Jump to content
FAS Goran

polanski

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About polanski

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L 1.4 95KS Level Up

Recent Profile Visitors

875 profile views
  1. Pisao sam već distributeru za Thule u Srbiji i zvanično su mi odgovorili da za 500L-a može samo opcija "na krov", ili "na kuku". Meni ne odgovara ni jedna od ovih opcija, pa ću ići na ovu moju prilagođenu, na gepek vrata, uz pomoć krovnih nosača. Samo da nađem najbolje rešenje za vezu između krovnih nosača i tregera (nešto bolje od PVC vezica).
  2. U tome i jeste problem, što nijedan proizvođač nema nosač za peta vrata na Fiatu 500L, koji je zvanično kompatibilan. Na primer, ovaj Menabo Main je nekada bio kompatibilan, pa su to izmenili, baš zbog tog plastičnog spojlera koji se oštetio. Svestan sam da je kopča na vezicama plastična i zato sam i napisao da bih stavio najšire koje sam pronašao u maloprodaji. Naravno, ne bih ih koristio više od par puta, menjao bih te vezice. Ne pada mi na pamet ništa bolje što bih mogao da stavim između krovnog nosača i tregera nosača za gepek vrata.
  3. Tako je! Umesto da gornji tregeri idu na plastični spojler, išli bi na vezice koje bi bile zakačene za poprečni (zadnji) krovni nosač. To mi je ideja. Čitao sam na nekom italijanskom forumu, da su ljudi to rešavali, tako što bi odšrafili (popustili) spojler, pa bi provukli treger između spojlera i gepeka, pa ga onda zakačili na lim. Gledao sam kod sebe na autu i nisam našao kako bih to izveo. Mislim da je moja ideja bolja.
  4. Ideja je da na zadnji nosač stavim dve PVC vezice (ima onih nekih širine 12mm, a dužine 750mm) i da gornje tregere nosača kačim na te vezice. To bi trebalo da može da dohvati i da može da radi. Nosač još uvek nemam, ali razmišaljam o 2 opcije nosača koji imaju oslanjanje na branik: 1. Menabo Main 2. Prtljažnik Za Bicikle 320 (iz velike sportske radnje) Je l' imate nekih komentara, predloga? Da li ovo ima smisla i da li treba da obratim pažnju na nešto posebno?
  5. A je l' oslanjaš nosač, kao ovaj Italijan, ili ga oslanjaš na zadnji branilk? Koliko bicikli si kačio?
  6. Šta mislite - da li bi moglo da se uradi ovako: Stavim nosač za bicikle, model za 5. vrata, ali gornje tregere, umesto na spojler, zakačim na zadnji krovni nosač, a donji deo nosača, oslonim na zadnji branik?
  7. "Uvek se može upaliti na kabele ili guranje nakon toga akumulator više nije potreban." - ovo nažalost nije tačno. Barem ne na 500L-u. Auto smo prošli put upalili na booster i 10 minuta je radio povezan na taj booster. Kako je skinut sa boostera, tako se ugasio i nije mogao ni da zavergla. "Ako se brineš da će ti auto negde stati kupiš osiguranje, ima različitih paketa, od samo šlepe do hotela..." - ovo je možda najbolje rešenje za moj slučaj. Hvala!
  8. U aprilu 2017. mi se desilo... Opisao sam tada, na ovoj istoj temi, pa da se ne ponavljam. Suština je da je akumulator iz stanja potpune ispravnosti prešao u crknuto stanje, bez ikakve najave, štucanja, bilo kakvih simptoma. Dopunjavanje nije moglo ni da ga probudi. Trenutno se gasio auto. Realna situacija koje se plašim - krenem sa porodicom u Grčku. Stanemo da napravimo pauzu i akumulator rikne... Ako bi se desilo na nekoj pumpi, verovatno bih imao rešenje, ali negde drugde bi bio pakao. Da li postoji neki način da mu se utvrdi stvarno trenutno stanje?
  9. Buni me ovo što je Stash napisao malo iznad: "Fiat 500 L 1.4 proverio fabricki ugradjen akumulator pred put, i unimerom i dijagnostikom. Sve bilo perfektno"
  10. Za nekih mesec dana će biti 2 godine od kako mi je akumulator zamenjen u garanciji. Sećam se da sam ih tada pitao u ovlašćenom servisu da li je moj bio neki faličan i da li će novi trajati duže. Tada su mi rekli da to zavisi od načina vožnje i da ako je prvi trajao toliko, da će i drugi trajati vrllo slično, ako je stil vožnje nepromenjen (auto je isto vožen). S obzirom na način na koji me je izdao prošli put - podmuklo i bez najave, razmišljam da samo-inicijativno i bez nekog formalnog razloga, zamenim postojeći akumulator (koji savršeno radi trenutno) Nije baš mala investicija, pa me zanimaju vaša iskustva sa drugim akumulatorom.
  11. Završena je intervencija, pa samo da opišem. Ujutru sam odmah pozvao servis Radulović i proverio da li imaju akumulator. Imali su i rezervisali su mi ga. Onda sam pozvao Ciao Fiat, rekao im da preuzmu podatke od dan pre i da želim da se vozilo odšlepa u Radulović. Proverio sam da li možda postoji opcija da mi možda donesu zamenski akumulator i da se sam dovezem do servisa, ali to nije po proceduri... Posle toga su me kontaktirali direktno iz Radulovića i već za nekih pola sata su bili na lokaciji. Utovarili smo auto i odvezli se do servisa. Akumulator mi je zamenjen u garanciji. Bilo je potrebno da se oni sami uvere da je u pitanju akumulator i da punjenje radi kako treba, odnosno da nije neki drugi kvar u pitanju. Ono što je malo paradoksalno, garancija na ovaj novi je do isteka 2 godine od kupovine auta - znači još oko dve nedelje. Pitao sam da li mogu da očekujem da mi opet za dve godine strada i ovaj novi, pošto su mi ugradili identičan, kao prethodni. Dobio sam odgovor da mu životni vek zavisi od eksploatacije i da s obzirom da nije očekivano da se dinamika eksploatacije promeni u naredne dve godine, očekivano je da ovaj novi traje slično. Razmišljam da ne čekam da mi i ovaj crkne iznenada, pa ću na proleće 2019. da kupim novi akumulator, pre nego što me ovaj izda, ali sa dužom garancijom od 2 godine. Da li mogu da kupim i neki veći, jači? Ovaj postojeći je 50Ah i stvarno je minijaturan, a ima mesta za mnogo veći.
  12. Evo mog slučaja: Meni se danas desilo. Vratio se s posla normalno. Parkirao auto na 20ak minuta. Seo u njega i ni da zavergla. Dve neke lampice se jesu upalile, uspeo sam da zatvorim prozore i to je to. Pozvao sam Ciao Fiat. Napravili su radni nalog i prosledili dalje. Posle par minuta me je pozvao čovek iz službe koja organizuje pomoć na putu u Beogradu. U roku od pola sata je došao čovek sa tzv. booster-om. Rekao mi je da po ugovoru sa Fiatom, oni moraju da izađu na teren u roku od 40 minuta od prijave. Prikačio ga je na kleme i auto je upalio. Po proceduri, morao je da radi tako 10 minuta. Skinuli smo booster, probali da upalimo i ni da zavergla. Proverio je punjenje i to je bilo u redu. Dakle, definitivno je crk'o akumulator. Pošto je to bilo nešto oko 19h, kasno je bilo da se organizuje šlepanje do servisa, odnosno moglo bi da se odšlepa i ostavi da prenoći, na šta nisam pristao, a i morao bih sam da se organizujem, za prevoz do kuće. Sutra ujutru treba ponovo da prijavim problem preko Ciao Fiata da bi mi organizovali šlep auta do nekog servisa po mom izboru. Inače, pre desetak dana je urađen drugi redovan servis u Raduloviću gde bi trebalo da je urađena i kompletna provera auta. Ne razumem se da li je realno bilo moguće da se utvrdi da je akumulator pred izdisajem. Pitaću ujutru. Na Đurđevdan će biti 2 godine od kako sam kupio auto (valjda je to sreća u nesreći, videću sutra), a prešao sam 25k. Stvarno je sramota da akumulator na novom autu IZDA posle 2 godine (+/- 2 nedelje), a ovo očigledno nije izolovan slučaj, već prilično česta pojava.
  13. Koji si ti model stavljao? Šta se radi sa antenom kada je duži model?
  14. Koji krovni kofer preporučujete za 500l-a? Da li je bolje da bude neki kraći zbog antene i aerodinamike?
  15. Zamolio bih za neko iskustvo - vožnja sa krovnim koferima, 500L (1.4, 95KS) Kako se ponaša auto i koliko je veća potrošnja?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...