Jump to content
FAS Goran

nkesic

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About nkesic

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 04/05/1974

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bačka Palanka

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.6 16V, Fiat Croma 1.9mjet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Paljenje je bio problem zbog dotičnih klapni. Napravile oštećenja na klipovima. Tri klipa zamenio. Kad je to urađeno, Croma je počela da se potpisuje po asfaltu kad krene. EGR je zatvoren još u Italiji, DPF uklonjen takođe. softverski i "hardverski". Drago mi je zbog pitanja, baš sam se napatio. Mojom greškom, doduše. Naime moj stari majstor nije bio u stanju zbog problema sa zdravljem da radi neko vreme, a ja budala obišao 5-6 majstora i svaki je nešto promenuo. Jedan senzor bregaste, drugi senzor radilice, treći sve kaiševe i španere... i tako izmenjali sve a rešili ništa. Stari majstor kad je prizdravio po zvuku motora skontao šta je, rasturio motor, stavljena nova (polovna) usisna grana sa koje su uklonjene klapne, i naravno, tri gore peomenuta klipa. Dakle koštalo je boga oca, al opet podvlačim nije do auta nego do pogrešnih majstora. Ovde na forumu se pokupi više znanja nego što ga oni imaju.
  2. Vreme došlo da se ja i moja CROMA 1.9 posle 2 godine druženja rastajemo... Croma ( Giugiaro ) je 2007. godište. Croma je dovedena u top stanje. Turbina je prošle godine remontovana. Motor je imao problem sa usisnom granom (otpali leptiri usisne grane - što je fabrička mana na oko 150.000km), redovno održavan. Za par meseci treba odraditi i mali servis (prešao od zadnjeg servisa u okt.2017.god. 5000km ). Prošlog meseca zamenjen hladnjak klime - sada hladi perfektno. Sve četiri lenje gume (NEXE) su od prošle godine (sa alu felnama). Uz Cromu ide i zimski set sa originalnim alu felnama i 2 sezone voženim Lassa gumama. Što se tiče limarije,zimus je sa desne strane (strane do suvozača - prednji branik i prednja vrata) dva puta u roku od mesec dana zbog ogrebotina na parkingu ispred zgrade radio i autolakirer. Iskreno -oba puta nije pogodio nijansu i to mi iritira! Nije bilo posla za auto limara. Cena na Polovnim-automobilima je 3300EUR. Mali popust od 200 EUR za članove foruma. Ako ima koje pitanje stojim na raspolaganju. Zbog pravila foruma, slike koje su i na oglasu postavljam i ovde...Ah da, razlog prodaje je taj što je stvarno malo vozim, 90% svog vremena sam u službenom automobilu (Škoda Octavia 1.9 2008 god.). Croma stoji parkirana i skuplja prašinu.
  3. Možda jedno od glupljih mojih pitanja...A jesu li isti za 1.9 16V kao i za 1.9 8V (150ks i 120KS)? Da se ne blamiram bez veze...
  4. Klipovi bi trebalo da se menjaju, mada kako kaže majstor mogu da se izbruse, jer oštećenja su samo sa gornje strane, međutim, kako kaže, to bi uticalo na kompresiju. Tako da ću ih menjati. Već sam u potrazi za novim klipovima i usisnom granom... To je za sada to od stete. Glava je vec na ravnanju. Ako neko ima na prodaju klipove ili usis bilo bi ekstra da me kontakira.
  5. Kolege, pomoć. Croma (1.9 16V 150KS) mi je već 20tak dana kod majstora, na usisnoj grani (plastičnoj) pojavila se rupa koju kao da je neko autogenim aparatom istopio (fi 8mm). Tri klipa imaju otiske kao da ih je neko čekićem lupao. Pretpostavka mog majstora a i mene čitajući forum jeste da su famozni leptiri poodpadali i napravili harakiri. Mada za divno čudo četvrti klip je k'o nov. E sad, našao sam na par auto otpada aluminijumsku usisnu granu, pa me interesuje može li ona umesto ove plastične?
  6. Ne, ja sam U Bačkoj Palanci. Auto je kod majstora. A majstor hoće da skida glavu motora. U Međuvremenu je merio kompresiju u cilindrima, Kaže da 3 cilindra imaju manji pritisak nego četvrti cilindar (zaboravio sam vrednosti koje mi je rekao...). Ja iskreno nisam na netu nigde ni našao koje su fabričke vrednosti i da li je to iko merio...
  7. @Goran Zemun Poštovani Gorane, Potreban mi je savet u vezi Fiat Crome 1.9 16V (150KS) 2007 godište. Naime od kako sa je kupio pre tačno godinu dana imao sam problem sa paljenjem (prvo paljenje par puta okrene alnaser pa upali - to mi nije smetalo, međutim zagrejan auto kada posle pauze od par sati krenem da palim tek iz trećeg verglanja upali uz beli dim iz auspuha). Taj problem je resavalo nekoliko majstora (par desetina hilada dinara) i nista. Da zlo bude veće, pre dve nedelje auto u vožnji krene da dimi (crni oblak dima), dođe do 4000 obrtaja pa uz zadržavanje gasa padne do 3000 i tako u krug. Odem kod jednog od najboljih majstora u gradu, inace moj prijatelj i dugogodisnji majstor i on ustanovi da je otisao MAP senzor - bukvalno se plastika senzora na vrhu istopila. Zamenimo senzor, mešutim posle par sati vožnje opet isto, opet se MAP istopio. Pregledao majstor DPF-kaže saće iz njega izvadjeno, nije do izduva. Auto je kupljen sa već blokiranim EGR ventilom. Dijagnoza majstora je da je glava produvala, 100% je siguran da je razlog tome EGR koji je blokiran i da treba raditi glavu motora i vratiti EGR u funkciju. Bio bih Vam veoma zahvalan da čujem Vaše mišljenje. Unapred Hvala!
  8. eLEARN pročitan bar 5x pre nego što sam postavio post. Nigde ne piše kako se samo dugme skida. Pronašao sam samo kako skinuti plastike oko same ručne... dalje je zapelo Ovo dugme obeleženo crvenim krugom je problematika...
  9. Da li neko od forumaša zna kako se skida ono malo đubre od dugmeta na ručnoj. Naime skinuo se hrom sa dugmeta i hoću da ga skinem i odnesem na galvanizaciju. Prčkam ceo dan po centralnoj konzoli al' ne vredi...
  10. Znači, "Bošista". Može li neko preporučiti u okolini Novog Sada? (inače sam iz Bačke Palanke, koliko ja znam Bosch servisa ovde nema).
  11. Hvala na brzom odgovoru. Pumpa mi nije pala na pamet. Čudnovato je da auto radi posle normalno. Sad kad malo bolje razmislim auto je dosta trom u malim obrtajima (do 2000), na 2200 "lepi" za sedišta kad povuče... Postoji li način da se pumpa proveri?
  12. Ajd' da oživim malo temu. Naime, od pre 15-tak dana vozam Cromu 2007god 1.9 mjet 150KS. Ono što me ubija u pojam jeste prvo paljenje! Situacija je sledeća: Ujuto vergla 10 sec., ugasim, dam kontakt, sačekam opet da se pogase lampice, zaverglam - upali. Nekad čak ne iz drugog puta nego iz trećeg. Vozim normalno (nekad par kilometara, nekad i 100-tinak), parkiram auto na par sati. Opet isti problem sa "hladnim" motorom. Kada se ne ohladi -pali ko mina! Dijagnostika (MultiEcuScan + ELM 327), ne pokazuje bilo kakvu grešku. Ono što vidim jeste da 1. i 3. dizna imaju malo veće korekcije (oko +- 3). EGR je zatvoren (tako je došao iz Italije - uvežen je direkto iz predstavništva Fiata gde je dospeo po sistemu zamene staro za novo). Ono što sam primetio jeste da je prilikom zatvaranja EGR ventila "majstor" malo pretegao jedan od 4 vijka koji EGR spajaju sa usisnom granom te je vijak proklizao... Ako je neko imao sličan problem neka javlja. Imam u okruženju par majstora (koji su mi i prijatelji) i svi misle da bi trebalo dizne slati na reparaciju, mada to meni nije logično jer bez bilo kakvih problema u vožnji pređem 300-400km u "cugu"...
  13. Kaparisao sam jednu Cromu u NS. Isto 2007.god ali nije restajling verzija. Jedino ako se moze pogledati sad preko vikenda (čisto sumnjam), ali ipak hvala na ponudi.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...