Jump to content
FAS Goran

puki83

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About puki83

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 2.0Mjet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Aha Rekao mi je da ta tvoja ide kao nevreme i generalno da je twin turbo verzija zahvalna za remap, moze dosta da se izvuce iz nje, dosta vise nego iz 2.0mjet
  2. Odlicna masina i to jos u full opremi, nema dalje Da nije mozda chip radjen kod Dejana u NS? Nesto mi je pominjao kada sam ja radio svoju kod njega, da je radio jednu twin turbo iz Hrvatske
  3. Slazem se sto se tice vagena, vozio sam pre ovoga audije 10 godina, imaju kvalitet ali opet imao sam i sa njima pehova i popravki nista manje nego sa nekim drugim autima, sto znaci da su ipak precenjeni, pogotovo kod nas, a pri tome dizajnom nisu ni blizu italijana, zadnjih 10 godina stancuju jedne te iste modele, uz mizerne izmene tipa drugi farovi, tako da sam resio da promenim malko i za sada se nisam pokajao Razmisljao sam i o Giullieti i 159-ci ali ipak sam se odlucio za Lanciu, sto jer mi je izlgedala luksuznije i otmenije od Alfe, sto zato sto deli vise delova sa Bravom/Stilom, pogotovo dole sto se tice vesanja, pa je samim tim i jeftinija malko za odrzavanje. Mada i dalje se uvek okrenem i za 159-om i Giuliett-om kada prodjem pored njih Takodje dok sam razmisljao o Giulietti hteo sam da uzmem benzinsku verziju 1.4 sa 170ks, da malo predjem sa dizela na benzinjare, ali posto sam se odlucio ipak za Deltu, a ovde na oglasima jos uvek nisam video ni jednu benzinsku varijantu Delte, onda sam uzao ipak 2.0 dizela
  4. Pa da, nije skupo, koliko sam video Bilstein za Alfu 156 je nesto tipa 7-8.000 din., dok za Deltu ide isti kao za Stilo pa je jeftiniji Isto tako kada sam menjao viljuske i stabilizatore, idu iste kao za Bravo i Stilo
  5. Hvala jos jednom, mi smo se vec ispricali preko PM-a Auh nisam znao za to oko twin turba, cifre su opasne U tom slucaju bolje sto je nisam uzeo Ja bas danas nabavio sebi zadnja dva amortizera, Bilstein, izasli me 4.800 din. komad.
  6. Hehe, vise nije, uzeo je u medjuvremenu A4 tako da je zavrsio pricu oko toga
  7. Aha ok Drugar je razmatrao jedno vreme da uzme Insigniu ali nisam imao predstavu kakva je, pa reko da pitam kakvi su utisci
  8. Ok hvala Inace i ja sam u startu bio odustao od 1.9 twin turbo iz istih razloga, cuo sam da su skuplje za odrzavanje tako da bolje 2.0Mjet, mada opet posle sam cuo i da nisu nesto specijalno skuplje i komplikovanije od 2.0 tako da biiip li ga U Insigniji je koliko znam, u toj 2.0 varijanti, isti ovaj motor samo sa 163KS, ispravi me ako gresim? Kako je zadovoljan i kako ide auto?
  9. Hvala Ivane Jeste te felne su bas retke, pa sad ako nalete nalete, ako ne sta da se radi Sto se tice motora slazem se, i ja sam se u startu malo razocarao, u medjuvremenu sam se navikao, odradio vadjenje DPF-a, zatvaranje EGR-a i remap, pa je to malo poboljsalo situaciju ali i dalje stoji da je auto malo trom na niskim obrtajima. Kada se potera u vise, auto mi sada ide odlicno, nemam nikakvih zamerki, ali je na niskim i dalje lenj, no kao sto rekoh navikao sam se Sada mi je malo zao sto nisam uzeo 1.9 twin turbo, posto koliko sam citao, kod nje nema tih problema i auto vuce i od niskih obrtaja odlicno, voleo bih bas da mi se ukaze prilika da provozam jednu takvu pa da uporedim
  10. Hvala Sto se tice boje, kao sto rekoh slazem se, po meni najlepsa kombinacija(uz onu braonkastu sa krem enterijerom, videh da takvu ima neko od clanova ovde). Sto se tice motora, i ja sam se vremenom navikao, jednostavno treba da se potera u vise obrtaje ako hoces da ide dobro i to je to. Nakon vadjenja DPF-a, zatvaranja EGR-a i chipa oseti se razlika, ali je i dalje malo lenj na nizim obrtajima, malko bolje nego pre toga ali opet nije to bas to, dok se na visim oseti fina razlika, ide jos bolje, a vec je i isla dobro U principu, remap-om moze da se odradi tako da ona ide dobro i na nizim obrtajima, da se poveca dosta obrtni moment, ali nije preporucljivo jer onda od velike sile strada brzo zamajac i lamela. Sto se tice 18-ica, bas njih trazim, posto su drugacije od ovih drugih 17" i 16". 17" sam video u par navrata na oglasima ali su mi one bas slicne kao ove 16" koje imam pa nisam hteo da ih uzimam, dok one 18" imaju malo drugaciji dizajn i svidjaju mi se bas, ali ne mogu evo vec pola godine nigde da ih nadjem @SikterBre Hvala druze i tebi Upravo tako, auto je vec fabricki tako odradjen da jednostavno nema tu sta da se radi na njemu, bilo sta da se odradi samo se kvari vec savrsen izgled Cak i sto se tice felni, bilo koje sem fabrickih koje dolaze sa njom uopste joj ne stoje, za razliku od nekih drugih automobila.
  11. Hvala druze Da boja je odlicna, boja slonovace, uzivo je jos lepsa A sto se tice keza, to je prava konstatacija, svaki put kada joj prilazim se odusevim kako su je dizajnirali, da auto evo vec 8 godina od kada se pojavio i dalje izgleda bolje i elegantnije nego 99% novih automobila
  12. Pozdrav drugari, Posto sam nov na forumu, za pocetak da predstavim auto U pitanju je Lancia Delta kraj 2009 god., prva registracija mart 2010. Auto sam uzeo ovde u zemlji pre oko pola godine, a uvezen je iz Francuske 2013. Auto je po km satu presao 130k km, i odlicno je ocuvan, kako iznutra tako i spolja, pa mozda nekim cudom moze da se desi i da je stvarno toliko presao, mada ko ce ga znati Za sada je na autu odradjen mali servis, zamenjena gumica/dihtung u karteru na uljnoj pumpi, zamenjene viljuske, krajevi spone i stabilizatori. Trebam ovih dana zameniti i zadnje amortizere posto sam primetio da je jedan iscureo. Takodje od starta, tj. od kada sam je uzeo, ne radi mi recirkulacija vazduha, tacnije klapna je zaglavljena izgleda u otvorenom polozaju, koliko sam video ovde po forumu to se cesto desava na ovom modelu, a s'obzirom da je zajebancija srediti to, nisam to ni sredjivao a verovatno ni necu, ne smeta mi Nakon sto sam ga uzeo bilo mi je malo cudno, ocekivao sam da je zivahniji s'obzirom na 165ks, nekako je lenj na nizim obrtajima, tek posle 2000 obrtaja se bas probudi, ali sam posle dosta citanja po netu i raznim forumima skapirao da je to jednostavno tako sa ovim 2.0 Mjet-om Pre mesec dana je odradjena operacija skidanja DPF-a, zatvaranja EGR-a i remap na 190ks. Nakon toga auto je zivahniji, a primecena je i manja potrosnja. Do tada mi je, iskljucivo gradske voznje po BG-u u spicu iz starog grada na NBG i nazad, trosio oko 9-9.2 litre a posle ovoga potrosnja je pala na 8 litara (sve mereno uvek metodom od cepa do cepa, ali i board je gotovo uvek pokazivao istu potrosnju). U planu jos imam da nabavim nekako, ako uspem da nadjem negde, alu felne 18" koje idu fabricku za ovaj model, tako da ako ima nekog da ih prodaje, slobodno neka se javi na PM Za ovih 6 meseci zadovoljan sam autom, pre ovoga vozio sam A4, to je ipak visa klasa i posebno zavrsna obrada nema sta, ali ipak osmeh na mom licu svaki put kada pogledam Lanciu i kada je provozam nema cenu i ne moze da se poredi sa "hladnom" A4-kom Toliko od mene za pocetak

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...