Jump to content
FAS Euroauto Goran

Eibach

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Eibach

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    St Banovci

Previous Fields

  • Garage
    Thesis emblema 3.0 v6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cek malo, pa ti si ziv jbt? Cuo sam da te neki francuzi kidnapovali upm, sta ima si u stadu opet?
  2. Malo se radilo, sajla su brave unutranja, vodjica plasticna slomljena. Sad vise ne moram trcati okolo da otvaram spolja
  3. Madjionicar optimista Dva gremlina zena, pocinje se zidanje kuce od marta (konacno), posao 100km od kuce i na sve to testis 3.0 kome treba vise paznje nego bebi . Garaza zbog gabarita ce biti prilagidjena 99% potrebama FAS bolesnicima koji kao i ja imaju taj problem sto bi mnogo mogli sami al nemaju uslova (npr bravica zeza treba skinuti tapacir i zbog ne dostaka prostora i ne mogucnosti akanja po blatu ispred kuce, zgrade isl tu glupost odlazu do besvesti...) al otom potom na tu temu, bice paralelno editovana usputno.
  4. Hvala kolega Generalno auto spolja kako iznutra ostavlja jak prvi utisak, generalno svako od nas moze na pazar da vodi i majstora, popa, milana tarota jednostavno da bi neke bitne i kljucne stvari o autu video potrebno je malo znanja i srece a sitnice i nus pojave nazalost otkrijes tek desetak dana kasnije kad zagrebemo u sustinu. Ipak su to slatke muke koje su sada dosta dostupnije za ovu gospodju. Thesisa sam uzeo najvise i samo zbog paketa opreme i motora (iskreno ovaj auto sa krpenim sedistima i saltacem jednostavno nije to to makar meni) dizel nije bio neka od opcija (mnogo presli,menjaci izakani, egr-ovi, dpf-ovi itd itd.....) Iskreno izracunao sam se u nekih 1500e ulaganja (vs, ms, gume, i sve ostalo) i opet ga za taj novac nema ni u diznilendu. Nije ona toliko bas unakazena koliko je dugo stajala i zapustena (od 2015 do januara presla 14.000) I da se pohvalim, zbog prirode posla i ne mogucnosti putovanja, preklinjanja, smrzavanja po ulici i bacanja novca da bi resio gluposti, iznajmio sam garazu da mogu na tenane da se igram, capkam itd isl. Mozda cak i neki poslic pocne al za sada mi je bitno da se ne cimam oko popravki.
  5. Iskreno ovo je 3-ci v6 iz kog vadim plin, sto zbog problema koji su malo malo neminovni sto zbog pristupacnosti samom motornom prostoru za bilo kakav rad. Uredjaj je kompletan, nije puno budzen (par senzorskih resenja strucnjaka) ali jednostvano ne zelim da gubim vreme i resurse na resavanju istog, putujem 50km u pravcu i uglavnom je sve otvoreno i nije to neka babaroga poredeci sa 2.4 vis, selespid i 2.0 ts motorima, necu crci za 2-3l al makar sipam i nemam dileme kasnije. Za sad je prosek 13l sa losim katovima, to je nesto sto ce se zavrsiti posle velikog servisa i ostalih zezanja pod haubom. U svakom slucaju nije auto za taksiranje i trckaranje po lokalu nikako, najvise zbog estetskih ostecenja i nemarnosti koje su neminovne u Bgu pa do potrosnje naravno, zato ce drugi auto sluziti svrsi a ovo da bude nesto za dusu i telo gde mogu decu da turim i ne mislim dal ce i kako ce
  6. Ovih par je nakon sklapanja u petak na subotu, posle 13h nocnog u otvorenoj garage... Nije lose, nema zazora i nista slomljeno Sutra se nastavlja, bice par zanimljivosti, detaljno vadjenje plina plus slikanje raznoraznih resenja prethodnika koje utvrdjemo vec dva dana uz pomoc neta i iskustva nekog ranijeg. Jako je zanimljivo da kod nas cak i ovakva klasa vozila nije izbegla Srbijazaciju i tako neke stvari koje idu uz to. Ps za sada sija samo er beg (vozacevo sediste) senzor plocica i tecnosti kao i epb
  7. Evo sad se pregovara o nastavku, posto nisam pri garazi a vala ni vremenu trenutno pa se dosta toga radi kod psiho zaljubljenika u zp, plin komplet da se vadi napolje, izmene creva od vode, benz par komada (neke sam vec izmenjao) pa dok se majstor brcka sa rucnom da napadnem brave zadnje i mikro prekidace. Naravno i nivelaciju.... Ovih par je nakon sklapanja u petak na subotu, posle 13h nocnog u otvorenoj garage... Nije lose, nema zazora i nista slomljeno
