Jump to content
FAS Goran

jjoca

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About jjoca

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na zalost nemam drugi da probam, ali otici cu na kontrolu, to je bar jednostavno, mada evo pali iz prve i na -5..... Hvala na sugestijama u svakom slucaju
  2. Postovani Gorane, Vozim Cromu 1,9 2006 i danas mi se pojavio cudan simptom: pokazivac tempreature ne radi, pokazuje 4 crtice, predjena kilometraza bljeska, ni jedan prozor ne moze da se otvori, ne radi automatsko zakljucavanje vrata a ne mogu ni vrata da se zakljucvaju na unutrasnje dugme. Kao da je kompjuter nesto zabrljao. Palio - gasio auto vise puta, ali isti simptom. Da li postoji nesto sto bih ja mogao sam da pogledam ili mora kod Vas u servis? Hvala
  3. Danas mi se pojavio cudan simptom: pokazivac tempreature ne radi, pokazuje 4 crtice, predjena kilometraza bljeska, ni jedan prozor ne moze da se otvori, ne radi automatsko zakljucavanje vrata a ne mogu ni vrata da se zakljucvaju na unutrasnje dugme. Kao da je kompjuter nesto zabrljao. Palio - gasio auto vise puta, ali isti simptom. Ne znam da li mozda ima veze , ali pre dve nedelje sam imao problem sa otvaranjem vozackog prozora (skripalo nesto), otisao kod majstora koji je , kako kaze, zamenio sajlu i prozor proradio. Nisam vozio auto sedam dana i predva dana primetim da isti prozor sada uopste ne radi, da bi danas posle dva dana sve otkazalo ... Ima li neko ideju sta bi moglo da bude? Sve mi se neke cudne stvari desavaju, skoro mi je iz cista mira ispalo staklo iz retrovizora iostalo da visi na kablovima - za sada je zalepljeno nazad selotejpom, ne moze da se vrati nazad kao da fali nesto izmedju stakla i nosaca... Bas se nisam usrecio sa ovom kromom, sve sto je moglo da se desi, desilo se tokom 70000 km koliko je vozim... plivajuci zamajac, dpf, lomljenje brava, havarija motora, dve popravke alernatora, sitni kvarovi - a odrzava se po protokolu i predvidjenim terminima. Hvala
  4. Ja sam uspeo da izgubim kodirani kljuc za Cromu i pokusavajuci da saznam koliko kosta zamena dosao do sledeceg iskustva: - za originalni kljuc likovi trazili 48000 din tj 400 eur !!! - niko ne moze da napravi kopiju koja potpuno menja original (sve moze osim daljinskog na kljucu) - tipovi prodaju polovne kljuceve preko oglasa sa kojima nista ne moze da se uradi jer su blokirani za pojedincano vozilo - covek iz Borce radi isto sto i covek iz Zemuna (samo kljuc za paljenje bez daljinca) ali za dosta manje para (preporuka)
  5. Nasao u radnji za 3800 pa se zainatio i skinuo sve - i ja mislim da je uzrok pucanja vrlo jaka opruga koja vraca kvaku i kao sto neko rece, zamenio sam je dosta slabijom.. Epoxi metal bizon lepak je odradio svoje, spjeni slomljeni delovi i sad radi kao nova, videcemo dokle...
  6. Moze li neko ponovo da postavi fajlove koji opisuju skidanje unutrasnje brave jer prethodni nisu dostupni. Moram da probam da krpim, nigde nema novih unutrasnjih brava za vozacka vrata, ni u radnjama ni na par otpada koje sam zvao.
  7. Ja imao isti problem pre mesec dana - kaze majstor da nema novo da se nabavi, niti prave zamenske takvog oblika (vrlo je specificno ide kao slovo v). Narucio mi iz Sapca polovno za 50 eur koje za sada radi kako treba.. E ima jos nesto: meni se to prvi put desilo pre 2 godine na Zlatiboru, jedva se dovukoh do BG. I tada isto nije imalo da se kupi ali ga je cuveni majstor Goran sredio za 5 minuta Posto je to crevo visokog pritiska, sa unutrasnje strane mu stavili metalnu cevku tog precnika i fiksirali sve spolja sa dve selne - to je bila privremena varijanta dok ne nabavim crevo, a koja je meni trajala 2 godine dok isto crevo nije prosistalo na drugo mesto. Vozio sam i ja sa tim sustanjem neko vreme, jedino nije isao uzbrdo kako treba, po ravnom nije bilo porblema. ja bih ti preporucio da ipak vidis koliko tamo kosta, jer je novo ipak novo..
  8. Izgleda da su reklama i tekstovi u novinama ucinila svoje - danas sam probao da zakazem dolazak zbog nekog iznenadnog problema i rekose mi tek iduci ponedeljak?! Doslo je vreme za prosirenje ili cemo da kampujemo ispred servisa kao oni amerikanci kad cekaju rasprodaje... A ne bih nas da menjam...
