ivan.ik 625 Posted April 22, 2014 (edited) V klasa sa luksuzom S klase Edited April 27, 2021 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted June 10, 2015 Cudi me da je Marco Polo radio vito. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 14, 2016 Mercedes V klase Exclusive Mercedesov MPV model V klasa je dobio novu top verziju Exclusive, kod koje se ističu brojni luksuzni elementi. Između ostalog treba pomenuti Nappa kožu u unutrašnjosti (uz aluminijumske i silver chrome detalje, prednja sedišta ga grejanjem i ventilacijom, veliku centralnu konzolu i frižider), pa veliki panoramski krov, Burmester surround sound sistem sa 16 zvučnika, set alu točkova od 19 inča, sportski podešeno oslanjanje, kao i ''Exclusive'' oznake. Deo opreme čine i sistemi Attention Assist, Crosswind Assist i Active Parking Assist sa kamerom od 360 stepeni, dok cena ovako opremljene V klase Exclusive u Nemačkoj iznosi 74.911 evra (sa uključenim tamošnjim porezom). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 7, 2017 Brabus Mercedes V klase VIP Conference Lounge Budući da je Brabus već najavio brojne modifikovane Mercedesove modela za sajam automobila u Ženevi (kao što su tjunirana C klasa Cabrio AMG, S klasa Cabrio AMG i G500 4x4), ova Brabusova V klasa VIP Conference Lounge će zbog toga verovatno imati nešto teži zadatak da privuče pažnju posetilaca. Kako bilo, ovako doteranu V klasu će moći da si priušte samo dovoljno bogati, budući da Brabus za nju traži 298.000 evra. Kao baza je inače poslužila V250 d verzija, i to sa dužim međuosovinskim rastojanjem. Vozilo raspolaže aero body paketom (prednjii spojler, pragovi, maska sa Brabus logom...), sportskim izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi i novim 19-inčnim alu točkovima, ali su prave izmene u stvari zadesile unutrašnost. Ovde se ističu pre svega zadnja individualna sedišta sa el. podešavanjem, grejanjem, ventilacijom i masažom, ali i Brabusov Touch Control Panel sa 40-inčnim ekranom, koža, drvo, detalji od ugljeničnih vlakana, pa LED osvetljenje, Internet i Wi-Fi konekcija, frižider, aparat za kafu... Tu je i kit za pojačanje 2.1 litarskog dizel motora, i to za dodatnih 45KS i 70 Nm, na ukupno 235KS i 510 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 8.8 sekundi, a najveća brzina je 210 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 8, 2017 Mercedes V Class Rise Mercedes će u septembru na sajmu automobila u Frankfurtu promovisati i novu verziju V klase. Za razliku od luksuznijih verzija, ova V klasa Rise je namenjena nešto skromnijim kupcima i kombinuje ''klasične atribute V klase sa atraktivnim odnosom cena-performanse''. V klasa Rise će biti dostupna u standardnoj i produženoj konfiguraciji, kao i sa pet ili osam sedišta. Ponuda podrazumeva i izbor između dva dizelaša, i to 2.1 litarskog četvorocilindraša sa 100 kW/136KS i 330 Nm ili jače varijante sa 120 kW/163KS i 380 Nm. Bez obzira na motor, ponuda menjača se svodi na manuelni sa 6 stepeni i automatski sa 7 stepeni. Cene za V klasu Rise u Nemačkoj startuju od 34.990 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 26, 2017 Mercedes V klase Limited Edition Sem nedavno predstavljene Rise verzije, Mercedesova V klasa je sada osvanula i u novom Limited Edition izdanju (obe ove varijante će inače moći da vide i posetioci predstojećeg sajma automobila u Frankfurtu). Ukratko, V klasa Limited Edition je ogranične serija od samo 1.500 primeraka, pri čemu kupac standardno dobija i Designo hyacinth red metalik boju, poznatu već sa modela C i E klase. Deo opreme čini i standardni Night Package (sa crnim stajling elementima), dok dodatni elementi za doterivanje kao što su AMG Line i Avantgarde Exterior Sports Package mogu da se dobiju kao opcija. Podsećanja radi, ranije promovisana V klasa Rise je namenjena nešto skromnijim kupcima i kombinuje "klasične atribute V klase sa atraktivnim odnosom cena-performanse". V klasa Rise će biti dostupna u standardnoj i produženoj konfiguraciji, kao i sa pet ili osam sedišta. Ponuda podrazumeva i izbor između dva dizelaša, i to 2,1 litarskog četvorocilindraša sa 100 kW/136KS i 330 Nm ili jače varijante sa 120 kW/163KS i 380 Nm. Bez obzira na motor, ponuda menjača se svodi na manuelni sa 6 stepeni i automatski sa 7 stepeni. Cene za V klasu Rise u Nemačkoj inače startuju od 34.990 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 27, 2017 TopCar Mercedes V klase Inferno Najnoviji projekat tjunera TopCar nije modifikacija neki Porscheovog modela kako bi se to očekivalo, već je u poitanju Mercedesova V klasa. Ruski tjuner se ovde pobrinuo za atraktivniji vizuelni nastup (uz pomoć novih branika, haube, pragova, proširenja blatobrana, zadnjeg difuzora i zadnjeg spojlera), kao i za doterivanje unutrašnjosti po željama vlasnika. Takođe, u ponudi su i set novih točkova, drugačija maska, nove izduvne cevi, kao i opciona hauba od ugljeničnih vlakana. Cene za ovaj Inferno paket kreću od 12.090 evra, pa naviše u zavisnosti od želja klijenata. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 14, 2017 DW video: Mercedes V klase Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 30, 2017 Carlex Design Mercedes Vito U Carlex Designu su se potrudili da i vozilo kao što je Mercedes Vito može da izgleda atraktivnije, pa su za njega kreirali kompletan tjuning program. U paketu su aero body kit (izmenjeni prednji branik sa saćastim otvorima za vazduh, bočni pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler), nove izduvne cevi, lime green & black detalji, alu točkovi, crna kožna sedišta i volan (sa kontrastnim lime green detaljiama), kožni naslon za ruku, kao i nove patosnice. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 8, 2017 Brabus Mercedes V klase Mada najveću pažnju obično privlači modifikovanim verzijama Mercedesovih limuzina, kupea i kabrioleta (kao i legendarne G klase), u Brabusovoj ponudi se nalazi i zanimljiv paket za doterivanje V klase. V klasa u Brabus izdanju dolazi sa aero paketom (prednji spojler, pragovi, doterani zadnji branik), opcionim LED svetlima, dvobojnim točkovima (u kombinaciji crne i crvene boje), sportskim oprugama (vozilo je niže za 15-25 mm), sportskim izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi, kao i doteranim enterijerom (koža, volan sa kožom/alkantarom, pragovi sa Brabus oznakama, novo osvetljenje, multimedia paket, posebne patosnice, alu pedale...). Tu je i kit za pojačanje 2.1 litarskog dizel motora, i to za dodatnih 45KS i 70 Nm, na ukupno 235KS i 510 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 8.8 sekundi, a najveća brzina je 210 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 17, 2017 TopCar Mercedes V klase Najnoviji projekat tjunera TopCar nije modifikacija nekog Porscheovog modela kako bi se to očekivalo, već je u pitanju Mercedesova V klasa. Ruski tjuner se ovde pobrinuo za atraktivniji vizuelni nastup (uz pomoć novih branika, haube, pragova, zadnjeg difuzora i zadnjeg spojlera), kao i za doterivanje unutrašnjosti po željama vlasnika. Takođe, u ponudi su i set novih točkova, drugačija maska, nove izduvne cevi, kao i opciona hauba od ugljeničnih vlakana. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 21, 2018 Snimljen 2019. Mercedes V klase Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 9, 2018 Mercedes V Class ''Signature Edition'' by OKCU: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 17, 2018 Mercedes V klase Night Edition Dok čekamo na restilizovanu verziju, aktuelna Mercedesova V klasa se pojavila u novom Night Edition izdanju. V klasa Night Edition se od ostalih verzija razlikuje po AMG prednjem i zadnjem braniku, crnim elementima, doteranom prednjem grilu sa dve lajsne i crnom pozadinom visokog sjaja, pa 19-inčnim AMG alu točkovima u crnoj boji, kao i ''Edition'' oznakom na prednjim blatobranima. Takođe, deo paketa čine i kožna sedišta i volan, kontrastni šavovi, patosnoce sa ''Edition'' oznakom, standardni Parking paket... V klasa Night Edition se nudi u verziji V250d, sa dizelašem koji raspolaže sa 140 kW/190KS i čija potrošnja goriva iznosi između 6.8 i 7.5 l/100 km. Što se cene tiče, ona u Nemačkoj iznosi 55.260 evra, a isporuke startuju sledećeg meseca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 2, 2018 TopCar Mercedes V Class Inferno Mercedesova V klasa je do sada već prošla nekoliko modifikacija u TopCaru, a na slikama je njihov najnoviji projekat nazvan TopCar Mercedes V-Class Inferno. Ruski tjuner se ovde pobrinuo za atraktivniji izgled eksterijera (uz pomoć branika u AMG stilu, pragova, zadnjeg difuzora i zadnjeg spojlera), kao i za doterivanje unutrašnjosti po željama vlasnika. Takođe, u ponudi su i bočne trake, maska sa TopCar logom, LED svetla, dvobojni eksterijer, nove izduvne cevi, kao i opciona hauba od ugljeničnih vlakana. Na kraju, kupac može da bira i između više kompleta novih alu točkova. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 18, 2018 Specijalni Mercedes V klase Maybach Edition u ponudi francuskog limo servisa CLS Paris Maybach prednja maska, Maybach znak na haubi, hromirani detalji na bokovima, Maybach sedišta, panoramski krov, drvo, koža, mini frižider, veliki TV, zvučnici... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 20, 2018 Italdesign Mercedes V-Klasa Vulcanus Suptilne promene eksterijera i velike u unutrašnjosti su transformisale Mercedesovu V-Klasu u još luksuznije vozilo, a sve to zahvaljujući kompaniji Italdesign. Nakon što je sarađivao sa Nissanom na skupocenom modelu GT-R50. Italdesign se udružio sa kineskom kompanijom ''Xingchi Automobiles'' koja je specijalizovana za modifikovanje Mercedesovih i Volkswagenovih kombija pa su zajedno kreirali specijalnu luksuznu verziju V-Klase koja nosi oznaku V260 i naziv Vulcanus. Vulcanus se vizuelno razlikuje od standardne V-Klase zahvaljujući grafikama na karoseriji i istaknutim hromiranim detaljima. Napred su nova LED dnevna svetla u obliku trouglova, dok je poznata Mercedesova rešetka hladnjaka dobila više hroma. Otvaranjem električnih kliznih vrata se otkriva unutrašnjost gde je i urađeno najviše promena. Unutrašnjost je u potpunosti modifikovana, presvučena je kvalitetnom kožom i ukrašena pravim drvetom, a tu su zavese za sve bočne prozore, mnoštvo tehnologije uključujući senzor za otisak prsta, velike ekrane i slično. Postavljena je i staklena pregrada između prednjeg i zadnjeg dela unutrašnjosti kako bi se zagarantovala privatnost putnika koji vode važne razgovore dok su smešteni u udobna sedišta. Treba reći da sedišta nude mnogo opcija prilagođavanja, a tu je i ekran osetljiv na dodir koji omogućava kontrolu različitih sistema V-Klase. V-Klasa je primarno razvijena za poslovne svrhe, ali je mogu koristiti i porodice. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 31, 2019 Obnovljeni Mercedes V klase Mercedes je danas predstavnicima medija prikazao obnovljenu V klasu, sa revidiranim stajlingom eksterijera i enterijera, kao i sa novim dizel motorom. Aktuelna generacija ovog MPV modela je lansirana 2014. godine (od tada je prodato više od 209.000 primeraka), pa je vreme za osveženje ponude. Kao i do sada, i obnovljena V klasa će biti dostupna u verzijama Standard, Long i Extra Long, a tu su i kamping varijante Marco Polo i Marco Polo Horizon. Novi 2.1 litarski četvorocilindrični dizelaš će se na početku nuditi u dve verzije. To su V 250d sa 140 kW/190KS i 440 Nm kao i V 300d koji raspolaže sa 176 kW/239KS i 500 Nm. Ovaj jači od 0 do 100 km/h ubrzava za 7.9 sekundi, može do 220 km/h, po fabričkim podacima potrošnja goriva je do 6.3 l/100 km, a emituje do 165 grama CO2 po km. Ovde i najava da će kasnije ponudu dopuniti i slabija vezija V 220d. Takođe, dosadašnji sedmostepeni automatski menjač je zamenjen novim devetostepenim automatikom, a tu je i Agility Control oslanjanje. Deo opreme između ostalog čine i sistem automatskog kočenja, sistem za nadgledanje mrtvog ugla i sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci. U doteranom enterijeru se ističu novi prednji panel, standardni 10.25-inčni ekran osetljiv na dodir, ventilacioni otvori po uzoru na novu A klasu, Nappa koža, kao i opcioni panoramski krov. Vozilo standardno ima zadnji pogon dok se kao opcija nude i verzije sa pogonom na sva četiri točka (točkovi su inače od 17 do 19 inča). Treba napomenuti da V klasa u zavisnosti od verzije može da primi i do 8 osoba, kao i da pozadi kao opcija mogu da se dobiju luksuzna sedišta iz S klase sa masažom. V klasa će se i dalje proizvoditi u Mercedesovoj Vitoria fabrici u Španiji, a prodaja u Nemačkoj startuje u martu (po cenu od 36.990 evra pa naviše). Na kraju, Mercedes je tokom promocije obnovljene V klase najavio i da će na sajmu automobila u Ženevi početkom marta predsataviti i električni koncept EQV. U pitanju je električno MPV vozilo koja najavljuje i serijski model, čije pojavljivanje na tržištu se može očekivati za par godina. Za sada je poznato da će EQV concept biti veoma blizak serijskom modelu kao i da bi najverovatnije trebalo da se bazira na modifikovanoj verziji aktuelne V klasa/Vito platforme. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 16, 2019 Autogefühl video: Test Mercedes V klase Nepun sat vremena testa svih varijanti V klase, uključujući i kampera (''Marco Polo'' verzija): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 16, 2019 AutoTrader video: Test 2019. Mercedes V klase Redizajn V klase koja je izašla 2015. godine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 21, 2019 Redizajnirani Mercedes V 300d na testu Auto magazina Osvežena V-klasa sa novim dizel motorom, 9-stepenim menjačem i paketima opreme koji sežu do AMG ''šminke'', sve više podseća na luksuznu braću iz automobilskog segmenta. Rivali, ako ih uopšte ima, dobili su nove glavobolje... Prošlo je tek oko pet godina, od kako su u Mercedesu odlučili da putničku verziju modela Vito, poznatiju kao Viano, nazovu V-klasom, kako bi i na taj način nedvosmisleno pokazali da poseduju model koji je pre svega namenjen transportu putnika - tačnije, vozilo namenjeno zaljubljenicima u vožnju, aktivnim sportski nastrojenim osobama, koji sa sobom nose puno opreme, ili namenjeno kompanijama koje žele svojim klijentima da ponude luksuzan vid transporta. Te 2014. godine, stiglo se do treće generacije uspešnog modela čija istorija seže do 1996. godine, a danas je na red došlo ''zatezanje bora'' kako bi V-klasa još uspešnije prokrčila put do većeg broja korisnika od dosadašnjih sjajnih gotovo 210.000 za pet godina. Nemački gigant, kad je reč o V-klasi, nema puno rivala na tržištu, pa je svako osveženje modela veliki pomak unapred kad je reč o komunikaciji prema korisnicima. Eksterijer, na prvi pogled, nije pretrpeo velike izmene, ali primenjena osveženja bila su dovoljna da se modernizuje ''lice'' vozila koje se i dalje kad je reč o obliku, ruku na srce, nije mnogo distanciralo od veze sa rođacima nazvanim Vito. Prednja maska je ta koja je dobila povećane usisnike za vazduh i hromirane detalje koji su bogatiji u zavisnosti od paketa opreme, a kad smo kod njih, stigli su čak i do opcije koja se zove AMG Line. On, između ostalog, donosi i ''dijamantski gril'', koji je svojevremeno