Jump to content
FAS Goran

tetreb

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About tetreb

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Thesis 2.4 Mjt
  1. Daj bubreg i 2000e i teraj ;) Sto se tice potrosnje sve ispod 9l je extra mada drzi se na 7-8l za sada.
  2. Nije sporno tu sam ako nesto zatreba. POtrosnja ...hmm pa to je to mislim da manje ne moze , mozda bi se neke nazovi ustede mogle dobiti chipovanjem ali opet to iziskuje strucnost,vreme ,dodatne troskove koji ce se eventualno odlpatiti kasnijom eksploatacijom a naravno auto i za tako nesto mora biti u top stanju perfektna turbina dizne... sto kod mene jeste slucaj ali sam ipak pristalica fabrickog stanja u svakom segmentu.
  3. Polako planiram da ga stavim na prodaju ali najpre da isti pronadjem samo 2009-2010 god. Nisam ga jos stavio u oglase pa nisam ni formirao cenu ali sa obzirom da je auto bez neke ozbiljnije greske i sa relativno malom km registrovan... odskakace malo od onih iz oglasa ALI sa razlogom.
  4. Konacno nadjoh malo vremena pa da predstavim vozilo koje trenutno vozim 2004 godiste sa dobro poznatim motorom od 2400 kubika i 129kw - 175ks i predjenih 129.000km (trenutno) Posto se bavim poslom kojim se bavim (uvoz i prodaja automobila) pade mi shaka i jedan Thesis kojem definitivno nisam odoleo morao sam da ga registrujem kako bih shvatio kakav je to auto. Relativno cesto sam na relaciji Srbija Italija tako da mi vec odavno i treba jedna ovakva limuzina ALI u pravom smislu te reci (limuzina). Uradjeni svi servisi (mali veliki) stavljene nove gume a evo pre neki dan sam i bio kod cuvenog servisera za automatik menjace majstora Save u Veterniku kako bih uradio i servis menjaca sto je i uradjeno. Dobio sam dobru hvalu za auto jer je kako bar majstor kaze jedini do sada kojeg je vozio a da je tako utegnut u trapu menjacu sve od enterijera na svom mestu nema skripanja lupkanja itd citiram njega Menjac u poerfektnom stanju zamenjeno 4l ulja mada je servis menjaca i uradjen na 80.000km i po njegovim recima nije ni bilo potrebe radi ti ga jer je ulje bilo izuzetno cisto . NAravno i sam je malo nakudio menjac koji je u thesisu i rekao da moze da pravi poprilicne probleme ali su oni cesti kod primeraka koji su presli mnoooooogo vise km. a nisu odrzavani. Dobro smo ga izvozali uradili nekoliko testova dobio pohvale i pecat u servisnoj Stanje enterijera je odlicno i zaista je pravljen sa ukusom a neko je i prokomentarisao sto me je i nasmejalo : kad sednem u njega kao da sam u dnevnoj sobi Motor nema potrebe hvaliti mnogo, isticem dobar rezak zvuk pri "guranju" u vise obrtaje. Startan u granicama normale a imajuci u vidu da je tezak skoro pa 2 tone. Ono stio mi se ne svidja je broj obrataja na kom se saltaju odredjene brzine tako da vrlo cesto idem u tiptronik mod i sam to resavam . Potrosnja od 7-9l u zavisnosti od voznje mada u praksi po bordu potrosnja na otvorenom magistrala pada i na 4,7 sto je nemoguce ali opet da napomenem to. Auto put 130km/h potrosnja je zakucana na 6,2 po bordu (put od oko 300km). Naravno kada se to sve preracuna "peske" po sistemu od cepa do cepa bord ipak nije potpuno merodavan ali za premium klasu i ovaj motor neka moja iskustva od oko 8l na 100km mesovite voznje je odlicna potrosnja. Kao ozbiljna zamerka je to sto nema parking senzore a izuzetno je nepregledan pozadi a i napred nije nesto bolja situacija i iznenadjujuce je mala povrsina soferke tako da cu i to da resim u skorije vreme (parking senzori). Od ulaganja uskoro na red dolazi i zamena xsenona jer primecujem da nisu u istom tonu-nijansi sto je jedan od znakova da uskoro treba menjati jednu sijalicu. Ako neko ima neko pitanje slobodno, a tokom "razrade" teme bice tu jos podataka sa moje a i vase strane pogotovo forumasa koji isti model Lancie i voze. Inace ovaj Thesis uskoro ide na prodaju a ja vec uveliko preko merkam zadnju seriju 2009-2010 sa istim motorom i naravno automatik i to cu ostaviti na duze vreme . Prezadovoljan sam sa onim sto nudi ovaj auto ali bih ipak novije godiste samo sto su i preko ponude sa ovim autom slabe pogotovo sa malim km a vecina ovde u oglasima sto se prodaju su pregazile iha haj i cena im sve govori.Dobar thesis za 4-5 hiljada e je nemoguca misija. Tako da ako neko sa foruma zeli proveren auto uz odredjene garancije tu sam.
