Jump to content
FAS Goran

kajzer

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About kajzer

  • Rank
    Il Nuovo

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.seooptimizacija-seosrbija.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Delta II 1.8 VVT

Recent Profile Visitors

1519 profile views
  1. Ovde u Bg je od 120€ do 140€ hilznovanje za sva 4 cilindra Pitanje za nekoga kome je poznato, da li je 1.8 VVT motor na Delti, Dedri i Lybri potpuno isti ? 99% sam siguran da jeste ali da pitam nekoga ko je 100% siguran
  2. Sve zajedno jeste mnogo, našao sam isti taj motor za oko 200€, a obrada svega ovoga je dosta više i izađe obično preko računice... Nisam siguran za radilicu, ali trebalo bi da pasuje i od stila, sve je to slično, znam d abregasta za deltu ide od alfe 156 1.8, tako da je ralno da može i od stila radilica. Gde si radio obradu bloka
  3. Pozdrav ljudi, poterao me maler sa autom,radi se o modelu Lancia Delta 2 1.8 16v VVT 131KS, kupovina Lancie je bila po preporuci, ispostavilo se da je nisam ni vozio mesec dana. i samo zato što Sad čupam kosu naslagao se problem za problemom. Elem, na 20etom danu vožnje, pojede me se prvi breg na usisnoj bregastoj, hidropodizač zaglavio,nisam je nešto mnogo ni gazio uglavnom vožnja po gradu, odmah čim sam stavio drugu bregastu upalim auto čuje se neko lupanje. Šta bi moglo da bude, kad ono auto prolupao, radilica na trećoj klipnjači pojedena pola mm. Računaljka u glavi počela da vrti šta je najbolje raditi, reko ako je samo do radilice nije toliko strašno, nego da ja sklinem glavu da vidim kakvo je stanje tamo, jel treba da se ravna ili ne, glava je već ravnjana ali ne kako bi trebalo, na par mesta je pojedena od vode ima udubljenja, ali može da se sredi, ventili bi trebalo da otvaraju izatvaraju kako treba, nisam još nosio na proveru. A ono što mi je najveći problem je to što sve hilzne imaju breg pri vrhu cilindra, ali na prvom cilidru je to toliko drastično da kad prelaziš prstom po unutrašnjosti cilindra kad dođeš do tog dela od dubine kanala možeš nokat da polomiš. Ja sad razmišljam šta raditi ne znam koliko je posao vađenje i stavljanje novih hilzni, pretopstavljam da je muka ( a kad je muka, onda bude dodji Djuka na klempu) , pa sam iza varijantu d a menjam motor. Pa me interesuje koji motori idu u ovu Lanciu. Kakva je situacija od lybre 1.8 da stavim motor da li se poklapaju? Ili od Fiata, mada mislim da je Fiaov motor VFD a ne VVT, pa ne znam koliko ide taj motor u Lanciu Evo slike cilindra i glave motora, mada nema šta tu da se vidi, to je to, nego čisto malo da se prošara tekst u postu Ovaj zazor na vrhu je dubok pola milimetra dubine , pa na žalost ne mogu da se provučem samo sa zamenom karika, treba čovek da dođe da izmeri koliko je dubok zazor, ali oseća se pod prsotm Ovako izgleda dno glave motora sa tim pečatima od vode Svačiji komentar je dobordošao, ako ima neko neki motor u opticaju neka pošalje šta i koliko na PM !
  4. Ćao ljudi menajo sam nebo na svojoj Deleti II pa reko da vam opišem iskustvo, i kažem kako sam to radio sa slikama (mogao sam i više da slikam ali biće jasno sve). Nemam nameru naširoko sad da opisujem kako šta reći ću neke osnovne detalje kooji su i potrebni. Odlepilo mi se celo nebo na Delti tako da mi je diralo glavu dok vozim....i elem ja se iznerviram jednom.....razmišljam dal' da kupim nebo ali reko sad dal' ću naći boju koja mi odgovara.....zovem tapetare da vidim pošto bi oni to radili od 50-120€.....i ja reko evo vam K....odem lepo u farbaru i uzmem: kilo ipo Syntelana....... oko 1000 dinkilo lepka za drvo.... 200-300 din (to sam pročiteo na nekom forumu mislim d aje i ovde da je neko isto koristio lepak za drvo....a i dobra je fora)2 m2 žućkaste eko kože----1200dinPljunem u ruke i krenem.....skidanje neba pošto mi je to prvi put malo sam se zamlaćivao oko toga oko 2-3h.......polomio sam jedino žabicu koja drži suncobran desni....nije mi bilo jasno kako se skida pa sam morao da je polomim da vidim kako funkcioniše Druga žabica je prošla ok.....ono što je važno d akažem nema ništa na silu ...... za sve zakačke i žabice u autu samo se kaže kako se skidaju......jedino ta žabica ....mora sa nekim tankim šrafcigerom da se popusti opna plastična da bi s eprišlo šrafu i posle se odšrafi.....naučio posle lomljenja Sve skinete i nebo izvučete kroz gepek..... KAd sam skinuo platno ovako je izgledalo...imalo je onaj sunđer koji sam dobro išmirglao ne previše sitnom šmirglom ja mislim da je bila 500....i premazao lepkom za drvo da bi bilo glatko d ami lepak bolje uhvati..... Slka neba kad sam slinuo platno i premazao lepkom za drvo: Lepak za drvo opušteno nanosite četkom kao da nanoiste farbu ne steže se toliko brzo.......posle sam ostavio da se suši nekoliko dana dok sam opet ugrabio vremena da mažem lepak i stavljam eko kožu........kad vam s eosuši lepak ako je ostalo nekih gromuljica to obavezno izšmirglajte da se ne bi videle kad stavite platno ja sam stavljao eko kožu ona je malo deblja pa sam mislio d aneće da se vidi ali se provaljuje.......znači šmirglanje obavezno......e da ne zaboravim ja nisam kupovao sunđer nego sam lepio direktno na stegnuti lepak za drvo i odlično drži....meni lepše nego sa sunđerom.....Posle sam morao da krenem da lepim eko kožu ....... jer su bile u to vreme vrućine ........ tako je loša izolacija auta b+ez neba da mi je mozak ključao na ovim vrućinama....ko za inat tih par dana sam nešto morao po pola dana da budem u kolima....jedan dan sam dobio upalu mozga nisam mogao da spavam oči krvave bale cure noževi u rukama (šala mala za noževe) tako da je ovo bilo pod hitno ...... iskreno da nije bilo toga ko zna kad bih se rešio....... Eko kožu sam lepio tako da sam je postavio na nebo....predhodno sam je skalpelom isekao po ivicama malo sam pustio duže 3-4cm ....znači isečete postavite platno na očišćeno nebo i presavijete ga na pola...... Prvo lepite polovinu koja je namenjena za to i to vi odlučujete koja ide prvo ....... namažete celu polovinu neba syntelanom taman je tako i dobro da se osuši kako treba za lepljenje, nema puno praznog hoda.... Kad završite lepljnje ono bi trebalo da izgleda ovako Otvore na nebu secite po dve diagonale tako da lakše možete da ih prelepite sa druge strane. Posle sledi postavljanje obrnuto od onoga kako ste skinuli....Na Delti II imaju ona dva tapacirunga sa strane koji su u suštini od plastike tako da na njih nisam stavljao lepak za drvo nije bilo potrebe samo sam išmirglao onaj nakazni sunđer očistio ih i nalepio eko kožu na plastiku postupak je sličan (isečete po ivicama ima malo više krivina, na svakom ispupčenju ili krivini secite platno/kožu tako da se pri lepnjenju neće previjati da bi s ebolje zalepilo) Kad se postavi ono ovako izgleda (nisu neke fotke ali to je to uglavnom) Ako ima pitanja kucajte..... Pozdrav, Kajzer
  5. Pozdrav Raja, ja sam Goran, iz Višnjičke Banje, Bg, imam 30 god, po struci sam profesionlni prodavac, web dizajner,više se bavim SEO optimizacijom što mi je struka, ko zna šta je to zna, ko ne zna nije ni važno vozim Lanciu Deltu II '95 god. 1.8 105KS, odavno hoću da se predstavim na forumu, ali sve se nešto zaboravi, sad nađoh vremena pa da ga iskoristim za to... Pozzzzzzz !

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...