cvike19 53 Posted August 12, 2015 (edited) ovako... mene zanima da lineko od vas zna ili ima program preko kojeg se dobije 4 znamenkasti kod od kljuca ? dobio sam auto bez te kartice a u ovlastenom servisu traze oko 70 eura za tu karticu znam da postoji neki program koji izbaci taj kod kad mu ukucas broj sasije nasao sam razne programe (sa interneta) za ostale marke vozila ali za punta nisam uspio znam da postoji jer mi ga je frend imao...a vise ga nema... Edited November 16, 2020 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted August 15, 2015 Ne postoji program koji to radi.Postoji program koji to radi, ali za kod koji ti treba za radio. Moguće da si pomešao ta dva koda. Možeš da okreneš nekog od auto ključara (oni koji rade pravljenje, kodiranje ključeva za automobile), i da njih pitaš koliko to košta.Oni mogu da ti iščitaju kod, kažu ti ga, to ti zapišeš negde da imaš za ubuduće...ali će i oni to da naplate. Ovde u Beogradu ta usluga košta manje od tih 70 evra, ali ne mnogo manje, zavisi kako za koji auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted August 18, 2015 znam da postoji takav program jer mi ga je drug imao ali nemoze ga vise nacii radio je takve stvari vec...to je provjereno iz prve rukei u FIATU ga imajusamo das sasiju i dobijes kod...samo neda 70 euraa nemogu nigdje nac crackirani program to nema veze sa radiom u autu kljucar sve sto moze to je da nareze mac, tj profil kljucaa kljuc nemoze da programira bez tog kodada je to samo tako lako ocitati to bi svako radio i kljuc nebi kosta 150 eura jedino moze da se promjeni body komp (di se spaja dijagnostika) i jos dva modula i instrument tabla i kljucevii onda imas sve novo...naravno ako taj set ima tu karticu sa kodom za ta dva nova kljuca Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted August 19, 2015 I dalje mislim da si pomešao ta dva koda.Kada bi postojao online program putem kojeg se može doći do koda ključa, automobili bi se krali jedno 1.000 puta više nego danas. Odeš online, ukucaš broj šasije auta koji si pogledao na nekom placu polovnjaka i svideo ti se, ili u salonu novih automobila i op...eto ključa sa par klikova. Još jednom, postoje takvi programi za kod od fabričkih radio uredjaja. Ima na ovom forumu tema o tome, u kojoj ljudi napišu broj uredjaja, i onda im drugi članovi foruma koristeći taj program napišu koji je kod. Ključari ne menjaju body comp kada prave drugi ključ. A, da bi napravili drugi ključ, moraju da znaju kod. Narezivanje se podrazumeva, ali ne pričamo o tom poslu, nego o kodiranju tog ključa. Ako imaš kod karticu, postupak izrade ključa je jeftiniji. Ako nemaš kod, postupak izrade novog ključa je skuplji jer naplate dodatno to što su očitali kod.Postojeći body komp izvade, povežu na svoje uredjaje, očitaju kod. Isti body comp onda vraćaju nazad nakon što prijave nov ključ.To gde se "spaja dijagnostika" je OBD priključak, i on može biti bilo gde. Može i da se izmesti (nekada se to radi kao dodatna mera zaštite automobila od kradje), ili mogu da se "obrnu" pinovi na njemu kako se ne bi moglo priključiti bilo šta bez posebnog adaptera, a opet iz istog razloga dodatne zaštite od kradje.Ali, to nije body komp, to je samo pomenuti priključak.Uostalom, okreni telefonom nekog od ključara u tvom kraju i pitaj koliko košta očitavanje koda za tvoj auto. Kod nas se obe stvari rade na istom mestu, odnosno i fizičko narezivanje, i kodiranje tog novonarezanog ključa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valdez89 0 Posted August 24, 2015 Pa Jel ti treba kod?ili samo radiš rezervni ključ?kad ti radi rezervni samo ti izreže ključ i sa tvog kljuca prebaci kod u novi, ko Copy/paste i kosta ti oko 20€. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted August 24, 2015 (edited) ^ Što nije uopšte sjajno rešenje jer ako se desi da centrala "zabaguje" i izgubi baš taj kod onda ti taj drugi ključ ne služi ničemu jer je njegov kod copy-paste. Treba praviti drugi ključ sa novim kodom koji će se po pravilnoj proceduri "ubaciti" odnosno prijaviti u centralu vozila. Kada se to radi potrebno je imati sve ključeve od vozila kod sebe i prijaviti ih sve jedan za drugim .....ali to već taj ko ti pravi ključ zna pa da ne davim ovde badava... Edited August 24, 2015 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alki 2 Posted November 15, 2020 (edited) izgubio sam kljuc danas i nemam rezevni .sta uraditi sad menjanje kontakt brave ili nov kljuc sta je jeftinija verzija Edited November 16, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted November 16, 2020 @Alki Ne menjaš samo kontakt bravu, već mora i ECU sa tog auta od kojeg bi skinuo drugu bravu. Šta sad da radiš zavisi od toga imaš li, ili nemaš kod svog ključa... Ako ga nemaš mora ključar da ti iščita iz tvog auta. U razgovoru sa njim ćeš videti da li on već ima neki servis sa kojim sarađuje (pa tamo odšlepaš auto), ili on ima servis, ili šta već. Skuplja varijanta je da ti ovlašćeni servis, po broju šasije Punta, da karticu sa kodovima. Svejedno da li kod ključara ili u ovlašćenom, ništa ne može da se uradi ako nemaš dokaz o vlasništvu nad tim autom. Kod je samo jedna strana priče. Mora ključ i mehanički da se poklopi da može da uđe i okrene tvoju bravu, tj. da se nareže taj novi ključ. Ne znam da li je u tom pogledu Punto možda lakša opcija od nekih novijih modela... U ukupnoj matematici ti je najmanji trošak novi blanko ključ (verovatno oko 5 evra). Quote Share this post Link to post Share on other sites