Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Maserati MC20

Recommended Posts

Maserati MCXtrema

 

Maserati MCXtrema 07.jpg

 

Maserati je još ranije objavio da će trkačka verzija modela MC20 poneti naziv MCXtrema, dok je njegova premijera održana danas na događaju Monterey Car Week. Italijanska kompanija najavljuje da će napraviti ograničenu seriju od samo 62 primerka, uz napomenu da svi već rasprodati. Navodi se i da neće postojati dva ista automobila jer će sve jedinice planirane za proizvodnju biti zaista jedinstvene.

 

Maserati MCXtrema 06.jpg

 

Automobil pokreće 3.0 Nettuno V6 motor sa parom novih turbo punjača pa snaga iznosi 740 konja.

 

Maserati MCXtrema 05.jpg

 

MCXtrema ima i šestostepeni sekvencijalni menjač, samoblokirajući mehanički diferencijal, podesive amortizere i stabilizatore, Brembo karbon-keramičke kočnice, točkove od 18 inča i rezervoar za gorivo od 120 litara.

 

Maserati MCXtrema 04.jpg

 

Centro Stile Maserati je doterao automobil kako bi ga učinio sposobnijim na stazi. Na prednjem delu, farovi drumske verzije su nestali, dok masivni otvor na haubi pomaže u usmeravanju vazduha preko karoserije. Prednji spliter i zadnje krilo su podesivi za fino podešavanje aerodinamike na stazi.

 

Maserati MCXtrema 03.jpg

 

Maserati je takođe pomerio izduvne cevi u viši položaj na zadnjem braniku tako da difuzor može da bude veći.

 

Maserati MCXtrema 02.jpg

 

Maserati navodi da je MCXtrema težak manje od 1.250 kilograma. Poređenja radi, drumski automobil MC20 ima 1.500 kilograma.

 

Maserati MCXtrema 01.jpg

 

Pošto je ovo vozilo samo na stazu, Maserati je ogolio unutrašnjost MC20 da bi napravio MCXtremu. Kabina ima zaštitni kavez koji je usaglašen sa FIA propisima i aparat za gašenje požara. Pojasevi u šest tačaka drže vozača, a njemu je namenjen i multifunkcionalni volan od ugljeničnih vlakana. Takođe, tu su i podesivi trkački ABS i traction control. Pored toga, kupci će moći da dodaju suvozačko sedište, zadnju kameru, snimanje telemetrije, kameru u automobilu, ekran za optimizaciju performansi vožnje i sistem za praćenje pritiska u gumama. Na kraju, kupci će dobiti pristup trkačkim događajima sa podrškom Maseratija.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

7Design House Maserati MC20 Cielo

 

7d maserati 03.jpg

 

7Design House predstavlja modifikovani Maserati MC20 Cielo, opremljen njihovim Aria paketom. Kao baza je poslužio jedan od samo 65 primeraka iz ograničene edicije PrimaSerie Edition, a koji je ovde doteran serijom vizuelnih i aerodinamičkih delova od laganih ugljeničnih vlakana sa svetlo plavom nijansom.

 

7d maserati 02.jpg

 

Izmene podrazumevaju plavi prednji razdelnik od ugljeničnih vlakana i prednju masku u istom sjajnom finišu, pa otvore za vazduh na haubi, set pragova, plavi zadnji difuzor od ugljeničnih vlakana i veliki zadnji spojler.

 

7d maserati 01.jpg

 

7D Design House kaže da paket poboljšava aerodinamičku efikasnost. Sem toga, svi delovi od ugljeničnih vlakana koriste originalne tačke za montažu tako da se mogu lako ukloniti i zameniti osnovnim komponentama. Zaokružujući izmene, ovaj MC20 Cielo je dobio i novi set točkova sa mat zlatnim kracima. Ovi točkovi su u savršenom kontrastu sa plavom bojom i dolaze sa Michelin gumama.

Tjuning kuća ne navodi koliko košta komplet od ugljeničnih vlakana za MC20 Cielo, ali ističe da je vrednost automobila sada više od 500.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati MC20 Notte

 

238417-maserati mc20 4.jpg

 

Sportski Maserati MC20 je sada ponuđen i u novom specijalnom izdanju Notte (po italijanskoj reči za ''noć''), uz napomenu da je edicija ograničena na samo 50 primeraka. Automobil naravno dolazi u crnoj odeći, a razvijen je kroz Maserati Fuoriserie program personalizacije.

 

maserati mc20 3.jpg

 

Andrea Bertolini, zvanični test vozač kompanije i trostruki pobednik GT1 šampionata sa Maseratijem, pomogao je timu da finalizuje boju. Karoserija zlokobnog izgleda je ukrašena mat zlatnim detaljima za oznake i točkove od 20 inča.

 

maserati mc20 2.jpg

 

Maserati je inače snimio i video sa Andreom Bertolinijem i globalnim ambasadorom brenda Dejvidom Bekamom:

 

 

Utrašnjost sadrži par električno podesivih sedišta u šest smerova umotanih u crno/sivu alkantaru u kontrastu sa žutim šavovima. Maserati je izvezao i svoj čuveni trozubac na naslonima za glavu i stavio umetke od ugljeničnih vlakana na volan prekriven alkantarom. Tu je i posebna pločica koja označava ekskluzivnost MC20 Notte: ''UNA DI 50'' (''Jedan od 50'').

 

maserati mc20 1.jpg

 

MC20 Notte pokreće 3.0 V6 twin-turbo motor (uz 8-stepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom), koji sa raspolaže sa 630 KS i 730 Nm obrtnog momenta. Do 100 km/h automobil stiže za 2.9 sekundi, do 200 km/h za 8.8 sekundi, dok je najveća brzina 325 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry's Garage: Maserati MC20 Cielo

 

Maserati MC20 Cielo koji ide do 320 km/h je jedan od najlepših superautomobila sa snažnim V6 motorom od 630 konja, ali može li da igra ulogu GT ''krstarice''?

 

 

 

cargurus.jpg CarGurus: Maserati MC20

 

Maserati MC20 je veoma lep super-sportski automobil. Pokreće ga V6 motor sa dva turba i 621KS.

Težak je 1.500 kg, i do ''stotke'' stigne posle samo 2.88 sekundi, a ima i upravljivost u skladu sa tim ekstremnim performansama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati MC20 Opera d'Arte

 

maserati mc20 opera.jpg

 

Maserati je iskoristio sportski MC20 Cielo da pokaže svoje brojne opcije personalizacije.

''Opera d'Arte'' je unikatna kreacija koju je kreirao Maserati Fuoriserie, a koja sadrži grafiku inspirisanu umetnošću sa geometrijskim šarama i odgovarajuću konfiguraciju za kabinu. Višebojni tretman kombinuje plave, bele, crvene, crne i žute nijanse, koristeći apstraktnu grafiku koja podseća na ''geometrijsku apstrakciju'', umetnički pokret sa početka dvadesetog veka. Dizajneri Maseratija su odvojili i vreme da doteraju veliki amblem kompanije, transformišući ga u apstraktno umetničko delo. Zato su i 20-inčni točkovi ofarbani u skladu sa tim, pri čemu svaki ima drugačiju kombinaciju boja.

 

maserati mc20 pl01.jpg

 

Unutra je sličan tretman za donji deo kontrolne table, presvlake od plave alkantare za sedišta i volan, plus značka ''Opera d'Arte.'' Ovaj specijalni MC20 i dalje ima standardni 3.0 V6 Nettuno motor sa dva turbo punjača, i to sa 630 KS i 730 Nm obrtnog momenta. Program Maserati Fuoriserie je najavljen još 2020. godine. Opcije personalizacije se kreću od završnih obrada karoserije, točkova i kočionih čeljusti, do opcionih delova od ugljeničnih vlakana, jedinstvenih unutrašnjih detalja, pa čak i posebno dizajniranih karoserijskih panela za kupce sa dovoljno dubokim džepovima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati MCXtrema

 

241596-maserati m 13.jpg

 

Nakon prošlogodišnje premijere trkačkog modela MCXtrema (evolucija MC20), Maserati se priprema za njegovo lansiranje ovog leta. Pre početka isporuka, Maserati sprovodi seriju testova, a novi video nam daje uvid u taj proces. Italijanska kompanija najavljuje da će napraviti ograničenu seriju od samo 62 primerka, uz napomenu da svi već rasprodati. Navodi se i da neće postojati dva ista automobila jer će sve jedinice planirane za proizvodnju biti zaista jedinstvene.

 

241595-maserati m 12.jpg

 

Automobil pokreće 3.0 Nettuno V6 motor sa parom novih turbo punjača pa snaga iznosi 740KS. MCXtrema ima i šestostepeni sekvencijalni menjač, samoblokirajući mehanički diferencijal, podesive amortizere i stabilizatore, Brembo karbon-keramičke kočnice, točkove od 18 inča i rezervoar za gorivo od 120 litara.

 

241597-maserati m 11.jpg

 

Centro Stile Maserati je doterao automobil kako bi ga učinio sposobnijim na stazi. Na prednjem delu, farovi drumske verzije su nestali, dok masivni otvor na haubi pomaže u usmeravanju vazduha preko karoserije. Prednji spliter i zadnje krilo su podesivi za fino podešavanje aerodinamike na stazi. Maserati je takođe pomerio izduvne cevi u viši položaj na zadnjem braniku tako da difuzor može da bude veći. Maserati navodi da je MCXtrema težak manje od 1250 kilograma. Poređenja radi, drumski automobil MC20 ima 1.500 kilograma. Pošto je ovo vozilo samo na stazu, Maserati je ogolio unutrašnjost MC20 da bi napravio MCXtremu. Kabina ima zaštitni kavez koji je usaglašen sa FIA propisima i aparat za gašenje požara. Pojasevi u šest tačaka drže vozača, a njemu je namenjen i multifunkcionalni volan od ugljeničnih vlakana.

 

Maserati MCXtrema 10.jpg

 

Takođe, tu su i podesivi trkački ABS i traction control. Osim toga, kupci će moći da dodaju suvozačko sedište, zadnju kameru, snimanje telemetrije, kameru u automobilu, ekran za optimizaciju performansi vožnje i sistem za praćenje pritiska u gumama. Na kraju, kupci će dobiti pristup trkačkim događajima sa podrškom Maseratija.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...