Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi A6 / S6 / RS6 / RS6 E-tron

Recommended Posts

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Audi RS6 Avant

 

Kao što deca maštaju o superautomobilima, Audi je odraslima dao nešto da maštaju i o njegovoj praktičnosti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Audija A6 3.0 BiTDI

 

3.0 Bi-TDI sa 326 konja i 650 Nm - 5.2 do stotke i maksimum na 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert video: Audi RS6 Avant

 

Da li je ovaj auto, i uopšte da li su ovakvi automobili najbolji lek za SUV-ove?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert video: Test 2020. Audi S6

 

S6 postoji i sa turbobenzincem i sa turbodizelašem - 450 konja iz 2.9 V6 benzinca twinturbo, ili 350 konja iz 3.0 V6 TDI motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS6 Avant RS Tribute Edition

 

206497-audi rs6 2021 b03.jpg

 

Audi je na američkom tržištu ponudio specijalno izdanje sportskog karavana RS6 Avant. Nazvan je Audi RS6 Avant RS Tribute Edition, a napravljen je u čast originalnog Audija RS2 Avant iz devedesetih godina prošlog veka.

 

audi rs6 2021 b02.jpg

 

RS6 Avant RS Tribute Edition dolazi u Nogaro Blue boji, sa crnim elementima (prednja maska, krovni nosači...), retrovizorima u boji vozila, alu točkovima od 22 inča, crvenim kočionim kleštima, Denim blue šavovima, Valcona S Sport sedištima i RS patosnicama sa Denim blue detaljima.

 

audi rs6 2021 b01.jpg

 

Tu su i spportski izduvni sistem, Driver Assistance paket (uključuje i adaptivni tempomat), Executive paket (head-up disolej, grejanje i za zadnja sedišta, više površina presvučenih kožom), kao i Bang & Olufsen sound sistem. Pod haubom je 4.0 BiTurbo V8 motor sa mild hybrid sistemom koji raspolaže sa 600KS i 800 Nm obrtnog momenta. Serija je ograničena na samo 25 primeraka, a cena iznosi 136.800 dolara (115.620 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert video: Audi RS6 vs S6

 

Jako dobro poređenje razlika između ova dva modela. Ovako se na još bolji način vidi kolika ''zver'' je RS6.

Naprimer....gledate kočnice kod S6 i vidite disk 400 mm i pomislite uh, kol'ki disk. Onda pogledate prednji točak kod ovog RS6 na videu, kad tamo 440 mm disk karbon-keramika i 10-to klipna kočiona klješta :D  Pogledajte i ostale razlike:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews video: Test 2021. Audi A6 Allroad

 

Sve prednosti SUV modela, ali bez njihovih mana - to su ovako malo podignuti karavani:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A6 Sport 45 TFSI

 

audi a6 sport.jpg

 

Audi je američkim kupcima za modelsku godinu 2021. ponudio A6 Sport 45 TFSI, model sa nešto agresivnijim izgledom i jačim 2.0 turbo benzincem.

Audi A6 Sport 45 TFSI ima Black Optic paket (crna prednja maska, crni otvori za vazduh, crni retrovizori, gloss black okviri stakala), Sport paket (20-inčni alu točkovi, sportski podešeno oslanjanje), kao i bogatiju opremu (drvo u enterijeru, 3-zonski automatski klima uređaj, kožna sedišta, prednja sedišta sa grejanjem, MMI sistem sa GPS navigacijom...). Pomenuti 2.0 turbo četvorocilindraš sa 265KS i 370 Nm (13KS više nego ranije), uparen sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i quattro pogonom na sva četiri točka.

Cene počinju od 55.400 dolara (47.500 evra), što je nešto skuplje od verzije A6 Premium 45 TFSI koja na američkom tržištu ima cenu od 54.900 dolara (47.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2021. Audi A6 Allroad

 

A6 Allroad predstavlja klasičan evropski koncept porodičnog automobila - ima dosta mesta jer je karavan, efikasni dizel, i dodatno je podignut da može ponekada da siđe sa asfalta - kome onda uopšte treba npr. Q7 ili neki drugi SUV?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: Audi A6 Allroad

 

- Vazdušno oslanjanje je standard, tj. ne postoji A6 Allroad bez njega. Nije ono novost kod ovakvih automobila, ali je novost način kako ga je Audi uradio.

Dodali su još jedan procesor koji su povezali sa svim senzorima na automobilu, pa kad npr. spustite auto to će odmah ''kompjuteri da iskominiciraju'' između sebe i da Vam prilagode ponašanje volana, papučice gasa...a sve zato što je očigledno da hoćete veću stabilnost zbog brže vožnje. Čak i ako ne spustite auto sami, automatski će se spustiti kada se pređe zacrtana brzina, kao i podići kad siđete sa asfalta, a zbog senzora koje ima auto to prepozna. Dakle, novost nije što se na dugme može podešavati željena visina auta, već što se to podešavanje (ručno ili automatsko), odmah oslikava, prenosi i na druge sisteme koje auto ima - aktivna šasija u pravom smislu te reči.

- ZF sistem na zadnjim točkovima koji im omogućava da skreću do 5% u različitim pravcu od prednjih, ili do 2% u istom pravcu kao prednji točkovi - takođe je standard.

- Dualni sistem velikih displeja unutra kojim su u potpunosti sklonjeni faktički svi dugmići je standard.

- Ambijentalno osvetljenje sa podešavanjima na milion načina ili opcijom da se ugase skroz... - takođe je standard.

 

Ima tako dosta stvari, i ako npr. dodate malo bolje zvučnike i ofarbate plastike na rubovima u boju auta, eto ovog auta već na ceni od oko 70.000 evra (u Americi). Upravo to mu i jeste najveći problem.

Naime, većina potencijalnih kupaca karavana niti će razumeti, niti znati da ceni šta im sve donosi vazdušno oslanjanje kao standard, ili sistem aktivnog upravljanja na zadnjim točkovima...i zato će otići i kupiti neki drugi jeftiniji karavan. Možda je Audi mogao da mu ipak ostavi opciju klasičnog vešanja kao standard, smanji broj displeja unutra ili ih fizički smanji, ukine sistem aktivnog upravljanja zadnjim točkovima kao standard...jer skidanje svega toga bi oborilo cenu ovog auta na oko 40.000 evra (u Americi), a onda bi se i mnogo više prodavao....a, ko hoće da doplati sve to uvek bi mogao.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS 6 GTO Concept

 

208666-Audi RS6 05.jpg

 

Audi RS 6 GTO Concept je nastao kao ideja Audijevih pripravnika u Neckarsulm fabrici, napravljen je povodom 40-godišnjice legendarnog Quattra, a inspirisan je trkačkim Audijem 90 Quattro IMSA GTO iz 1989. godine. Automobil ima agresivni aero body paket, šire blatobrane, haubu sa otvorima za vazduh, doterana prednja LED svetla, bočne izduvne cevi, eksterijer u kombinaciji srebrne, crne i crvene boje (uz broj 40 na bokovima), kao i točkove koji predstavljaju modernu interpretaciju trkačkih točkova sa IMSA-GTO automobila.

 

audi-rs6 04.jpg audi-rs6 03.jpg

 

Iz unutrašnjosti su izbačena zadnja sedišta i svi elementi koji nisu neophodni, a ubačeni su zaštitni kavez i trkačka sedišta od ugljeničnih vlakana 

 

audi-rs6 02.jpg

 

Za sada nema zvaničnih detalja o motoru, ali budući da je kao baza poslužio RS6 Avant, verovatno ga pokreće tjunirani 4.0 V8 koji standardno ima 600KS i 800 Nm.

 

audi-rs6 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland video: Test 2020. Audi A6

 

To što vidite S-Line nikako automatski ne znači da je i unutra u svakom smislu taj visok paket opreme. Ovakav A6 kao na testu košta preko 55.000 evra, a ipak nema kao standard zadnju kameru (drugi, u ovom segmentu za te i manje pare, daju ne samo zadnju kameru nego i 360 stepeni pogled), nema digitalnu instrument tablu kao standard... 

40 TDI znači 2.0 dizelaš sa 204 KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

removebeforerace.jpg RemoveBeforeRace video: Audi RS6 Avant

 

I ona osoba koja ne zna ništa o Audiju, zna za njegov RS6. Faktički, u nekim delovima sveta RS6 je sinonim za Audi, iako se taj model realno kratko pravi...tek od 2002. godine.

Ali, iako nije sa nama ni 20 godina, već ima svojevrsni kultni status kao neki drugi modeli koji postoje po 50 godina. Možda nema mesta čuđenju kad se zna da je npr. RS6 C6 (2008.-2010.), što je ustvari bila njegova druga generacija, imala isti V10 kao u Lamborghini Gallardu. Šta bolje može da izgradi kultni status nego karavan koji ima isti motor kao aktuelni Lamborghini? :D 

Sadašnji nosi oznaku C8 i sigurno izgleda najopasnije do svih do sada.

Ali, da li je ustvari RS6 samo jedan precenjen auto?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: MTM Audi RS6

 

Sa fabričkih 600 konja podignut je na ''simboličnih'' 1.001KS, a više nema ni 800 Nm nego 1.250:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

auditography.jpg Auditography: ABT Audi RS6 Avant

 

700 konja u odelu RS6, presvučeno mat crnom bojom (Mythos matte), sa crnim felnama, crnim znakovima, crnim svim... :D 

 

rs6 abt 02.jpg rs6 abt 05.jpg rs6 abt 01.jpg rs6 abt 04.jpg

rs6 abt 03.jpg rs6 abt 06.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Audi RS6 Avant vs BMW M5 Competition

 

Postojanje ovakvih automobila nije moguće opravdati sa aspekta njihove cenovne dostupnosti, niti ekologije, ili etičke osnove...ali to Bogu hvala ne znači da takvi auti ne treba da postoje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi RS6 vs Lamborghini Urus

 

Isti 4.0 V8 twinturbo motor je u oba auta, ali u Urusu daje 50KS/50Nm više. Zato Urus ima 650KS/850Nm. Oba su malo preko 2 tone, Urus ima 100 kg više od RS6:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: MTM Audi RS6

 

Sa 1.000 (i malo preko) konja i 1.250 Nm obrtnog momenta. To su cifre kojima je nekada Bugatti Veyron oduševio svet, a sada se stiglo da toliko ima i jedan karavan. :D

Pun test, uključujući i vožnju na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg TopGear: Audi RS6 Avant vs Lamborghini Urus

 

Ultimativni porodični auto mora biti karavan. Ali, pošto je reč ''ultimativni'' u pitanju to onda ne može biti bilo koji karavan, nego Audi RS6.

Međutim...šta je to ''porodični auto'' se promenilo u poslednjih 5-10 godina. Sada su SUV modeli postali dominantni....a, među njima takođe postoji ultimativni - Lamborghini Urus.

Koji je onda bolji u ulozi ultimativnog porodičnog auta?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg Lovecars: 2021. Audi RS6 (C8)

 

Tu je moćni 4.0 V8 BiTurbo kao kod starog RS6, ali i 48V hibridni sistem, kao i mogućnost da gasi određeni broj cilindara kad mu ne trebaju svi konji...da nije previše moderno?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Audi RS6 C7

 

Sada sa 700 konja i 940 Nm (fabrički njegov 4.0 V8 TFSI pravi 560KS/700Nm):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...