Jump to content
FAS Goran
sErGiO-AR

Alfa Romeo 166 - antihrist pod haubom

Recommended Posts

Ja sam imao isti problem koji asterix pominje, ali mi se osecalo i unutra jer je pumpa ispod zadnjeg sedista, tako da nisam siguran da je to u pitanju kod Sergia, ali neka proveri naravno.

Edited by Baccara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa im je ista,pitanje je samo gde se nalazi kod 166-ice.

Daj boze da je neko crevce i da gresim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenene to je druga priča. Imao sam taj problem kod 156, ali se miris osećao unutra jer je pumpa ispod sedišta isto kao i kod 166. Stavio sam novu pumpu, ali ljudi to generalno rešavaju tako što lepe tu plastiku na pumpi dvokomponentnim lepkom.

Ovde je nešto drugo u pitanju. Na Alfaowner forumu sam našao sledeću stvar:

"Under the rear wheel arch liner is a small cannister attached to the filler nozzle, this has a small excess pressure relief valve/fuel vapour catcher (pipe from tank), this is in essence what would once of been a vent pipe untill emissions regulations stipulated a valve assembly, sound like its stuck, its a simple spring and ball and easy to get too with the wheel off and liner removed, sounds like this could be the problem."

 

Tako da mislim da tu treba tražiti kvar, a pošto sam ovih dana poprilično zauzet da bi se zezao izgleda će morati auto kod majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak nije druga priča :D

Drastičan nedostatak vremena je doveo do toga da ne stižem da pogledam šta je. Elem sada sam skidao zadnje sedište i tražio gde je pumpa za gorivo i pronađem je u gepeku. Skinem poklopac i vidim benzina na sve strane. Isti slučaj kao sa 156-icom što sam imao, napukne na samom vrhu neka plastika na pumpi za gorivo i tu počne da izbacuje benzin i odma smrdi. Razlika je u tome što je na 156 pumpa više pomerena ka kabini, odnosno nalazi se blizu sedalnog dela, a ispod vertikalnog dela sedišta, a na 166 je povučena još unazad i slabije se oseća benzin u kabini, više spolja. Zato sam ja istripovao da nije do pumpe iako mi je to palo na pamet. Sutra skidam pumpu ako stignem i lepim, pa ako uspem dobro je ako ne ide nova pumpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak nije druga priča :D

Drastičan nedostatak vremena je doveo do toga da ne stižem da pogledam šta je. Elem sada sam skidao zadnje sedište i tražio gde je pumpa za gorivo i pronađem je u gepeku. Skinem poklopac i vidim benzina na sve strane. Isti slučaj kao sa 156-icom što sam imao, napukne na samom vrhu neka plastika na pumpi za gorivo i tu počne da izbacuje benzin i odma smrdi. Razlika je u tome što je na 156 pumpa više pomerena ka kabini, odnosno nalazi se blizu sedalnog dela, a ispod vertikalnog dela sedišta, a na 166 je povučena još unazad i slabije se oseća benzin u kabini, više spolja. Zato sam ja istripovao da nije do pumpe iako mi je to palo na pamet. Sutra skidam pumpu ako stignem i lepim, pa ako uspem dobro je ako ne ide nova pumpa.jel...

 

Jel? :whistle:

Odmah da ti kazem da ne gubis vreme sa lepkovima,plasticarima i slicno.

NEMA lepka koji ce to drzati.

Ja i drugar smo probali sa nekim ultra jakim i nismo nista uradili.

To je fabricka greska i nema popravke,samo zamena.

A sad,da li se isplati polovna,to ne znam,jer plastika strada vremenom.

 

Asterixa na katedru za dijagnostičare

 

Objasni Toti... :smoke:

Edited by asterix

Share this post


Link to post
Share on other sites

6a32f336b8ed06719f393941b4f0b8a5ac315252

 

Ako je u pianju ova plastika kao čašica sa slike, ja sam na par auta to rešavao sa super lepkom i sodom bikarbonom. Na licu mesta sam radio i ne curi više

Skine se crevo od odvoda da nije pod pritiskom taj deo i dobro se očisti i izduva kompresorom da bude suvo i čisto.

Onda par kapi super lepka, pa se sipa soda bikarbona toliko da je upije lepak. I tako u nekoliko slojeva.

