neshaoct 9592 Posted April 10, 2019 Autogefühl video: Test BMW Serije 8 cabriolet U malo više od pola sata sva zapažanja oko izgleda (spolja i unutra), kao i ponašanja na putu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 11, 2019 Driving.ca video: Test BMW M850i Cabrio Nije sportski auto, nije ga BMW tako ni zamislio bez obzira što ima preko 500 konja. Trebaju mu svi ti konji jer je auto težak malo preko 2 tone, plus mu trebaju da može da pruži komfor vožnje na velikim (dugim) putovanjima - tipičan GT model. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 15, 2019 CarTV video: 2019. BMW M850i xDrive Convertible - moderni luksuz Mekani krov koji se podiže/spušta jednim dodirom dugmeta za 15 sekundi i pri brzinama do 50 Km/h. Standardno je u crnoj boji, može biti i u srebrnoj (''anthracite silver'') ako se doplati. V8 benzinac sa 530 konja na 5.500 rpm, i 750 Nm u opsegu 1.800-4.600 obrtaja. Do ''stotke'' za 3.9 sekundi i limitator na 250 Km/h maksimalne brzine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 16, 2019 MotorWeek video: Proba 2019. BMW Serije 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 27, 2019 Snimljen BMW M8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 29, 2019 TFLnow video: 2019. BMW M850i xDrive Cabrio Već se uglavnom zna, ali treba ponoviti. Sadašnja serija 8 nije naslednik nekadašnje od pre 20 i više godina. Nemaju ništa zajedničko, već je sadašnja serija 8 ustvari pravi naslednik nekadašnje serije 6: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 2, 2019 OSV video: Test 2019. BMW Serije 8 Polovinom 2018. godine BMW je svetu predstavio svoj viziju velikog kupe automobila koji treba da bude luksuzan, ekskluzivan i sportski: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 3, 2019 BMW M850i xDrive kabriolet u jedinstvenoj ''Dravit'' sivoj boji Novi BMW Serije 8 u kabriolet verziji sa oznakom M850i xDrive se u Americi prodaje po ceni od 121.400 dolara. Što se ''Dravit'' sive boje tiče, koja je dostupna kao opcija i u koju je ofraban BMW M850i xDrive sa fotografija, ona košta dodatnih 1.950 dolara. To verovatno kupcima ovog modela ne predstavlja puno para, pogotovo ako u obzir uzmemo činjenicu da je reč o luksuznom automobilu. Sada da se vratimo na automobil sa fotografija. Naime, ko god da je naručio ovaj model preko salona kompanije BMW u Abu Dabiju, odlučio se iza M felne sive boje veličine 20 cola. Zahvaljujući njima i boji spoljašnjosti, ovaj M850i xDrive u isto vreme izgleda opako i pomalo pritajeno. Kada je reč o enterijeru, ''Bimer'' sa fotografija poseduje presvlaku od Fiona crvene i crne Merino kože. Tu su i kontrastni šavovi i detalji od aluminijuma, kao i detalji od nerđajućeg čelika na centralnoj konzoli. U odnosu na spoljašnjost, enterijer i te kako upada u oči. Međutim, to nikako ne izgleda loše. Kada je reč o tehnologiji, možemo samo da nagađamo, ali bismo rekli da ovaj automobil ima gotovo sve moguće opcije. Da podsetimo, srce modela BMW M850i xDrive je 4.4-litarski twin-turbo V8 agregat. On razvija 523 konjske snage i 750 Nm obrtnog momenta. Sve se to šalje svim točkovima preko osmostepenog automatskog menjača. Zahvaljujući tome, ovaj model iz mesta do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu koja je elektronski ograničena na 250 km/h. Poslednje, ali ne i najmanje važno, tu je i sklopivi meki krov. On se može podići za 15 sekundi pri brzinama do 48 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 4, 2019 BMW Serije 8 Gran Coupe najavljen za 25. jun BMW je prvo u junu prošle godine zvanično predstavio novu Seriju 8 Coupe, zatim je u novembru promovisao i Cabrio verziju, ali tu neće biti kraj jer će se u gami naći i Serija 8 Gran Coupe (već najavljena koncept vozilom na prošlogodišnjem sajmu u Ženevi). Najnovije vesti kažu da će BMW Serije 8 Gran Coupe premijeru imati 25. juna na posebnom događaju u Minhenu, kao i da će njegova prodaja startovati u septembru. Serija 8 Gran Coupe je dobila i duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na standardnu ''osmicu'', dok će dužina automobila iznositi oko 5 metara. Jedan od motora u ponudi Serije 8 Gran Coupe će biti i 4.4 litarski twin-turbo V8 benzinac sa 390 kW/530KS i 750 Nm, u paru sa 8-stepenim Steptronic menjačem, a može se očekivati da će kupcima na raspolaganju stajati i 3.0 litarski šestocilindrični turbo-dizelaš koji razvija 235 kW/320KS i 680 Nm obrtnog momenta. BMW je za novu ''osmicu'' između ostalog predvideo i adaptivno M oslanjanje, aktivni diferencijal na zadnjoj osovini, iDrive sistem, head-up displej, aktivni parking sistem, kao i ''Live Cockpit Professional'' sa 12.3-inčnim displejem sa instrumentima i 10.25-ični infotainment displej. U gami će kasnije biti i sportska M8 varijanta, pri čemu će se pod haubom naći 4.4 litarski twin-turbo V8 motor sa 600KS (625KS u Competition verziji), uz osmostepeni ZF automatski menjač, Launch Control, M xDrive pogon na sva četiri točka, M aero body kit, sportski izduvni sistem, M sportsko oslanjanje i kočnice, M alu točkove i doterani enterijer. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 6, 2019 BMW M8 na novim slikama Nekoliko slika BMW-a M8 smo videli još pre nekoliko meseci, ali kako se približava vreme za njegovu zvaničnu promociju tako je i sve više novih fotografija (ovoga puta je pred nama crveni M8 Competition). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 9, 2019 Najavljen BMW M8 BMW je objavio video prilog i nove teaser fotografije modela M8 Coupe čija premijera će se održati uskoro, dok će šira javnost sa ovim automobilom moći da se upozna najkasnije u septembru na frankfurtskom auto salonu. Slike eksterijera ne pokazuju ništa posebno i neočekivano, s obzirom da će M8 biti dizajnom agresivnija i atraktivnija verzija standardnih modela. Slike enterijera, odnosno digitalne instrument table i centralnog stuba, međutim otkrivaju nekoliko zanimljivih karakteristika. Naime, na centralnoj konzoli se nalazi M Mode prekidač koji debituje na novom M8. Vozači će putem njega moći da biraju između Road (put) i Sport načina podešenja automobila, dok će kod verzije M8 Competition biti i dodatni načina rada Track (staza). Svaki mod dolazi sa svojim setom podešenja prikaza na ekranima i sistema pomoći vozaču. Izborom moda Track će se isključiti sve funkcije udobnosti pa čak i audio uređaj će se ugasiti kako bi se smanjila mogućnost ometanja vozača. Takođe, vozač će moći da izabere između nekoliko različitih načina podešenja rada motora, oslanjanja, upravljača i kočionog sistem, kao i M xDrive pogona na sva četiri točka. U ovom potonjem vozač će moći da izabere i isključivi pogon na zadnje točkove. Sa ovim modelom će debitovati i novi kočioni sistem povećanih performansi i smanjenje mase u poređenju s dosadašnjim. Takođe, treba reći da će kao opcija biti dostupne i karbon-keramičke kočnice. Za sada nema nikakvih zvaničnih potvrda u pogledu pogonskog sklopa i performansi, ali očekuje se da će u velikoj meri odgovarati onima iz modela M5. Konkretnije, M5 pokreće 4.4 litarski bi-turbo V8 snage 441 kW/600KS i 750 Nm. Kod verzije Competition je snaga podignuta za 19 kW/25 KS pa iznosi 625 KS, dok se najveći obrtni moment nije menjao. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 10, 2019 (edited) CarAdvice video: Test 2019. BMW M850i Edited May 10, 2019 by neshaoct izmena Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 14, 2019 RoadShow video: Test 2019. BMW M850i Cabrio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 17, 2019 Snimljen BMW M8 Cabrio Polako se približava vreme za zvaničnu promociju BMW-a M8, a dok se to ne desi pred nama je još jedan špijunski video. Ovde imamo BMW M8 u Cabrio izdanju, i to tokom testova na Nirbugringu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 17, 2019 Snimljen BMW Serije 8 Gran Coupe BMW je početkom ovog meseca potrvdio da će 25. juna na posebnom događaju u Minhenu zvanično promovisati Seriju 8 Gran Coupe (već najavljena koncept vozilom na prošlogodišnjem sajmu u Ženevi), kao i da će njegova prodaja startovati u septembru. Serija 8 Gran Coupe je dobila i duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na standardnu ''osmicu'', dok će dužina automobila iznositi oko 5 metara. Jedan od motora u ponudi Serije 8 Gran Coupe će biti i 4.4 litarski twin-turbo V8 benzinac sa 390 kW/530KS i 750 Nm, u paru sa 8-stepenim Steptronic menjačem, a može se očekivati da će kupcima na raspolaganju stajati i 3.0 litarski šestocilindrični turbo-dizelaš koji razvija 235 kW/320KS i 680 Nm obrtnog momenta. Budući da će ovog leta Serija 8 Coupe i Cabrio dobiti i šestocilindrični benzinski motor sa 340KS, to se onda može očekivati i za Gran Coupe. BMW je za novu ''osmicu'' između ostalog predvideo i adaptivno M oslanjanje, aktivni diferencijal na zadnjoj osovini, iDrive sistem, head-up displej, aktivni parking sistem, kao i ''Live Cockpit Professional'' sa 12.3-inčnim displejem sa instrumentima i 10.25-ični infotainment displej. U gami će kasnije biti i sportska M8 varijanta, pri čemu će se pod haubom naći 4.4 litarski twin-turbo V8 motor sa više od 600KS, uz osmostepeni ZF automatski menjač, Launch Control, M xDrive pogon na sva četiri točka, M aero body kit, sportski izduvni sistem, M sportsko oslanjanje i kočnice, M alu točkove i doterani enterijer. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 18, 2019 PetrolPed video: BMW M850i Cabrio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 22, 2019 CarGurus video: Test 2019. BMW Serije 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 31, 2019 AC Schnitzer BMW Serije 8 U ponudi nemačke tjuning kuće AC Schnitzer se nalazi i kompletan paket za doterivanje nove BMW-ove Serije 8. U nakraćem, paket za novi ''osmicu'' podrazumeva AC Schnitzer alu točkove AC3 i AC1 (od 20 inča), aerodinamički kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh na haubi, pragovi, fiksni zadnji spojler, zadnji difuzor...), sportski izduvni sistem, sportske opruge (pa je auto niži za 20 mm), kao i opcione elemente za unutrašnjost (pedale, aluminijumski detalji...). Takođe, u ponudi je i kit za pojačanje motora, pa BMW M850i sada ima 456 kW/620KS, dok je BMW 840d pojačan na 279 kW/380KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 5, 2019 BMW M8 zvanično BMW je novu Seriju 8 prvo predstavio u Coupe izdanju, zatim se pojavio i Cabrio, a dok čekamo na verziju Gran Coupe (čija premijera je najavljena za 25. jun) pred nama je sportski M8. Na početku treba reći da paletu čine M8 Coupe, M8 Coupe Competition, M8 Cabrio i M8 Cabrio Competition. Kao i standardna Serija 8 Coupe, i M8 se bazira na CLAR platformi, a u konstrukciji su upotrebljeni aluminijum, magnezijum i plastika ojačana ugljeničnim vlaknima. Težina M8 Coupea inače iznosi 1.885 kg, dok je M8 Cabrio teži od Coupea za 125 kg. Pod haubom M8 je 4.4 litarski twin-turbo V8 motor sa 600KS i 750 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem Ubrzanje M8 Coupea od 0 do 100 km/h traje 3.3 sekunde, a najveća brzina iznosi el. ograničenih 250 km/h (305 km/h sa opcionim M Driver's paketom). M8 Competition je nešto jači i ima 625KS, pa u Coupe izdanju do 100 km/h stiže za 3.2 sekunde. M8 Cabrio do stotke ubrzava za 3.4 sekunde, a M8 Cabrio Competition za 3.3 sekunde. Najveća brzina je ograničena na 250 km/h, ali je i ovde dostupan M Driver’s paket koji omogućava maksimalnih 305 km/h. Treba napomenuti da M8 Cabrio i M8 Cabrio Competitiom imaju meki sklopivi krov (otvara se za 15 sekundi pri brzinama do 50 km/h), kao i da je zapremina prtljažnika 350 litara (kod M8 Coupea iznosi 420 litara). Naravno, deo M paketa čine i agresivniji aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler), crni prednji ''bubrezi'', sportski podešeno i adaptivno oslanjanje, xDrive pogon na sva četiri točka (sa aktivnim M diferencijalom i 2WD modom vožnje), sportski izduvni sistem, M alu točkovi od 20 inča, jače kočnice (kao opcija će se nuditi i karbon-keramičke kočnice), kao i doterani enterijer (sportska sedišta i M volan, digitalni instrumenti, head-up displej...). Kao opcija će biti dostupnni i M Carbon paket za eksterijer koji dodaje još više elemenata od ugljeničnih vlakana. Tu je i M Mode prekidač koji vozaću omogućava da bira između Road (put) i Sport načina podešavanja automobila, dok je kod M8 Competition varijante prisutan i dodatni načina rada Track (staza). BMW će M8 gamu zvanično prikazati krajem ovog meseca na NextGen događaju u Minhenu, a tržišni start je najavljen za septembar (kada će automobil moći da vide i posetioci sajma u Frankfurtu). M8 Coupe u SAD-u košta 133.000 dolara, M8 Cabrio ima cenu od 142.500 dolara, M8 Coupe Competition treba da se plati 146.000 dolara, a M8 Cabrio Competition 155.500 dolara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 12, 2019 Ovo je BMW Serije 8 Gran Coupe BMW je još ranije najavio da će 25. juna na posebnom događaju u Minhenu zvanično promovisati Seriju 8 Gran Coupe (već najavljena koncept vozilom na prošlogodišnjem sajmu u Ženevi), ali kako to obično biva ni ovaj novitet nije ostao tajna sve do svoje premijere. Jedan sajt iz Singapura je naime greškom (?) objavio set ovih fotografija Serije 8 Gran Coupe, ali ih je ubrzo i ''skinuo''. Kako bilo, slike su već sada tu, dok će zvanična prodaja ovog automobila startovati u septembru. Osim dodatnog para vrata, Serija 8 Gran Coupe je dobila i duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na standardnu ''osmicu'', dok dužina automobila iznosi oko 5 metara. Jedan od motora u ponudi Serije 8 Gran Coupe će biti i 4.4 litarski twin-turbo V8 benzinac sa 390 kW/530KS i 750 Nm, u paru sa 8-stepenim Steptronic menjačem, a može se očekivati da će kupcima na raspolaganju stajati i 3.0 litarski šestocilindrični turbo-dizelaš koji razvija 235 kW/320KS i 680 Nm obrtnog momenta. Budući da će ovog leta Serija 