Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Bingodalton

Fiat Grande Punto 1.9 MJet - ulje u motornom prostoru

Recommended Posts

Nisam siguran u kojoj meri ulja sme da bude u usisnoj grani, tj u onoj klapni za gasenje, pa me zanima jel ta pojava normalna?

EGR mi je blokigran blize EGR ventilu, i za vikend sam video da su srafovi na delu kod klapne za gasenje popustili, pa sam ih odvrnuo i blindirao EGR i na tom mestu. Kad sam skinuo tu krivu cev, video sam da je unutra masno od ulja.

 

A zanima me, sta se nalazi ispod klapne za gasenje, cetvrtastog oblika?

Tu mi je sve dosta masno, kao i deo koji sam obelezio crvenom bojom na slici. (slika je sa neta, nije moja, zaboravio sam da slikam, ali slikacu ako treba)

 

cxcb108008.jpg

 

Auto mi ne trosi ulje, juce sam ga prikljucio na Multiecuscan, i tu me malo buni jedna stvar.
Pritisak koji puni od 1500 do 2000 obrtaja je ponekad manji od trazenog, za max 0.3bar otprilike. (mozda je to bilo u 1. ili 2. brzini, nekad je ok taj pritisak, nekad ne)
Kasnije je uvek veci za oko 0.1bar, na oko 3200 obrtaja ide skoro do 2.4bar, dok je trazeni 2.3bar 
 

Takodje mi se desava da stucka auto (poskakuje) kad recimo iz 3. prebacim u 2. brzinu, i dok pustam kvacilo i polako stiskam gas da odrzim neku zeljenu (manju brzinu) on pocne da stucka, hoce nece. Da odlucnije dam gas i nastavim da ubrzavam opet, to se ne bi desilo.

Do cega to moze biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulja tu mora da ima po malo, mislim, ne bi trebalo ali kroz godine se skupi od uljnih isparenja. Ako ti ne trosi ulje, onda je sve ok.

Za to stucanje pogledaj dizne i ostale parametre, mozda glavi turbina ili neki vakum,, a mozda su ti lose korekcije na diznama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapnu sam cistio pre nekih 9 meseci, a vidim da je masna iznutra, ne znam u kolikoj meri je ok da bude masna. Sa druge strane, ima ulja na kutijici elektronike (ako je to to) ispod klapne, i kad je majstor cistio klapnu, rekao je da on to ne bi dirao ipak. Ne znam da li i nju da ocistim kad bude kod majstora?

 

Koje su prihvatljive vrednosti korekcije dizni, kad je hladan, kad se ugreje, na kojim obrtajima da gledam?

 

Za vakum i turbinu moracu da vidim sa majstorom, mada mi deluje da turbina nema problem, lepo puni, nema nikakvog seckanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U temi na kojoj smo samo oko ulja u motornom prostoru.

Za priču oko turba, otvaraj novu temu (ako već nema takve).

Mora da se razdvoji u dve posebne teme kako bi svako mogao lako da pronađe ono što ga zanima, a ne da trpamo sve u jednu temu, da pravimo ''kupusare''. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...