Ja kad sam to radio sam popunio sva četiri dela ove čašice skoro do vrha.

Koristio sam henkelov super bond zeleni lepak i C sodu bikarbonu, ta kombinacija mi se najbolje pokazala. Inače skoro sve plastične delove koje lepim ojačam na ovaj način, jer se stvrde kao kamen. Možeš i da na nečemu da kaneš par kapi lepka i staviš sodu bikarbonu čisto da vidiš kakvo jedinjenje ispadne.

Edited by petrovic_kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@asterix

Mene je zbunilo to što se u kabini ne oseća toliko miris nego oko zadnjeg kraja jer nisam znao da je na 166 pumpa pomerena ka gepeku. Inače svi majstori u glas govore da nema lepljenja ali ima ljudi koji su mi rekli da su ipak uspeli da zalepe. BTW nova pumpa košta 130-140€ a i nema je na stanju.

 

Nabavio sam neki lepak koji radi to na sličan način. Isto se sipa lepak, pa se sipa neki prah, pa opet lepak i tako u krug. Uz sam lepak se dobije i bočica sa tim prahom i poseban razređivač za čišćenje površina.

Znači ne moram ni da skidam pumpu?

Edited by sErGiO-AR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sa tim lepkom kupljenim na auto pijaci,koji inace lepi sve ali bas bas sve zivo mi nismo nista uradili.

Zelim ti srecu a bas bih voleo da uspes.

Manje ce te kostati da pokusas,a ako uspe onda ustedis kes.

Fora sa bikarbonom je ista kao i sa tim kompletom sa auto pijace.

Ima zesca prezentacija i stvarno je dobar.

To lepljenje je izdrzalo cirka 4-5 dana i onda opet ista prica.

Ortak je umro od isparenja benzina od Crne gore do BG-a.

Sad je ugasio benzinsku pumpu,ubacio prekidac tj i sam je gasi cim upali auto.

Prebacuje na plin odmah po paljenju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi je već predloženo i to ne dolazi u obzir. Nikakva budženja neću u autu. Probaću lepkom ako ne uspe poručiću novu pumpu, ako ne može da se nađe nova polovna može.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam radio na dva Punta i na Alfi 156, na licu mesta, dobro očistio nitro razređivačem osušio i radio. Alfa se vozi već godinu ipo dana i ne curi. Kod mene se pokazalo ok, da nije ne bih ti ni preporučivao da radiš. Probaj,bar lepak i bikarbona nisu skupi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već sam kupio ovaj lepak na Bubanj Potoku pa ću njime da probam. Hvala na savetu u svakom slučaju, dobra je fora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidis da znam o kom lepku se radi.

I ako ne uspe probaj ovo sto kolega predlaze,malo kosta.

Taj set je keva,bukvalno sve lepi.

Ali ovo nije uspelo.

I savet,NIKADA nemoj lepak da ostavis otvoren,neverovatno brzo isparava i samo ce se osusiti.

Bolje ga otvori,cackalicom uzimaj po malo lepka,pa onda zatvori,nego da seces onaj cep da stiskas bocicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sinoć sam stigao da se pozabavim ovim problemom. Na 166-ici mora da se vadi pumpa jerbo se nalazi u dnu gepeka i teško je pristupačna. Uglavnom skinuta pumpa, očišćeno sve, naliven lepak i ostavljen da se suši. Nadam se da ću stići danas da namontiram pumpu i da isprobam auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sad se benzin ne oseća tako da se usuđujem da kažem da je problem rešen lepljenjem.

Kako su farovi ubedljivo najgora stvar na ovom autu reših da za početak ugradim xenone pa ako bude para uzeću i nove projektore.

Elem dobijem pre neki dan na poklon:

IMG_20151017_163715.jpg

 

Bejahu pogrešne sijalice unutra pa sam morao da sačekam da mi donesu H7 u 5000K izvedbi. Danas sam uhvatio malo vremena da sve to i namontiram. Levi far me baš namučio jerbo je sve prenatrpano pa još je majstor za plin tu ugradio i isparivač:

IMG_20151017_170746.jpg

 

Kad sam već tu i kad me već mrzelo pri zameni ulja da zamenim filter vazduha reko ajd i to da uradim usput:

IMG_20151017_170734.jpg

 

Specijalni alat za bušenje:

IMG_20151021_174852.jpg

 

Konačno posle mnogo muke postavljena sijalica i balast na levi far:

IMG_20151021_173524.jpg

 

Isprobano i pošto je proradilo iz prve spakovana balast:

IMG_20151021_174250.jpg

 

Spakovano sve i prvi put upaljena svetla sa xenonima:

IMG_20151021_175822.jpg

 

Vraćene i sve plastike nazad i ništa se ne vidi:

IMG_20151021_180621.jpg

 

Far nije idelan pa malo rasipa svetlost ali je daleko bolje nego što je bilo. Čekam da padne kiša pa da vidim kako se vidi sa novim svetlima. Još pozicije da zamenim nekim ledovima i biće to ok. 

 

Juče počnu da zezaju suvozačeva vrata koja neće da se zaključaju pa sam odma zvao Osečinu i poručio novu unutrašnju bravu koju očekujem prekosutra najkasnije a ondaK sledi rasturanje tapacirunga i zamena iste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigla brava sa otpada:
IMG_20151025_145956.jpg

Posle malo muke skinut tapacirung:


IMG_20151025_150003.jpg

Gomiletina delova:

IMG_20151025_145959.jpg

Posle dosta muke i skidanja vođice prozora na kraju sam uspeo da se sve povežem:


IMG_20151025_155655.jpg

Sve šljaka 47b20s0.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prethodnih par dana se dešava da se na prvom paljenju motor malo nakašlje pa čak hoće i da se ugasi, na drugi okret ključa pali bez problema i radi normalno na oba goriva. Stoga reših da proverim svećice:
IMG_20151107_103228.jpg
IMG_20151107_103236.jpg

Na prvom i drugom cilindru Champion trokrake svećice, u dobrom stanju:
IMG_20151107_104815.jpg
IMG_20151107_104902.jpg

Na trećem i četvrtom isto Champion ali sa jednim krakom i obe malo masne, a vidi se i bez skidanja svećica da se tu nešto dešava sa uljem:
IMG_20151107_103801.jpg
IMG_20151107_103242.jpg

Pretpostavljam da je dihtung dekle popustio pa slinavi po svećkama. Može li nešto drugo da bude u pitanju?

BTW proveravao sam samo velike svećice jerbo nisam kupio odgovarajući duboki 14 ključ, zapravo kupio sam ga prošle subote ali se ispostavilo da nije šestougaoni nego neki zvezdasti, kao obrnuti torex. 

Plan je da zamenim dihtung dekle (ako je to u pitanju) i svih 8 svećica, koje sam već naručio sa ebay-a gde su 50% jeftinije nego ovde kod nas

Share this post


Link to post
Share on other sites

dihtung samo. ja sam ga menjao par puta do sad, jedared je bilo kao kod tebe spolja suv a na svecice ulje, drugi put obrnuto :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poručio sam i dihtung, na e-bay-u izađe 500-600 dinara jeftiniji nego kod nas  :construction:

U međuvremenu evo jednog malog fotosešna:

 

IMG_0036.jpg IMG_0039.jpg IMG_0040.jpg
 
IMG_0041.jpg IMG_0042.jpg IMG_0043.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dihtung samo i to kod nas ne moze da se nadje u kvalitetu.

Jel drzi lepak na pumpi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je lepio sa nekim lepkom iz AVIO industrije.

Kaze topi plastiku i vise nema sanse da pusti tu.

Ludacki lepak!

Sad mu vise ne smrdi nista.

Nabavio iz lufthanze i kaze da to smrdi nenormalno.

Kad se spoje komponente ne smes rukama ni da pridjes,samo kozne rukavice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigle svećke iz UK:

 

IMG_20151116_160940.jpg

 

Odma je pristupljeTo zameni:

IMG_20151116_171133.jpg

IMG_20151116_163614.jpg

 

Stare i nove upredo:

IMG_20151116_171124.jpg

 

Vidim u servisnoj knjizi da su poslednji put navodno menjane svećice 2010 godine i to su navodno stavljene NGK, međutim u autu su bile Champion. BTW vidim da je od 2010 do danas tri puta menjan dihtung poklopca ventila  :laughing:  Treba i on da stigne ovih dana pa ćemo i to da zamenimo, al po PS-u  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...