Jump to content
FAS Euroauto Goran

astmario

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About astmario

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/25/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Recent Profile Visitors

925 profile views
  1. Da li da prisustvo ABS-a gledam kao znacajnu stavku pri kupovini automobila? Imam ponudu za Zastavu 10, 2009 godiste(i zar nisu prestali da ih prave 2008 pod zastava znackom?), atestirani plin do 2017, klima i el. podizaci, bez ABS-a i ostale opreme, presla 68.000 za 3050e. Registracija istice za mesec dana, veliki servis nije radjen. I ako bih to uzimao, posto je proslo 5 godina, da li je pametno uraditi veliki servis odmah, ili ipak cekati 80/90.000?
  2. http://www.polovniautomobili.com/oglas4559344/fiat_punto_13/ Mjet, 3500e, potpuno cudan, nit ista pise u oglasu, pise 2010 godiste, unutra neki rekao bih daleko stariji volan i tabla, nigde oznaka na zadnjim vratima...
  3. http://www.polovniautomobili.com/oglas4393722/fiat_albea_12_16v/ Da li je moguce da je zaista kupljena nova u Srbiji kao sto stoji u oglasu, koliko sam razumeo citajuci temu, ona se nikada nije ne prodavala ovde?
  4. Drustvo, kako vam deluje ovaj? Zastava 10, sa plinom i klimom, prvi vlasnik, maglenke, alarm, navodno parking senzori mada ih nesto ne vidim na slikama. http://www.polovniautomobili.com/oglas4151785/zastava_10/
  5. A kako se razlikuje model sa klimom i onaj bez? Znam da je na bravu ranije bilo A/C dugme, ali koliko sam primetio nijedan Punto ga nema? U toj varijanti onda svakako otpada, tako da se vracam originalnoj potrazi za modelom sa plinom i klimom do 3-3,5k
  6. Kako vam se cini ovaj Puntic, 2010 godiste sa klimom, presao 18k za 3,5 hiljade? http://www.polovniautomobili.com/oglas4258431/fiat_punto_12/ Licno sam ganjao nesto sa plinom za taj novac, ali mala kilometraza i godiste me privlace. Ipak, nije prvi vlasnik, unutra bas i ne deluje ocuvano za tu kilometrazu, i sta je do vraga ona crvena nalepnica pored izduva za grejanje?
  7. Iako planiram da pazarim Punto classic u koji bih ugradio plin, naleteo sam preko neke preporuke na Grande Punto sa oko 80.000 na satu, kupljen kod nas, za relativno pristojne novce, u varijanti sa 1.4 motorom. Interesuje me koliko je ovaj auto zapravo bolji od obicnog Punta, i koliko je skuplji za odrzavanje? Generalno ne verujem da cu prelaziti vise od 8k godisnje, nisam puno zahtevan sto se snage tice, pre mi je bitna pouzdanost i niska cena ekspolatacije nego izgled, posto za pare koje bih dao za GP, mogu uzeti obicnog Punta sa 40-ak hiljada na satu, ili obicnog punta sa 80-100k i plinom, pa je prosto pitanje da li GP vredi toga?
  8. Ne, kod Punta nije moguce utvrditi pravu kilometrazu. Renault recimo cuva podatke u neobrisivom epromu i na jos par mesta u vozilu, pa je prepravka kilometraze moguca iskljucivo zamenom veceg broja memorijskih elementa. Pojavio se jos jedan zanimljiv Puntic, 2010 god, dynamic oprema sa klimom, presao navodnih 39.000. Ali kao po obicaju sve sumljive kombinacije, nasledio ga od prvog vlasnika, slike lose a u zajecaru je... http://www.polovniautomobili.com/oglas3994649/fiat_punto_classic_dynamic_ac/
  9. 2009god, ima fabricki plin, klimu, alarm i ABS, tj. svu opremu koja za Punto postoji. Sumljiva mi je zapravo kilometraza od 67.000, relativno je mala za auto sa fabrickim plinom, vecina tog godista sa plinom je presla daleko vise, a i na slikama ne mogu da procenim kakvo je stanje. Nije prvi vlasnik, sto opet budi sumlju, ako ako star 4 godine trazi vec treceg vlasnika... Kako vam se cini(osim toga sto je beo i potenciajlno prepravljeni VAN)? http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... _punto_12/
  10. Naci mjet-a koji je u dobrom stanju je gotovo nemoguce. Pratim oglase vec jedno 2 nedelje, i provobitno sam se takodje nosio mislju da uzmem tog 1.3 dizela, medjutim ono sto kod nas moze da se nadje sa tim motorom je blagi ocaj, ni jedan jedini ne deluje kao da je presao manje od 250.000, koliko god pisalo na satu. Sa druge strane, ti motori su jako dobri, i verovatno ce izugrati jos toliko, ali dzaba ti dobar motor ako moras pola auta promeniti da bi bio miran.
  11. Pozdrav! Takodje planiram kupovinu Punta, u domacoj izvedbi. Odlucio sam se za 1.2 motor, sa obaveznom klimom kao i plinom. Budzet je ogranicen, a samim tim i izbor, ali recimo ovaj ...primerak deluje interesantno, ima klimu, presao je 72.000 i svidja mi se boja. Plina nema, ali ako skine jedno 100-200e sa cene, onda mi se uklapa u budzet i da ga sam ugradim. Ovaj je nesto skuplji, ne verujem da bi se uklopio za auto+reg.+plin, a da ne pominjem neki osnovni servis kada kupim auto posto sam planirao 3k da dam na auto, a povecao nekako na 3.5, pa tu mora uci sve nazalost. Treci primerak je najmanje presao, ali je hauba ocukana, i farban je u ovu odvratnu plavu. Nisam nasao ni jedan jedini primerak u oglasima koji ima klimu i plin, svi primerci koji imaju plin nemaju klimu, sto je prosto neverovatno! Sta uopste mogu da ocekujem kupovinom auta ovog godista i kolometraze, tj. sta je to sto moram odmah da menjam, a sta me ceka u nekih narednih 20-30.000 kilometara?
  12. Pozdrav! Planiram da kupim zastavu 10/punta 1.2, a vidim da se prodaju i modeli sa ugradjenim plinom. Kako mogu da znam da li je u pitanju seknventni plin ili klasican(ili u ovaj model sekventni i mora biti ugradjen)?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...