trivo 3 Posted September 9, 2010 Pozdrav svima.Nov sam na ovom forumu jer sam od zimus vlasnik Punta mk.2a JTD 80PS sa kojim sam veoma zadovoljan. Auto je presao 65 000,veliki servis jos nije odradjen ali za koji dan ce biti.U zadnje vrijeme sam primjetio da kad je auto topao ili vruc dosta teze pali,treba mu sec ili dva da sastavi. Kad je hladan pali odlicno svaki put. Takodje jos jedna pojava koju sam primjetio je da dok je hladan i kad mu dam malo veci gas na mali broj obrtaja pri opterecenju da ventili zazveckaju i tad izbaci dosta crnog dima.Inace se u voznji ponasa odlicno i trosi goriva u granicama normale.(5.5L otvoren put,7L Beograd). Na motoru nista nije radjeno dok ga ja vozim,ne trosi ulje,ne trokira u voznji.Sipao sam goriva na raznim pumpama ali se ponasa indenticno.Ako neko zna ili je imao slican problem i kako ga je rijesio nek napise. U svakom slucaju auto ceka veliki servis ali bi volio da znam da nije neki veci kvar da mi ne stoji auto mjesec dana kod majstora.Takodje ako moze neka preporuka za servis,vidim da hvalite servis na vidikovcu,da li se mnogo ceka,neka iskustva?Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 9, 2010 Polako... Ne idu sve priče u jednu temu.Predstaviš auto ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=12Iskustva o servisima pročitaš u temi za to:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125Za priču oko potrošnje takođe imaš temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38285 Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted September 10, 2010 Pozdrav svima.Nov sam na ovom forumu jer sam od zimus vlasnik Punta mk.2a JTD 80PS sa kojim sam veoma zadovoljan. Auto je presao 65 000,veliki servis jos nije odradjen ali za koji dan ce biti.U zadnje vrijeme sam primjetio da kad je auto topao ili vruc dosta teze pali,treba mu sec ili dva da sastavi. Kad je hladan pali odlicno svaki put. Takodje jos jedna pojava koju sam primjetio je da dok je hladan i kad mu dam malo veci gas na mali broj obrtaja pri opterecenju da ventili zazveckaju i tad izbaci dosta crnog dima.Inace se u voznji ponasa odlicno i trosi goriva u granicama normale.(5.5L otvoren put,7L Beograd). Na motoru nista nije radjeno dok ga ja vozim,ne trosi ulje,ne trokira u voznji.Sipao sam goriva na raznim pumpama ali se ponasa indenticno.Ako neko zna ili je imao slican problem i kako ga je rijesio nek napise. U svakom slucaju auto ceka veliki servis ali bi volio da znam da nije neki veci kvar da mi ne stoji auto mjesec dana kod majstora.Takodje ako moze neka preporuka za servis,vidim da hvalite servis na vidikovcu,da li se mnogo ceka,neka iskustva?Hvala! Moj savet: idi lepo odradi veliki i mali servis,a sto se tice crnila to ti je kod svih puntica cak sam video i kod stila( kaze komsija to kod mene nema kad mu je dao gas onesvestio se koliki oblak) s tim sto mi je moj majstor rekao da je to neki senzor pritiska vazduha pa ako on zacepi valjda doliva se vise goriva pa zato ima dosta dima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted September 11, 2010 Pa kod mene ''dimljenje'' ne odgovara ovom opisu, skoro da dima i nema. I kod mene je slucaj da vergla duze kada je zagrejan, ali mozda jedan krug vise nego kada je hladan. Takodje je normalno da ti bucnije radi dok se ne zagreje. Uzrok tom dimu moze biti dosta stvari, ali kao sto rekose ostali, prvo ti uradi servis. Moze biti cak i filter od goriva, mada sumnjam. Inace, zvuk koji cujes tj.''zveckanje ventila'' ne mora da znaci da su ventili. Slican zvuk odaje i dizna ako ne valja. Kod mene npr. od kada sam ga kupio lupa nesto u motoru sto lici da je podizac ventila ili dizna, medjutim za 4 godine i 40 0000 km nikakav problem nisam imao.Hm...kako auto povlaci? Ako ide OK nema sta da te brine ako malo purnja. Kad uradis servis i budes siguran u zupcasti kais pre svega, malo ga ''produvaj'' na otvorenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites