plavac 0 Posted January 6, 2016 Dobar dan i lijep pozdrav! Od nedavno sam vlasnik Grande Punto Sportinga, model 1.3 Multijet sa 90 konja i imam par pitanja... Je li normalno da pri prvom paljenju na hladan motor treba čekati lampicu grijača da se izgasi jedno 3-4 sekunde? Vani su temperature uglavnom od 5 do 10 stupnjeva. Također, čini mi se da nema neke razlike u paljenju hladnog ili toplog motora, nešto duže vrti nego veliki dizeli koje sam navikao voziti.. Nisam primetio nikakvu vremensku razliku u prvom paljenju ili nekom sledećem tokom dana. Takođe, ne zavisi ni od spoljne temperature. Evo, kod nas je ovih dana bilo oko -10 stepeni. kod mene se lampica jako brzo ugasi. Nisam merio, ali 2-3 sekundemaksimum. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesobn 2 Posted March 1, 2018 Momci,potrebna mi je sledeća pomoć/savjet.Već treći dan na mom Grande Puntu 1.3 mjet 66KW/90KS nakon otežanog prvog paljenja,pali se lampica grijača koja blinka 40-tak sekundi i onda se ugasi.Sve je počelo na niskim temperaturama oko 0 C i u minusu.Promjenio sam sva četiri grijača i opet isto.Kasnije sam promjenio i relej grijača i opet isto.Auto vruć pali svaki put od prve al jel ostao sat-dva opet ista muka na plajenju koje uspije od trećeg-četvrtog puta.Radio sam dijagnostiku i nikakve greške ne pokazuje.Sinoć sam čistio MAP senzor koji je bio sav umašćen i od gareži i sve je opet isto.Ne znam da li da ga promjenim i da vidim šta će biti.Takođe ne znam da li nije problem i u nekom drugom senzoru za hladan start.Ako je neko imao sličan problem ili zna šta je u pitanju neka napiše šta bi moglo biti.Ovo već postaje žestoka zaebancija koja vadi živce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 2, 2018 Od najbezbolnijeg ka najgorem sta moze biti, konektori grejaca, konektori dizni, same dizne, pa do lose kompresije.Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites