Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
space2703

1.3 MJet 69ks na 90ks

Recommended Posts

Viđam u mnogim katalozima tjunera kao standardnu ponudu. Takav motor radi na 90ks u grande puntu ali sa varijabilnom turbinom, slična priča kao stilo jtd 80 i 115ks. Ima li ko iskustva sa čipovanjem mališe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

naravno :D

vozio pre i posle, razlika je drasticna, radi mirnije na leru, bolje puni, manje trosi u NORMALNOJ voznji, evo bas malopre sam malo probao, jako fino ide posle chipa, turbo puni vec od ~1800rpm ;)

sa tim sto je 90 malo optimisticno, 80-85 je realnije

ako te zanima preporuka za gde uraditi pusti mi pp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo mi fali da se odlučim.

Danas mi na tehničkom rekoše da imam jače sile kočenja pošto je autić bio VAN. Zaista, koči kao zlotvor. Ogibljenje je takođe tvrđe, pa sa 185 gumama on sjajno leži u jurnjavi. Rekao bih da je rođen da se chipne malo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sa kočenjem i mene oduševljava pogotovo što ja nemam ni ABS !!!

ali evo još podrške za čipovanje ako se odlučiš, očekujem detaljan izveštaj gde, kako, koliko itd !!! :lol:

možda bi se i ja usudio ali nešto mi probilo ulje na dihtungu kod lanca :rant: ,pa čim to regulišem razmisliću o čipovanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve dok je SAFE mapa ja sam apsolutno za chip.Dobijes nazad ono sto su mu oduzeli zbog ekologije ili zbog toga da bi ti skuplje prodali model sa tom vecom snagom.Trkacke chipove ne podrzavam,to je nasijle nad autom,kupi drugi model auta ako ti nije dosta koliko mozes da dobijes od ovog sa SAFE mapom.

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites
to sa kočenjem i mene oduševljava pogotovo što ja nemam ni ABS !!!

ali evo još podrške za čipovanje ako se odlučiš, očekujem detaljan izveštaj gde, kako, koliko itd !!! :lol:

možda bi se i ja usudio ali nešto mi probilo ulje na dihtungu kod lanca :rant: ,pa čim to regulišem razmisliću o čipovanju...

ABS nema veze sa silom kochenja...

Pre chipovanja isproveravaj motor, eventualno i zameni dihtung glave, da ne bude PUF (shta bi)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je "Lord" ključna reč za chips?

Voleo bih da i gosn Miki napiše koju o ovoj gimnastici... Da li bi se posle toga češće viđali u njegovoj ordinaciji ili je bezbedno po tom pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije

i ne bi :D

radis servise redovno i nema problema, naravno ako nisi potpuni mentol koji ce da vozi u blokadi svaki dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lord tu gimnastiku ceni 150 eurića :)

Edited by TOGO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da Gumetina ima nekoliko variajanti mapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, počipovao sam se. Posle nekog vremena našao sam mapu koja me je oduševila. Tvrdi se da je 100ks, 240Nm(!), 11,3 sec 0-100, 182km/h. Pre ove probao sam 88ks i ova daje osetno više, pogotovo obrtnog momenta. Zvuk je malo drugačiji, dimi kada se da gas i uteruje strah u stomak. Prvu brzinu zaboraviš, u drugoj je divlji konj a u trećoj hoće pomalo da prokliza (sa 185 gumama koje imam na njemu). Mereno sa štopericom iz par pokušaja zaista postižem oko 11 do stotke a najzanimljiviji rezultat je poboljšanje ubrzanja 80-120 u četvrtoj sa nekih otprilike desetak i više sekundi na 7. Brzine su nešto duže, mališa sada vrti do nekih 4.500 obrtaja sa dobrim učinkom pa se i stotka dostiže u trećoj. Sa malo gasa u krivinama punto kome je inače lagan zadnji deo (odnos težine je dosta ka prednjim točkovima) hoće da okrene guzicu u ofsajd. Biće smešno kada budem stavio moje 165 wintere na njega novembra meseca, divljak na tankim gumama bez ASR i ESP sistema. Barem ABS imam. Mislim da je neka 195 guma sad za njega puka potreba a ako imate VAN zadnje vešanje valja ga ostaviti tako tvrdog. Potrošnju još nisam merio. Mapa se inače vodi kao safe.

U istom danu, na istom mestu na moje nagovaranje počipovan je i stilo JTD 80ks na 115ks od drugara Vlade (ZR). Njegov auto se od mrtvog konja pretvorio tačno negde u Koletovog JTD-a 115 po mojoj proceni. Mereno ubrzanje dovelo ga je negde na sličnih 11 sekundi i 80-120 oko 8. Od pravog JTD 115 deli ga nešto malo slabije ubrzanje do 2.000 obrtaja ali ga gore uz malo dima i prolivene nafte stiže.

Eto tako izgleda kad matori konj podetinji (otac maloletnog deteta --> maloletni otac deteta)......... Raspad dihtunga? Turbine failure? Pucanje lanca? Videćemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, he, he.. vozio sam ovog mališu i pre i posle chipa. Razlika je znatna.

Amaterski izmerena vremena ubrzanja i međuubrzanja deluju gotovo nestvarno za 1.3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije nemoguće da čipovan JTD80 ošiša difolt JTD115, jer ima kraći menjač. Meni žao para, inače bih ga čipovao juče, pogotovo što 99% vremena vozim po gradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, evo ga i Nidža je promenio stranu od protivnika Chipsija do potencijalnog uživaoca :)

Moja procena je da ovaj Vladin 80 sa navodnih +35 ide taman kao Koletov 115. Čipni ga malo, nećeš zažaliti za novcem kada osetiš razliku..... Imaš Stila sa troje vrata, on to zaslužuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...