  9. Mene moja Croma 2006 opet muci sa slicnim simptomom. Naime, prosle zime mi je puklo V crevo koje vodi do turbine, tada nije bilo da se kupi, ali su majstori u jednom servisu svojom metodom crevo opravili. Tada mi se prvi put upalila lampica CHECK ENGINE i zakljucak na kontroli posle toga bio je da treba ocistiti DP filter jer je preko 75% zapusen. Posto nisam mogao odmah to da uradim, nekako u medjuvremenu je otoplilo i posle kraceg vremena lampica se ugasila sama od sebe i motor nastavio da radi najnormalnije, presao sam najnormalnije preko 7000 km od tada. Ali opet dodje hladniji period i pre par dana lampica opet zasvetli a motor izgubi snagu - medjutim nema poruke na ekranu da je filter zapusen, to nikad nisam video. Jeste problem sto ga vozim samo po gradu i to kratke relacije, probao sam da voznjom po autoputu od 20-tak minuta na visim obrtajim zapocnem taj proces regeneracije ali - nece. Jedino sto mi je cudno da kada upalim motor i dok je hladan on radi i vuce odlicno (mada lampica i dalje svelti), ali cim se ugreje izgubi opet snagu.. Da li bi za simptom zapusenog DPF-a uvek trebalo da se isto ponasa i kad je hladan i topao, ili je ovo mozda neki drugi simptom? Ako je DPF onda bih verovatno isao na varijantu skidanja istog , pa je dobrodosla svaka preporuka za cenu/servis koji to moze povoljno da uradi (PP) Hvala pozdrav Joca
  10. Nije komplikovano, i ja sam prosao kroz isto Safety system shall be re-initialised after disconnecting the battery or if the relevant protection fuse is blown. Initialisation procedure: ❒ open completely manually or automatically the window to initialise ; ❒ fully close the window manually (without stops); ❒ after window stopping, keep on pressing the closing control for at least 1 second. Imas u manualu za Cromu str 82 Poz
  11. Ja sam presao takodje oko 30 000 km i generalno sam vrlo zadovoljan iako sam imao skoro svaki od tih problema: rascvetalo se crevo intercoolera, crkle diode na alternatoru, malo trza u drugoj. Odrzavam ga u poznatom servisu i kada bih kupovao drugi auto, opet bi Croma usla u uzi izbor, cak je i zena zadovoljna sto ti je nakad najvaznije Dobar, brz , startan, komforan porodicni auto..
  12. ^^^ Kako izgleda sada, da li se pojavio neki problem zbog skidanja DPF-a?
  13. Moja Croma me uplasi juce na putu ka Zlatiboru.. Video sam da nesto nije u redu cim me je uz Rudnik presao jedan auto -obicno je to nemoguce jer Croma nema premca uzbrdo. Prvo sam osetio kao da motor malo stucne u drugoj brzini pri nizim obrtajima, pa posle i u trecoj, da bi posle nekih 50-tak km motor skroz izgubio snagu i upalio zutu lampicu CHECK ENGINE. Pozovem telefonom drugara koji se malo razume i rece mi da zute lampice nisu opasne da probam da dodjem do nekog servisa. Mogao sam da vozim najvise 60 kmh i dovucem se do Uzica do ljubaznog majstora. Trebalo mu je dva minuta da mi pokaze da je puklo crevo V oblika koje povezuje Intercooler i izduvnu granu i tu je uvlacio vazduh. Sede u kola i ode negde da vidi da li postoji nesto slicno - subota 15h popodne, nigde nista ne radi. Uspeo je da nabavi neko pravo crevo koje je nabudzio samo da mogu da se vratim do BG. I stvarno sa takvom improvizacijom dodjem kuci, sada je motor imao malo vise snage , uspeo sam na ravnom da vozim cak i 100 km, ali nista od preticanja. E sad trazim originalno crevo, pa da vidim da li je bilo jos nesto stete ili ce to biti dovoljno, majstor mi jos rece da je bilo karakteristicno da je motor izbacivao crni dim, ali ja nisam obratio paznju na to. Nisu ludi ovi sto daju 100 000 km garancije, ova moja kako je presla 110000 vec drugi kvar - prvo anlaser pa sad ovo.. Neka se samo zadrzi na ovome...
  14. Bas takva kupljena sticajem okolnosti januara prosle godine (dec 2006) do sada presla 115000 (u racunaru toliko pise a i majstrou cene da je tu negde) kod mene oko 20000 km - sjajan porodican auto sa mnogo mesta, malo nepregledan pozadi - pozeljni senzori. Najlepsi osecaj je kad povuce uzbrdo - prvi si, niko ne moze da te stigne. Uradio sam veliki sevis odmah po kupovini i jedan mali do sada. Mimo toga promenio sam samo paknove, dosuo malo ulja u menjac i imao prekjuce kvar na alternatoru opisan u gornjoj poruci, krajem prosle zime promenio jedan grejac i bez koga je normalno palila i po hladnom - i nista drugo, Zamerka koju imam je na relativno slabije grejanje zimi, ali od kuce do posla imam manje of 10 km pa motor bas ne stigne ni da se ugreje. Imao sam neku nameru da kupim Citroen Pikaso ali kad sam seo u kromu - osvojila me i nisam se ni malo pokajao - neko rece ovde to je ljubav na drugi pogled. Iza prednjeg sedista ima dosta prostora da malo dete moze da spava mirno i bezbedno na patosu (unuk nije nikako hteo svo vreme do CG da sedi vezan u sedistu pa je to bila dobitna kombinacija). Inace troje krupnih sedi komotno pozadi. Vozacko i suvozacko sediste su udobni i podesavaju se po visini (ranije se zena uvek bunila da joj brisaci dodju do nosa, al ovde je odlicna preglednost). Potrosnja na otvorenom 5,5 - 6 lit, u gradu 7- 8 bez klime, 9,4 ovih dana sa non stop klimom. Rukohvat vozaca sluzi kao frizider, staju dve male flasice pica ili litarski sok u tetrapaku. Muzika je solidna sa 8 zvucnika.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...