8 Coupe i Cabrio dobiti i šestocilindrični benzinski motor sa 340KS, to se onda može očekivati i za Gran Coupe. BMW je za novu ''osmicu'' između ostalog predvideo i adaptivno M oslanjanje, aktivni diferencijal na zadnjoj osovini, iDrive sistem, head-up displej, aktivni parking sistem, kao i ''Live Cockpit Professional'' sa 12.3-inčnim displejem sa instrumentima i 10.25-ični infotainment displej. U gami će kasnije biti i sportska M8 Gran Coupe varijanta, pri čemu će se pod haubom naći 4.4 litarski twin-turbo V8 motor sa 600KS i 750 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem Osim toga, možemo očekivati i snažniji M8 Competition Gran Coupe koji će raspolagati sa 625KS. Naravno, deo M paketa će činiti i agresivniji aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler), crni prednji ''bubrezi'', sportski podešeno i adaptivno oslanjanje, xDrive pogon na sva četiri točka (sa aktivnim M diferencijalom i 2WD modom vožnje), sportski izduvni sistem, M alu točkovi od 20 inča, jače kočnice (kao opcija će se nuditi i karbon-keramičke kočnice), kao i doterani enterijer (sportska sedišta i M volan, digitalni instrumenti, head-up displej...). Kao opcija će biti dostupni i M Carbon paket za eksterijer koji dodaje još više elemenata od ugljeničnih vlakana. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 14, 2019 Carfection video: Test BMW M850i Cabrio Iako je dizel verzija takoreći po svemu bolji izbor od benzinaca u seriji 8, kad je kabriolet u pitanju zbog zvuka je ipak benzinac u prednosti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 17, 2019 HonestJohn video: Test BMW 840d Dizel verzija zbog koje ljudi treba da zaborave na sve loše priče o dizel motorima. Čuje se skoro kao benzinac (840i), ima 200 konja manje (320 naspram 530), ali ima i 680 Nm što je tek malo manje od 750 Nm koje daje 4.4 V8 turbo-benzinac u 840i. Do ''stotke'' stiže za 4.9s (840i za 3.7s)...ali košta barem 30.000 evra manje. Da li je baš benzinac bolji celih 30.000 evra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 19, 2019 BMW Serije 8 Gran Coupe zvanično Prve fotografije BMW-ove Serije 8 Gran Coupe smo videli još prošle nedelje, ali red je bio da Nemci i zvanično predstave ovaj novitet, što se sada i dogodilo. Osim dodatnog para vrata, Serija 8 Gran Coupe je dobila i za 200 duže međuosovinsko rastojanje u poređenju sa standardnom ''osmicom'', a automobil je duži za 230 mm i viši za 61 mm u odnosu na Seriju 8 Coupe. Ovde i podatak da je Serija 8 Gran Coupe za samo 70 kilograma teža od dvovratne Serije 8. Zapremina prtljažnika kod Gran Coupea iznosi 440 litara, a može i da se poveća obaranjem zadnjih sedišta (naslon zadnjih sedišta je deljiv u odnosu 40:20:40). Što se motora u ponudi tiče, Serije 8 Gran Coupe, verziju M850i pokreće 4.4 litarski twin-turbo V8 benzinac sa 390 kW/530KS i 750 Nm (u paru sa 8-stepenim Steptronic menjačem), a slede 3.0 šestocilindrični turbo-dizelaš u verziji 840d koji razvija 235 kW/320KS i 680 Nm, kao i šestocilindrični benzinski motor sa 250 kW/340KS i 500 Nm u varijanti 840i. M850i i 840d dolaze isključivo sa xDrive pogonom na sva četiri točka, dok bazni benzinac 840i može da se dobije u varijantama sa zadnjim ili xDrive pogonom na sva četiri točka. BMW je za novu ''osmicu'', između ostalog, predvideo i adaptivno M oslanjanje, aktivni diferencijal na zadnjoj osovini, iDrive sistem, head-up displej, aktivni parking sistem, kao i ''Live Cockpit Professional'' sa 