Jump to content
FAS Goran

deltist

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About deltist

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    osijek hrvatska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zahvalna je zato sto twin ima 3 bara pritisak na turbini dok 2.0 ima znatno manje! I twin ima 400nm na 1200o/min bar je fabricki bila sa 400 sad je oko 480-500nm u stage 2
  2. Nosac motora se cuje da lupi samo kad se motor napne pri naglom startovanu i pustanju gasa! Verovatno se cuje zamajc! Koliko km imas na satu?
  3. Verojatno ti lupa remenica alternatora ili remenica pk kaisa na radilici!!
  4. Prijatelju dali ti varira osvjetljenje na km satu i displeju klime? Kod mene varira napon od 13,6-13,0 a kad padne napon isod 13 v onda mi blinka osvjetljenje table! Na diagnostici ima mogucnost prebacivanja mod rada alternatora u opciji NORMAL & LOW provjeri u kojem rezimu radi !
  5. ne znam tocno sta je radjeno sa hardverom ali znam da nije od delte twin, navodno od saaba twin! Izduv je direktan bez i jednog lonca jedino je umesto dpf-a stavljena cev i oblozena limom kao da je lonac a u biti nije! Fejk dpf!
  6. Druze hardver je izmjenjen ! Iz tog motora se izvlaci max 360ks 640nm ali su potrebne izmene na turbini tj na oba dve treba uraditi hibrid Sto mi je u planu sljedece uradit!!!
  7. Problem je sto provrti i u trecij na 60km/h. graf od remapa nemam jer nisam na dino isao!
  8. Pozdrav! Novi sam clan kluba vlasnik sam delte 1.9twin turbo mjtd executiv 2011g inace sam iz osijeka (hrvatska)
  9. navodno da su neunistivi ti amortizeri osim fizickog ostecenja! Rade na principu elektro magnetnog polja!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...