neshaoct 9592 Posted August 5, 2020 CarSales video: Test 2020. Audi RS6 Avant Kao što deca maštaju o superautomobilima, Audi je odraslima dao nešto da maštaju i o njegovoj praktičnosti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 6, 2020 AutoTopNL video: Za volanom Audija A6 3.0 BiTDI 3.0 Bi-TDI sa 326 konja i 650 Nm - 5.2 do stotke i maksimum na 250 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 25, 2020 CarExpert video: Audi RS6 Avant Da li je ovaj auto, i uopšte da li su ovakvi automobili najbolji lek za SUV-ove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 31, 2020 CarExpert video: Test 2020. Audi S6 S6 postoji i sa turbobenzincem i sa turbodizelašem - 450 konja iz 2.9 V6 benzinca twinturbo, ili 350 konja iz 3.0 V6 TDI motora: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 3, 2020 Audi RS6 Avant RS Tribute Edition Audi je na američkom tržištu ponudio specijalno izdanje sportskog karavana RS6 Avant. Nazvan je Audi RS6 Avant RS Tribute Edition, a napravljen je u čast originalnog Audija RS2 Avant iz devedesetih godina prošlog veka. RS6 Avant RS Tribute Edition dolazi u Nogaro Blue boji, sa crnim elementima (prednja maska, krovni nosači...), retrovizorima u boji vozila, alu točkovima od 22 inča, crvenim kočionim kleštima, Denim blue šavovima, Valcona S Sport sedištima i RS patosnicama sa Denim blue detaljima. Tu su i spportski izduvni sistem, Driver Assistance paket (uključuje i adaptivni tempomat), Executive paket (head-up disolej, grejanje i za zadnja sedišta, više površina presvučenih kožom), kao i Bang & Olufsen sound sistem. Pod haubom je 4.0 BiTurbo V8 motor sa mild hybrid sistemom koji raspolaže sa 600KS i 800 Nm obrtnog momenta. Serija je ograničena na samo 25 primeraka, a cena iznosi 136.800 dolara (115.620 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 9, 2020 CarExpert video: Audi RS6 vs S6 Jako dobro poređenje razlika između ova dva modela. Ovako se na još bolji način vidi kolika ''zver'' je RS6. Naprimer....gledate kočnice kod S6 i vidite disk 400 mm i pomislite uh, kol'ki disk. Onda pogledate prednji točak kod ovog RS6 na videu, kad tamo 440 mm disk karbon-keramika i 10-to klipna kočiona klješta Pogledajte i ostale razlike: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 3, 2020 RedlineReviews video: Test 2021. Audi A6 Allroad Sve prednosti SUV modela, ali bez njihovih mana - to su ovako malo podignuti karavani: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 17, 2020 Top Gear video: Audi RS6 Avant ''protiv'' Chris Harrisa: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 31, 2020 Audi A6 Sport 45 TFSI Audi je američkim kupcima za modelsku godinu 2021. ponudio A6 Sport 45 TFSI, model sa nešto agresivnijim izgledom i jačim 2.0 turbo benzincem. Audi A6 Sport 45 TFSI ima Black Optic paket (crna prednja maska, crni otvori za vazduh, crni retrovizori, gloss black okviri stakala), Sport paket (20-inčni alu točkovi, sportski podešeno oslanjanje), kao i bogatiju opremu (drvo u enterijeru, 3-zonski automatski klima uređaj, kožna sedišta, prednja sedišta sa grejanjem, MMI sistem sa GPS navigacijom...). Pomenuti 2.0 turbo četvorocilindraš sa 265KS i 370 Nm (13KS više nego ranije), uparen sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i quattro pogonom na sva četiri točka. Cene počinju od 55.400 dolara (47.500 evra), što je nešto skuplje od verzije A6 Premium 45 TFSI koja na američkom tržištu ima cenu od 54.900 dolara (47.000 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 1, 2020 ChasingCars video: Test 2021. Audi A6 Allroad A6 Allroad predstavlja klasičan evropski koncept porodičnog automobila - ima dosta mesta jer je karavan, efikasni dizel, i dodatno je podignut da može ponekada da siđe sa asfalta - kome onda uopšte treba npr. Q7 ili neki drugi SUV? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 6, 2020 Savagegeese video: Audi A6 Allroad - Vazdušno oslanjanje je standard, tj. ne postoji A6 Allroad bez njega. Nije ono novost kod ovakvih automobila, ali je novost način kako ga je Audi uradio. Dodali su još jedan procesor koji su povezali sa svim senzorima na automobilu, pa kad npr. spustite auto to će odmah ''kompjuteri da iskominiciraju'' između sebe i da Vam prilagode ponašanje volana, papučice gasa...a sve zato što je očigledno da hoćete veću stabilnost zbog brže vožnje. Čak i ako ne spustite auto sami, automatski će se spustiti kada se pređe zacrtana brzina, kao i podići kad siđete sa asfalta, a zbog senzora koje ima auto to prepozna. Dakle, novost nije što se na dugme može podešavati željena visina auta, već što se to podešavanje (ručno ili automatsko), odmah oslikava, prenosi i na druge sisteme koje auto ima - aktivna šasija u pravom smislu te reči. - ZF sistem na zadnjim točkovima koji im omogućava da skreću do 5% u različitim pravcu od prednjih, ili do 2% u istom pravcu kao prednji točkovi - takođe je standard. - Dualni sistem velikih displeja unutra kojim su u potpunosti sklonjeni faktički svi dugmići je standard. - Ambijentalno osvetljenje sa podešavanjima na milion načina ili opcijom da se ugase skroz... - takođe je standard. Ima tako dosta stvari, i ako npr. dodate malo bolje zvučnike i ofarbate plastike na rubovima u boju auta, eto ovog auta već na ceni od oko 70.000 evra (u Americi). Upravo to mu i jeste najveći problem. Naime, većina potencijalnih kupaca karavana niti će razumeti, niti znati da ceni šta im sve donosi vazdušno oslanjanje kao standard, ili sistem aktivnog upravljanja na zadnjim točkovima...i zato će otići i kupiti neki drugi jeftiniji karavan. Možda je Audi mogao da mu ipak ostavi opciju klasičnog vešanja kao standard, smanji broj displeja unutra ili ih fizički smanji, ukine sistem aktivnog upravljanja zadnjim točkovima kao standard...jer skidanje svega toga bi oborilo cenu ovog auta na oko 40.000 evra (u Americi), a onda bi se i mnogo više prodavao....a, ko hoće da doplati sve to uvek bi mogao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 11, 2020 Audi RS 6 GTO Concept Audi RS 6 GTO Concept je nastao kao ideja Audijevih pripravnika u Neckarsulm fabrici, napravljen je povodom 40-godišnjice legendarnog Quattra, a inspirisan je trkačkim Audijem 90 Quattro IMSA GTO iz 1989. godine. Automobil ima agresivni aero body paket, šire blatobrane, haubu sa otvorima za vazduh, doterana prednja LED svetla, bočne izduvne cevi, eksterijer u kombinaciji srebrne, crne i crvene boje (uz broj 40 na bokovima), kao i točkove koji predstavljaju modernu interpretaciju trkačkih točkova sa IMSA-GTO automobila. Iz unutrašnjosti su izbačena zadnja sedišta i svi elementi koji nisu neophodni, a ubačeni su zaštitni kavez i trkačka sedišta od ugljeničnih vlakana Za sada nema zvaničnih detalja o motoru, ali budući da je kao baza poslužio RS6 Avant, verovatno ga pokreće tjunirani 4.0 V8 koji standardno ima 600KS i 800 Nm. