neshaoct 9592 Posted August 1, 2020 Parkers video: Proba Mercedes GLA Na platformi A klase Mercedes pravi svoj trenutno najmanji i najjeftiniji SUV, a na tržištu se bori protiv modela Audi Q2, BMW X2 ili Volvo XC40: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 5, 2020 AutoTrader video: Test Mercedes AMG GLA 45S AMG A45S je jedan od najboljih hothatch modela ikada...brz je, dobro izgleda, zabavan je za vožnju i jedino gde bi mogao da bude unapređen je na polju praktičnosti. E, baš to je Mercedes uradio i napravio ga kao Crossover sa imenom GLA 45S, sa istim onim najjačim na svetu serijskim 2.0 turbo-benzincem sa 420 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 9, 2020 AutoMarket.hr video: Test 2020. Mercedes GLA Mercedes GLA najmanji je SUV nemačkog proizvođača, a kako se nosi sa konkurencijom pogledajte u testu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 19, 2020 KelleyBlueBook video: Test 2021. Mercedes GLA Najmanji Crossover iz Mercedesa, ukupno je kraći od prve generacije, ali ima veće međuosovinsko rastojanje, i širi je sada: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 19, 2020 Edmunds video: Test 2021. Mercedes GLA Novi GLA se dopada onima koji nisu mogli da podnesu njegovu prvu generaciju iz 2015. godine. Sada mnogo više izgleda kao SUV, a ne kao hatchback samo podignut na veće točkove: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 19, 2020 MotorWeek video: Proba 2021. Mercedes GLA Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 27, 2020 Test 2021. Mercedes GLA 250 Svi kažu da je novi GLA mnogo bolji nego njegova prva generacija iz 2014. godine, iako je ona prodata u oko milion komada: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 28, 2020 CarsGuide video: Test Mercedes GLA Ae što u ovom autu sedite 14 cm iznad pozicije u A klasi, već je u pitanju 10 cm bliže nebu i u odnosu na stari GLA. Sam auto je u visinu porastao 12 cm u odnosu na prethodnu generaciju, tako da se Mercedes očigledno trudi da više niko nema strah od visine CarSales video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 20, 2020 AutoMarket.hr video: AMG GLA 35 & AMG GLA 45S Novi Mercedes GLA već smo vozili, a sada smo usporedili novi GLA 35 AMG i GLA 45S AMG: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 29, 2020 EmisijaSAT: Test Mercedes GLA Za promenu načina na koji doživljavamo novu generaciju Mercedesa GLA najviše su zaslužne njegove nove dimenzije. Sa dužinom od četiri metra i 41 centimetar, novi GLA je 1.5 cm kraći od starog, a ipak nudi 3 centimetra veće rastojanje među osovinama. Uz to, u odnosu na prethodnika je za nijansu širi i čak 10 centimetara viši. Na prvi pogled malo, ali dovoljno za prvi utisak da je mnogo ozbiljniji. Završni detalj takvog utiska je i veći klirens, odnosno udaljenost donjeg dela vozila od tla - doduše za jedva 1 centimetar. Ali, napredak je napredak. Nažalost, kako je na test stigao opremljen pogonom samo na prednjim točkovima, uglavnom smo se družili na asfaltu. U oštrim manevrima je pokazao prednosti dužeg međuosovinskog rastojanja demonstrirajući zavidnu stabilnost - doduše uz preterano napadnu intervenciju elektronske kontrole stabilnosti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 22, 2020 VreleGume video: Mercedes GLA - uporedni test dve generacije Da li je GLA, promovisan 2013. godine postao bolji sa godinama, i da li naslednik ispunjava obećanja da će po svemu biti bolji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 26, 2020 CarExpert video: Test 2021. Mercedes GLA Kad se hatchback prebaci u SUV - eto nam GLA, konkretan auto je u opremi koja je