neshaoct 9584 Posted June 21, 2022 Pad performansi po vrućem letnjem vremenu gotovo je nemoguće u potpunosti sprečiti, ali to ne znači da postoji problem sa vašim vozilom. Baš kao i ljudi, automobili teško podnose vrućinu, odnosno temperaturne ekstreme. Zimi je potrrebno više vremena da svi fluidi i delovi u motoru postignu radnu temperaturu pa zbog toga raste potrošnja goriva. A leti? Sa postizanjem radne temperature nema problema, ali ima sa efikasnošću motora, odnosno postizanja snage. Motori se oslanjaju na tačno određeni odnos vazduha i goriva kako bi radili efikasno. Previše ili premalo goriva predstavlja problem, a ECU (upravljačka jedinica motora) prati količinu i kvalitet vazduha koji ulazi u usis i prilagođava gorivo. Hladan vazduh gušći je od toplog. To znači da leti motor usisava vazuh sa manjim volumenom kiseonika, sagorevanje u cilindrima nije optimalno i zbog toga gubi snagu. Pad performansi po vrućem vremenu gotovo je nemoguće u potpunosti sprečiti, ali to ne znači da postoji problem sa vašim vozilom. Takođe, i korišćenje klima-uređaja utiče na smanjenje performansi, ali ne možemo se voziti u automobilu kada je u kabini 60 stepeni, zar ne? preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2512 Posted June 22, 2022 Svidja mi se paralela da ili imas klimu ili je 60 stepeni u kabini Quote Share this post Link to post Share on other sites