Jump to content
FAS Goran
Bingodalton

Peugeot 3008 / E-3008

Recommended Posts

chasingcars.jpg ChasingCars: 2021. Peugeot 3008

 

Da li je Peugeot 3008 restajling dobar SUV?

Peugeot 3008 nudi visokokvalitetnu kabinu, odličnu dinamiku vožnje i prefinjenosti. To je dobar porodični automobil, mada ako vam treba više sedišta troredni Peugeot 5008 biće bolja opcija. Peugeot 3008 je dostupan u nekoliko varijanti opreme i izboru turbo-benzinskih ili turbo-dizel motora. 1.6 Allure je ulazna tačka njegove ponude.

U današnjem videu Tom nam detaljno predstavlja novi Peugeot 3008 baš u tom osnovnom 1.6 Allure paketu: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2021. Peugeot 3008

 

Konkretan auto je u paketu ''GT Sport'', što faktički znači da nema šta nema od opreme...ali je zato i na vrhu raspona cene za ovaj auto.

Peugeot 3008 je terenac srednje veličine koji odiše evropskim stilom i sadržajem, ali to ima svoju cenu. ''GT Sport'' je na 19-inčnim crnim felnama, ima unutrašnji kožni paket koji nije dostupan za ostale pakete kod modela 3008, kao i audio sistem Focal sa 10 zvučnika, i unutrašnje obloge od drveta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. Peugeot 3008 Hybrid

 

Prva generacija 3008 pojma nije imala da li je SUV ili MPV, pa je tako nedefinisan bio i dizajn, za koji se svakako može reći da nije bio lep.

Sa drugom generacijom je Peugeot jasno odlučio da želi da 3008 bude SUV, pa ga je tako (mnogo lepše) dizajnirao...a, sada je ta druga generacija prošla kroz restajling gde joj je dodatno ulepšan prednji deo da liči na najnovije Peugeot modele:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: Peugeot 3008 Plug-in Hybrid

 

Benzinac i elektromotor zajedno daju 225 konja, a samo na struju može da pređe do 60 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cartelltv.jpg CarTellTV: 2021. Peugeot 3008 GT Sport

 

Amelia nam predstavlja najnoviji Peugeot 3008 u GT Sport opremi, koja predstavlja vrh ponude za ovaj auto.

Peugeot 3008 se nudi u tri opcije motora. Turbo benzinac 1.6 Puretech sa 162KS/240Nm može se videti u Allure-u i GT paketima opreme. GT takođe ima 2.0 Blue HDi dizel opciju sa 175KS/400 Nm. Vrhunski GT Sport jedini dobija 1.6 turbo benzinac sa 178KS/250 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Peugeot 3008 1.5 HDi

 

Restajling 3008 koji na SRB tržištu kreće od oko 28k evra sa 1.2 benzincem od 130 konja.

Ovaj na testu je dosta skuplji od toga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Peugeot 3008

 

177KS/400Nm ispod haube (2.0 BlueHDI) garantuje dobre performanse, a GT Line paket opreme ima gotovo sve što je današnjem vozaču potrebno da bi se osećao sjajno u kabini svog mezimca. Neupitno atraktivni dizajn garantuje pažnju na ulici, a kako se vozi i koliko je praktičan - pogledajte u najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Peugeot 3008 Hybrid4

 

Peugeot 3008 nudi se sa benzinskim, dizel i hibridnim pogonima, a najbrža varijanta ima 300 konja i pogon na sve točkove:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Peugeot 3008 GT Sport plug-in hybrid

 

1.6 turbo-benzinac PHEV sa ukupno 300KS/520Nm...i da, skup je:

 

 

 

carsguide.jpg CarsGuide:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers: Peugeot 3008 Hybrid4

 

Prođite kroz performanse, unutrašnjost, opremu, praktičnost 3008, i pogledajte par korisnih saveta za njegovu kupovinu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Peugeot 3008 vs Opel Grandland

 

Izašli su iz iste kuhinje, ali serviraju se različitoj klijenteli. Koji je pravi automobil za vas?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Peugeot 3008 vs Citroen C5 Aircross

 

Isti sastojci upakovani u različite autmobile. I pored toga što ih čine iste komponente, da li je jedan bolji od drugog?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unutrašnjost novog Peugeota 3008

 

peugeot 3008 2024 02.jpg

 

Peugeot je sa nekoliko slika pokazao kako izgleda panoramski i-Cockpit enterijer potpuno električnog modela e-3008 koji će debitovati u septembru ove godine.

Centralni deo kontrolne table je novi 21-inčni zakrivljeni panoramski ekran koji spaja digitalnu instrument tablu, head-up displej i ekran osetljiv na dodir u jednu celinu. Desna strana zakrivljenog ekrana je osetljiva na dodir i omogućava pristup infotainmentu, podešavanjima i kontrolama klime. Dodatni ekran osetljiv na dodir na centralnoj konzoli sadrži ''i-Toggles'' prečice sa 10 prilagodljivih mesta koje zamenjuju stare prekidače u avionskom stilu.