najbogatija moguća dok se ne uđe u AMG teritoriju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 28, 2020 MotorWeek video: Proba 2021. Mercedes GLA Mercedes se nije ''juče'' setio da pravi SUV modele jer su popularni i dobra je zarada na njima, tako da zato sada imaju veliku ponudu sa mnoštvom modela, a najmanji i najjeftiniji među njima je GLA: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 3, 2020 AutoTopNL video: Mercedes AMG GLA 45 S Fabričko izdanje sa 421KS i 500 Nm - ubrzanje 0-273 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 13, 2020 CarGurus video: Test 2020. Mercedes GLA 1 od 10 SUV modela u trenutoj ponudi Mercedesa - najmanji je i najjeftiniji od svih. Baziran je na A klasi, a primerak na testu je u ''AMG Line'' paketu opreme: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 13, 2020 AutoTopNL video: Mercedes AMG GLA 45S 421KS/500Nm iz 2.0 turbo-benzinca sa 4 cilindra - na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 14, 2020 Autobytel video: Test 2021. Mercedes GLA Rivali su mu BMW X1, Audi Q3, pa i Mazda CX-30: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 16, 2020 Test: Mercedes GLA 200d Druga generacija najmanjeg crossovera (pardon, SUV-a) sa trokrakom zvezdom na maski je u svakom pogledu mnogo bolji automobil. Na testu smo imali dizelsku verziju ovog kvalitetnog automobila, kojeg krasi dinamičan stil... Najmanji SUV iz Stuttgarta je sa nama od 2013. godine, što znači da je trebalo prilično puno vremena za međugeneracijsku smenu. Sudeći prema onome što smo videli na višednevnom testu, čekanje se isplatilo. Novi GLA stiže nam na platformi MFA1, na kojoj je postavljeno sedam kompaktnih modela - od A-Klase do modela GLB. Novi GLA dolazi kao poslednji u nizu. Ono što je posebno zanimljivo, jeste činjenica da je Mercedes odlučio da promeni karakter ovog automobila. Do sada je GLA bio outdoor hatchback, a sada gravitira ka SUV segmentu, o čemu svedoče i njegove dimenzije. Meri dužinu od 4.410 mm, širinu od 1.834 mm i visinu od 1.611 mm. U odnosu na prethodnika, nova generacija GLA je za 7 mm kraća, ali za 30 mm šira i za 116 mm viša. Međuosovinsko rastojanje je povećano za 30 mm, na konačnih 2.729 mm. Povećano je i rastojanje poda od tla, takozvani klirens, na 143 mm, što je za 9 mm više nego kod prethodnika. Dizajn automobila zadržao je tipične elemente dizajna modela A-Klasa, ali su preuzeti i detalji od novih SUV modela iz Stuttgarta. Prednja maska ima jednu lamelu sa velikom trokrakom zvezdom u sredini. Vrata su masivna i prekrivaju pragove, a prilikom otvaranja i zatvaranja oseća se njihova robusnost. To smo od Mercedesa i očekivali. Točkovi mogu biti prečnika od 17 do 20 inča, a ''naš'' test automobil bio je opremljen felnama prečnika 18 inča sa pneumaticima dimenzija 235/55. Kompletan paket izgleda skladno i kompaktno iz svih uglova. Na prednjem delu automobila atraktivnom utisku doprinose hromirani detalji na maski hladnjaka i na donjem delu automobila, a otvori za dovod vazduha za kočnice u prednjem braniku imaju samo vizelnu funkciju. Zapravo, ovo možda i nije samo vizelno rešenje, jer su inženjeri uspeli kod novog GLA da postignu koeficijent otpora vazduha od samo Cd 0.28. Prvi komentar našeg test vozača (Aleksandar, visina 196 cm!), kada je preuzeo automobil na test, bio je: ''Koliki auto!''. Njegova reakcija nije bila očekivana, posebno ako znamo da automobil ima nešto kraći format. Međutim, ako pogledamo šta su inženjeri iz Stuttgarta uradili na polju enterijera, stvar je puno jasnija. Povećanje međuosovinskog rastojanja i povećanje visine i širine, definitivno se odrazilo na enterijer. Zato će se na zadnjim sedištima putnici visine 186 centimetara osećati kao kod kuće, imaće sasvim dovoljno prostora iznad glave i ispred kolena. Za natprosečno visoke putnike, tu je i mogućnost uzdužnog pomeranja zadnjih sedišta za 14 centimetara. Prtljažni prostor je povećan za 14 litara na 435, a posebno moramo da pohvalimo nisku ivicu utovarnog prostora, što olakšava utovar prtljaga. Položaj sedenja vozača je optimizovan i čak oni nešto visoki putnici imaće sasvim dovoljno prostora i komfora. Podloga sedišta je ergonomski oblikovana i vozač i suvozač sede za 140 mm višoj poziciji nego kod bratskog modela A-Klasa, što obezbeđuje odličnu podršku za butni deo nogu. Ovakva sedišta eliminišu mogućnost zamora nogu na dužim putovanjima, što je takođe nešto što smo od Mercedesa i očekivali. Osećaj unutrašnjosti je kao da sedite u većem SUV modelu. Veliki napredak je ostvaren i u oblasti multimedijalnog sistema. Nova generacija modela A-Klasa bila je prva sa sofisticiranim MBUX Infotainment sistemom. Njegova najbolja verzija ima dva kombinovana displeja, koji zamenjuju konvencionalnu instrument tablu i displej u sredini. Iza ovog sistema se krije mnoštvo novih tehnologija, a kao samo jednu ističemo sofisticiran sistem glasovnih komandi. Funkciju ''Hej, Mercedes!'' ne treba posebno predstavljati. Dakle, moguće je ostvariti komunikaciju sa automobilom, a između ostalog, možete podesiti odredište za navigacioni sistem, promeniti temperaturu u vozilu i mnogo toga drugog. Iako se najveći deo funkcija nalazi u MBUX sistemu, za pohvalu je izdvajanje komandi klima uređaja na centralnoj konzoli, kao i mogućnost podešavanja jačine audio sistema preko komande na centralnom tunelu. Ako nešto moramo zameriti, onda je su to USB-C konektori, na koje morate računati. Ukoliko vaši uređaju nemaju kabl koji ima ovu konekciju, onda je potrebno obezbediti adapter. Neki drugi proizvođači automobila su se odlučili za kombinaciju USB 2.0 i USB-C konektora. Palac nagore zaslužuje i mogućnost bežičnog punjenja telefona. Pod haubom modela Mercedes GLA dišu benzinski i dizel motori. Našu pažnju je privukao 2.0 turbodizel motor, koji je kao kod modela GLB, dostupan u tri nivoa snage: 180d (115KS), 200d (150KS) i 220d (190KS). Kao što možete primetiti, u ponudi ne postoji dizelski 1.5 dizel motor poreklom iz Renaulta, a GLA je rekao zbogom i manuelnom menjaču. GLA je dostupan isključivo sa dvolamelastim automatizovanim menjačem - sedmostepenim u najslabijoj benzinskoj motorizaciji i osmostepeni u svim ostalim. Naš test automobil nosi oznaku GLA 200d, što znači da ga pokreće 4-cilindarski 2.0 dizel motor koji razvija 150 KS u rasponu obrtaja od 3.400 do 4.440 obrtaja i maksimalni obrtni moment od 320 Nm, koji je dostupan već pri 1.400 obrtaja. Iz stanja mirovanja do 100 km/h potrebno mu je 9 sekundi i postiže maksimalnih 204 km/h. Agregat ima kodnu oznaku OM 654q i zadovoljava najstrože Euro 6d ekološke norme. Motor ima aluminijumski blok, čelične klipove i obloge cilindara presvučene patentiranom tehnologijom Nanoslide. Čelične klipove inženjeri su izabrali zbog smanjenjog trenja (navodno do 50 %) i bolje termičke efikasnosti. Pored toga, čelik ima višu čvrstinu, pa takvi klipovi mogu biti kompaktniji. U praksi, agregat je ostavio pozitivan utisak na nas. Podseća da je dizel samo prilikom hladnog starta, ali ubrzo nakon zagrevanja, pretvara se u tihog i kultivisanog saputnika. Motor se brzo budi iz niskih obrtaja, a posebnu pohvalu zaslužuje 8G-DCT menjač. Menjač glatko i gotovo neprimetno menja brzine, radi logički i uvek obezbeđuje dovoljno obrtnog momenta i snage za akciju. Iako