Jump to content
FAS Goran

Valdez89

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Valdez89

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 06/22/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

805 profile views
  1. Problem grijača rješen promjenom crnog senzora.tnx coa;-) Evo sad jos jedan problem da ne otvaram novu temu. Jel taj isti senzor zasluzan za pokazivac temperature na tabli u autu? Do prije tjedan dana pokazivac je radio...i sam najedanput krepa. Termostat je mjenjan u 6mj prosle god,senzori nisu... Auto grije normalno samo ne prikazuje temp... Pitam za taj senzor jer ih ima 3. Jedan je termoprekidac za paljenje ventilatora,drugi je senzor temp. koji spada u kategoriju paljenja motora(taj koji sam promjenio) A treci...ne znam...
  2. Hvala na info ;-) Sad vidim da je taj senzor na termostatu stavljen u shopovima pod priprema smjese i žarnica za hladni start.A i ako se dobro sjecam taj konektor na senzoru je bio puknut pa su ga zalijepili samo Sad me nema 5 dana pa kad se vratim vidim i javim rezultate. Pozz
  3. Imam jedan problem sa Puntom mk1 1.7td 46kW '98. Kad dam kontakt lampica grijača na tabli svijetli 20-tak sekundi.Kad upalim auto ista lampica svijetli u intervalima po pola sec(svijetli ne svijetli) otprilike minutu i ugasi se.To se krenulo događat ničim izazvano u 10.mj prosle god. Normalno odma sumnja na grijače i danas su zamjenjenja sva 4,Febi Bilstein 160kn(20€), ali radi istu stvar nakon zamjene... Pratio sam koliko grijači stvarno dugo rade i stvar je sljedeća: 1. Daš kontakt,zarulja grijača radi 20 sec i ugasi se, a relej grijača tek nakon 30 sec isključuje grijače. 2. Upališ auto, zarulja grijača svijetli u intervalima 60 sec, a relej grijača gasi grijače tek nakon 2 minute. Probao i na svojoj Lybri na -11 i lampica i grijači gase se za 3 sec.Nije isti auto ali princip je isti... Stari grijači sa punta su bili ispravni.Je da su 2 bila Lucas,1 Champion i 1 Swag ali ispravni i nema razlike u paljenju.I prilikom zamjene svi kontakti su ocisceni.Aku mjenjan prije mjesec dana. Auto na -10 pali na prvi zub bez problema (Grijače pustim 5 sec iako oni i dalje rade).Isto pali i kad je topao i kad je hladan i nista ne trese dok je hladan,iznenađen sam kolko je živahan za auto od 64ks,kompresija odlična,prosjek potrošnje 6l. Trazio sam po netu i u autu ali nisam nasao ima li on kakav obd port da spojim dijagnostiku ili ono primitivno kratko spajanje na mjesto osigurača pa blinka tolko i tolko? Relej osigurača je ona veća kocka lijevo kod akumulatora, iznad okrugle bučice sa dvije male cijevi kad gledas s prednje strane? Na njega ide konektor i dve žice, smeđa i crvena ak se ne varam.. Na slici lijevo od ove okrugle bučice s dvije male cijevi. Jel moguce da je taj relej crko?To ne odlazi baš nikad kolko sam cuo... Pozdrav! Tnx ;-)
  4. Da ne otvaram drugu temu...Na lybri 1.9jtd 85kW Fiatecuscan,a i multiecuscan na leru mi pokazuje vrijednost Intakeairquantity 48-50mg.Pise da je željena vrijednost 280mg.Auto vuče dobro(nisam vozio drugu lybru pa nemogu usporedit) i baca crni dim kad ga stisnem.EGR zatvoren,MAP očišćen i novi filter zraka je gore.MAF mi izgleda onak crno,nisam ga jos skidao skroz i zanima me vaše mišljenje prije nego ga skinem.A zanima me i njegova voltaža.Na leru pokazuje između 1.8,1.9-2.1V.
  5. Ok!Onda jos proguglam gdje se podesava pa mozda i naucim vulkanizere nesto.Tnx;-)
  6. Pozdrav! Zanima me da lije moguće podešavanje nagiba zadnjih kotača na Lybri SW 1.9jtd? Ugl moji ne stoje bas najbolje,lagano vuku na V i vise mi se troši vanjski rub gume. Kad sam isao zadnji put na optiku vulkanizer je rekao da se to ne može napravit ali nekako sumnjam u njega pa ako neko ovdje zna bio bi zahvalan ;-)
  7. I mislio sam da je nešto nebitno...EGR sam već zatvorio pločicama ko i na svakom dizelu koji sam imao. Tnx
  8. Pa Jel ti treba kod?ili samo radiš rezervni ključ?kad ti radi rezervni samo ti izreže ključ i sa tvog kljuca prebaci kod u novi, ko Copy/paste i kosta ti oko 20€.
  9. Pozdrav! Slažem jednog punta mk1 1.7td. ne za sebe nego za brata od cure. uglavnom prijašnji vlasnik se baš nije brinuo o njemu i ima dosta povađenih i puknutih crijeva od vakuuma i goriva. Sve sam savladao osim image ru tog. Uglavnom na tom malom konverteru pritiska kako sam našao po broju da se zove,nije bilo nikakvih cijevčica i nemogu nac kamo da ih spojim. Ako neko ima nekakvu shemu, repair manual ili da mi objasni bio bi zahvalan.
  10. Evo da se nadovežem...sličan problem na 1.9jtd ali u manjoj mjeri.Sad dok su temp 30+ auto kad je ugrijan ne zeli upalit ponekad,dok mu se malo temp ne smanji...cim se smanji pali.Ponekad pokaze check lamipu ponekad ne.izgleda da je senzor radilice ali imam problem...gdje se nalazi senzor radilice?tražim i tražim ali nemogu ga locirat.MAF ispravan,usis banana.trenutno je raskopan i slijedi čišćenje.Nezz kako je kroz IC išta prolazilo XD.I naravno blokirat cu EGR. Ako ima možda neko repair manual na engleskom za 1.9 bio bi zahvalan do neba jer ga bezuspjesno trazim vec danima.Imam na talijanskom al..
  11. Pozdrav! Stjepan iz ZG,26god. Posjedujem lybru 1.9jtd sw 2001 godinu dana i prezadovoljan sam s njom ali naravno ima svoje mušice. Pratim forum vec duze vrijeme i stvarno momci svaka čast!Sve znate .

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...