  5. Broj nije dobar, ispravan broj je 063/77-99-99-8
  6. Lancia Thesis 2,4 Mjt 175ks. Grad (NS) 7,4 po bordu Otvoreno (okolina NS-a) 6,1 (na ove litraze po bordu svakako dodajem jos +1l) U oba slucaja nije bilo preteranog przenja, normalna gradska voznja a na otvorenom 110-120. Po malo mi deluje nestvarno za toliku limuzinu ali ajde do nekog duzeg puta i tankovanja punog rezervoara to je to. Na nekoj relaciji od 70tak km otvorenog puta po bordu potrosnja je isla i ispod 5,8 e sada koliko je to merodavno ....ponavljam meni to i dalje deluje nestvarno ali situacija na meracu bordu i u rezervoaru je takva da sam prezadovoljan.
  7. Pozdrav. I kod mene slican problem : Pojavi se poruka da cd nije ubacen ja ubacim ali i dalje nista, najpre sam zeleo da prebacim sa italijanskog na engleski meni ali i za to trazi cd . Ja licno posedujem 2 cd-a oba sam probao ali nista ne funkcionise do duse samo sam brzinski probao izgleda da treba malo vise vremena posvetiti tome. Inace funkcije su bas onako malo zbrkane pa za dobro vladanje komandama treba malo vise vremena Ajde ako nije problem neka neko ko ima te novije mape to postavi da svi mozemo taj link da koristimo a ako ta opcija nije dozvoljena neka mi neko sibne na p.p. i naravno hvala.
  8. Jel ima neko broj od majstora iz Veternika ? Imam neku ponudu za thesisa bas sa tim automatskim menjacem i 2.4 mjt motorom pa da se raspitam oko servisa sta i kako i naravno koliko Generalno auto nije presao mnogo (120.000) ponuda je od prijatelja iz inostranstva koji ga vozi, stanje je tip-top ali ...da se ja jos malo raspitam oko tog menjaca. Hvala.
  9. Jel ima neko broj od majstora iz Veternika ? Imam neku ponudu za thesisa bas sa tim automatskim menjacem i 2.4 mjt motorom pa da se raspitam oko servisa sta i kako i naravno koliko Generalno auto nije presao mnogo (120.000) ponuda je od prijatelja iz inostranstva koji ga vozi, stanje je tip-top ali ...da se ja jos malo raspitam oko tog menjaca. Hvala.
  10. I meni se cini da ima poprilicno "dugacke" brzine pre neki dan vozim ga 5 brzinom na 3000 obrtaja a on ide 165km , hm ne znam otici cu jos do majstora da pogleda taj pomenuti map senzor. Po meni morao bi da bude startniji i to dosta startniji. ps koliko je komplikovano ciscenje tog map senzora i gde se isti nalazi ?
  11. Vozim trenutno bravo 1.9 mjt 120ks 8v. 2007 U poredjenju sa alfom 147 1.9jtd 2004 koju sam pre vozio a slabija je par ks bravo mi je dooooosta lenji . Po vama da li nesto treba raditi?? Proverio sam tj ocistio protokomer, dizne ok turbina ok,egr radi dobro i nije prljav to sam sve isproveravao kod majstora ali ipak mi nesto bas ne ide u porednjenju sa malom 147 . No mozda je ovo ipak malo "ustrojenija" masina koja nije namenjena ostrim vozacima Nema onog naglog ubrzanja (dobro nije bas da ga nema ali nije to to na sta sam navikao na 147 i 156) kada 4 vozim 70-80 i stisneg papucicu vec je to nekako odmereno postepeno. Generalno auto je brutalan po pitanju izgleda spolja a posebno unutra,prijatan za voznju i relativno mali potrosac. Eto cisto da cujem i neka vasa misljenja.
  12. Kupujem za stila vozacevo sediste ili stof za tapaciranje sedista koje posedujem (ovo drugo jos bolje) , u pitanju je tamno sivi dezen. Eventualne ponude na p.p. ili mejl.
  13. Ma kada smo vec kod Monike metuo bi ja njoj svasta nesto a brus je najmanji problem za metuti

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...