mikisxy 6 Posted August 18, 2009 duva ko blesava pa ajde da izmerim i iznenadio sam se lepo a evo zasto Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 18, 2009 jel ja to u odsjaju sa sata vidim pingvina na zadnjoj polici kako bleji hahhah Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 18, 2009 odma pored belog medveda Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 18, 2009 pa sta rade,pakuju i valjaju led? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 18, 2009 ma z**ebi stvar ja stalno slinav a volim ladno ko mlad majmun Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted June 6, 2010 Imam problem oko magljenja stakla: Moze li mi neko reci zbog cega magli???moze li se nekako namestiti da ne magli a da nije upaljena klima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted June 6, 2010 ???moze li se nekako namestiti da ne magli a da nije upaljena klima? ako ti magli kad je ukljucen ventilator grejanja gabine a magli ti sofersajbna onda je to problem sa malim hladnjakom, ja sam tako shvatio u ovom tvom pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted June 6, 2010 Meni se magli kad nije upaljeno nista...kad mi je upaljena klima onda je sve normalno...E to me malo nervira... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 6, 2010 Kad je napolju velika vlažnost, unutra mora magliti ako ništa nije uključeno i ukoliko nije bar malo otvoren prozor.Ukratko..ako je suvo napolju, drži malo otvoren suvozački prozor.Ako pada kiša, uključi klasičnu ventilaciju (bez klime).Ako magli i kada je uključena klasična ventilacija i nastavlja da magli bez obzira da što menjaš da duva toplo ili hladno...onda promeni filter kabine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted June 6, 2010 Takođe magli ako se u kolima puše pljuge i/ili prozore pereš iznutra ređe od jednom mesečno tečnošću za prozore baš, ne masnom krpom u perionici Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted June 8, 2010 Ova tema me malo zagolica, pa resih da kod sebe proverim temperaturu... Nije ni blizu kao ova, pa mi pada na pamet da to nije neki problem. Naime klima, radi, hladi lepo, filter zamenjen pre par stotina km. Napolju je bilo 36 stepeni, tj tako je stilo citao, onaj njegov senzor. Ukljucim klimu na 4, stavim sondu u ventilaciju meri 13 stepeni, a ako ukljucim na max, odnoisno ukljucim kruzenje vazduha u kolima, onda spusti na 11 stepeni... E sad to je ok ili ne? Ne znam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted June 8, 2010 (edited) ako posle 11 ili 13 stepeni izadjes na tih 36 neka ti je bog u pomocida li treba jos da bude hladnije, mislim da je i to dovoljnosasvim je uredu da hladi do nekih 19 - 20 stepeni Edited June 8, 2010 by lancia Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted June 8, 2010 Ma nismo se razumeli, ne mislim ja da pravim zamrzivac od auta. Nisam merio temperaturu u kolima, koja nikako ne moze da bude 13 stepeni. Vec sam uradio isto kao i na slici sa pocetka teme, stavio sondu u ventilaciju i merio temperaturu tu. Zato i pitam da li je to ok, posto je na pocetku teme izmereno 2.5, a ja kod mene merim 11, odnosno 13, znaci moja klima duva itekako losije od gore slikane. Zato pitam da li je to Ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 8, 2010 Puklo mi crevo od klime (metalno, veoma nisko kod branika, oštetio sam ga sigurno kad sam negde zakačio).Pre par nedelja stavio drugo crevo, ponovo napunio sistem...naravno, pre toga je provereno sve što treba i ova ista sonda pokazuje oko 10 stepeni na ventilaciji...sa uključenom recirkulacijom, automobil radi u mestu.Čim se isključi klima, u roku od par sekundi skoči na oko 20 stepeni (i dalje podešeno da duva hladno, ali bez klime)...Ne znam koliko bi dalje išla, ali je vidljiva razlika između uključene i isključene klime.Miki je naknadno ugrađivao klimu u svoj auto, pa ko zna šta je stavljao ispod haube...možda neku klimu za minibuseve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted June 8, 2010 Da bas u takvim uslovima sam ja merio, kazem 36 napolju, auto stoji u mestu i meri 11 sa recirkulacijom, bez nje 13. Znaci sasvim ok. Gotovo isto merimo, mozda je taj stepen razlike odstupanje u sondi koja meri. Verovatno je Mikijeva preciznija, moja je samo nastavak za unimer i ne meri po pola stepena, vec zaokruzuje na ceo. Sve u svemu, to je to i sve je oK! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted June 8, 2010 Mislim da sam citao na forumu da temperatura treba da bude nekih 4-6 stepeni celzijusa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanVrsac 0 Posted June 8, 2010 Kad je napolju velika vlažnost, unutra mora magliti ako ništa nije uključeno i ukoliko nije bar malo otvoren prozor.Ukratko..ako je suvo napolju, drži malo otvoren suvozački prozor.Ako pada kiša, uključi klasičnu ventilaciju (bez klime).Ako magli i kada je uključena klasična ventilacija i nastavlja da magli bez obzira da što menjaš da duva toplo ili hladno...onda promeni filter kabine.E hvala na savetu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted June 8, 2010 A najjednostavnije je da klapnu prebaciš da uvlači vazduh spolja Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 8, 2010 (edited) Ovo je rezultat izmeren danas primitivnim instrumentom. Temperatura vazduha zavisi uglavnom od pritiska ekspanzije i vrste freona, ako se uzme u obzir da je rashladna instalacija valjano napunjena. Edited June 8, 2010 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted June 8, 2010 (edited) Kod mene je temperatura na izduvu,tj. u izduvu posle zamene freona bila 4.5 stepeni.mereno digitalnim termometrom,sonda gurnuta u ventilaciju,ukljucena recirkulacija,spoljna temperatura oko 25 stepeni.Posto ja volim svasta nesto da cackam i ispitujem,a sve se tripujem da mi klima ne radi dobro,kupim obican sobni termometar i pri spoljnoj temperaturi oko 28-29 stepeni,auto u hladu,kada prislonim termometar na izduv,brzina 2,ukljucena recirkulacija ,spusti temperaturu do 6 stepeni.Kada je auto na suncu,tj spusti temperaturu na termometru oko 7-8 stepeni.Kolika je tada temperatura u autu nisam merio.Bitna mi je temperatura na izduvu i koliko sam ja upoznat mora biti oko 4-5 stepeni.Mada sve zavisi koliko je auto stajao na suncu i zegrejanosti ventilacionih kanala,ali mislim da su te temperature preko 10 stepeni na izduvu lose.Provericu sledecih dana opet jer ce biti bas toplo.Ali do sada proveravo jedno 15 puta zadnja 2 meseca,jer se tripujem da pusta freon,ali temperatura na izduvu merena sobnim termometrom je u granicama 6-7 stepeni pri raznim spoljasnjim temperaturama(od 20-33 stepena koliko se vise secam).Verovatno kada bih imao onaj sa sondom da gurnem u izduv bila bi jos manja.p.sTermometar je u vertikalnom polozaja pri merenju,nije vodoravno postavljen kao kod "kola"Podatke treba uzeti sa rezervom jer je ipak to amatersko merenje sa amaterskom opremom(sobni termometar) Edited June 8, 2010 by sasha015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted June 9, 2010 Ja sam uradio servis klime na Puntu JTD i pokazuje mi 4.5 stepena po istoj metodi kao Mikijevoj. Pre servisa nije hladila isto. Bio je pritisak i sve to OK, cak se culo i neko sistanje kad se uključi klima. Posle zamene ulja, freona i mislim da reče lik vakuumiranja, ništa se ne čuje više, a hladi za sve pare Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted June 9, 2010 Ma meni se ne cuje nista, hladi sasvim normalno, e sad ne znam, mozda da napolju nije bolo toliko toplo da przi, auto na suncu i 35-36 stepeni, mozda bi pokazao manje... Uglavnom, vidim da ni ovo za sada nije lose, Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted June 9, 2010 (edited) Ova tema me malo zagolica, pa resih da kod sebe proverim temperaturu... Nije ni blizu kao ova, pa mi pada na pamet da to nije neki problem. Naime klima, radi, hladi lepo, filter zamenjen pre par stotina km. Napolju je bilo 36 stepeni, tj tako je stilo citao, onaj njegov senzor. Ukljucim klimu na 4, stavim sondu u ventilaciju meri 13 stepeni, a ako ukljucim na max, odnoisno ukljucim kruzenje vazduha u kolima, onda spusti na 11 stepeni... E sad to je ok ili ne? Ne znam!Kad se stavi sonda u ventilaciju i ostavi tako da radi trebalo bi da bude izmedju 4 i 6 stepeni, meni na mom stilu posle servisa kad je ukljucena treca brzina i stavljeno na recirkulaciju vazuha pokazuje oko 4-4.5 stepeni. Edited June 9, 2010 by Panther Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted June 9, 2010 A ima li veze koja je temp napolju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 9, 2010 Naravno da ima veze. Isparivač freona nije ništa drugo do snop ledenih orebrenih aluminijumskih cevi kroz koje struji vazduh. Ako je temperatura vazduha napolju 36C, taj vazdduh će prolaskom kroz isparivač uspeti slabije da se ohladi nego onaj od 25C.Zašto držite recirkulaciju dok klima radi ??? Hoćete da se pogušite. Quote Share this post Link to post Share on other sites