Jump to content
FAS Goran
v.petrovic.rs

Fiat Nuova Bravo 1.9 MJet - koliko je bitan usisnik vazduha?

Recommended Posts

Pozdrav svima!
Već duže vreme tražim početak creva za usis za Bravo 1.9 16V, ono što tražim je u ovoj temi:
https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67150-k-prvi-deo-creva-za-usis-vazduha-nuova-bravo-19-16v/
 
A evo slika i kako to kod mene izgleda, gde se vidi koji deo fali:

cxcv216.jpg  cxcv217.jpg
 
cxcv218.jpg  cxcv219.jpg

Zanima me koliko je ovaj deo bitan, jer nikako ne mogu da ga nađem. Protokomer i ostali senzori su tek posle, tako da kontam da ne bi trebalo da ima veze sa tim, ali meni auto ide loše, posebno u nižim obrtajima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to bi trebalo da stoji na pocetku branika ili ti na udaru vazduha,tu gde on stoji nema toliko kolicine vazduha da bi on mogao da dise punim plucima pa verovatno se zato i gusi u slabim obrtajima,

probaj da ga namestis da ima dobar usis vazduha na samom izlazu iz branika,pa ga provozaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je to čudno, ne bi trebalo da se uteruje vazduh u njega, već da on povuče, mada možda i jesi u pravu.

Ne mogu da namestim bolje jer meni fali taj jedan deo, jedino da nađem neko drugo slično crevo pa da probam, ali ovo što imam ne može dalje da se namešta, fiksirano je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da to što ti fali uopšte ne utiče na rad samog motora a kamoli na slabu vuču u niskim obrtajima.

Plastika nije na odmet da se nađe ali problem u povlačenju potraži na drugom mestu, ustvari pitanje je šta je za tebe loše povlačenje. Da li si probao neki drugi auto sa istim motorom pa si poređenjem došao do tog zaključka ili...

16v inače traži malo da se zavrti tj. u odnosu na 8v je malo lenji u nižim obrtajima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuce malo topliji vazduh ali to nije nista znacajno...mozda par konja izgubi ali ne i da izgubi vucu. Kao sto rece Marko trazi problem nedje drugo...jedino ako ti nije nesto upalo u to crijevo :-)

Edited by bojankov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više ljudi koji rade mehaniku su mi rekli da ta plastika nema nikakve veze, ali su mi u servisu Goran rekli da je to ipak bitno, da ne uvlači vazduh kako treba, pa me nervira što očigledno imam problem, a ne mogu da nađem taj deo.
Auto definitivno radi promenljivo, nekada ide dobro a nekada se nećka, premišlja i često moram da prebacujem u nižu brzinu, to nije normalno. Nekad povuče onako besno, a nekad mlako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa nek uzme i stavi to crevo negde skroz sklonjeno zavuceno u neku rupu gde slabo ima vazduha,a nek uzme i izvede ga napolje pa ce vidite da itekako ima veze sto se ne nalazi na udaru vazduha,

sportski kn filteri imaju najbolje perfomanse kad su na samom udaru vazduha a ne zavuceni tamo negde u rupu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na dijagnostici prikazuje ovako: trazena masa zraka-1199mg/ubrizgavanje, izmerena masa zraka-296mg/ubrizg. Fiat novi bravo,1.6 105ks mjt,2008god. Auto ide dobro,u leru miran,samo prvo paljenje zadimi malo vise,belo sivkasti plavkasti dim, par sekundi i to je to. Da li je protokomer problem?

Edited by fiatbravoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa nek uzme i stavi to crevo negde skroz sklonjeno zavuceno u neku rupu gde slabo ima vazduha,a nek uzme i izvede ga napolje pa ce vidite da itekako ima veze sto se ne nalazi na udaru vazduha,

sportski kn filteri imaju najbolje perfomanse kad su na samom udaru vazduha a ne zavuceni tamo negde u rupu :D

 

Aajjj pogledaj ovaj video da vidiš koliko to ustvari nema gotovo nikakvog uticaja na performanse auta!

Cold Air Intakes Mythbusted [Turbo]:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače se recimo na Delti usisnik nalazi iznad plastične obloge suvozačevog točka (blatobrana ili kako se već zove) okrenut ka šoferci! Može li zavučenije? Cenim da tako ne valja stavili bi ga negde drugde

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe pa naravno da ne valja sto ti je stavljen tu iza blatobrana uvlaci prasinu od tockova :D

 

a ovaj snimak pa jel malo sto su dobili nesto vise od 10hp  kad su ga izbacili napolje nego dok je bio unutra,a zamisli da je auto u pokretu bilo bi jos vise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo je s'obzirom da je auto na kom je testirano sa oko 170kw. Znači na vozilu sa oko 100kw dobijaš max 5ks i to ako nabiješ fiter vazduha metar ispred auta

Moja konstatacija se odnosila na povlačenje u niskim obrtajima i loš rad motora povremeno. Tih 5ks ni neki ozbiljniji vozač nebi osetio u vožnji a kamoli neko od nas "prosečnih" vozača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li bih mogao da stavim neko drugo crevo, ili nešto, čisto da sklonim malo taj ulaz, da ne upadne neki predmet slučajno, ne znam šta je pametno, a ne mogu da ga nađem nikako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

najbolje nadji zicanji komarnik pa stavi preko toga jer je to idealno mesto da se zavuce neki mis ili nesto drugo,ja poznajem coveka kojem je zbog misa prezubcio auto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mom komsiji zbog macke, spavala pod haubom i kad je upalio iscepao je celu i pk se podvukao pod zupcasti, dalje znate i sami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno :)

A burazer skoro vozi puntica i cuje mjaukanje, i sve ma kao tripuje se, i na kraju stao i gleda oko auta i cuje ispod haube kad mala maca lezi kod filtera, on je izvadi i spusti kad ona gas ispod punta i opet gore na motor, on je odnese malo dalje ona opet, i na kraju je frknuo preko neke ograde i brzo seo u auto i zapalio da se ova opet ne vrati, na svu srecu sve je proslo bez posledica i za punta i za macu.

Edited by Kuvalja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije ima tu neka ograda niska ali je ona bila mala pa bi joj trebalo vremena da se popne i vrati pod haubu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti slabo vuce u niskim obrtajima i pritom dimi, prvo proveri egr, pa ako nije posle toga protokomer, pa posle toga MAP i tako redom :)
Ne verujem ni ja da usisnik ima ikakve veze sa losom vucom u nizim obrtajima, ne bi smelo da bude izrazeno do te mere.

Edited by Baccara

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR je skinut i detaljno očišćen, inače je pravio probleme i prijavljivao grešku i to je odrađeno pre npr. 4 meseca, nemoguće da me opet zeza EGR, kao nov je(u smislu čistoće)..

Protokomer je takođe očišćen, bio je užasno prljav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je isto bio ciscen, ali jednostavno nije radio kako treba. Otvarao se kad on hoce, i pritisak koji turbina napravi, ode kroz njega i eto problema na nizim obrtajima :/ Naravno, dijagnostika je to ustanovila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...