Jump to content
FAS Euroauto Goran

fiat ivan

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About fiat ivan

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

589 profile views
  1. Svaki motor se može čipati,samo je pitanje isplativosti. Na tom motoru samo čipanjem bez mehaničkih dorada usisa i ispuha možeš dobiti jako malo. Ja sam mjenjao čip ECU-a na 1.2 8 ventilcu i pomak je bio 2ks 81>83 ks.
  2. To što tebe muči je standardni problem kod povečanja leptira TB-a. Mislim da tu ne pomaže nikakav tokar niti radiona jer se nitko neće sa time igrati. Imaš dvije opcije 1. nabavi originalni leptir sa nekog drugog večeg TB-a 2. ručna obrada leptira ( to češ teško napraviti od prve )
  3. nikola Pogledaj da li ima 1 ili 2 lambda sonde. Ako ima 1 onda je EURO2 a ako ima 2 onda je EURO3
  4. Punto sam kupio nov 1999g,vozio ga 7g pa prodao drugom vlasniku koji ga je vozio sljedečih 7g a onda sam ga otkupio natrag. Nov je imao samo servo volan i ja sam odmah skinuo sve tapecirunge sa vrata i ugradio centralno zaključavanje i el. podizače ,promjenio tapecirunge i ugradio plastike između prednjih sjedala . Takav je vožen 14g. Nakon što sam ga kupio po drugi puta ugrađena sa prednja sjedala iz modela Fiat Marea i podignuta snaga na cca 85ks. Nakon 17g su istrunuli pragovi i podovi pa sam prošli mjesec radio limariju. Nakon toga sam promjenio branike,volan i ručicu mjenjača. j Još moram staviti alu felge .
  5. Autić super izgleda. Samo mu treba malo snage, pa da malo dobije na ubrzanju ( možda i max brzini)
  6. Tek kada se znaju podaci koliko snage i momenta pri kojim okretajima ima motor ,možemo gledati koja getriba odgovara. Za veću snagu trebaju višlji okretaji i treba skračivati prijenosne odnose
  7. punto 60 mk2 i 1.2 16v mk2 imaju odnose brzina kako je navedeno ali su diferencijali različitih odnosa. Ukupna redukcija u največim stupnjevima ima neznatne razlike -60 3.08 -1,2 16v 3.12 Max brzina se mjenja zanemarivo sa zamjenom ta dva mjenjača.
  8. Grafikon koji sam dao na forum je prvi ,svaki sljedeći je sve ljepši . Da se vratim na temu; punto 60 mk2 ima jako restriktivan usis i auspuh. Po mojem mišljenju najveći problem na usisu je plastična grana. Kako to rješiti? Da li je netko mjenjao tu granu,odnosno da li ima neka sa nekog drugog modela koja bi se mogla pripasati.?
  9. YUgisa Svječice nemam namjeru skidati i slikati jer to nema smisla. Standardni spi odnosno točnije pumpa goriva.injektor i regulator pritiska mogu ˝nahraniti¨ puno više ks od onoga što sam ja složio.Pišem o stvarima koje su provjeravane na valjcima.
  10. ja sam odrastao prije ere mobitela i kompjutera tako da ....... slike su poslane na e-mail i cvike če ih naljepiti na forum
  11. za mene je stavljanje slika na forum˝špansko selo˝ pa će ih cvike19 naljepiti
  12. @ igor0511 @ milutin-NS ova tema je o puntu mk2 i za njega nemam konkretne podatke o tuningu i zato je tema i otvorena. Mogu pisati o puntu mk1 spi odnosno jednostavnom i jeftinom povečanju snage. Uspoređivati taj motor sa turbo dizelom je bez veze. Svaki motor ima svoje specifičnosti i različitosti a FIRE 1242 spi je prigušen usisom. Ja sam napisao da je moj punto pokazao na valjcima 83ks a nakon toga je još rađeno nešto na usisu tako da ne znam koliko bi sada točno pokazao na valjcima. Ima standardnu bregastu,ventile i kompresiju. KONKRETNO OTVARANJE USISA I AUSPUHA -TB (throtle body) 40mm,filter zraka punto 75,grana auspuha