Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. Mazda CX-30

 

Ovoliko dobra SUV varijanta Mazde 3 može negativno da utiče ne samo na prodaju konkurentskih SUV modela, već i same Mazde 3 na čijoj osnovi je CX-30 napravljen:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2020 Mazda CX-30

 

Posle ubacivanja ovog modela u ponudu Mazda ima više SUV/Crossover modela u ponudi nego ''pravih'' automobila. Tako je kako je, SUVmania traje, i traje, i traje toliko dugo da sada to više nije moda (jer svaka moda posle par godina prođe), već je to novo trajno stanje u autoindustriji kojem se proizvođači moraju prilagoditi.

CX-3 je baziran na manjoj Mazdi2, dok je CX-30 baziran na Mazdi3, tj. ovo je Mazdin auto C segmenta podignut da bude SUV:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Mazda CX-30

 

Iako je SUV ipak je kompaktni automobil:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland video: Test Mazda CX-30

 

Konkurencija je verovatno brojnija samo u C segmentu jer u klasi sa ovom Mazdom je gomila drugih kompaktnih SUV/Crossover automobila...što je i razumljivo jer svi ti modeli uglavnom i nastanu tako što se uzme model C segmenta i podigne da bude SUV:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2020. Mazda CX-30

 

Mazda CX-30 je tu da naglasi razliku između modela CX-3 i CX-5. Nije zamena ni za jedan od ta dva, već predstavlja odličan kompromis za mnoge kojima je jedan od ta dva auto premali, a drugi preveliki.

 

 

 

caradvice.jpg CarAdvice video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Mazda CX-30 G122

 

Ovaj video odgovara na možda najvažnije pitanje na našem tržištu: treba li, valja li kupovati ovu Mazdu sa osnovnim/početnim motorom u ponudi?

Za razliku od drugih proizvođača koji kao početni nivo stave neki mali benzinac sa turbinom, kod Mazde je drugačije jer je njen početni motor u ponudi 2.0 atmosferski benzinac sa 122 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Mazda CX-30

 

Nekada je bilo mnogo prostije: imali smo mali, srednji i veliki auto.

Danas su proizvođači automobila popunili svaki mogući deo tržišta stvarajući potpuno nove segmente, a ovaj kome pripada CX-30 je među najpopularnijim: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg Pit-Stop video: Test Mazda CX-30 Skyactiv X

 

Ako sednete iz nekog malo većeg turbo-dizela u Mazdu sa ovim motorom (da, onaj revolucionarni benzinac koji pomalo radi kao dizel)...paaaaa, blago rečeno da ćete osetiti nedostatak obrtnog momenta. Ali, kada posle toga malo revidirate svoja očekivanja u tom pogledu, nije uopšte slaba/spora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Mazda CX-30

 

SkyActive-X je najnoviji Mazdin motor, i jedini koji kombinuje tehnologiju benzinca i dizela. To je jedna od 10 stvari koje radi samo Mazda:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Mazda CX-30 Skyactiv-X

 

Nova Mazdina tehnologija benzinaca koji rade skoro kao dizeli (Skyactiv-X), sa pogon na svim točkovima i automatikom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Mazda CX-30 G122

 

Poznato je da kupci sve više traže vozila SUV segmenata. Podjednako su traženi veliki i mali modeli, a naročito SUV-ovi srednje veličine kao što je CX-30:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Mazda CX-30 vs Audi Q3 vs Volvo XC40

 

Dva su već etablirana na tržištu kao luksuzni kompakt SUV modeli, ali Mazda želi da se ubaci u to društvo...pa pogledajte koliko joj je to uspelo u varijanti sa najvišim paketom opreme na CX-30:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Mazda CX-30

 

Tehnologija Mazde3 hatchback upakovana u SUV odelo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor1us.jpg Motor1 video: Mazda CX-30 vs Mazda3

 

Isti auto u varijanti hatchback (3) i crossover (CX-30). Iako može na prvu loptu da se pomisli da je crossover/SUV veći auto, kod Mazde to nije slučaj:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

roadshow.jpg RoadShow video: Test 2020. Mazda CX-30

 

Nova Mazda se svojim kvalitetima, počev od dizajna preko vozačkog osećaja, izdvaja u segmentu kojem pripada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam, mazdi je u Americi (kao njihovom najbitnijem tržištu) prošle godna pala prodaja preko 7% u odnosu na 2018. godinu. Veći pad prodaje od mazde od japanskih brendova je imao samo Nissan , a kod nejga se to pripisuje relativno staroj gami.

Mazda ima novije modele u proseku od Nissana, ali, u nečem očito greši. Po meni, treba im više turbo motora, tj. neki manji od 2,5T (ide u USA u CX-5 i CX-9).

U Evropi je i ovaj novi atmosferski Skyactive-X motor najavljivan kao čudo, ali, nisam čuo da se neko od novinara raspametio sa njime. O atmosfercu 2,5 ( G194) da i ne pričam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Mazda CX-30 protiv Mazde CX-30

 

Mazda CX-30 u dve verzije motora, razlika u ceni primetna. Koja je bolja, koju odabrati?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svom uobičajenom maniru, gospodin Piroški se "gadja podacima". Kaže da je sa istom opremom CX-30 sa motorom od 180 ks skuplja za tačno 5.000 evra od one sa 122 ks. Po meni, to nije tačno, jer je razlika cene 3.200 evra u "Plus" opremi ( 27.090 - 23.890 ).

"Možda" je ova mazda sa 180 ks skupa i preskupa ... Nije jeftina baš, priznajem .... Ali, šta onda čovek da kaže za novi pežo 2008 1,2 e-THP sa 155 ks koji "prebaci" i 30 hiljada ?

Cene su totalno odlepile.

p.s. "glasam" za CX-30 "Plus" sa D 116 za "samo" 25.990 € :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad gledah kataloge mazde na sajtu našeg uvoznika. Mazda CX-30 je viša od CX-3 samo 0,5 cm ( 154 cm i 153,5 cm ), pri čemu ja u CX-3 pozadi nisam mgao da sednem "ni pod razno", tako da ne verujem da je CX-30 po pitanju prostora za glave pozadi išta bolja.

CX-5 je već skroz normalna za svoju klasu, sa visinom od 167 cm i pruža solidan komfor, u proseku te klase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

testos.jpg Testosteeron video: Test Mazda CX-30

 

Sa Skyactiv X motorom i pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2020. Mazda CX-30

 

U današnje vreme ako fabrika automobila i dalje ima limuzinu u ponudi, bolje bi joj bilo da ima i barem jedan SUV na toj istoj platformi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Mazda CX-30

 

CX-30 sa pogon na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motortrend.jpg MotorTrend video: 2020. Mazda CX-30

 

Ispod haube auta na testu je 2.5 atmo-benzinac sa 4 cilindra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...