Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Maserati MC20

Recommended Posts

Uskoro i Maserati MC20 Cabrio

 

maserati mc 03.jpg

 

Maserati je u septembru prošle godine predstavio svoj novi sportski model MC20, ali samo u Coupe izdanju. Zatim je u decembru stigla potvrda da će ponudu tokom 2022. godine dopuniti i MC20 Cabrio, a sada neki mediji navode da je premijera ove otvorene verzije veoma blizu.

Tačnije, MC20 Cabrio bi trebalo da bude predstavljen 25. maja. Inače, već neko vreme su dostupne i ove fabričke najavne slike na kojima je MC20 Cabrio još uvek pod maskom.

 

maserati mc 02.jpg

 

Podsećanja radi, MC20 Coupe ima centralno smešteni 3.0 V6 twin-turbo motor sa 630KS i 730 Nm (uz 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i zadnji pogon). Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 2.9 sekundi, do 200 km/h stiže za manje od 8.8 sekundi, a može do maksimalnih 325 km/h. Očekuje se da će i budući MC20 Cabrio imati slične brojke.

 

maserati mc 01.jpg

 

Što se dimenzija tiče, MC20 Coupe je dugačak 4.669 mm, širok 1.965 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.700 mm. U paketu su i podešavajuće oslanjanje, LSD diferencijal, točkovi od 20 inča, kočioni sistem sa diskovima 380 mm napred i 350 mm pozadi (dostupni su i karbon keramički diskovi), digitalna instrument tabla, centralni displej od 10.25-inča, kao i pet modova vožnje (WET, GT, SPORT, CORSA i ESC OFF).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: Maserati MC20

 

Maserati MC20 dugo očekivan model jer je ovaj zapanjujući superautomobil sa centralno postavljenim motorom samo početak nove ere za poznati italijanski brend.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrđen Maserati MC20 Cielo

 

maserati cielo.jpg

 

Cabrio izdanje Maseratijevog sportskog modela MC20 će nositi naziv MC20 Cielo. Inače, već neko vreme su dostupne i ove fabričke najavne slike na kojima je MC20 Cielo još uvek pod maskom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati MC20 Cielo zvanično

 

225124-maserati c 8.jpg

 

Maserati je nedavno potvrdio da će Cabrio izdanje njegovog sportskog modela MC20 nositi naziv MC20 Cielo (''nebo''), a danas je ovaj sportski automobil zvanično predstavljen javnosti.

 

225125-maserati c 7.jpg

 

MC20 Cielo je dobio tvrdi sklopivi krov koji se otvara za samo 12 sekundi, a tu je takođe i Webasto stakleni krovni panel.

 

225123-maserati c 6.jpg

 

Automobil je 65 kg teži od Coupe verzije (ukupno 1.540 kg), dok se za pogon brine poznati 3.0 V6 twin-turbo motor sa 630KS i 730 Nm (uz 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i zadnji pogon).

 

maserati c 5.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.0 sekunde, do 200 km/h stiže za 9.2 sekunde, a može do maksimalnih 320 km/h.

 

225122-maserati c 4.jpg

 

MC20 Cielo je dugačak 4.669 mm, dok zapremina zadnjeg prtljažnika iznosi tek 100 litara (napred je još manji prtljažnik od 50 litara).

 

maserati c 3.jpg

 

U paketu su i podešavajuće oslanjanje, LSD diferencijal, točkovi od 20 inča (točkovi od ugljeničnih vlakana su opcija), kočioni sistem sa diskovima 380 mm napred i 350 mm pozadi (dostupni su i karbon keramički diskovi), volan sa alkantarom ili ugljeničnim vlaknima, digitalna instrument tabla, centralni displej od 10.25-inča, kao i pet modova vožnje (WET, GT, SPORT, CORSA i ESC OFF).

 

maserati c 2.jpg

 

Takođe, u ponudi je i nova Acquamarina plava boja za eksterijer.

 

maserati c 1.jpg

 

Cena još nije poznata (biće saopštena naknadno), ali će u svakom slučaju MC20 Cielo biti nešto skuplji od MC20 Coupea.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Maserati MC20

 

Taman kad ste pomislili da Maserati danas pravi samo SUV i dizel Ghiblije, evo ga superauto - MC20:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Maserati MC20

 

Ima izgled superautomobila, vrata superautomobila, performanse i cenu superautomobila. Nakon 50 godina ''van igre'', Maserati je ''razvalio'' segment sa svojim MC20...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Maserati MC20 & Stig

 

Na VEOMA mokrom krugu TG probne staze Stig je postigao vreme od 1:30,4 - impresivno s obzirom da je vozio superautomobil sa 621 KS kroz stajaću vodu.

Kada se staza konačno prosušila, Stig je postigao monumentalno vreme od 1:16,6. što je brže od Bugatti Veyrona SS:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trkački Maserati Project24

 

maserati 24 03.jpg

 

Maserati je objavio rendere Projecta24, predstojeće trkačke verzije modela MC20. Italijanska kompanija najavljuje da će napraviti ograničenu seriju od samo 62 primerka Projecta24, ali za sada nije saopštena njegova cena kao ni datum početka isporuka. Poznato je da Project24 pokreće 3.0 Nettuno V6 motor sa parom novih turbo punjača pa snaga iznosi 740 konja.

 

maserati 24  02.jpg

 

Project24 ima i šestostepeni sekvencijalni menjač, samoblokirajući mehanički diferencijal, podesive amortizere i stabilizatore, Brembo karbon-keramičke kočnice, kao i točkove od 18 inča. Centro Stile Maserati je doterao MC20 kako bi ga učinio sposobnijim na stazi. Na prednjem delu, farovi drumske verzije su nestali, dok masivni otvor na haubi pomaže u usmeravanju vazduha preko karoserije. Prednji spliter i zadnje krilo su podesivi za fino podešavanje aerodinamike na stazi. Maserati je takođe pomerio izduvne cevi u viši položaj na zadnjem braniku tako da difuzor može da bude veći.

 

maserati 24 01.jpg

 

Maserati planira da Project24 bude težak manje od 1250 kilograma. Poređenja radi, drumski automobil MC20 ima 1.500 kilograma. Pošto je ovo vozilo samo na stazu, Maserati je ogolio unutrašnjost MC20 da bi napravio Project24. Kabina ima zaštitni kavez koji je usaglašen sa FIA propisima i aparat za gašenje požara. Pojasevi u šest tačaka drže vozača, a njemu je namenjen i multifunkcionalni volan od ugljeničnih  vlakana. Takođe, tu su i podesivi trkački ABS i traction control. Pored toga, kupci će moći da dodaju suvozačko sedište, zadnju kameru, snimanje telemetrije, kameru u automobilu, ekran za optimizaciju performansi vožnje i sistem za praćenje pritiska u gumama. Na kraju, kupci Projecta24 će dobiti pristup trkačkim događajima sa podrškom Maseratija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trkački Maserati MC20 GT2

 

maserati gt2 02.jpg

 

Maserati sa dva rendera najavljuje zvanični dolazak trkačkog modela MC20 GT2. Trkački MC20 GT2 će se pojaviti sledeće godine, i to u Fanatec GT2 European Series šampionatu.

Baziran na serijskom MC20, ova verzija GT2 ispunjava FIA propise kao trkački automobil sa jednim sedištem koji nije legalan za puteve, a pokreće ga verzija Maseratijevog novog 3,0 litarskog twin-turbo V6 motora. Njegova snaga će tek biti objavljena, mada u Maseratiju ističu da je osnovna verzija sa 630 konja trenutno u razvoju. Uparen je sa šestostepenim sekvencijalnim trkačkim menjačem, dok se snaga prenosi na zadnje točkove. Tu su i mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjemm, GT2 homologovana trkačka karoserija, trkački sigurnosni pojasevi u šest tačaka, volan od ugljeničnih vlakana, kamera u automobilu, klima uređaj, podesivi trkački ABS, monitor pritiska u gumama...

 

maserati gt2 01.jpg

 

Neki od dodataka su opcioni i Maserati navodi da su moguće dalje promene opreme tokom razvoja vozila. ''Vodi nas naša strast, kako na putu tako i na stazi,'' komentariše Davide Grasso, izvršni direktor Maseratija. ''Imamo dugu istoriju svetske izuzetnosti u motosportu i ponosni smo što se trkamo sa izvanrednim MC20. Trke su oduvek bile Maseratijevo prirodno stanište i sada, kako u Fanatec GT2 European Series šampionatu, tako i u šampionatu Formule E, ovaj brend počinje novi početak od svojih korena da bi gradio budućnost.'' Zvanični debi Maseratija MC20 GT2 u motosportu je planiran za sledeću godinu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati MC20 ''Sovrana'' by DMC

 

dmc mc20 03.jpg

 

DMC je dugo bio poznat kao specijalista za preradu luksuznih automobila, a brend Maserati je prvi put dotaknut kada je DMC lansirao Gran Turismo ''Sovrano'' 2011.

Sada je moderna i sportska konverzija Maseratija MC20 još jednom dokaz činjenice da DMC ima odlično znanje kada je u pitanju prilagođavanje italijanskih vrhunskih sportskih automobila. Već na prvi pogled pažnju privlače upečatljive DMC modifikacije karoserije: novodizajnirani prednji branik sa diskretnim GT3 ventilacionim otvorima daje prednjem delu znatno sportskiji izgled, a rešetka hladnjaka od ugljeničnih vlakana naglašava čuveni trozubac Maseratija u centru. Dodatni otvori za vazduh omogućavaju novoj haubi lake konstrukcije da optimalno reguliše temperaturu u motornom prostoru.

 

dmc mc20 02.jpg

 

Međutim, najznačajnije je DMC zadnje krilo, spojler od ugljeničnih vlakana specijalno razvijen za MC20. MC20 takođe deluje mnogo bliže asfaltu zahvaljujući dubokim pragovima vrata. Spojler od ugljeničnih vlakana pozadi i difuzor upotpunjuju sportski izgled.

 

dmc mc20 01.jpg

 

DMC koristi i progresivno sportsko vešanje na prednjoj i zadnjoj osovini, koje spuštaju težište vozila za oko 30 milimetara. Kontakt sa asfaltom održavaju prednje gume 255/30 R20 i zadnje 305/30 R21. Maserati MC20 i C20 Cielo takođe dobijaju više snagu, zahvaljujući DMC-u. ECU optimizovan za performanse, vazdušni filter sa povećanim protokom vazduha i sportski izduvni sistem poboljšavaju performanse V6 agregata za 94KS (serijski: 621KS/DMC 715KS). Istovremeno, obrtni moment je povećan za oko 108 Nm u poređenju sa serijskim modelima (serijski 538 Nm/DMC 646 Nm). U unutrašnjosti su najfiniji materijali obrađeni tradicionalnom vrhunskom izradom kako bi se dodao taj individualni dodir DMC-a. Koža koju DMC koristi za unutrašnjost je izdržljiva, ali izuzetno meka. Karirani šav daje eleganciju i sportski duh. Gde god da pogledate: stručna rukotvorina, individualni dizajn i vrhunski kvalitet. Aluminijumske pedale i novi ergonomski dizajnirani sportski volan su dodatni vizuelni detalji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Maserati MC20

 

novitec maserati 02.jpg

 

Više snage (sada 711KS i 818 Nm), glasniji izduvni sistem, delovi od ugljeničnih vlakana, novi NF10 točkovi od 20 i 21 inča, kao i spušteno vešanje. Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2.8 sekundi, do 200 km/h za 8.4 sekunde, najveća brzina veća od 325 km/h.

 

novitec maserati 01.jpg

 

Cena od 380.000 evra...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trkački Maserati Project24

 

maserati project24 03.jpg

 

Maserati je objavio nove rendere Projecta24, predstojeće trkačke verzije modela MC20. Italijanska kompanija najavljuje da će napraviti ograničenu seriju od samo 62 primerka Projecta24, ali za sada nije saopštena njegova cena kao ni datum početka isporuka. Navodi se i da neće postojati dva ista automobila jer će sve 62 jedinice planirane za proizvodnju biti zaista jedinstvene.

 

maserati project24 02.jpg

 

Kako bilo, poznato je da Project24 pokreće 3.0 Nettuno V6 motor sa parom novih turbo punjača pa snaga sada iznosi 740 konja. Project24 ima i šestostepeni sekvencijalni menjač, samoblokirajući mehanički diferencijal, podesive amortizere i stabilizatore, Brembo karbon-keramičke kočnice, točkove od 18 inča i rezervoar za gorivo od 120 litara.

 

maserati project24 01.jpg

 

Centro Stile Maserati je doterao MC20 kako bi ga učinio sposobnijim na stazi. Na prednjem delu, farovi drumske verzije su nestali, dok masivni otvor na haubi pomaže u usmeravanju vazduha preko karoserije. Prednji spliter i zadnje krilo su podesivi za fino podešavanje aerodinamike na stazi. Maserati je takođe pomerio izduvne cevi u viši položaj na zadnjem braniku tako da difuzor može da bude veći. Maserati planira da Project24 bude težak manje od 1250 kilograma. Poređenja radi, drumski automobil MC20 ima 1.500 kilograma.

 

Pošto je ovo vozilo samo na stazu, Maserati je ogolio unutrašnjost MC20 da bi napravio Project24. Kabina ima zaštitni kavez koji je usaglašen sa FIA propisima i aparat za gašenje požara. Pojasevi u šest tačaka drže vozača, a njemu je namenjen i multifunkcionalni volan od ugljeničnih vlakana. Takođe, tu su i podesivi trkački ABS i traction control. Osim toga, kupci će moći da dodaju suvozačko sedište, zadnju kameru, snimanje telemetrije, kameru u automobilu, ekran za optimizaciju performansi vožnje i sistem za praćenje pritiska u gumama. Na kraju, kupci Projecta24 će dobiti pristup trkačkim događajima sa podrškom Maseratija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: Maserati MC20 Cielo

 

Ovo je druga (od ukupno 3) verzije Maseratija MC20. Videli smo već MC20 Coupe ranije ove godine, a sada imamo verziju bez krova - MC20 Cielo.

Ima isti pogon kao i Coupe tj. 3.0 twin-turbo V6 koji proizvodi 630KS/730Nm. To čini MC Cielo brzim... stvarno brzim! Ubrzava do stotke za samo 2.9 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 325 km/h.

Treća verzija MC20 biće potpuno električna (BEV) i stiže u skorijoj budućnosti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Maserati MC20

 

mansory maserati 02.jpg

 

Iz tjuning kuće Mansory stiže najava o novom paketu modifikacija za Maseratijev sportski model MC20. Pre svega, pripremljen je kompletan aero body kit od ugljeničnih vlakana koji obuhvata novi prednji spojler, masku, usisnike za vazduh, elemente za haubu, bočne pragove, veliki zadnji spojler, zadnji difuzor, poklopac motora...

 

mansory maserati 01.jpg

 

Takođe, tu su i poklopci retrovizora od ugljeničnih vlakana, sportski izduvni sistem, točkovi od 21 i 22 inča, a auto je niži za 25 mm. U najavi je i modifikacija unutrašnjosti, kao i pojačanje 3.0 V6 twin-turbo motora (koji serijski ima 630KS i 730 Nm, dovoljno da ubrzanje do 100 km/h traje manje od 2.9 sekundi).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edo Competition Maserati MC20

 

230173-edo 03.jpg

 

Na sajmu u Esenu Edo Cometition je izložio i modifikovani Maserati MC20.

