neshaoct 9584 Posted December 8, 2019 CarSales video: Test 2019. BMW M8 Competition Ne samo najskuplji, već mu je BMW namenio i ulogu najbržeg ikada fabričkog BMW-a: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 14, 2019 PetrolPed video: Test BMW M8 Competition M8 Competition je aktuelni ponos svih M modela. Ima 4.4 TwinTurbo V8 sa 625 konja i 750 Nm obrtnog momenta, cifre koje iako su impresivne ne govore sve o ovom autu. Na autoputu on je poput klasičnih GT automobila, ali kad se ode na vijugave planinske puteve postaje agilan poput pravih laganih sportskih automobila - iako se to protivi zakonima fizike kad je ovoliki auto u pitanju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 16, 2019 Carfection video: BMW M8 Competition Do sada nije napravljen skuplji M automobil, ni jači...a, ovakav primerak kao na testu košta preko 150.000 evra jer ima dodato preko 20.000 evra opcija (skinut limitator brzine, dodato karbona, stavljena laserska svetla...): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 16, 2019 BMW M8 Gran Coupe First Edition Prvih osam primeraka ograničenog modela BMW M8 Gran Coupe ''First Edition'' je specijalno modifikovalo odeljenje BMW Individual Manufaktur, a izgledaju zaista impresivno. M8 Gran Coupe ''First Edition'' će biti proizveden u svega 400 primeraka, a prvih osam primeraka karakteriše prepoznatljiva individualnost. Serija 8 ima veliki značaj za BMW, tako da je odluka da se osam prvih primeraka modela M8 Grand Coupe First Edition učini još posebnijim logičan marketinški potez. Svi primerci su lakirani u BMW Individual Aurora Diamant zelenu boju koja je slična Saleve Vert boji konceptnog M8 Gran Coupea. Lajsne oko prozora i rešetke hladnjaka sadrže i zlatnu boju, a isto se odnosi i na niti LED sijalica u laserskim svetlima kao i na 22-inčne M naplatke od legura. Na zadnjem delu sjajni crni M8 logo sadrži i oznaku ''1 of 8'', a ona se nalazi i na spoljašnjoj strani B stubova automobila, na naslonima za glavu i patosnicama. Na pragovima je ispisano ''BMW Individual Manufaktur'', kao i na centralnoj konzoli. Ovaj model je baziran na modelu M8 Copetition Gran Coupe što znači da V8 motor razvija 625 KS. Osam primeraka modela će se od ostalih razlikovati po BMW Individual Taruma braon koži kojom je presvućena unutrašnjost, kao i sjajnim crnim detaljima na armaturnoj ploči. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 19, 2019 SupercarBlondie video: BMW M8 Gran Coupe First Edition 1 of 8 ''First Edition'' ovog modela će brojati 400 komada, ali prvih 8 od tih 400 će imati posebnu oznaku ''1 of 8'' - time će tih 8 postati ne samo najjači nego i najskuplji BMW ikada napravljen: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 21, 2019 AutoTrader video: Test BMW M8 Competition Aston Martin DB11, Mercedes AMG S63, McLaren GT (McLaren of Grand Tourers) dobijaju najjačeg mogućeg rivala jer je BMW spremio nikada jači i brži auto sa njihovom značkom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 10, 2020 TheStraightPipes video: BMW M8 Competition Cabrio M8 Competition ima 100-tinjak KS više od M850i Coupe sa istim 4.4 V8 TwinTurbo, i oni se još kako primete. Može da bude sa pogonom samo na zadnje točkove ako vlasnik to želi i to pritiskom na crvenom M2 dugme na volanu. Mercedes AMG S63 Cabriolet, Aston Martin DB11 Volante, pa čak i M850 Coupe imaju ozbiljnog rivala: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 17, 2020 Shmee150 video: BMW M8 Competition Gran Coupe First Edition 1 of 8 Najekskluzivniji BMW koji danas može da se kupi nov - samo 8 komada će ih biti na svetu, faktički prva serija M8 Competition Gran Coupe pre nego što počne puna serijska proizvodnja. Ali, ta puna serijska proizvodnja će prvo imati 400 komada ''First