12.3-inčnim displejem sa instrumentima i 10.25-ični infotainment displej. U gami će kasnije biti i sportska M8 Gran Coupe varijanta, pri čemu će se pod haubom naći 4.4 twin-turbo V8 motor sa 600KS i 750 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem. Osim toga, možemo očekivati i snažniji M8 Competition Gran Coupe koji će raspolagati sa 625KS. Naravno, deo M paketa će činiti i agresivniji aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler), crni prednji ''bubrezi'', sportski podešeno i adaptivno oslanjanje, xDrive pogon na sva četiri točka (sa aktivnim M diferencijalom i 2WD modom vožnje), sportski izduvni sistem, M alu točkovi od 20 inča, jače kočnice (kao opcija će se nuditi i karbon-keramičke kočnice), kao i doterani enterijer (sportska sedišta i M volan, digitalni instrumenti, head-up displej...) Kao opcija će biti dostupni i M Carbon paket za eksterijer koji dodaje još više elemenata od ugljeničnih vlakana. Serija 8 Gran Coupe će se u prodaji pojaviti od septembra, i to po sledećim cenama u Nemačkoj: 840i Gran Coupe: 91.500 evra 840i xDrive Gran Coupe: 94.800 evra 840d xDrive Gran Coupe: 97.000 evra M850i xDrive Gran Coupe: 122.700 evra BMW M8 Gran Coupe će tek imati premijeru, pa će detalji i cene biti saopšteni naknadno. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 21, 2019 Ovako bi trebalo da izgleda BMW M8 Gran Coupe Nakon što je BMW pre nekoliko dana predstavio Seriju 8 Gran Coupe, jedan nezavisni dizajner je prikazao kako vidi buduću sportsku verziju M8 Gran Coupe. Da se podsetimo, sem dodatnog para vrata Serija 8 Gran Coupe je dobila i za 200 mm duže međuosovinsko rastojanje u poređenju sa standardnom ''osmicom'', a automobil je duži za 230 mm i viši za 61 mm u odnosu na Seriju 8 Coupe. Na početku će najjači u gami biti BMW M850i Gran Coupe koji pokreće 4.4 litarski twin-turbo V8 benzinac sa 390 kW/530KS i 750 Nm. U ponjudi će se kasnije naći i sportska M8 Gran Coupe varijanta, pri čemu će pod haubom biti 4.4 litarski twin-turbo V8 motor sa 600KS i 750 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem. Osim možemo očekivati i snažniji M8 Competition Gran Coupe koji će raspolagati sa 625KS. Naravno, deo M paketa će činiti i agresivniji aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler), crni prednji ''bubrezi'', sportski podešeno i adaptivno oslanjanje, xDrive pogon na sva četiri točka (sa aktivnim M diferencijalom i 2WD modom vožnje), sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, M alu točkovi od 20 inča, jače kočnice (kao opcija će se nuditi i karbon-keramičke kočnice), kao i doterani enterijer (sportska sedišta i M volan, digitalni instrumenti, head-up displej...). Kao opcija će biti dostupni i M Carbon paket za eksterijer koji dodaje još više elemenata od ugljeničnih vlakana. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 24, 2019 TopSpeed video: Test BMW M850i xDrive convertible Ofanziva u segmentu luksuznih kupea se nastavlja, a BMW ima prilično jake karte... I što je još zanimljivije, kao da još uvek nije posegnuo za audutima, mada Serija 8 kabriolet to svakako može da bude. Ona ima eleganciju, ali dinamičan izgled, a što je još značajnije i sportske predispozicije da omogući istinsko uživanje u vožnji sa otvorenim krovom. To je kabriolet za, uslovno rečeno četvoro, sa tehologijom i opremom najnovije generacije koja je trenutno dostupna ovom bavarskom proizvođaču. Quote Share this post Link to post Share on other sites