debitovao na skupljim verzijama A-klase, ali u stvari predstavlja ozbiljnu vezu sa C-lasom, iz koje potiče većina osveženja vezana za unapređenu V-klasu. Kad je reč o točkovima, Mercedes je i tu napravio pomak, pa zainteresovani u zavisnosti od paketa opreme, mogu da biraju 17, 18 ili 19-inčne felne od lakih legura sa niskoprofilnim gumama dimenzija 225/55. Dodatno, verzije u AMG paketu stižu sa ogibljenjem koje spušta vozilo za dodatnih 15 milimetara, što ih definitivno distancira od ''običnih'' MPV-ova. Prvi pogled na kabinu, takođe, ni u kom slučaju ne otkriva da je reč u MPV vozilu, posebno kad se uoče veliki multimedijalni ekran i ''tač-ped'' za njegovo korišćenje, a posebnu razliku donose dvodelni paneli instrument-table sa različitim teksturama, od kojih je, očekivano, najupečatljivija ona iz pomenutog AMG paketa opreme koja čini da je V-klasa sad svetlosnim godinama udaljena od parnjaka iz Vito game, što je i bio jedan od ciljeva razvojnog odeljenja. Sa druge strane, unutrašnji prostor diktira formu vozila koja, jednostavno (za sad?) ne može da bude drugačija, pa V-klasa spolja i dalje izgleda kao veliki ''ven'', bez obzira na sve ''modne detalje'' koje je pokupio od braće iz porodice automobila. To, međutim, ne predstavlja nikakav minus pošto V-klasa, što je njenim korisnicima možda i dalje najvažnije, nudi obilje prostora kroz ponuđene verzije dužine nazvane ''kompakt'' i ''long'', koje dalje donose opcije konfiguracija sa šest, sedam ili osam sedišta. Konfiguracija sa četiri odvojena, udobna sedišta je standard, a izbor predstavljaju klupe sa tri sedišta u sredini i/ili sasvim pozadi. Uz sve to, V-klasa i dalje nudi i pozamašni prtljažni prostor, uz opciju Easy Pack električno otvaranje zadnjeg stakla, tako da u ovom segmentu kupci nemaju o čemu puno da razmišljaju. Sa svakim osveženjem, V-klasa polako raskida veze sa Vitom, a ovoga puta novi put je označen bogatijim paketima opreme koji stižu sa elementima koji se sreću u luskuznim putničkim automobilima sa znakom zvezde. Sve se svodi na stvar ukusa, a kad je reč o V-klasi, sigurno je da dobijaju nešto najmodernije što može da se vidi u ovom segmentu. Novina, kad je reč o enterijeru, znači veliki korak dalje, pošto se Mercedes pobrinuo da klijentima ponudi pravu dozu luksuza u vidu sedišta koja se mogu naći samo u najluksuznijim automobilima ove kompanije, pa boravak u primercima V-klase u luksuznom paketu više deluju kao ugodno putovanje u kabinama malih privatnih aviona, nego u vozilu koje u osnovnim verzijama druge konfiguracije služi za dostavu. Treba napomenuti da to nije sve kad je reč o dobrim stvarima koje stižu iz A, E ili GLE modela, pa V-klasa u Exclusive paketu opreme stiže sa Burmester soraund sistemom, za zaista jedinstven užitak u kvalitetnom zvuku. Očekivano visoka pozicija za upravljačem je nešto što nedvosmisleno prikazuje o kakvom vozilu je reč, a i sama vožnja ukazuje da se ne nalazite za komandama putničkog automobila. Sistem za kontrolu oslanjanja je, međutim, u ponudi kupcima, pa on umnogome podiže sam komfor vožnje, uključujući i 9-stepeni menjač 9G-tronic, stnadardan u verziji 300d, koji omogućava vozaču da se usredsredi isključivo na upravljanje. Preostalo je samo da se posveti pažnja i novinama kad je reč o pogonskim jedinicama. Glavna zvezda ovog blagog osveženja krila se pod poklopcem motora primerka kojeg smo testirali u blizini Barselone - reč je o snažnijoj verziji dvolitarskog dizelaša koji u primerku sa oznakom ''300d'' razvija 239 konjskih snaga i 500 njutnmetara maksimalnog obrtnog momenta uz dodatnih 30 Nm u ''overtork'' režimu. Jedan identičan je, inače, bio izložen i na nedavno završenom Salonu automobila u Beogradu, pa je dvodnevni test bio idealna prilika da se uverimo u mogućnosti. Četvorocilindrični naftaš pokazao je snagu i agilnost u različitim režimima vožnja, na različitim konfiguracijama puteva i sjajnu vezu sa 9-stepenim menjačem. U Mercedesu su su dobili ekonomičan agregat smanjene zapremine u odnosu na prethodnika koji je doneo i manje vibracija, ali a ono na čemu bi možda u budućnosti mogli dodatno da porade u Mercedesu ipak je zvučna izolacija, čime bi se napravio još jedan veliki korak ka potpunom otklonu od Vito nasleđa. Slabija verzija novog OM654 agregata zamenila je prethodnika u verziji 220d, donoseći identičnu snagu od 163 KS, ali donoseći veću ekonomiju sa prosečnom potrošnjom od fabrički navedenih 5.9 litara na 100 pređenih kilometara. Iako na prvi pogled deluju minimalne, promene na osveženoj V-klasi treće generacije dovoljno su velike da zainetersuju korisnike ovog tipa vozila. Dodatno može da ih ohrabri informacija da će se ''ulepšana'' V-klasa cenovno pozicionirati da identična mesta kao i verzije prethodnika. by Dejan Potkonjak pročitajte kompletan tekst na - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 5, 2019 Mercedes V klase na probi ''Novosti'' Tržište luksuznih venova u Evropi je poraslo u poslednjih pet godina za 41 odsto! Zato skoro da nema automobilskog giganta koji ne pokušava da odigra značajniju ulogu u ovoj kategoriji vozila. Već poodavno standarde u ovoj klasi postavlja Mercedes sa svojom V-klasom koja je nedavno stigla na tržišta u novom, redizajniranom izdanju. Ova luksuzna krstarica na točkovima ne ostavlja nikog ravnodušnim. Tako je bilo i na prezentaciji ovog modela, nedavno, koji je upriličila kompanija Star import iz Beograda, koja nas je već navikla na nestandardno, maštovitije predstavljanje vozila nemačkog giganta čiji je zastupnik na ovim prostorima. Tako je bilo i ovoga puta. Na obroncima Fruške gore kompanija Star Import d.o.o. organizovala je aktivnu prezentaciju, za pamćenje, najluksuznijeg člana Mercedes-Benc porodice lakih komercijalnih vozila. Karavan V-Klase ugostio je više od 100 učesnika, od kupaca, vlasnika, novinara...koji su imali priliku da isprobaju sve novine koje donosi nova generacija ovog modela. U aktivnoj vožnji po živopisnim predelima Fruške gore, V-Klasa je još jednom potvrdila da je moguće imati sve - i stil i performanse. Od svoje premijere u 2014. godini, Mercedes V-Klasa je svojim dizajnom, osećajem visokog kvaliteta u unutrašnjosti, komforom, bezbednosnim i pomoćnim sistemima postavila reper u segmentu MPV vozila i ostvarila uspeh na internacionalnom tržištu. Nova generacija Mercedes V-klase unapređuje ove osnovne vrednosti i donosi osveženje ovom već uspešnom modelu. pročitajte kompletan tekst na - novosti.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 15, 2019 Brabus Mercedes V250d Mada najveću pažnju privlači modifikovanim verzijama Mercedesovih limuzina, kupea i kabrioleta (kao i legendarne G klase), u Brabusovoj ponudi se nalazi i novi paket za doterivanje V klase. V klasa u Brabus izdanju dolazi sa aero paketom (prednji spojler, pragovi, doterani zadnji branik), LED svetlima, Brabus Monoblock T ili R točkovima od 19 inča, sportskim oprugama (vozilo je niže za 15-25 mm), sportskim izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi, kao i doteranim enterijerom (Nappa koža, sedišta sa grejanjem, ventilacijom i masažom, volan sa kožom/alkantarom, pragovi sa Brabus oznakama, novo osvetljenje, četiri svetla za čitanje, više USB portova, 21.5-inčni TV, LTE ruter velike brzine, Apple TV, PlayStation 4 Slim, posebne patosnice, alu pedale...). Tu je i kit za pojačanje četvorocilindričnog dizel motora, na 235KS i 510 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 8.8 sekundi, a najveća brzina je 210 km/h. Cena za sve ovo naravno nije mala i iznosi 296.395 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites