Wrangler 0 Posted June 2, 2017 Pozdrav drustvo, Vozim Kappu 2.4 JTD i imam problem sa regulatorom pritiska, naime iznenada je pocela izbacivati gresku na bordu (sistem engine control failure) i tad se pocela gasiti sama od sebe (naj cesce u voznji pri kocenju motora). Odvezem je na gijagnostiku i ocita da ne valja regulator pritiska goriva, majstor stavi drugi regulator i mjesec-dva nije bilo problema da bi se opet pocela gasiti. Nabavim treci regulator (polovan) i opet nekih mjesec dana sve uredu da bi poslije toga opet pocela da se gasi. To traje vec oko godinu dana i izmenjao sam 5-6 regulatora. Kad se ugasi sacekam par sekundi i normalno upali, ponekad je dovoljno da kad se podje gasiti samo skinem regulator i taj isti odmah vratim i vise greske nema niti se gasi i normalno stanje traje par dana dok opet ne pokaze gresku i podje se gasiti. Pre izbacivanja greske obavezno mi se desi da kad gasim auto posle okretanja kljuca ona nastavi jos par sekundi da radi a poslije skidanja i vracanja regulatora podje normalno gasiti i ponisti gresku. Na nagovor mehanicara mjenjao sam pumpu u rezervoaru pa kad to nije pomoglo onda i pumpu visokog pritiska ali nista nije pomoglo, koji god regulator da stavim on traje nekad 10 nekad mesec dana. Da napomenem svi regulatori koje sam stavljao su bili polovni, ne kupuje mi se nov jer mislim da bi i sa njim isto bilo. Vise ideje nemam a ni mehanicar, on mi sad spominje da probam zamijeniti dizne...nisam vise pametan. Po meni na autu postoji neki uzrok zbog cega mi stalno crkava regulator. Da li je moguce da su uzrok dizne ili nasto drugo, imate li vi kakvu ideju sta bi moglo biti ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan Abarth 0 Posted June 3, 2017 Pozdrav.mislis li na regulator tlaka na pumpi goriva ili senzor tlaka na railu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted June 3, 2017 Mislim na regulator na pumpi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted June 5, 2017 Injektore daj testirati, znam covika koji je tako rijesija problem. Mene regulative počne zezati kad mi se filter goriva zaprlja. Potpuno isti simptomi. Meni se auto ugasi recimo kad ga poklopim na niskim okretajima sa full gasom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted June 6, 2017 Injektore sam testirao odmah po pojavljivanju problema i majstor mi kaze da su uredu (testirao ih nekakvim epruvetama) a filter nisam mijenjao sigurno neke dvije godine, dobro si mi ukazao na njega, probat cu i njega zamijeniti. Guglajuci vidim da su neki takav ili slican problem rijesili zamjenom ECU-a, nabavio sam nekakav drugi takodje od 2.4 JTD ali se brojevi na njemu ne poklapaju pa ne znam dali to ima veze i da li da pokusam sa njim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 7, 2017 On 6/6/2017 at 11:47 AM, Wrangler said: ...zamjenom ECU-a, nabavio sam nekakav drugi takodje od 2.4 JTD ali se brojevi na njemu ne poklapaju pa ne znam dali to ima veze i da li da pokusam sa njim. Uzeo si i drugu kontakt bravu ili ne? Pitam jer kod Stila/Punta (verujem da je tako i za Kappu), ako se menja komp (ECU), mora i kontakt brava sa tog istog auta sa kojeg je skinut i komp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted June 8, 2017 Opet sam stavio neki polovan regulator (skinuo kolegi sa auta) i evo vozim vec dva dana bez problema a on vozi naj normalnije sa mojim koji je meni vrlo cesto gasio auto. Hajd sad tu budi pametan. Kacio sam juce ECU i upalio mi je lampicu od KOD-a, donijet cu i bravu pa ponovo probati. Nesto razmisljam da samo nakacim taj drugi citac koda sa brave i na njega zalijepim njegov kljuc a da gore normalno palim svojim kljucem pa da vidim jeli do toga pa ako bude kad uhvatim vremena onda to prepakujem. Hoce li drugi ECU smetati necem drugom ? Auto mi se za sad ne gasi (dva cijela dana) ali radi mi nekako kruto ali sam u medjuvremenu mijenjao obe pumpe pa je to mozda i do toga. Nisam vise pametan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted July 3, 2017 Kako mislis kruto? Baš sam tija predložiti da probas i cr pumpu prominiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted July 8, 2017 Kruto...pa dok radi na leru osjetim na volanu male vibracije a to prije nije bilo a i nekako mi je promijenio zvuk, kao da radi na vise obrtaja a nije, obrtaji su oko 900. Quote Share this post Link to post Share on other sites