space2703 1 Posted April 1, 2009 Viđam u mnogim katalozima tjunera kao standardnu ponudu. Takav motor radi na 90ks u grande puntu ali sa varijabilnom turbinom, slična priča kao stilo jtd 80 i 115ks. Ima li ko iskustva sa čipovanjem mališe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted April 1, 2009 naravno vozio pre i posle, razlika je drasticna, radi mirnije na leru, bolje puni, manje trosi u NORMALNOJ voznji, evo bas malopre sam malo probao, jako fino ide posle chipa, turbo puni vec od ~1800rpm sa tim sto je 90 malo optimisticno, 80-85 je realnijeako te zanima preporuka za gde uraditi pusti mi pp Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted April 3, 2009 Malo mi fali da se odlučim. Danas mi na tehničkom rekoše da imam jače sile kočenja pošto je autić bio VAN. Zaista, koči kao zlotvor. Ogibljenje je takođe tvrđe, pa sa 185 gumama on sjajno leži u jurnjavi. Rekao bih da je rođen da se chipne malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 94 Posted April 8, 2009 Rodjen, rodjen Chipuj slobodno, neces zazaliti Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted April 9, 2009 to sa kočenjem i mene oduševljava pogotovo što ja nemam ni ABS !!! ali evo još podrške za čipovanje ako se odlučiš, očekujem detaljan izveštaj gde, kako, koliko itd !!! možda bi se i ja usudio ali nešto mi probilo ulje na dihtungu kod lanca ,pa čim to regulišem razmisliću o čipovanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 9, 2009 (edited) Sve dok je SAFE mapa ja sam apsolutno za chip.Dobijes nazad ono sto su mu oduzeli zbog ekologije ili zbog toga da bi ti skuplje prodali model sa tom vecom snagom.Trkacke chipove ne podrzavam,to je nasijle nad autom,kupi drugi model auta ako ti nije dosta koliko mozes da dobijes od ovog sa SAFE mapom. Edited April 9, 2009 by bokija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 9, 2009 to sa kočenjem i mene oduševljava pogotovo što ja nemam ni ABS !!! ali evo još podrške za čipovanje ako se odlučiš, očekujem detaljan izveštaj gde, kako, koliko itd !!! možda bi se i ja usudio ali nešto mi probilo ulje na dihtungu kod lanca ,pa čim to regulišem razmisliću o čipovanju...ABS nema veze sa silom kochenja...Pre chipovanja isproveravaj motor, eventualno i zameni dihtung glave, da ne bude PUF (shta bi)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted May 26, 2009 Da li je "Lord" ključna reč za chips?Voleo bih da i gosn Miki napiše koju o ovoj gimnastici... Da li bi se posle toga češće viđali u njegovoj ordinaciji ili je bezbedno po tom pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted May 26, 2009 nijei ne bi radis servise redovno i nema problema, naravno ako nisi potpuni mentol koji ce da vozi u blokadi svaki dan Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted May 26, 2009 Nisam ni trunku mentol Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted May 26, 2009 onda slobodno gumetini pp na cannonu i neces se razocarati veruj mi Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted May 27, 2009 (edited) Lord tu gimnastiku ceni 150 eurića Edited May 27, 2009 by TOGO Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted May 27, 2009 a guma cini mi se 160, a on radi i u bgu Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted May 30, 2009 Sad ste me bacili u razmisljanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 31, 2009 Mislim da Gumetina ima nekoliko variajanti mapa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted June 1, 2009 ima i vise od par, a sta nema moze da napravi Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted September 23, 2009 Uf, počipovao sam se. Posle nekog vremena našao sam mapu koja me je oduševila. Tvrdi se da je 100ks, 240Nm(!), 11,3 sec 0-100, 182km/h. Pre ove probao sam 88ks i ova daje osetno više, pogotovo obrtnog momenta. Zvuk je malo drugačiji, dimi kada se da gas i uteruje strah u stomak. Prvu brzinu zaboraviš, u drugoj je divlji konj a u trećoj hoće pomalo da prokliza (sa 185 gumama koje imam na njemu). Mereno sa štopericom iz par pokušaja zaista postižem oko 11 do stotke a najzanimljiviji rezultat je poboljšanje ubrzanja 80-120 u četvrtoj sa nekih otprilike desetak i više sekundi na 7. Brzine su nešto duže, mališa sada vrti do nekih 4.500 obrtaja sa dobrim učinkom pa se i stotka dostiže u trećoj. Sa malo gasa u krivinama punto kome je inače lagan zadnji deo (odnos težine je dosta ka prednjim točkovima) hoće da okrene guzicu u ofsajd. Biće smešno kada budem stavio moje 165 wintere na njega novembra meseca, divljak na tankim gumama bez ASR i ESP sistema. Barem ABS imam. Mislim da je neka 195 guma sad za njega puka potreba a ako imate VAN zadnje vešanje valja ga ostaviti tako tvrdog. Potrošnju još nisam merio. Mapa se inače vodi kao safe.U istom danu, na istom mestu na moje nagovaranje počipovan je i stilo JTD 80ks na 115ks od drugara Vlade (ZR). Njegov auto se od mrtvog konja pretvorio tačno negde u Koletovog JTD-a 115 po mojoj proceni. Mereno ubrzanje dovelo ga je negde na sličnih 11 sekundi i 80-120 oko 8. Od pravog JTD 115 deli ga nešto malo slabije ubrzanje do 2.000 obrtaja ali ga gore uz malo dima i prolivene nafte stiže.Eto tako izgleda kad matori konj podetinji (otac maloletnog deteta --> maloletni otac deteta)......... Raspad dihtunga? Turbine failure? Pucanje lanca? Videćemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted September 23, 2009 svaka čast i SREĆNO !!! javi rezultate potrošnje posle nekog vremena .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted September 23, 2009 He, he, he.. vozio sam ovog mališu i pre i posle chipa. Razlika je znatna. Amaterski izmerena vremena ubrzanja i međuubrzanja deluju gotovo nestvarno za 1.3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted September 24, 2009 dobro druze nije 3.0TT pazi na ulje, radi servise na 5000, i ne gasi auto odmah posle gasiranja Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted September 28, 2009 Pogrešno sam napisao za 80-120 u četvrtoj, nakon pažljivog merenja imam ga na oko 8,5 sekundi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted September 28, 2009 Nije nemoguće da čipovan JTD80 ošiša difolt JTD115, jer ima kraći menjač. Meni žao para, inače bih ga čipovao juče, pogotovo što 99% vremena vozim po gradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted September 29, 2009 Hehe, evo ga i Nidža je promenio stranu od protivnika Chipsija do potencijalnog uživaoca Moja procena je da ovaj Vladin 80 sa navodnih +35 ide taman kao Koletov 115. Čipni ga malo, nećeš zažaliti za novcem kada osetiš razliku..... Imaš Stila sa troje vrata, on to zaslužuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted September 29, 2009 Mala verovatnoća, stvarno jako mala. Quote Share this post Link to post Share on other sites