Driv3r 24 Posted March 2, 2018 Desava se na mom Thesisu da tempomat radi normalno sve dok ne stisnem kocnicu ili presaltam u neku drugu brzinu,onda se sam ugasi i vise ne mogu da ga ukljucim,tad simbol za tempomat na tabli vise ne svetli,sve dok ponovo ne ugasim auto i upalim recimo u voznji,onda radi normalno neko vreme,pa cak i ako prikocim,presaltam...posle nekog vremena biva sve isto kao u pocetku...ono sto sam primetio je da cim se auto malo ugreje,ili je recimo na radnoj temperaturi,ne mogu da ukljucim tempomat dok ga ne ugasim pa upalim ponovo. Motor je 2.4 jtd 175 ks,menjac manuelni. Proverio sam senzor papucice kvacila i kocnice,kao novi su,naprskao ih,vratio nista se nije promenilo. Ima li neko neku ideju? Da napomenem auto izbacuje check engine,a kao gresku dijagnostika kaze sledece: p0235 prepunjavanje turbo punjaca...ne znam da li to ima nekakve veze,niti znam kako da je resim...izbrisali smo gresku,ali se posle nekoliko kilometara ponovo pojavila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted March 2, 2018 http://www.engineobd2codes.com/p0235_lancia-thesis.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14873 Posted March 2, 2018 P0235 Lancia Thesis OBD kod OBD / 2 P0235 opis koda greške i simptomi. Protok EGR nije dovoljno detektovan Sistem EGR se prati prilikom uspostavljanja uslova za uspostavljanje uslova dok je EGR komandovan. Test ne uspije kada signal senzora DPF EGR pokazuje da je protok EGR manji od željenog minimuma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mferen61 3 Posted March 3, 2018 On 3/2/2018 at 1:18 PM, Driv3r said: Desava se na mom Thesisu da tempomat radi normalno sve dok ne stisnem kocnicu ili presaltam u neku drugu brzinu,onda se sam ugasi i vise ne mogu da ga ukljucim,tad simbol za tempomat na tabli vise ne svetli,sve dok ponovo ne ugasim auto i upalim recimo u voznji,onda radi normalno neko vreme,pa cak i ako prikocim,presaltam...posle nekog vremena biva sve isto kao u pocetku...ono sto sam primetio je da cim se auto malo ugreje,ili je recimo na radnoj temperaturi,ne mogu da ukljucim tempomat dok ga ne ugasim pa upalim ponovo. Motor je 2.4 jtd 175 ks,menjac manuelni. Proverio sam senzor papucice kvacila i kocnice,kao novi su,naprskao ih,vratio nista se nije promenilo. Ima li neko neku ideju? Da napomenem auto izbacuje check engine,a kao gresku dijagnostika kaze sledece: p0235 prepunjavanje turbo punjaca...ne znam da li to ima nekakve veze,niti znam kako da je resim...izbrisali smo gresku,ali se posle nekoliko kilometara ponovo pojavila... I meni se to dagađalo, prije češće, sada rijeđe. Navodno neki senzori na papuči kuplunga i kočnice. Sada trenutno radi, ali ga ne koristim previše jer ne vozim punu autoceste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted March 4, 2018 Ja sam moje ispregledao,otvorio,kao novi su ali opet sam ih naprskao i vratio i opet isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mferen61 3 Posted March 4, 2018 A to ti je lacia, cudljiva kao i zena, ali ih volimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted March 4, 2018 Jeste,ali tempomat znaci dosta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mferen61 3 Posted June 15, 2018 Pozdrav, Ne znam jesi li riješio problem sa tempomatom, meni jučer riješio električar promjenom štop šaltera na pedali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted June 18, 2018 Mislis na stop prekidac? Nisam jos uvek... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mferen61 3 Posted June 18, 2018 Ma da onaj na pedali kočnice ili tamo negdje. Košta 86,00 kuna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted June 18, 2018 @mferen61 Ima i na kocnici i na kvacilu. Da li je kod tebe bio vidno ostecen fizicki? Ja sam oba skinuo,proverio,naprskao kontaktom i vratio,vizuelno su bili kao novi...ali i dalje isto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mferen61 3 Posted June 19, 2018 Električar rekao štop šalter, znači onaj koji pali štop svjetla. Pokazao mi je isti i izvana nisam mogao uočiti da je oštećen. Prije izmjene tempomat se ukjučivao po svoj volji, ponekad svijetlila žaruljica (žuta) za ručnu kočnicu, palio žaruljicu EPS-a i onda gasio žaruljicu za ručnu. Uglavnom radilo po svojoj volji. E da, prije par mjeseci upalio se zračni jastuk, pokušao poništi grešku dijagnostikom ali nije išlo, pa je sad strujić porezao sve konektor (ispod oba sjedišta, dolje na podu ispod armature kod nogu suvozača, na stražnoj strani vozačkih sjedišta ispod one plastike, u bunkeru) i zalemio ih i sad tišina u autu, nema više biiii-biiip. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted June 27, 2018 Da li su isti prekidaci na pedali kvacila i pedali kocnice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mferen61 3 Posted June 30, 2018 Iskreno govoreći pojma nemam jer onaj na pedali kuplunga nisam vidio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted August 18, 2018 Problem je pravio map senzor,gasio je tempomat jer je ulazio u safe mod....ako neko bude imao slicnih problema.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mferen61 3 Posted August 18, 2018 Čekaj, a onda je gubio i snagu. Quote Share this post Link to post Share on other sites