 

peugeot 3008 2024 01.jpg

 

Peugeot je zadržao prepoznatljivi volan malog prečnika sa dva kraka, ali novi jedinica ima niz  komandi osetljivih na dodir sa funkcijom ''taktilnog klika'' kako bi se izbeglo slučajno rukovanje. One su kombinovane sa dve nove ''tanke i elegantne'' kontrole postavljene iza volana. Visoko postavljeni centralni tunel izgleda još futurističkije nego u odlazećem Peugeotu 3008, sa dodatnim kontrolama uključujući cilindrično dugme za jačinu zvuka i električnu parkirnu kočnicu. Selektor automatskog menjača je premešten i nalazi se pored dugmeta za start-stop. Ostatak kontrolne table izgleda kao evolucija trenutne teme. Ambijentalno osvetljenje u 8 boja iznad ''prave aluminijumske obloge'' i visokokvalitetne tkanine stvaraju vrhunski izgled novog 3008, podržavajući Peugeotov luksuzni potez.

 

Kompanija za sada nije pokazala spoljašnjost novog modela, ali Peugeot opisuje novi 3008 kao ''potpuno novi električni fastback-SUV'' naglašavajući njegov pogonski sklop sa nultom emisijom i aerodinamičnu siluetu koja će biti mnogo aerodinamičnija u poređenju sa prethodnikom. Očekuje se da će se kompaktni SUV bazirati na novoj arhitekturi STLA Medium, predviđenoj da zameni EMP2 platformu. Biće dostupan sa tri opcije električnog pogona i nudiće domet vožnje do 700 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot e-3008 u septembru

 

peugeot 3008 24 06.jpg

 

Peugeot je objavio komplet novih slika potpuno električnog modela e-3008 koji će debitovati u septembru ove godine. Peugeot opisuje e-3008 kao ''potpuno novi električni fastback-SUV'' naglašavajući njegov pogonski sklop sa nultom emisijom i aerodinamičnu siluetu koja će biti mnogo aerodinamičnija u poređenju sa prethodnikom.

 

peugeot 3008 24 05.jpg

 

Na slikama je automobil i dalje pod kamuflažnom folijom, ali je jasno da će novi e-3008 odlikovati Peugeotov aktuelni dizajnerski jezik, po uzoru na elemente dizajna modela 408, samo sa kraćim i uspravnijim stavom.

 

peugeot 3008 24 03.jpg

 

Još jedan element koji je otkriven po prvi put je dizajn točkova koji će postati novi stilski potpis za francuski brend, uz elegantno osvetljenje i svetla sa trostrukim kandžama. Nova maska inspirisana Peugeotovim Inception konceptom će verovatno takođe biti primenjena, s obzirom na to da je brend ranije naveo da će Inception ''inspirisati buduće proizvode Peugeota od 2025. godine.'' Kompaktni SUV će se bazirati na novoj arhitekturi STLA Medium (sa baterijama od 87 do 104 kWh), predviđenoj da zameni EMP2 platformu. Biće dostupan sa tri opcije električnog pogona i nudiće domet vožnje do 700 km.

 

Među verzijama će se naći i ona sa pogonom na sva četiri točka i dva motora, ali se očekuje da će postavka sa jednim motorom i pogonom na dva točka činiti većinu prodaje. Peugeot je inače još ranije sa nekoliko zvaničnih slika pokazao kako izgleda panoramski i-Cockpit enterijer u novom e-3008.

 

peugeot 3008 24 02.jpg

 

Centralni deo kontrolne table je novi 21-inčni zakrivljeni panoramski ekran koji spaja digitalnu instrument tablu, head-up displej i ekran osetljiv na dodir u jednu celinu. Desna strana zakrivljenog ekrana je osetljiva na dodir i omogućava pristup infotainmentu, podešavanjima i kontrolama klime. Dodatni ekran osetljiv na dodir na centralnoj konzoli sadrži ''i-Toggles'' prečice sa 10 prilagodljivih mesta koje zamenjuju stare prekidače u avionskom stilu.

 

peugeot 3008 24 01.jpg

 

Peugeot je zadržao prepoznatljivi volan malog prečnika sa dva kraka, ali novi jedinica ima niz  komandi osetljivih na dodir sa funkcijom ''taktilnog klika'' kako bi se izbeglo slučajno rukovanje. One su kombinovane sa dve nove ''tanke i elegantne'' kontrole postavljene iza volana. Visoko postavljeni centralni tunel izgleda još futurističkije nego u odlazećem Peugeotu 3008, sa dodatnim kontrolama uključujući cilindrično dugme za jačinu zvuka i električnu parkirnu kočnicu. Selektor automatskog menjača je premešten i nalazi se pored dugmeta za start-stop. Ostatak kontrolne table izgleda kao evolucija trenutne teme. Ambijentalno osvetljenje u 8 boja iznad ''prave aluminijumske obloge'' i visokokvalitetne tkanine stvaraju vrhunski izgled novog 3008, podržavajući Peugeotov luksuzni potez.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot E-3008 zvanično

 

Peugeot e-3008 19.jpg

 

Peugeot je zvanično predstavio potpuno električni model E-3008 čije prve fotografije su objavljene još prošle nedelje. Sada su takođe stigle nove slike i dodatni detalji.

Dakle, Francuzi opisuju E-3008 kao ''potpuno novi električni fastback-SUV'' naglašavajući njegov pogonski sklop sa nultom emisijom i aerodinamičnu siluetu koja je mnogo aerodinamičnija u poređenju sa prethodnikom (koeficijent Cx 0.28).

 

Peugeot e-3008 18.jpg

 

Kompaktni SUV se bazira na novoj arhitekturi STLA Medium, predviđenoj da zameni EMP2 platformu. Biće dostupan sa tri opcije električnog pogona i nudiće domet vožnje do 700 km. Dužina iznosi 454 cm, širina 189 cm, visina 164 cm, dok su točkovi od 19 ili 20 inča.

 

peugeot 3008 17.jpg

 

E-3008 odlikuje Peugeotov aktuelni dizajnerski jezik, po uzoru na elemente dizajna modela 408, samo sa kraćim i uspravnijim stavom.

 

peugeot 3008 16.jpg

 

Još jedan zanimljiv element je dizajn točkova koji će postati novi stilski potpis za francuski brend, uz veliki masku, elegantno osvetljenje i svetla sa trostrukim kandžama.

 

Peugeot e-3008 15.jpg

 

Zahvaljujući inovativnim dihromatskim pigmentima, Obsession Blue boja se menja iz plave u zelenu u zavisnosti od svetla i oblika karoserije, elegantno izražavajući ulazak E-3008 u novu eru. Potpuno nova Ingaro Blue, sa svojim suptilnim odsjajima, savršeno ističe moderne linije novog E-3008. Ostale dostupne boje su Okenite White, Pearl Black, Artense Grey i Titanium Grey.

 

Peugeot e-3008 14.jpg

 

Novi E-3008 GT standardno dolazi u dvobojnoj kombinaciji sa sjajno crnim krovom.

 

Peugeot e-3008 13.jpg

 

Među verzijama će se naći i ona sa pogonom na sva četiri točka i dva motora, ali se očekuje da će postavka sa jednim motorom i pogonom na dva točka činiti većinu prodaje. Bazna verzija će imati motor sa 210KS i 343 Nm, baterije od 73 kWh i domet do 525 km. Sledi varijanta sa dužom autonomijom koja raspolaže sa 230KS i 343 Nm, a koja uz baterije od 98 kWh ima autonomiju do 700 km. Na vrhu je verzija Dual Motor sa ukupno 320KS, a uz baterije od 73 kWh domet je do 525 km. Punjenje od 20% do 80% traje 30 minuta za standardnu verziju, a manje od 30 minuta za varijantu sa dužom autonomijom.

 

Atraktivno izgleda i panoramski i-Cockpit enterijer:

 

peugeot 3008 12.jpg

 

Centralni deo kontrolne table je novi 21-inčni zakrivljeni panoramski ekran koji spaja digitalnu instrument tablu, head-up displej i ekran osetljiv na dodir u jednu celinu. Desna strana zakrivljenog ekrana je osetljiva na dodir i omogućava pristup infotainmentu, podešavanjima i kontrolama klime. Dodatni ekran osetljiv na dodir na centralnoj konzoli sadrži ''i-Toggles'' prečice sa 10 prilagodljivih mesta koje zamenjuju stare prekidače u avionskom stilu. Peugeot je zadržao prepoznatljivi volan malog prečnika sa dva kraka, ali novi jedinica ima niz  komandi osetljivih na dodir sa funkcijom ''taktilnog klika'' kako bi se izbeglo slučajno rukovanje. One su kombinovane sa dve nove ''tanke i elegantne'' kontrole postavljene iza volana.

 

peugeot 3008 11.jpg

 

Visoko postavljeni centralni tunel izgleda još futurističkije nego u odlazećem Peugeotu 3008, sa dodatnim kontrolama uključujući cilindrično dugme za jačinu zvuka i električnu parkirnu kočnicu. Selektor automatskog menjača je premešten i nalazi se pored dugmeta za start-stop. Ostatak kontrolne table izgleda kao evolucija trenutne teme. Ambijentalno osvetljenje u 8 boja iznad ''prave aluminijumske obloge'' i visokokvalitetne tkanine stvaraju vrhunski izgled novog 3008, podržavajući Peugeotov luksuzni potez. Peugeot pravi dalji korak ka poluautonomnoj vožnji sa sistemom Drive Assist Plus koji je dostupan na novom E-3008. Ovaj sistem pomaže vozaču koristeći sve senzore automobila (kamere, radar, itd.) i informacije iz povezanog navigacionog sistema.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su aerodinamicne, "ekoloski prihvatljive" :D ili sta vec - ali da li je realno da neko nacrta i napravi ovakav uzas od felni ^^^ .

 

Nego, cisto da okacim Nemanjinu recenziju starije verzije 3008:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...