punto75,maknut katalizator,promjenjene cijevi (malo veći promjer) i lonci, 76ks 5500o/min 109,5Nm 3500 o/min -mjereno na valjcima punto 60 ima 98Nm a moj je u cijelom području 2500-5500 iznad toga Cijevi i lonci auspuha su mjenjani zato što su bili truli ,pa recimo da su ostali standardni da bi pokazao 72ks odnosno 20% više od standardnog. CIJENA-koliko koštaju kutija filtera zraka,ispušna grana i TB sa punta75+strojna obrada TB-a (ne znam koliko košta jer to radim sam ) DA LI JE TO JEDNOSTAVNO I JEFTINO ZA 20% VIŠE SNAGE PROSUDITE SAMI Punto je tako vožen 10 000 bez i najmanjeg problema,nakon toga skinuta glava motora i sve je bilo u odličnom stanju. -uređeni usisni i ispušni kanali, ugrađenTB 42mm -napravljeno mjerenje -promjenjen čip (druga mapa) -napravljeno mjerenje -promjenjena usisna grana Punto je prošao 17 000km bez i najmanjeg problema odnosno bez ikakvog kvara. Dijagram sa valjaka 76 ks sam objavio na drugom forumu ali je već toliko star da ga nema. Mogu ga naljepiti opet. Druge dijagrame ne objavljujem. Sve opisano se bazira na otvaranju usisa ali se ne može preslikati na mk2 jer on ima sve elemente usisa i ispuha drugačije. Zato je ova tema i otvorena da se vidi da li je netko to pokušao na mk2 i kakvi su rezultati.
  13. @ milutin-NS Ponavljam:JA NIKADA I NIGDJE NISAM NAPISAO DA SE AUTO SA 75ks MOŽE VOZITI 150km/h SA PIPKANJEM GASA. Nisam pisao ni o tome da li je moj punto brži od bilo kojeg drugog auta. Napisao sam da ljude koji sjednu iz punta 55,60 u moj punto vara osječaj ( mislim da je to i razumljivo ako odjednom sjednete u 40% jači auto), Što se tiče konkretno ove teme napisao sam da je moje mišljenje da u poćetku na treba raditi ventile i kompresiju nego samo treba promjeniti bregastu. Isto tako sam napisao da su glavne restrikcije ispuh i usisna grana. Nisam pronašao nikakav odgovor u vezi toga. Da li je netko to radio,ili je radio nešto drugo na puntu 60 mk2.
  14. Ako se netko bori ,pobjeđuje i pokazuje kako mu ide onda pročitaj prijašnje postove,pa napiši tko se ima namjeru i sa kime utrkivati. Nisam majstor ,za razliku od tebe koji vidim da znaš sve o toploj vodi jer na mojem puntu nije mjenjana bregasta ( ni ventili,ni omjer kompresije, ni sustav ubrizgavanja goriva). cvike mislim da nema namjeru voziti utrke (kružne ili brdske) jer je pitao za 10-tak ks a ne za preradu u trkači auto. Ja nisam nikada i nigdje napisao da se punto sa 75 ks može voziti 150 km/h sa pipkanjem gasa. Ljudi koji sjednu u moj punto da bi ga probali obično voze 55-icu ili 60-icu pa ih osječaj vara,Citat koji je cvike dao sa drugog foruma nisam pisao ja nego čovjek koji je probao voziti moj punto. Isto tako nisam nikada napisao da je moj punto brži od sportinga 1.2 16v sa 80ks jer me razgovori tipa ˝tko je brži ¨ne zanimaju. Napisao sam sljedeče - ne bitno je da li je moj punto brži od 1,2 16v 80ks i nebitno je kolika mu je max brzina. Ne slažem aute za utrke i jurnjavu i to me ni najmanje ne zanima. Slažem samo FIRE 1.1 , 1.2 SPI za običnu normalnu vožnju. Sve što sam radio na puntu 60 mk1 sam objavio na forumu, sa detaljnim opisom,i rezultatima mjerenja snage i ljudi koji žele 15-20ks mogu to tako napraviti (naravno ako to žele na taj način). Moj cilj je 90ks u puntu 1.2 mk1 spi Hoće li majstori koji rade trkače aute dati opis što su radili je njihova stvar.
  15. znam da imaš granu Jedini način je da sve radiš i testiraš sam.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...