Jump to content
FAS Goran

makarije

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

  1. Moje mišljenje je da nije ni crevo niti ništa oko creva.Stilo i Croma su dve različiti insalacije goriva.Zamenio sam filter goriva,stavio UFI i problem dalje postoji.Jednostavno pumpa u rezervoaru radi neravnomerno.Kada se skine crevo ispred ili iza filtera goriva pumpa se čuje normalno i baca gorivo kako i treba.Odvezao sam juče auto kod majstora,obavestiću Vas šta je bilo,tj uzrok kvara. Pozdrav
  2. Poštovani forumaši, Imam problem sa Cromom 1.9 multijet 2009g.Problem je u tome što je pumpa u rezervoraru počela da zavija veoma glasno tako da se čuje 10 metara od auta.Zavijanje je neimenično,zvuk nije konstantan.Zamenjena pumpa sa polovnom ispravnom zvuk je isti,znači nije do pumpe.U međuvremenu je auto počeo da se gasi i konačno je pokazao grešku P0091.Greška je nizak pritisak u sistemu goriva. Da li je neko imao sličan problem ili zna možda u čemu se radi. Hvala unapred
  3. Koliki treba da bude nivo rashladne tečnosti u posudi,tj gde je min,a gde je max.U pitanju je Croma 8v,a predpostavljam da je ista posuda kod 16v.Pozdrav i hvala
  4. Da li ima uticaja na rad motora u leru zamajac,korpa i lamela?Prilikom vožnje nema problema sa cimanjem ili nečim sličnim. Pozdrav
  5. Imam isti problem kao Aleksandar.Auto ide odlično,normalno troši,skoro skidani EGR ventil i leptir usisa bez potrebe-bili su iznenađujuće čisti.Auto prešao 135,000km. Pre dve godine zamenjen levi nosač motora,stavljen original.Od skoro su mi se povećale vibracije ponovo,a u leru mi auto vibrira više nego ranije.Kada je auto u leru i lagano dodajem gas na od prilike 1600 obrtaja ceo se motor zatrese. Da li je neko rešio ovaj problem Pozdrav
  6. Pozdrav druže, Zanima me da li je ovo fabrička boja felni ili su farbane.Izgledaju super,a i boja mi se sviđa.
  7. Druže, Nikad nisam bio u fazonu cenkanja,ali nažalost trenutna životna situacija mi to nalaže.Ako si voljan još malo da spustiš cenu kupiću felne sa gumama.Moj broj mobilnog tel je 064/8606190. Pozdrav
  8. Ja bih kupio felne ali sa gumama ako može za 250e. Pozdrav
  9. Da li te zanima zamena za fiatove 15",naravno uz doplatu.
  10. I kod mene izgleda da je motor,tj zupčanik preskočio.Dešava se da klapna povremeno proradi,ali u obrnutom položaju. Da li je neko upeo da skine motor za regulaciju vazduha?Šta je potrebno skinuti da bih se došlo do njega? Hvala
  11. Problem rešen u pitanju je bio fabrički akumulator.Kada je punto priključen na dijagnostiku prikazivao je mnogo grešaka.Greške izbrisane,ali prilikom ponovnog paljenja iste se vraćale.Promenom akumulatora greške se više nisu javljale i već sedam dana nema problema sa paljenjem. Hvala
  12. Pozdrav svima, Najmlađi brat poseduje punta 1.3 Mjet i ima problem sa paljenjem.Kvar se manifestuje tako što auto normalno vergla,ali se sve završi na tome.Primetili smo da se ne čuje pumpa da zuji.Posle otprilike 10 puta vraćanja ključa sa kontakta i ponovo davanje kontakta počne pumpa da se čuje i auto se normalno upali.U vožnji nema štucanja i nepravilnog rada auta,isti prima gas odlično i tako se i ponaša.Kada se auto ugasi,posle 10 min pali sasvim normalno,ali posle par sati ili sutra dan postupak paljenja je igranje sa kontakt bravom.Releji i osigurači nisu jer sam provalio koji su,izmenjao ih sa ostalim na ploči za osigurače i efekat je isti. Da li je neko imao možda ovakav problem sa Puntom i šta bi mogao da bude uzrok kvara ovog problema. Hvala
  13. Zahvaljujem Majstor Mikiju i Tomi na uspešno otklonjenom kvaru. Na moje insistiranje ugradili su mi ponovo dva nova silen bloka koja sam kupio u Delti i lupkanje sa zadnje leve stane je nestalo. Zamenili smo silen blokove pre 10 dana i lupkanje se više ne čuje.Moja je predpostavka da su mi prilikom ugradnje novih silen blokova u servisu gde sam ih predhodno menjao,prilikom ugradnje,nabijanja iste oštetili. Hvala Miki
  14. Zamenjeni silen blokovi pre dve nedelje,stavljeni Fiatovi original kupljeni u Delti.Tri dana se nije čulo lupkanje,a potom isti zvuk kao pre zamene.Otišao kod majstora koji su menjali i posle dva sata utvrđivanja odakle se čuje lupanje(podizanja sedišta,vađenja stvari iz gepeka) utvrdili su da je verovatno novi silen blok,jer kada ga nategnu pajserom lupanje se više nečuje.Ulje nije bilo iscurelo.Kada se auto zaljulja(rukama),ili se točak cima(rukama) pozadi čuje se lupanje u zadnjem delu.Otišao sam i kupio Akron silen blok,koji su mi ugradili na levu stranu odakle se čulo lupanje.Ovaj put se odmah čulo isto lupanje,šta više mislim i da se više lupa nego sa Deltinim silen blokom. Problem i dalje postoji zamenom silen blokova nije rešen,majstor kaše da nije amortizer. Da nije problem do šrafa koji prolazi kroz silen blok,video sam da silen blok ima neki žljeb(kanal).Ako šraf nije običan već sa izbočinom koja ulazi u silen blok,a koja je možda oštećena,istrošena pa to prouzrokuje problem? Hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...