Edition''...a, ovih 8 je pre svega toga. Naravno, to što je najređi znači i da je trenutno najskuplji BMW u cenovniku fabrike: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 20, 2020 LoveCars video: Test 2020. BMW M8 Competition Ok, naravno da će BMW serije 8 biti luksuzan i sofisticiran jer su sve do sada predstavljene bile takve...ali, ova varijanta ima ''M'' značku pa još i ono ''Competition'', što znači da treba da bude i neverovatno brz auto. Po podacima BMW-a ovo je trenutno najbrži BMW koji fabrika pravi. Motor mu je isti 4.4 V8 TwinTurbo kao u M5 modelu, ali ima 625 konja, tj. ima više od M5 za 8 konja. Sigurno nije slučajno što su izabrali baš tih 8 KS razlike: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 31, 2020 CarGurus video: Test 2020. BMW 840i Gran Coupe Zamalo najveći BMW jer je samo 2 cm kraći od X7, ali je zato najširi BMW koji danas postoji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 17, 2020 CarWOW video: BMW M8 vs BMW M5 Ovo je isprobavanje BMW modela koje svi žele da vide. M8 Competition ima 4.4 V8 TwinTurbo sa 625 konja i 750 Nm, pogon na svim točkovima, automatski menjač sa 8 brzina. M5 Competition ima sve to isto, tj. isti motor, isti menjač, isti pogon, istu težinu (M8 je teži 15 kilograma)...i pogledajte koji bolje ide iz mesta, iz zaleta i koji bolje koči: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 17, 2020 AutoTopNL video: BMW M8 Competition od 0-310 km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 23, 2020 CarsIreland video: Test BMW 840i Gran Coupe Dugačak nepunih 5 metara, širok toliko da je trenutno najširi BMW koji se pravi...i skup je - npr. samo ova posebna nijansa sive boje je doplata od 4.800 evra: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 26, 2020 OSV video: Test BMW 8 Series Gran Coupe Ok, BMW nije izmislio segment premium kupea sa 4 vrata, ali se svakako potrudio da ga usavrši, napravi luksuznijim i bržim: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 27, 2020 Autocar video: BMW M8 Competiton vs Ford Mustang CS800 Iako se na prvi pomen ova dva automobila pomisli da tu nema šta da se poredi, stvar se menja jer ovo nije obični fabrički Mustang, nego - Ford Mustang CS800 dorađen u Velikoj Britaniji od strane firme ''Sutton Bespoke'' tako da sada ima 825 konja, tj. oko 200 više od BMW Serije 8: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 3, 2020 Top Gear video: BMW M8 Competition Pogledajte zašto Chris Harris ne voli ovaj auto, zašto misli da nikako ne možete na njemu koristiti pogon samo pozadi jer se tada po automatizmu isključuju kontrole stabilnosti i proklizavanja, kao i šta misli o njegovoj ceni: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Desmo 428 Posted March 3, 2020 Znacka pozadi izgleda kao da je naknadno zalepljena Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 9, 2020 Dahler BMW M850i Tjuning kuća Dahler se pobrinula za više snage i doterani izgled BMW-a M850i xDrive u Coupe i Cabrio verzijama. Ova najnovija ponuda sadrži sportske opruge, set 21-inčnih alu točkova sa Michelin gumama i prednji spojler, kao i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika. To nije sve jer je u paleti i kit za pojačanje 4.4 V8 motora. Tako je BMW M850i xDrive pojačan na 636KS i 850 Nm obrtnog momenta (što znači da raspolaže sa više snage i od novog BMW-a M8). Dahler navodi da je u planu još jači paket ali detalji o tome za sada nisu saopšteni (očekuje se 650 do 700KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 12, 2020 AutoTopNL video: BMW M8 Competition sa 310 km/h na Autobanu 4.4 V8 BiTurbo sa 625 konja i 750 Nm - 3.3 sekundi do 100 Km/h i maksimum na 305 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 22, 2020 3D Design BMW Serije 8 Japanski tjuner 3D Design predstavlja svoj program namenjen doterivanju BMW-a Serije 8. Klijentima su za sada dostupni aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), sportski izduvni sistem, novi alu točkovi (u više boja), modifikovano oslanjanje, opciona bočna dekorativna linija, kao i novi elementi za unutrašnjost (alu pedale, nove patosnice, detalji od ugljeničnih vlakana). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 25, 2020 G-Power BMW M8 Cabrio Nemački G-Power je početkom prošle godine predstavio doteranu verziju BMW-a M850i xDrive (koji u njihovoj režiji može da ima do 670KS), dok je sada ponudu dopunio i pojačanim M8 modelom. To praktično znači da su kod G-Powera dostupna tri paketa za 4,4 litarski V8 motor u BMW-u M8 (fabrički ima 600KS odnosno 625KS u Competition verziji). Stage 1 podrazumeva pojačanje na 720KS i 850 Nm, Stage 2 na 770KS i 930 Nm, a Stage 3 na svih 820KS i 1000 Nm obrtnog momenta (novi turbo punjači, reprogramirana ECU jedinica, sportski izduvni sistem...). Za zaustavljanje se brine pojačani kočioni sistem, a u paketu su i modifikovano oslanjanje, kao i Hurricane RR točkovi sa Michelin gumama. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 30, 2020 TopSpeed test: BMW 840d xDrive Gran Coupe vs Audi A7 Sportback 50 TDI quattro Audi i BMW, večiti rivali u svakom segmentu, ovde su se ''sukobili na terenu'' sportskih kupea sa četvora vrata. A7 Sportback 50 TDI quattro i 840d xDrive Gran Coupe, slični, a opšte toliko različiti, imaju svoje vrline i mane, no u jednom segmentu se baš mnogo distancijraju. Ruku na srce, pomalo smo se zasitili silnih SUV-ova i krosovera koje nam proizvođači bespoštedno serviraju na meniju. Iako imaju različite ukuse, ipak su u pitanju ''đakonije'' pripremljene po manje-više sličnom receptu. Srećom, ekspanzija automobilske industrije nije se zadržala na invaziji SUV modela, pored ostalog izrodila je i neke originalne kreacije koje odstupaju od uobičajenih normi i šablona. U takve se svrstavaju i veliki raskošni kupe modeli sa četvora vrata. Potpisuju ih masovni proizvođači i zbog toga se za njih ne može reći da su suva egzotika, mada ih, ipak, ne viđamo na svakom koraku. Rečju, to su automobili koji svojom nesvakidašnjom, monumentalnom pojavom prave razliku u odnosu na druge. Takvoj ekskluzivnoj sorti pripadaju rivali na ovom uporednom testu - Audijev A7 i BMW-ova Serija 8 Gran Coupe. Zajedničko za oba modela je to da apostrofiraju kupe formu u kombinaciji sa četvora vrata. Ta formula podarila im je impozantne proporcije - izrazito su dugački, široki i niski. Audi se veoma približio granici od 5 metara, dok je BMW prekoračio za čitavih 82 milimetra! Ujedno ''Bavarac'' je sa širinom od 1.932 širi od svog rivala za 25 mm i niži je za 15 milimetara (1.407 mm). Pored brojnih sličnosti, među njima postoje i značajne razlike. Jedna od njih krije se u procesu stvaranja ovih modela. A7 Sportback nastao je tako što su dizajneri temeljno preobličili model A6. Taj delikatan zadatak obavili su po proverenom receptu, kao i kod prethodnika, tako što su siluetu proširili i spustili je niže. Za broj veći model gotovo da nije promenio međuosovinski razmak (+2 mm), ali je zato izmenio sve ostale komponente - za početak ima drugačiju ''njušku'', veće točkove i bokove sa više postavljenim te naglašenijim ''faltama''. No, najveću razliku pravi bočna silueta zbog produženog, padajućeg krova i karakterističnog skupturno oblikovanog zadnjeg kraja. Kod BMW-a imamo drugačiju situaciju, Serija 8 Gran Coupe za polaznu osnovu nije uzela Seriju 5 kao što je bio slučaj kod Serije 6 Gran Coupe. Treći član porodice 8 izveden je na osnovi Serije 8 Coupe. Kako bi ga učinili podesnim za luksuzan prevoz četiri putnika, konstruktori su mu podarili za čak 210 mm duži međuosovinski razmak. Time je oslobođen prostor za ''ugradnju'' zadnjih vrata koja čak zadiru dublje u pozadinu vozila u poređenju sa rivalom. I ako izuzmemo zadnji kraj sa oblim konkavnim pregibom na unutra, Audi se drži oštrih linija za razliku od BMW-a koji ostavlja utisak da su vajari više umešali prste podarivši mu meke linije. U svakom slučaju, oba automobila ostavljaju snažan vizuelni utisak. Isto se može reći i za njihove enterijere kojima je zajedničko to da kombinuju kvalitet izrade doveden do luksuza, komfor i najmodernije tehnologije. Ipak, odišu različitim stilovima. S-Line paket podrazumeva sportska sedišta, ukrasne aplikacije sa karakterističnim logotipom i trokraki zaravnjeni upravljač. Kokpit je minimalistički i u njemu dominiraju ravne linije, a uvedena su čak tri ekrana. Pored digitalne instrument table od 12,3 inča u sredini je displej od 10,1 inč (navigacija, multimedija, prikaz kamera, ostala podešavanja…), a ispod njega dolazi još jedan manji displej (8,6 inča) za klimatizaciju, a može poslužiti i za postavljanje prečica do funkcija koje odabere vozač. Takoreći sve funkcije su dobile taktilne komande, a posebno je dopadljivo kliktanje, odnosno zvuk koji se aktivira pritiskanjem virtuelnih tastera. U BMW-u je dosta drugačiji ambijent. Takođe savremen, ali ne tako minimalistički. Više komandi je prepušteno klasičnim prekidačima, mada su tu dva displeja. Instrument tabla je digitalna i menja grafiku u zavisnosti od izbora režima vožnje, a u poređenju sa Audijevom nudi manje mogućnosti personalizacije. Sa M sportskim paketom stižu profilisani kožni upravljač zadebljanog obruča, koji savršeno leži u rukama i nema mu ravnog, zatim multifunkcionalna sedišta i individual obloga krova od alkantare. Što se tiče pozicije sedenja napred, ona je u Seriji 8 Gran Coupe za nijansu niža, a i više nam se dopala udobnost sedišta u BMW-u, mada neka vas to ne zavara. U Audiju se takođe odlično sedi, iako su njegova sedišta nešto tvrđa u poređenju sa BMW-ovim. Boravak na zadnjim sedištima više nam je pak prijao u Audiju, ne samo zbog toga što se lakše ulazi i izlazi, već i zbog toga što je u njemu utisak prostora povoljniji. Mada, ne može se reći da je u BMW-u tesno, jer objektivno nije... Sve dok ne otvorite prtljažnik i ne shvatite da je Audi tu u osetnoj prednosti jer sa zapreminom od 535 litara nudi gotovo 100 litara više, a to nije malo. Oba modela pokreću dizel agregati zapremine 3.0 litara, s tim da je već po tradiciji Audijev V6, a BMW-ov redni šestak. Reč je o najsnažnijim dizelima koje nemački proizvođači imaju u ponudi kod A7 50 TDI quattro i 840d xDrive Gran Coupe. Na polju motorizacije krstarica iz Minhena stiče očiglednu prednost jer raspolaže sa 320 konjskih snaga naspram 286 u Audiju. Tokom ovog uporednog testa, najveći deo vremena proveli smo u vožnji na otvorenom, gde su se smenjivali auto-put i manji, krivudavi regionalni putevi koji su dobro poslužili da sagledamo dinamičke karakteristike. Za divno čudo one se ne razlikuju koliko bi neko možda očekivao budući da BMW na kontu ima 34 KS i 60 Nm obrtnog momenta više. Uz to, maksimalni obrtni moment od 680 Nm kod Serije 8 dolazi nešto ranije, već pri 1.750 obrtaja, dok kod Audija imate na raspolaganju 620 Nm što je, takođe, impresivno, ali pri 2.250 o/min. Oba automobila za prenos snage do sva četiri točka koriste osmostepene automatske menjače koji rade ažurno i tačno, a pored automatskog moda omogućavaju promenu stepena preko komandi na upravljaču. Vozačima su na raspolaganju i različiti režimi koji podešavaju parametre rada motora, oslanjanja, upravljanja i menjača, a dostupni su Eco, Comfort, Sport i Sport Plus (BMW) odnosno Dynamic (Audi). Tu je i upravljanje na sva četiri točka, koje kod BMW-a sa M paketom dolazi standardno, a kod Audija se doplaćuje. Ovaj sistem je od koristi jer smanjuje krug okretanja pri malim brzinama kada zadnji točkovi zakreću suprotno od prednjih, dok pri višim zakreću u istom smeru i time poboljšavaju stabilnost pod opterećenjem bočnih G-sila. U oštrijoj vožnji, primetno je da BMW ima nešto efikasnije kočnice, bolji odziv na komandu gasa, kao i upravljača, ali razlike nisu toliko izražene da bi bi stavile A7 Sportback u baš podređen položaj. Ne toliko odlučno, ali Audi isto odlično reaguje na promene pravca, a ''manjak'' agilnosti u odnosu na osmicu kompenzuje za nijansu boljim komforom u vožnji. Inače, udobnost je kod oba automobila na visokom nivou i to ide na račun sistema elektronske kontrole rada amortizera. Ne treba, ipak, smetnuti s uma da je BMW na test stigao sa dva broja manjim točkovima, a samim tim i ''mesnatijim'' pneumaticima, dok je A7 bio obuven u niskoprofilne pneumatike u kombinaciji sa felnama od 21 inč. Iako su testirani automobili sposobni za ''jurnjavu po krivinama'', svakako da im na putu više godi uloga luksuznih krstarica koje u jednom dahu mogu da prevale veliki broj kilometara, a da putnici to ''ne osete''. Ovo dakle nisu sportski modeli, već luksuzni grand tureri za četiri putnika, koji pružaju vrhunski ugođaj za upravljačem na jedan drugačiji način. Pritom, imućne vlasnike stavljaju u poseban položaj uz garanciju da će ostati zapaženi gde god da se pojave. Takav koncept po običaju sa sobom povlači prilično jaku cenu. Audi A7 Sportback 50 TDI quattro otvara ponudu od 74.353 evra, ali testirana verzija sa dosta opcionala (HD matriks LED svetla, MMI navigacija plus, Bang&Olufsen stereo sistem, sportska sedišta, meko zatvaranje vrata, sistem kamera 360, itd.) košta oko 100.000 evra. Ako vam se to čini kao previše, imajte na umu da BMW 840d xDrive startuje od te sume, a model koji smo imali na testu završava na 133.000 evra! ''Zahvalnost'' za to duguje opcionalima kao što su M sportski paket, BMW individual enterijer od merino kože, laserska svetla, Harman Kardon zvučni sistem… Ovako veliko odstupanje u ceni nismo očekivali kada smo preuzeli automobile na test, a očigledno je da u Minhenu pucaju od samopuzdanja i Seriju 8 Gran Coupe cenovno pozicioniraju iznad Audija A7, a bliže Porsche Panameri! Samo, da li ta ''savremena umetnost'', imajući u vidu samo cenu ima i svoje realno uporište? Audi A7 po svemu opravdava ulogu najvećeg kupea iz Ingolštata i pravi primetan otklon od modela A6 na čijoj osnovi je ponikao. ▲ Live Cockpit, udobnost u svakodnevnoj vožnji, utisak prostora pozadi ▼ izražena turbo rupa BMW 8 Series Gran Coupe oduševljava monumentalnom pojavom uz proverenu voznu dinamiku po kojoj je bavarski proizvođač nadaleko čuven. ▲ Performanse, kočnice, vrhunski kvalitetan enterijer ▼ Prtljažnik i cena Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed Fotografije: Aleksandar Savin preuzeto sa - topspeed.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 18, 2020 RoadShow video: Test 2020. BMW M850i Gran Coupe Za ovu godinu BMW je spremio još veću varijantu svog kupea Serije 8 - 23cm u dužinu uključujući i povećanje međuosovinskog rastojanja, širi je i višlji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 20, 2020 Autogefuhl video: Test BMW M8 Competition Gran Coupe Iako Gran Coupe ima 4 vrata, to nikako ne znači da više nije sportski orijentisan auto: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 29, 2020 AutoTopNL video: Za volanom BMW-a M8 Competition 4.4 V8 BiTurbo sa 625 konja i 750 Nm - iz mesta do stotke za 3.2 sekunde, najveća brzina elektronski limitirana na 250 Km/h, ali nakon skidanja te blokade auto uhvati i svih 300 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites