Majstor_Paja 92 Posted February 28, 2017 Imam jedan problem ne znam odakle da pocnem..Odnosno vise problema : Kako je vreme pocelo da otopljava, auto je poceo cudno da se ponasa. Prvo, OGROMNA potrosnja rashladne tecnosti, ne znam gde ono sve, nigde nista ne provaljujem da curi. Dize temperaturu preko pola, cim ugasim auto i dam kontakt, vrati je na nulu i ventilator uopste ne radi kad ponovo dam kontakt. Dalje, sa svim tim se dodaje da JEDVA upali, pogotovo svako sledece paljenje nakon prvog, jako dugo vergla, zalice se i daje znake, stuca u voznji (samo kad se zagreje) i gasi se na leru. Cim se malo ugreje MOMENTALNO krece da se gasi.. Ne znam odakle i od cega da krenem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 28, 2017 Skini svecicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 1, 2017 Ma ima da skinem sve i bacim u tri lepe..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted March 1, 2017 Ma pogledaj je bre kakva je, da nije usla voda Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 1, 2017 Skinuo sam kleme sa akumulatora i sad se ne gasi..100% je ili senzor radilice ili bregaste nego se sad samo pritajio malo dok ne pocne ponovo da zajebava..Mora nadjem neku dijagnostiku sa 3 pina. Mene vise brine misteriozno nestajanje 2 litara rashladne tecnosti nakon 100km..Jednostavno se to nije desavalo i nije mi jasno sta je..Da ovoliko guta ne bi mogo da ide, stalno bi lose radio..Ne znam...Nisam pametan.. Gledao sam kako se testira da nije dihtung, cep je normalan nema naslaga, takodje na meracu nema onog specificnog izgleda....To sa svecicom ne znam koliko je merodavno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted March 1, 2017 Pa nije 100%. Moze da gura i u auspuh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 1, 2017 Znaci moze da gura i u izduvni deo?Nisam znao to...Mislio sam da krene da sagoreva, odnosno da ide u cilindar....U tom slucaju bi kad se zagreje morao da pravi mehurice i da zubori voda u posudi sto se nije desilo ili ga ja nisam dovoljno "napeko" ..mislim lako cu ja da skinem glavu i sve to, plasim se da nije do toga a da sa tim parama sto bi me to kostalo mogo pola auta da sredim..Skidanje i sredjivanje glave kosta 200e sa rukom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted March 1, 2017 Mozda ti kriva glava Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 1, 2017 Pa ako je glava kriva i da je pukla, stalno bi dizao temperaturu zar ne?Meni se stalno pojavljuje vazduh u sistmu za hladjenje (Crevo na cepu je pokidano i nemam drugo) i cim ode vazduh krene da nabija temperaturu..Onda ja dolijem i ozracim sistem i temperatura stoji zakucana na pola i ne mrda se..Nema kuvanja iz posude, znaci nista specificno se ne desava osim jednog a to je da kad upalim motor na hladno kao da gubi jedan cilindar i trese se na leru..Onda posle 1 minuta krene dim iz auspuha za koji sumnjam da je od turbine jer je plavkast. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Riki 6 Posted March 1, 2017 Izmeri kompresiju u cilindrima. Taj cilindar koji trokira na hladno, moguce da je pun vode. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 1, 2017 To sam se ja bas pitao..Da li je zbog ubrizgavanja ili nesto drugo..Posto mi se cini da mi jedna dizna piski malo jer je vlazno bas na drugom cilindru..Sve sam zivo gledao, ostaje mi jedino da odradim to sto si mi reko..Moracu i da gasim jedan po jedan cilindar da vidim koji je tacno..Ima logike da je otisla i glava samo moram da budem siguran da je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Riki 6 Posted March 1, 2017 Skini svecice, koja je najcistija i isprana, sumnaj na taj cilindar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 1, 2017 Da u pravu si...Taman to sve redom kad poskidam da merim kompresiju videcu sve..Ali cudno mi sve to, auto ide oce da se otkine, cak i bolje nego kad sam ga uzo..Trebao bi da falsira sa snagom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 2, 2017 Dihtung glave crko, sledece nedelje zakazano skidanje i sredjivanje i to je to..Sve ono sto dimio su bila sagorevanja antifriza.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted March 2, 2017 Reko ti tj nisam smeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 2, 2017 Ma ja sam se skroz slagao sa tvojom konstatacijom samo, nada poslednja umire znas Mada bolje da purnja dihtung nego turbina Definitivno sam skoro 100% siguran da u Srbiji stvarno ne mozes vise da nadjes dobru Kappu..Jednostavno, pregazilo je vreme..Jedino sto je ostalo jeste da je platis bagatelu pa sve komplet da rastavis i sredis..Ja sam ovaj auto platio malo vise da bi mi posle eto mesec dana krenuo da purnja na auspuh..Sve bilo ok dok nije doso kod mene...I eto jbg, desi se..Zato lepo sve otvoris i zamenis perventivno..Tako da cu sad i veliki servis da uradim hvala bogu, odose 1000e laganica, prenos i registracija 50.000 ukupno sa novim tablicama i ostalim + skidanje glave, veliki servis i sta sve ide uz to.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 2, 2017 Pazi sad ovo molim te : Na ovom snimku NEMA DIMA UOPSTE! Evo danas kad sam ustao, otiso sam kod mehanicara on je dimio boze sacuvaj, nije mogo da sastavi rad, dizao temperaturu..Kaze nikako ovo nemoj da vozis garant dihtung glave. Upalim ga danas, vidim ispod isparivaca za plin CEPA VODA (kako nalivam tako samo izlazi) , sredim to, dolijem tecnost, auto upali kao mina, radi mirno i pogledaj snimak : NEMA JEBENOG DIMA NI MALO.. Ko je sad ovde lud, ne razumem? Sta to moze da se desi sa autom da cas dimi cas da ne dimi?Pa nije to senzor pa da pobrljavi, mehanika je! Nista mi nije jasno......Ako fals vazduh pravi ove zajebancije onda ne znam, auto uopste nije dimio dok nisam skidao ona creva.' Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 2, 2017 E sad druga situacija...Ne dimi uopste par minuta i onda krene da dimi : Da li ovo izgleda kao dihtung glave ili lezaj u turbu? Inace turbo mi pisa ulje, ne znam koliko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted March 2, 2017 malo je i cudan zvuk koji se cuje na izduvu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 2, 2017 Pa petak motor, tako brunda dok radi..Auspuh je za zamenu pa se tako malo cudno cuje...Mene zanima na sta najvise asocira dim iz auspuha? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Riki 6 Posted March 2, 2017 Mislim da si i sam odgovoran i rizikujes dosta zato sto vozis auto sa raspadom od plina. Ovo vise lici da je turbo zreo za remont, sliva se ulje u izduvnu granu i pocne da sagoreva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 2, 2017 Veruj mi da sam i sam pokusao da ga izbacim ako se secas...Ovih dana svakako moram da ga izbacim zbog registracije..Moram creva da nabavim a turbo pisa jer sam nasao ulja u crevima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 4, 2017 Problem je u turbini, sliva se ulje kad miruje i krene da sagoreva, ovako u voznji nema dima..Tako da nije dihtung glave, samo je navlacio vazduh zbog napuklog creva kod termostata gde je i curio antifriz Quote Share this post Link to post Share on other sites