Jump to content

mferen61

Members
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

About mferen61

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Zagreb

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Thesis
  1. Čekaj, a onda je gubio i snagu.
  2. Iskreno govoreći pojma nemam jer onaj na pedali kuplunga nisam vidio.
  3. Provjeri prvo radi li ti čitač u CD-u (onaj u sredini kod kazetofona) na način da ubaciš u njega nekakav originalni muzički i ako svira onda se obrati Vladimiru iz (Poljske, Česke ili Slovačke-ne znam odakle je čovjek) da ti pošalje instalacijski cd, ubaciš unutra i pići miško. Ako ne radi, a to je češće nego da radi onda je stvar malo složenija. Imaš tada dvije opcije: 1. Kompletan ICS van, rastaviti ga da dođeš do lasera (imaš upute na youtbe kako se vadi i rastavlja) i onda njega očistiti medicinskim alkoholom i štapićima za uha sve sastaviti, vrati nazad, izmoliti tri očenaša, zdravo marijo i slava ocu pa možda proradi. 2. Ako to ne uspije na e-bayu naruči novi laser (odgovara od panasonic cd-a) (ja uzeo ovaj NEW LASER LENS RAE0142 +IC FOR PANASONIC CD OPTICAL-11,18 USD odavde eBay - Pin Wei Zou (aquawayindustrial)-aquawayindustrial001@hotmail.com) ICS opet van, sve rastaviti, zamijeniti laser i onda bi to trebalo raditi. Ne pišem napamet, prošao samo ovaj put pod 2. i prilikom sastavljanja sjebo sam nešto s liftom u cd-u pa sad neće povući cd u sebe, tako da opet ne znam kakav je rezultat. Sada skupljam živce da ics izvadim opet van, sve rastavim i vidim što sam uprsko da to popravim. Pozdrav i puno sreće i strpljenja. btw. ostalo na autu sve u redu.
  4. Prije par mjeseci upalio se zračni jastuk, pokušao poništi grešku dijagnostikom ali nije išlo, pa je sad strujić porezao sve konektor (ispod oba sjedišta, dolje na podu ispod armature kod nogu suvozača, na stražnoj strani vozačkih sjedišta ispod one plastike, u bunkeru) i zalemio ih i sad tišina u autu, nema više biiii-biiip.
  5. Riješeno-može brisanje posta
  6. Električar rekao štop šalter, znači onaj koji pali štop svjetla. Pokazao mi je isti i izvana nisam mogao uočiti da je oštećen. Prije izmjene tempomat se ukjučivao po svoj volji, ponekad svijetlila žaruljica (žuta) za ručnu kočnicu, palio žaruljicu EPS-a i onda gasio žaruljicu za ručnu. Uglavnom radilo po svojoj volji. E da, prije par mjeseci upalio se zračni jastuk, pokušao poništi grešku dijagnostikom ali nije išlo, pa je sad strujić porezao sve konektor (ispod oba sjedišta, dolje na podu ispod armature kod nogu suvozača, na stražnoj strani vozačkih sjedišta ispod one plastike, u bunkeru) i zalemio ih i sad tišina u autu, nema više biiii-biiip.
  7. Ma da onaj na pedali kočnice ili tamo negdje. Košta 86,00 kuna.
  8. Pozdrav, Ne znam jesi li riješio problem sa tempomatom, meni jučer riješio električar promjenom štop šaltera na pedali.
  9. Pozdrav ljudi Zna li netko gdje nabaviti sheme električne instalacije za airbagove lancia thesis 2,4 jtd. Zahvaljujem
  10. A to ti je lacia, cudljiva kao i zena, ali ih volimo.
  11. I meni se to dagađalo, prije češće, sada rijeđe. Navodno neki senzori na papuči kuplunga i kočnice. Sada trenutno radi, ali ga ne koristim previše jer ne vozim punu autoceste.
  12. Ma nije neki bed uz video s youtuba, cca. 2 sata posla. Električne bravice na svim vratima rade osim vrata bunkera, ali je tamo bivši vlasnik izveo neku kemiju sa sajlom koja se izvana ne vidi, pa ih otvaram mehanički. Naručena druga iz Italije pa čekam.
  13. Pozdrav, Dakle priča se nastavlja. Tempomat proradio sam od sebe i sada radi, EPB žaruljica malo svijetli, malo se gasi. U međuvremenu promijenio set razvoda (zupčasti, stazni, pumpu za vodu, rolice, španere uključivo i onaj s oprugom (najskuplji), crijeva za gorivo, gornji nosač motora, lijevi krajnik, termostat, ulje, sve filtere i antifriz, te blindirao EGR. Auto bio na redovnom tehničkom pregledu i prošao bez ikakvih problema (amortizeri na 75 %, kočnice gotovo nema razlike između kotača, EKO test vrijednosti daleko ispod max. dopuštenih). Prednja sjedišta koja su od one brušene kože, pa su na sjedećem dijelu dobila mucice po preporuci i demonstraciji autotapetara lagano rukom prebrusio brusnim papirom (granulacija 80 i 100) i to čisto dobro izgleda. Sada čekam toplije dane da operem cijelu unutrašnjost. Ma sve super i onda krenuo u pokušaj promjene jezika i tu zapelo. Setup CD kako sam prije rekao poslao Vladimir (hvala mu), spržio s IMGBURN brzina 1x i drugi 8x. Ubacio u CD čitač i dobio poruku "problem s čitanjem CD-a". Probao ubaciti originalni muzički CD ista stvar-ne čita. Izvadio ICS iz auta, rastavio (hvala korisnicima youtuba na objavljenim prilozima), očistio leću lasera medicinskim alkoholom i vratio sve nazad. Rezultat svega je da opet ne čita CD. Moja je pretpostavka da je laser otišao ili ga treba kalibrirati. E sad pitam forumsku zajednicu kako to riješiti. U privitku slika ICS-a. Isprika na podužem postu i unaprijed zahvaljujem.
  14. Prije svega zahvaljujem na odgovoru. Instalacijski CD za jezik i navigaciju poslao mi je Vladimir iz (Poljske, Česke ili Slovačke-ne znam odakle je čovjek), još ga nisam spržio i molim boga da laser u čitaču radi. Nisam "sam svoj majstor", ali imam prijatelja koji mi je 7 godina održavao Alfu 166 jtd tako da me motorika, ovijes i transmisija previše ne brine. Dijelovi isto nisu takav bauk, imam lika koji tjedno ide u Italiju i donese šta naručiš. Najveći problem mi je struja jer tu senzora i žica ima više nego u NE Krško, a još nisam uspio naći električara koji je spreman uhvatiti se u borbu s time. Vrijeme je novac jbg. pa svi bježe od toga ko vrag od tamjana. O autu bez obzira na njegove mušice samo sve najbolje. U usporedbi s Alfom 166 ovo je svemirski brod. Pozdrav
  15. Pozdrav korisnicima foruma Novi sam vlasnik lancie i imam poprilično problema. Ne mogu prebaciti jezik na engleski (traži CD) Tempomat se uključuje po svojoj volji Ručna radi, ali stalno svijetli žuta žaruljica na tabli Pa ako ima netko s rješenjima molim da pomogne
×