makarije 0 Posted May 20, 2016 Poštovani forumaši, Imam problem sa Cromom 1.9 multijet 2009g.Problem je u tome što je pumpa u rezervoraru počela da zavija veoma glasno tako da se čuje 10 metara od auta.Zavijanje je neimenično,zvuk nije konstantan.Zamenjena pumpa sa polovnom ispravnom zvuk je isti,znači nije do pumpe.U međuvremenu je auto počeo da se gasi i konačno je pokazao grešku P0091.Greška je nizak pritisak u sistemu goriva. Da li je neko imao sličan problem ili zna možda u čemu se radi. Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted May 20, 2016 Da nije i tebi problem u crevu koje ide od filtera goriva do pumpe v.pritiska? Ja bih krenuo od toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 23, 2016 @makarije U vezi sa tim što pominje @skile86, pogledaj ovu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48842-stilo-19-mjet-zujanje-odmah-pri-paljenju-motora/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
makarije 0 Posted May 24, 2016 Moje mišljenje je da nije ni crevo niti ništa oko creva.Stilo i Croma su dve različiti insalacije goriva.Zamenio sam filter goriva,stavio UFI i problem dalje postoji.Jednostavno pumpa u rezervoaru radi neravnomerno.Kada se skine crevo ispred ili iza filtera goriva pumpa se čuje normalno i baca gorivo kako i treba.Odvezao sam juče auto kod majstora,obavestiću Vas šta je bilo,tj uzrok kvara. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 27, 2016 Pa, teško da su nešto posebno različiti u tom pogledu kada je isti motor išao i u Stila: On 5/20/2016 at 11:02 AM, makarije said: Imam problem sa Cromom 1.9 multijet 2009g. Baš taj zvuk sa tim metalnim crevima od filtera nafte je bio na Stilu sa istim motorm od 120 konja kao na tvojoj Cromi. Mi smo to naveli kao samo jednu od mogućih opcija...a, obavestićeš nas šta je rečeno u servisu, ipak se tamo vidi i čuje auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites