v.petrovic.rs 0 Posted March 31, 2015 Pozdrav svima!Već duže vreme tražim početak creva za usis za Bravo 1.9 16V, ono što tražim je u ovoj temi:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67150-k-prvi-deo-creva-za-usis-vazduha-nuova-bravo-19-16v/ A evo slika i kako to kod mene izgleda, gde se vidi koji deo fali: Zanima me koliko je ovaj deo bitan, jer nikako ne mogu da ga nađem. Protokomer i ostali senzori su tek posle, tako da kontam da ne bi trebalo da ima veze sa tim, ali meni auto ide loše, posebno u nižim obrtajima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted March 31, 2015 pa to bi trebalo da stoji na pocetku branika ili ti na udaru vazduha,tu gde on stoji nema toliko kolicine vazduha da bi on mogao da dise punim plucima pa verovatno se zato i gusi u slabim obrtajima,probaj da ga namestis da ima dobar usis vazduha na samom izlazu iz branika,pa ga provozaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted March 31, 2015 Meni je to čudno, ne bi trebalo da se uteruje vazduh u njega, već da on povuče, mada možda i jesi u pravu.Ne mogu da namestim bolje jer meni fali taj jedan deo, jedino da nađem neko drugo slično crevo pa da probam, ali ovo što imam ne može dalje da se namešta, fiksirano je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 31, 2015 Mislim da to što ti fali uopšte ne utiče na rad samog motora a kamoli na slabu vuču u niskim obrtajima. Plastika nije na odmet da se nađe ali problem u povlačenju potraži na drugom mestu, ustvari pitanje je šta je za tebe loše povlačenje. Da li si probao neki drugi auto sa istim motorom pa si poređenjem došao do tog zaključka ili...16v inače traži malo da se zavrti tj. u odnosu na 8v je malo lenji u nižim obrtajima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted March 31, 2015 (edited) Vuce malo topliji vazduh ali to nije nista znacajno...mozda par konja izgubi ali ne i da izgubi vucu. Kao sto rece Marko trazi problem nedje drugo...jedino ako ti nije nesto upalo u to crijevo :-) Edited March 31, 2015 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted March 31, 2015 Više ljudi koji rade mehaniku su mi rekli da ta plastika nema nikakve veze, ali su mi u servisu Goran rekli da je to ipak bitno, da ne uvlači vazduh kako treba, pa me nervira što očigledno imam problem, a ne mogu da nađem taj deo.Auto definitivno radi promenljivo, nekada ide dobro a nekada se nećka, premišlja i često moram da prebacujem u nižu brzinu, to nije normalno. Nekad povuče onako besno, a nekad mlako.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted March 31, 2015 pa nek uzme i stavi to crevo negde skroz sklonjeno zavuceno u neku rupu gde slabo ima vazduha,a nek uzme i izvede ga napolje pa ce vidite da itekako ima veze sto se ne nalazi na udaru vazduha,sportski kn filteri imaju najbolje perfomanse kad su na samom udaru vazduha a ne zavuceni tamo negde u rupu Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatbravoo 0 Posted March 31, 2015 (edited) Meni na dijagnostici prikazuje ovako: trazena masa zraka-1199mg/ubrizgavanje, izmerena masa zraka-296mg/ubrizg. Fiat novi bravo,1.6 105ks mjt,2008god. Auto ide dobro,u leru miran,samo prvo paljenje zadimi malo vise,belo sivkasti plavkasti dim, par sekundi i to je to. Da li je protokomer problem? Edited March 31, 2015 by fiatbravoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 31, 2015 pa nek uzme i stavi to crevo negde skroz sklonjeno zavuceno u neku rupu gde slabo ima vazduha,a nek uzme i izvede ga napolje pa ce vidite da itekako ima veze sto se ne nalazi na udaru vazduha,sportski kn filteri imaju najbolje perfomanse kad su na samom udaru vazduha a ne zavuceni tamo negde u rupu Aajjj pogledaj ovaj video da vidiš koliko to ustvari nema gotovo nikakvog uticaja na performanse auta!Cold Air Intakes Mythbusted [Turbo]: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 31, 2015 Inače se recimo na Delti usisnik nalazi iznad plastične obloge suvozačevog točka (blatobrana ili kako se već zove) okrenut ka šoferci! Može li zavučenije? Cenim da tako ne valja stavili bi ga negde drugde Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted April 1, 2015 hehe pa naravno da ne valja sto ti je stavljen tu iza blatobrana uvlaci prasinu od tockova a ovaj snimak pa jel malo sto su dobili nesto vise od 10hp kad su ga izbacili napolje nego dok je bio unutra,a zamisli da je auto u pokretu bilo bi jos vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 1, 2015 Malo je s'obzirom da je auto na kom je testirano sa oko 170kw. Znači na vozilu sa oko 100kw dobijaš max 5ks i to ako nabiješ fiter vazduha metar ispred auta Moja konstatacija se odnosila na povlačenje u niskim obrtajima i loš rad motora povremeno. Tih 5ks ni neki ozbiljniji vozač nebi osetio u vožnji a kamoli neko od nas "prosečnih" vozača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 1, 2015 Da li bih mogao da stavim neko drugo crevo, ili nešto, čisto da sklonim malo taj ulaz, da ne upadne neki predmet slučajno, ne znam šta je pametno, a ne mogu da ga nađem nikako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted April 1, 2015 Pa mozes i neku mrezicu da stavis preko tog creva ili neki komarnik Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted April 1, 2015 najbolje nadji zicanji komarnik pa stavi preko toga jer je to idealno mesto da se zavuce neki mis ili nesto drugo,ja poznajem coveka kojem je zbog misa prezubcio auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 1, 2015 I mom komsiji zbog macke, spavala pod haubom i kad je upalio iscepao je celu i pk se podvukao pod zupcasti, dalje znate i sami Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 1, 2015 Šta je bilo sa mačkom?! Sad vidim ovo.. iscepao je celu Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted April 1, 2015 Mora da joj je to bio poslednji zivot od celih 9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 1, 2015 (edited) Verovatno A burazer skoro vozi puntica i cuje mjaukanje, i sve ma kao tripuje se, i na kraju stao i gleda oko auta i cuje ispod haube kad mala maca lezi kod filtera, on je izvadi i spusti kad ona gas ispod punta i opet gore na motor, on je odnese malo dalje ona opet, i na kraju je frknuo preko neke ograde i brzo seo u auto i zapalio da se ova opet ne vrati, na svu srecu sve je proslo bez posledica i za punta i za macu. Edited April 1, 2015 by Kuvalja Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted April 1, 2015 hahahahah pokida se sta kazes frknuo je negde preko ograde,bacio je preko ograde kerovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 1, 2015 Ma nije ima tu neka ograda niska ali je ona bila mala pa bi joj trebalo vremena da se popne i vrati pod haubu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted April 1, 2015 (edited) Ako ti slabo vuce u niskim obrtajima i pritom dimi, prvo proveri egr, pa ako nije posle toga protokomer, pa posle toga MAP i tako redom Ne verujem ni ja da usisnik ima ikakve veze sa losom vucom u nizim obrtajima, ne bi smelo da bude izrazeno do te mere. Edited April 1, 2015 by Baccara Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted April 1, 2015 EGR je skinut i detaljno očišćen, inače je pravio probleme i prijavljivao grešku i to je odrađeno pre npr. 4 meseca, nemoguće da me opet zeza EGR, kao nov je(u smislu čistoće)..Protokomer je takođe očišćen, bio je užasno prljav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted April 2, 2015 Meni je isto bio ciscen, ali jednostavno nije radio kako treba. Otvarao se kad on hoce, i pritisak koji turbina napravi, ode kroz njega i eto problema na nizim obrtajima :/ Naravno, dijagnostika je to ustanovila. Quote Share this post Link to post Share on other sites