automobil ima masu od oko 1.600 kilograma, potrošnja u gradskoj vožnji nije prelazila granicu od 7.5 litara ''crnog zlata'' na 100 pređenih kilometara. Na magistralnim putevima bez problema smo zabeležili potrošnju manju od 6.0 l/100 km. U vožnji, novi GLA ostavlja utisak ušuškanog premium automobila, sa vrhunskom zvučnom izolacijom. Udobnost je takođe na očekivanom nivou. Prelaske preko neravnina i rupa, GLA savladava savršeno. Amortizeri su nešto tvrđi, ali je podešavanje šasije neutralno. Zbog ovakve kombinacije, automobil nudi visok nivo udobnosti, ali u isto vreme nema značajnog naginjanja u krivinama. Kompletan paket motor-menjač-upravljački mehanizam funkcioniše savršeno. Mercedes GLA zaslužuje najvišu ocenu. Mercedes je novom generacijom poslao GLA u segment Allround-SUV, gde su BMW X1 ili Audi Q3. Automobil nudi prijatnu i udobnu vožnju, sa naglaskom na udobnosti i prostranom enterijeru. Sjajni dizel motor nudi pristojnu dinamiku vožnje. Pored svega, GLA nije ''bezobrazno'' skup automobil. S obzirom da na maski nosi trokraku zvezdu i da nudi najmoderniju tehnologiju, 35.124 evra izgleda ekvivalentno ponuđenom. To je početna cena ovog automobila za benzinsku verziju, a za testirani GLA 200d potrebno je izdvojiti 42.828 evra. Naravno, on se može pohvaliti podužim spiskom opreme. Foto: Milomir Bošković Tekst: Automagazin.rs preuzeto sa - automagazin.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 21, 2020 CarSales video: Test 2020 Mercedes AMG GLA 35 Daleko je od jeftinog auta, ali već prvi dodir sa ovim automobilom pokazuje zašto mu je tolika cena, kao da i sa razlogom nosi oznaku AMG: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 21, 2020 Driving.ca video: Test 2021. Mercedes GLA Najmanji i najjeftiniji Mercedes SUV trenutno u ponudi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 22, 2020 AutoTopNL video: Mercedes AMG GLA 45 S 4Matic+ Veliki turbo i gomila lažnog karbona u kabini...al' pod haubom je i pravi AMG motor, tj. najjači 2.0 turbo-benzinac sa 4 cilindra na svetu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 24, 2020 ChasingCars video: Test 2021. Mercedes AMG GLA 35 GLA35 jeftiniji, GLA45 je skuplji. GLA35 je slabiji 80-tak konja od GLA45, odnosno celih 120 konja od GLA 45S. Ustvari, možete uzeti klasičan GLA, obući ga u ''AMG Line'' paket i izgledom se dobija takoreći isti auto kao AMG GLA 35. Najvažnije od svega, GLA35 nema izvorni AMG motor, nego Mercedes motor koji su doradili ljudi iz AMG-a, dok GLA45 i 45S imaju pravi AMG motor, onaj 2.0 sa 4 cilindra koji je trenutno najjači takav serijski motor na svetu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 25, 2020 MotorWeek video: Test 2021. Mercedes GLA Lako je napraviti luksuzni auto ukoliko kupcu novac nije problem. Ima Mercedes takve automobile. Ali, mnogo je teže zadržati taj imidž, napraviti auto sa dozom luksuza, a da se istovremeno još kako pazi na konačnu cenu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 1, 2020 Motormouth video: Test 2021. Mercedes GLA I najmanji GLA i malo veći GLB se prave na istoj platformi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 19, 2020 Marek Drives: 2021. Mercedes GLA Druga generacija je malo kraća od stare, ali je zato međuosovinsko rastojanje povećamo za 3 cm, a visina je 10 cm veća nego kod prve generacije GLA. Preporuka je da se provere zazori i uopšte uklapanje limarijskih panela, nekako se kod GLA takvi problemi dešavaju češće nego što je realno da se dogodi na jednoj proizvodnoj traci...a, naročito kad je ipak Mercedes u pitanju: Quote Share this post Link to post Share on other sites