  8. Ne znam kako je doslo do ovoga al dobro sad je to sve upristojeno solidno
  9. Probao sam par slika sa radova od petka da okacim al nije uspelo, auto je jednostavno zapusten na meni nov i cudan nacin... Senzori tockova su uzas, pola pokidano, vezivano kanapom... Neka nova dimenzija budzenja... Nas dvojca smo od 18h do 08 bukvalno bili u garazi... Abs senzori na prednjim tockovima, skyhook lantentni pokidani... Plinska instalacija uzas uzasa itd isl... Najbolje od svega je bilo skidanje i vadjenje farova u afterhome market reziji prethodnika pa dok smo to otkrili gde sta kako... Kacicu naravno, sto zbog sebe sto zbog vas i naravno zbog drugih koji budu imali susreta posto zadnjih par dana ovaj forum je bio od dosta pomoci prilikom pronalazenja odredjenih delova i njihove lokacije Da, def problem sa uploadom problem - 200, znao sam ja da ce toga biti u napred, nemoz to lagano da prodje
  10. A ne nije to pod, to su tepih patosnice, te u gepeku su gumenjare zimske, trenutno su one zbog ove bljuzge. Menjac ko menjac je p. dim i nije bauk nikakav, ali kao sto smo vec svi navikli u Srb i Italijasnska vozila sve im je uzas, katastrofa i ne resivo ako dijagnoza nisu dizne, akm, svecice, grejaci i filteri... Doduse jedan trazi 500e za servis... A opet drugi 150.... Sad sve zavisi od volje coveka dal hoce da se posveti problemu ili da prepusti drugome da se igra... U svakom sl menjac je poslednja stavka na koju treba baciti pogled pu pu pu
  11. Sa ponosom da predstavim Gospodju i ovde , nadam se da ce ljubav trajati dovoljno dugo zarad dobrobiti oboje . Macka je 2002 godiste sa benziskim 3.0 v6 motorom , odlicno mi poznatog u alfama koje sam posedovao pre nje Oprema je emblema i poseduje dosta gedzeta vezanih za taj paket i za mene iznenadjujuce sve je ispravno (dugmici , siber solarni kao i njegova funkcija , connect i njegove usluge itd...) Problema ima naravno ali nista sto nisam ocekivao i svesno zanemario pri kupovini (polako se smanjuje N.G rasveta na tabli i podosta sitnica izazvanih ne upotrebom i losim ophodjenjem prema njoj) Pln BRC je fabricka ugradnja u kombinaciji sa SrBskim majstorlukom i vadi se napolje svakako a o sudbini ce se odlucivati otom potom mada 99% ide na dobos Aisin je los jako , trza , lupa , salta uzas , ispada i glavi.....(ko razume , shvatice ) Rucna radi mada ima tu nekih gresaka vezanih za senzore na svim tockovima i to se sistematski resava u licnoj reziji sa jako malim brojem drugara po muci posto drugima (majstorima) na zalost verujem jako jakooo malo i ta politika mi je za sada najbolje rezultate donela do sada Sve u svemu ja sam zadovoljan , jako je bitno da auto nije ni malo dosadan sto je kod mene cest uzrok menjanja istih , limariski je odlican , enterijer izuzetno pristojan i na svom mestu , estetski je van proseka za godiste mada benz agregat ove litraze i nije bio podlozan eksploatacijama kao vrsnjaci dizelasi . Slike kacim cim prokljuvim kako da spojim dupe , glava , mozak , komp , forum posto mi to nije jaca strana U zdravlje legende pa se negde vidimo i kucamo , mada verujem da me dosta ljudi ovde vec prepoznaje iz ranijih izdanja van ovog kluba/foruma
  12. Pozdrav junaci , zovem se Boris , 30 leta , dugo se akam sa Zabarima , posle kappe sa kojom sam bio zadovoljan (2.4 benz v.i.s) presao na alfu kojih sam provozao fino (156 , 164 , 147 , gtv) uvek i samo benzinci i sem 147 i gtv-a sve su bili 6 cilindrasi benzinci (nisam covek od plina) , LM . Posle dugo godina cekanja pada cena kao i dostupnosti rezervnih delova i tako dalje dosao je taj momenat da sebi ispunim neki decacki san i kupim Thesisa cuvenog i naravno opet sa 6 lulica . Veliki pozdrav a vise o autu na mestu predvidjenom za to pozzz

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...