 

230174-edo 02.jpg

 

Edo Cometition je za ovaj italijanski superautomobil predvideo komplet točkova od 21 i 22 inča, Capristo Automotive izduvni sistem i pojačani 3.0 V6 twin-turbo motor.

 

230172-edo 01.jpg

 

Motor umesto 630KS i 730 Nm sada raspolaže sa 705KS i 800 Nm obrtnog momenta, dok je najveća brzina povećana na 330 km/h. Što se ubrzanja do 100 km/h tiče, ono iznosi 2.9 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazinerozeyoutube.jpg CarMagazine: Maserati MC20 & Maserati Bora

 

Najnoviji i najmoderniji Maserati u poređenju sa istim takvim al' pre 50 godina:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 Design House Maserati MC20 Aria

 

Maserati MC20 03.jpg

 

7 Design House je još jedan u nizu tjunera koji su se pozabavili sportskim Maseratijem MC20. Oni su za MC20 pripremili Aria body kit od ugljeničnih vlakana, uz najavu da je serija ograničena na samo 25 kompleta.

 

Maserati MC20 02.jpg

 

Prvi Maserati MC20 Aria je rezervisan za Pitera Eskandera koji je izvršni direktor 7 Design House. To će biti i jedini sa ugljeničnim vlaknima u plavoj boji, u kontrastu sa sivim eksterijerom konkretnog MC20 koji je takođe opremljen crnim točkovima od 21 inča i žutim kočionim čeljustima.

 

Maserati MC20 01.jpg

 

Body kit se sastoji od sedam komponenti od ugljeničnih vlakana, uključujući između ostalog prednji razdelnik, nove bočne pragove, veći zadnji spojler i novi zadnji difuzor. Prema američkom tjuneru, aero efikasnost je poboljšana za 123%, što se verovatno odnosi na povećanu potisnu silu. Očekuje se da će komplet proizvesti dodatnih 361 kg potisne sile kada se kreće brzinom od 322 km/h. Tjuner sugeriše da ako zamenite osnovne delove sa Aria kompletom, postoji ušteda na težini od 5.7 kg. Pored toga, izduvni sistem Stage 2 može da uštedi dodatnih 6,8 kg dok povećava snagu za 20 konja. Fabrički twin-turbo 3.0 V6 motor ima 630KS i 730 Nm. 7 Design House u saopštenju za medije nije naveo cenu Aria kompleta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Maserati MC20

 

Izgled superautomobila, vrata superautomobila, performanse superautomobila (uhvati stotku posle 2.9 sekundi) = cena superautomobila. Prvi Maserati sa centralno postavljenim motorom posle 50 godina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Maserati MC20 First Edition

 

mansory maserati 004.jpg

 

Iz tjuning kuće Mansory je stigao First Edition paket modifikacija za Maseratijev sportski model MC20.

 

mansory maserati 003.jpg

 

Pre svega, pripremljen je kompletan aero body kit od ugljeničnih vlakana koji obuhvata novi prednji spojler, masku, usisnike za vazduh, elemente za haubu, bočne pragove, veliki zadnji spojler, zadnji difuzor, poklopac motora...

 

mansory maserati 002.jpg

 

Takođe, tu su i poklopci retrovizora od ugljeničnih vlakana, sportski izduvni sistem, točkovi od 21 i 22 inča, a auto je niži za 25 mm.

 

mansory maserati 001.jpg

 

Modifikovana je i unutrašnjost, dok je 3.0 V6 twin-turbo motor pojačan sa 630KS i 730 Nm na 720KS i 850 Nm, dovoljno da ubrzanje do 100 km/h iznosi 2.7 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Maserati MC20

 

V6 twin-turbo sa 630 konja - predstavlja novu generaciju superautomobila sa centralno postavljenim motorom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Maserati MC20 by EDO Competition

 

Edo Competition  se pozabavio sa dve najveće mene fabričkog MC20 - stavili su mu drugačije točkove (21 napred, 22-ke pozadi sa širinom gume 335), i dodali zvuka... dosta zvuka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...