ima sličnih problema nadam se da će mu moje iskustvo pomoći. Pozdrav
  3. Gledao sam na drugim forumima pa me zanima i vaše mišljenje, da možda problem ne prave prljave dizne, primetio sam da je motor bučniji nego li ranije? Da li bi skidanje i čišćenje dizni rešilo problem?
  4. Ima ih i na leru a za to je odgovoran držač motora, kod menjača. Ja sam zamenio stari, jer sam sumnjao da je on uzrok, a kad je stavljen nov (Swag) vibracije su bile još jače.
  5. U početku su bile sitne vibracije, kao da se auto "njiše" levo-desno, da bi vremenom bile sve jače a najviše su se primećivale kad je auto pun odnosno opterećen, dok ih sad ima i sa praznim autom.
  6. Hvala na pomoći. Idem na reglažu tj.proveru trapa, javljam ako ima promena. Pozdrav
  7. Da li problem tj.vibracije može da pravi letva volana ili možda auspuh?
  8. Po ovome što kažu ostale su flanše i poluosovine, još to da zamenim, a nažalost uopšte nisu jeftini ovi delovi.
  9. Sve je novo sem jednog krsta, na levoj poluosovini, stavljen je polovan ali po rečima majstora dobar
  10. Pozdrav drugari, zanima me nečije mišljenje ili iskustvo, vezano za vibracije prilikom ubrzavanja. Problem je sledeći, prilikom ubrzanja osećaju se vibracije u kabini, što je "jače" ubrzanje tj.kad se više doda gas, to su izraženije a najviše ih ima u drugoj brzini i u rasponu od 1500 do 2500 obrtaja. U ostalim brzinama su takođe prisutne. Na autu je zamenjen set kvačila sa plivajućim zamajcem (Valeo), zamenjeni držači motora (sem onog sa suvozačeve strane), zamenjena krsta na poluosovinama, zamenjeni homokinetički zglobovi, proverene felne kod vulkanizera, zamenjeno ulje u menjaču (preventivno). Unapred hvala :-)
  11. Pozdrav svima, treba mi nečije mišljenje vezano za zamenu lanca na puntu 1.3 multijet odnosno kako prepoznati taj problem? Već neko vreme se iz motornog dela čuje neko "tandrčanje", ne mogu da ustanovim da li je lanac za zamenu jer se to čuje samo u toku vožnje i kada auto ne menja brzinu kretanja (pimer.na ravnom delu putu kada se vozi istom brzinom i istim brojem obrtaja, bez obzira u kojoj je brzini). Kada auto ubrzava/usporava, kao i na leru, zvuk se ne čuje, sve je normalno, nema zvuka kao što je na snimku na nekoj od prethodnih strana. Svaki savet je dobrodošao.
  12. Za sad je sve OK, nisam primetio neke promene, auto dobro ide. Prošlo je nekih mesec i po dana. Jedina promena je da motor na leru sada radi na manjem broju obrtaja nego ranije. Da napomenem da je turbina kompletno očišćena od gareži i da sad motor dosta bolje prima gas i auto bolje ide. Tako je i kod mene iskrivljeno.
  13. Samo klješta, veoma su tanke i lako se savijaju.
  14. Ispravio lopaticu, nije bila oštećena tj.pukla da bi se menjala.
  15. Rešio sam problem, bilo je jedno peraje na turbini iskrivljeno i "seklo" vazduh što je uzrokovalo zviždanje. Turbina je kompletno očišćena i sad auto super ide. :-)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...