Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW X3M

 

3.0 redni šestak BiTurbo kod ovog auta više nema fabričkih 510KS/600 Nm, već 757KS/943 Nm - na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test 2021. BMW iX3

 

Nemački Tesla Model Y?

Svakako nema mnogo razlika u dizajnu u odnosu na klasični X3, tj. tu je nekoliko plavih detalja (postaje moda kad su u pitanju hibridi i/ili automobili na struju), drugačiji zadnji branik, i malo drugačiji prednji deo koji se najpre primeti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: BMW X3 xDrive30e PHEV

 

Plug-in hibridi po pravilu treba da imaju malo veću bateriju, ali se BMW nije u tom domenu proslavio sa baterijom od samo 12 kWh kapaciteta (npr. Mercedes A250e iako je manji i lakši auto, plus je i više aerodinamičan, ima bateriju od 15.6 kWh). BMW kaže da ovaj X3 može do 55 kilometara da pređe samo na struju, ali u praksi tokom 2.000 kilometara ovog testa nije se moglo više od 40 kilometara. Punjenje baterije na klasičnom kućnom priključku traje 6 sati, a baterija nikada ne može biti skroz ispražnjena. Osnova za xDrive30e je 2.0 benzinac sa 184KS: 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: BMW X3 xDrive30e

 

SUV je, hibrid je, ima BMW značku - za dosta ljudi ovo su dovoljne stavke. Na testu je ''M Sport'' što znači malo drugačije branike, veće felne, detalj ovde ili onde kako bi sve zajedno izgledalo agresivnije.

Pogledajte kakav je ovo auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW X3 M40i

 

3.0 turbo-šestak sa 360KS/500Nm...ali ovaj X3 više nije u tom fabričkom izdanju, već ima 465KS/675Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers: BMW X3 Plug-In hibrid

 

2.0 turbo-benzinac je osnova snage ovog auta sa svojih 180 konja, i primarno se koristi za duga putovanja. Tu je i elektromotor (eDrive) sa 107 konja.

Menjač pravi ZF i ima 8 brzina, pogon je naravno na svim točkovima. Sve to zajedno ovaj od svih verzija najteži X3 povuče do stotke za 5.9 sekundi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW X3 M40i

 

Sa 465KS/675Nm, što je dosta više od fabričkih 280KS/400Nm iz 3.0 turbo-motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen obnovljeni BMW iX3

 

211136-bmw ix3 02.jpg

 

Tek što se iX3 električni SUV počeo probijati na pojedina tržištima, nemački brend već ima u planu njegovo ''osvežavanje''. Prototip usnimljen na testiranju u Švedskoj i dalje ima kamuflažu na prednjem i zadnjem delu, ali se u odnosu na aktuelni model mogu uočiti redizajnirana dnevna LED svetla i tanji farovi.

 

211137-bmw ix3 01.jpg

 

Na prednjoj maski, po svemu sudeći, neće biti većih izmena. Po novim otvorima za vazduh iza prednjih točkova nagađa se da će osveženi iX3 biti opremljen M-Sport paketom, što se nazire i po crnoj traci na blatobranima koja sakriva slovo M. Još uvek je nejasno da li BMW planira i neke mehaničke izmene, što je malo verovatno budući da je u pitanju potpuno nov model. U tom slučaju, električnom SUV-u ostaje baterija od 80 kWh koja napaja motor snage 280 konja i 400 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

electrifyingyoutubelogo.jpg Electrifying: 2021. BMW X3 xDrive30e

 

Imajući u vidu koji procenat ukupne prodaje BMW-a čine X modeli (SUV-ovi), nema ništa čudno da se nova, treća generacija X3 nudi kao benzinac/dizel/hibrid/potpuno električni.

U ovom videu je hibrid kome je osnova 2.0 turbo-benzinac sa 180 konja, plus elektromotor sa 108KS uz malu bateriju od 12 kWh. Iako sa tako skromnom baterijom, samo na struju može da pređe do 48 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW X3 M40i

 

ASD Tuning je naknadno doradio ovaj X3, tako da sada ima 465KS (umesto fabričkih 280), i 675Nm umesto nekadašnjih 400Nm obrtnog momenta iz njegovog 3.0 turbo motora.

Na Autobanu to onda izgleda ovako:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews: 2021. BMW X3 xDrive30e

 

Najbolje prodavani BMW model na mnogim tržitima je dobio svoju plug-in hibrid varijantu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2021. BMW X3 xDrive30e

 

BMW je 2018. predstavio treću generaciju X3, i naravno da još nije vreme za potpuno nov X3, čak ni za onaj klasični restajling.

Ali, BMW nije hteo da čeka restajling za nekih godinu dana već je odmah od 2021. ponudio veliku novost u pogledu pogona - da, dobro pogađate, dodata je plug-in hibrid verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2021. BMW X3

 

Nema mnogo popularnijih malih luksuznih SUV modela...što je i logično jer je X3 bio prvi u ovom segmentu. Na testu je varijanta sa 2.0 turbo-benzincem sa 248 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: Test BMW X3 30e

 

Ovakva verzija je plug-in hibrid, čija osnova je 2.0 benzinac i elektromotor sa ukupno 288KS/420Nm. Baterija je kapaciteta 12 kWh.

I, tu otprilike počinju problemi za ovaj auto jer prednost hibrida nestaje posle najviše 29 kilometara dometa potpuno na struju...a, nakon što se baterija tako brzo isprazni ovaj auto troši (zbog povećane težine) kao i varijanta sa benzinskim motorom sa 6 cilindara X3 M40i...koja zavisno od tržišta ima 360 ili 382KS što joj daje dosta bolje performanse. Čemu onda kupovina X3 30e?

Faktički, ovaj BMW X3 30e je zato trenutno jedan od ''najslabijih'' plug-in hibrida na tržištu kad se odmere sve njegove prednosti i mane:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro BMW X3 restajling

 

bmw x3 2022 01.jpg

 

Aktuelni BMW X3 je javnosti predstavljen u junu 2017. godine (razvijen pod kodnom oznakom G01), bazira se na CLAR platformi pa je za 55 kg lakši od prethodnika, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.29. Što se dimenzija tiče, X3 je dugačak 4.716 mm, širok 1.897 mm, visok 1.676 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.864 mm. Ovde treba pomenuti i da je zapremina prtljažnika 550 litara, odnosno 1.600 litara sa oborenim zadnjim sedištima.

 

Sada, skoro četiri godine nakon premijere, BMW je spremio i njegovu obnovljenu verziju. To potvrđuje i ova prva zvanična slika koja se našla u javnosti, a koja nagoveštava da je i premijera veoma blizu. U svakom slučaju, očekuju se doterani prednji deo, izmenjeni branici, prednja i zadnja LED svetla, novi dizajn alu točkova, nova zelena boja, gloss black detalji, kao i modernizovana unutrašnjost. U gami motora najverovatnije neće biti promena, pa se očekuju benzinci sa 184, 252 i 360KS, kao i dizelaši sa 150, 190, 249 i 286KS. Takođe, kasnije će biti obnovljene M verzije sa 480KS odnosno 510KS.

 

Podsećanja radi, X3M pod haubom ima 3.0 šestocilindrični motor sa M TwinPower Turbo tehnologijom i 480KS i 600 Nm obrtnog momenta. U ponudi je i snažnija Competition verzija koja raspolaže sa 510KS i 600 Nm. BMW X3M od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.2 sekunde, dok 30KS snažniji Competition model to odrađuje za 4.1 sekundu. U oba slučaja najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h, ali uz opcioni M Driver's Package taj limit iznosi 280 km/h (za regularni X3M), odnosno 285 km/h (za X3M Competition).

 

Osim toga, u gami ostaje plug-in hibrid varijanta X3 xDrive30e koja donosi kombinaciju 2.0 četvorocilindričnog turbo-benzinca sa 184KS, elektromotora sa 109KS, litijum-jonskih baterija, 8-stepenog Steptronic menjača i pogona na sva četiri točka. Ukupna snaga je 292KS i 420 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.1 sekundu, najveća brzina iznosi 210 km/h, a moguća je i vožnja samo na elektropogon (do 46 km po WLTP-u).

 

Na kraju, biće doteran i električni BMW iX3 koji u aktulenoj verziji raspolaže sa 286KS i 400 Nm, a sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija od 80 kWh prelazi 460 km (po WLTP standardu). Nemci navode i da je 80% kapaciteta baterija uz pomoć 150 kW punjača moguće napuniti za samo 30 minuta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.8 sekundi, dok je najveća brzina ovog 2.185 kg teškog vozila ograničena na 180 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2021. BMW X3

 

Da li je BMW X3 najbolji luksuzni SUV srednje veličine? Nudi snažni četvorocilindrični benzinski motor, zajedno sa lepo uređenom unutrašnjošću i BMW značkom. Ali, da li BMW X3 iz 2021. godine nudi dovoljno da odvede kupca od Mercedesa GLC ili Audija Q5? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X3 restajling bez maske

 

bmw x3 2022 4.jpg

 

Nakon skoro četiri godine od promocije sadašnjeg BMW-a X3 (interne oznake G01), pripremljena je njegova restilizovana verzija.

 

bmw x3 2022 3.jpg

 

Premijera obnovljenog X3 i električnog iX3 će se održati uskoro što najavljuju i ove procurele slike koje su nekako dospele u javnost.

 

bmw x3 2022 2.jpg bmw x3 2022 1.jpg

 

Više o obnovljenom X3 možete pročiati u ranijim postovima teme na kojoj ste.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2017. BMW X3 M40i

 

Ovaj primerak je čipovan tako da njegov B58 više nema fabričkih 360KS/500Nm, već daje 465KS/675Nm. Nije samo druga mapa, već ima i drugačiju pumpu goriva (sa Supre/BMW Z4 M40i) jer sa fabričkom nije moglo da se dobije preko 440 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling električni BMW iX3

 

bmw ix3 m7.jpg

 

Nakon što je početkom juna već obnovio aktuelnu generaciju modela X3 (kao i X4), BMW sada predstavlja i restilizovani električni iX3. Vizuelne izmene na iX3 podrazumevaju novi prednji branik, nešto veće prednje ''bubrege'', kao i doterana adaptivna LED svetla.

 

217077-bmw ix3 m6.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđena standardna sportska sedišta, 12.3-inčna digitalna instrument tabla, unapređeni infotainment sistem sa većim 12.3-inčnim ekranom, kao i centralna konzola sa novim start-stop dugmetom.

 

217078-bmw ix3 m5.jpg

 

U gami će se naći M Sport i M Sport Pro paketi. M Sport dolazi sa 19-inčnim alu točkovima, sportskijim zadnjim difuzorom, metalik bojom, adaptivnim oslanjanjem, panoramskim staklenim krovom, el. otvaranjem vrata prtljažnika, sportskim volanom sa grejanjem, el. podesivim i grejanim prednjim sedištima, trozonskim klima uređajem...

 

bmw ix3 m4.jpg

 

M Sport Pro ima i 20-inčne dvobojne alu točkove, zatamnjena prednja svetla, keyless go sistem, akustička stakla, Harman/Kardon stereo sistem, head-up displej, kontrolu gestovima i parking assistant plus za automatsko parkiranje.

 

217081-bmw ix3 m3.jpg

 

BMW iX3 će i dalje pokretati elektromotor sa 286KS i 400 Nm, a sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija od 80 kWh prelazi 460 km.

 

217080-bmw ix3 m2.jpg

 

Nemci navode i da je 80% kapaciteta baterija uz pomoć 150 kW punjača moguće napuniti za 32 minuta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.8 sekundi, dok je najveća brzina ograničena na 180 km/h.

 

bmw ix3 m1.jpg

 

Doterani iX3 će se u proizvodnji naći od sledećeg meseca, i to u BMW Brilliance Automotive fabrici u kineskom Shenyangu. Cene u Nemačkoj startuju od 67.300 evra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Test BMW iX3

 

Nije napravljen na posebnoj platformi za potpuno električne modele, već je baziran na klasičnom X3 sa motorima SUS. Da, ne moraju svi BMW ''i'' modeli da budu na namenskim platformama za takve automobile. I pored toga, ovo je drugi po redu potpuno električni auto koji pravi BMW:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2022. BMW X3

 

Globalno najprodavaniji BMW je prošao kroz restajling - pogledajte šta je sve to drugačije i/ili novo.

Imajte na umu da je konkretan auto u M-Sport paketu sa dosta skupih opcija, kao što su npr. laserski farovi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart MHX3 600

 

manhart x3 04.jpg

 

BMW je već osvežio modele X3 M i X4 M, ali nije povećao njihovu snagu. Ipak, oni koji žele više od 503KS dostupnih u verziji Competition, mogu uvek da se obrate Manhartu.

MHX3 600 je Manhartov projekat baziran na modelu X3 M, koji donosi poboljšanja izgleda i performansi. Model na fotografijama nozi oznaku Limited 01/10, što znači da će osim ovog biti napravljeno još devet specijalnih primeraka.

 

manhart x3 03.jpg

 

Poznati tjuner je povećao snagu BMW-ovog 3.0 rednog šestocilindraša za 123KS i 135 Nm u odnosu na standardni X3 M Competition tako da sada razvija 626KS i 785 Nm obrtnog momenta. To je omogućeno zahvaljujući MHtronic kontrolnoj jedinici. Ista poboljšanja su ponuđena za MH3 600 baziran na modelu M3, koji koristi isti motor.

 

manhart x3 02.jpg

 

SUV visokih performansi je dobio izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa kontrolom ventila i četiri karbonska završetka izduvnih cevi.

 

manhart x3 01.jpg

 

Kao što se može videti na fotografijama MHX3 600 Limited 01/10 je baziran na modelu X3 M pre facelifta. Presvučen je mat tamno plavom folijom i ukrašen sivim Manhart nalepnicama koje izgledaju dobro na mišićavoj karoseriji. Spliter je napravljen od karbona, kao i ukrasi usisnika, bočna krilca, bočni retrovizori i zadnji difuzor. Karbon je prisutan i u unutrašnjosti, a svi BMW-ovi logotipi su zamenjeni Manhartovim. Nemački tjuner je pripremio i set 22-inčnih Alpina felni od lagane legure na kojima su gume visokih performansi i dimenzija 255/35ZR22 napred i 295/30ZR22 pozadi. H&R opruge spuštaju SUV za 30 mm, a time je poboljšano upravljanje. Manhart za svoj projekat traži 118.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: BMW iX3

 

BMW je još 2012. predstavio svoj prvi električni model, a sada je stigao i prvi električni SUV bavarskog proizvođača:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...