neshaoct 8162 Posted June 21 Pad performansi po vrućem letnjem vremenu gotovo je nemoguće u potpunosti sprečiti, ali to ne znači da postoji problem sa vašim vozilom. Baš kao i ljudi, automobili teško podnose vrućinu, odnosno temperaturne ekstreme. Zimi je potrrebno više vremena da svi fluidi i delovi u motoru postignu radnu temperaturu pa zbog toga raste potrošnja goriva. A leti? Sa postizanjem radne temperature nema problema, ali ima sa efikasnošću motora, odnosno postizanja snage. Motori se oslanjaju na tačno određeni odnos vazduha i goriva kako bi radili efikasno. Previše ili premalo goriva predstavlja problem, a ECU (upravljačka jedinica motora) prati količinu i kvalitet vazduha koji ulazi u usis i prilagođava gorivo. Hladan vazduh gušći je od toplog. To znači da leti motor usisava vazuh sa manjim volumenom kiseonika, sagorevanje u cilindrima nije optimalno i zbog toga gubi snagu. Pad performansi po vrućem vremenu gotovo je nemoguće u potpunosti sprečiti, ali to ne znači da postoji problem sa vašim vozilom. Takođe, i korišćenje klima-uređaja utiče na smanjenje performansi, ali ne možemo se voziti u automobilu kada je u kabini 60 stepeni, zar ne? preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2286 Posted June 22 Svidja mi se paralela da ili imas klimu ili je 60 stepeni u kabini Quote Share this post Link to post Share on other sites