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 13, 2020 CarsIreland video: Test 2020. Audi A6 To što vidite S-Line nikako automatski ne znači da je i unutra u svakom smislu taj visok paket opreme. Ovakav A6 kao na testu košta preko 55.000 evra, a ipak nema kao standard zadnju kameru (drugi, u ovom segmentu za te i manje pare, daju ne samo zadnju kameru nego i 360 stepeni pogled), nema digitalnu instrument tablu kao standard... 40 TDI znači 2.0 dizelaš sa 204 KS: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 5, 2020 AutoTopNL video: Audi RS6 C8 Zahvaljujući svojih 600KS/800Nm evo ga sa 305 km/h na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 17, 2020 RemoveBeforeRace video: Audi RS6 Avant I ona osoba koja ne zna ništa o Audiju, zna za njegov RS6. Faktički, u nekim delovima sveta RS6 je sinonim za Audi, iako se taj model realno kratko pravi...tek od 2002. godine. Ali, iako nije sa nama ni 20 godina, već ima svojevrsni kultni status kao neki drugi modeli koji postoje po 50 godina. Možda nema mesta čuđenju kad se zna da je npr. RS6 C6 (2008.-2010.), što je ustvari bila njegova druga generacija, imala isti V10 kao u Lamborghini Gallardu. Šta bolje može da izgradi kultni status nego karavan koji ima isti motor kao aktuelni Lamborghini? Sadašnji nosi oznaku C8 i sigurno izgleda najopasnije do svih do sada. Ali, da li je ustvari RS6 samo jedan precenjen auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 23, 2020 AutoTopNL: MTM Audi RS6 Sa fabričkih 600 konja podignut je na ''simboličnih'' 1.001KS, a više nema ni 800 Nm nego 1.250: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 8, 2021 Auditography: ABT Audi RS6 Avant 700 konja u odelu RS6, presvučeno mat crnom bojom (Mythos matte), sa crnim felnama, crnim znakovima, crnim svim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 16, 2021 AutoExpress: Audi RS6 Avant vs BMW M5 Competition Postojanje ovakvih automobila nije moguće opravdati sa aspekta njihove cenovne dostupnosti, niti ekologije, ili etičke osnove...ali to Bogu hvala ne znači da takvi auti ne treba da postoje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 18, 2021 CarWOW: Audi RS6 vs Lamborghini Urus Isti 4.0 V8 twinturbo motor je u oba auta, ali u Urusu daje 50KS/50Nm više. Zato Urus ima 650KS/850Nm. Oba su malo preko 2 tone, Urus ima 100 kg više od RS6: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2021 AutoTopNL: MTM Audi RS6 Sa 1.000 (i malo preko) konja i 1.250 Nm obrtnog momenta. To su cifre kojima je nekada Bugatti Veyron oduševio svet, a sada se stiglo da toliko ima i jedan karavan. Pun test, uključujući i vožnju na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 26, 2021 TopGear: Audi RS6 Avant vs Lamborghini Urus Ultimativni porodični auto mora biti karavan. Ali, pošto je reč ''ultimativni'' u pitanju to onda ne može biti bilo koji karavan, nego Audi RS6. Međutim...šta je to ''porodični auto'' se promenilo u poslednjih 5-10 godina. Sada su SUV modeli postali dominantni....a, među njima takođe postoji ultimativni - Lamborghini Urus. Koji je onda bolji u ulozi ultimativnog porodičnog auta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 2, 2021 Lovecars: 2021. Audi RS6 (C8) Tu je moćni 4.0 V8 BiTurbo kao kod starog RS6, ali i 48V hibridni sistem, kao i mogućnost da gasi određeni broj cilindara kad mu ne trebaju svi konji...da nije previše moderno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 13, 2021 Doug DeMuro: 2008. Audi S6 Audi S6 iz tog vremena je imao Lamborghini V10 pod haubom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 16, 2021 AutoTopNL: Audi RS6 C7 Sada sa 700 konja i 940 Nm (fabrički njegov 4.0 V8 TFSI pravi 560KS/700Nm): Quote Share this post Link to post Share on other sites