Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serije 5 (G30) / M5 (F90)

Recommended Posts

savagegeese.jpg Savagegeese: 2021. BMW M5 Competition

 

Ovaj auto je prošao kroz restajling...i ne samo da je prošao nego je stvarno vidljiv i napred i na zadnjem delu auta. Srećom nije se otišlo putem ogromnih ''bubrega'' kao kod nove Serije3/4.

Drugi automobili za otprilike ove pare i ovih performansi su Audi RS5, Lexus LC500, Jaguar F Type, pa čak i Porsche 911.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M5 CS

 

635KS/750Nm iz 4.4 V8 BiTurbo motora, pogon je na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M5 CS na Nirburgringu

 

Za volanom je Christian Gebhardt, test vozač magazina Sport Auto, a vreme iznosi 7.29,57 minuta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: BMW 530e M Sport

 

''e'' kod BMW-a znači da je u pitanju plug-in hibrid.

Osnova je 2.0 turbo-beninac plus elektromotor, koji ukupno daju 250 konja...i gepek je manji (oko 20%) zbog baterija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. BMW M5 Competition

 

Mnoooogo snage u suptilnom pakovanju = M5 Competition.

Ali, postoji još jedan BMW sa takođe dosta snage u suptilnom pakovanju i košta 40.000 evra manje = M550i.

Pravo pitanje je zato isplati li se M5 u odnosu na najjaču Seriju 5 pre nego se uđe na M teren?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW priznao da je M550i sporiji od fabričkih podataka

 

bmw 550i.jpg

 

Kada je američki Car and Driver testirao 2021. M550i xDrive otkrili su da je ovaj automobil od 0 do 60 milja (96 km/h) ubrzavao za  4.1 sekundu. To je veoma dobro za jednu limuzinu, ali BMW-ovo zvanično vreme kaže da bi to u stvari trebalo da bude samo 3.6 sekundi. Zatim je u drugoj seriji testiranja postignuto bolje vreme od 3.9 sekundi, ali je to i dalje bilo slabije od fabričkih podataka.

Car and Driver je zatražio još jedan automobil iz druge flote, ali do tada je BMW već bio upoznat sa ovom temom pa ih je obavestio da će istražiti stvar. Nekoliko dana kasnije BMW je saopštio da je problem bio u pogrešnoj komunikaciji kompjutera motora i modula za kontrolu stabilnosti kod M550i xDrive. Kako bi se otklonio problem BMW će ovog leta izvršiti update softvera na ovom modelu kao i na verziji 540i xDrive. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: BMW M5 CS

 

U trenutnoj ponudi BMW modela ovaj mu je najskuplji i najjači sa svojih 635 konja...tj. ovo je najjači ikada proizvedeni serijski BMW:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M5 CS

 

4.4 V8 BiTurbo sa 635KS/750Nm može da povuče ovu veliku sportsku limuzinu do preko 300 km/h, a ubrzanje do stotke traje okruglo 3 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M5 CS na Sachsenringu

 

Da li je BMW M5 CS zaista trkački automobil među poslovnim limuzinama? Poluslikovi, puno karbona i tvrđa šasija govore o tome.
Pogledajte test i brzi krug na Sachsenringu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: BMW M550i

 

BMW M550i mnogo liči na stari E39 M5. Suptilan je, dobro se vozi, izuzetno je rafiniran. Ispod haube ima isti 4.4 twinturbo V8 sa istih 750 Nm obrtnog momenta kao kod M5 Competition, ali sa manje konja - 522 naspram 625. Naravno da je M5 fenomenalna zver, ali ko god želi BMW Serije 5 sa V8 motorom i sa potrebljivošću koju je nekada imao M5 - poželeće M550i:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Za volanom BMW-a M5 CS

 

Noćna vožnja, ima i autoputa, ali ima i podešavanja ambijentalnog osvetljenja kad je već mrak :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart MH5 800

 

216871-manhart 04.jpg

 

Manhart Performance je opet modifikovao BMW M5. Njegov 4.4 twin-turbo V8 motor je ovde pojačan na 815KS i 1.050 Nm obrtnog momenta.

 

216873-manhart 03.jpg

 

Deo paketa čine i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), set Manhart 21-inčnih alu točkova, gume 265/30ZR21 i 305/25ZR21, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, kočiona klešta u boji zlata, crne Manhart dekorativne trake, ugljenična vlakna u unutrašnjosti...

 

216872-manhart 02.jpg

 

Cena u Nemačkoj iznosi 189.210 evra.

 

manhart 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2021. BMW 530e

 

Serija 5 plug-in hibrid = 530e.

Ovo je auto kojem je jedina funkcija to što je hibrid, i što eto možete ponekada da se vozite samo na struju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 545e xDrive Color Edition

 

217112-bmw 5 swiss02.jpg

 

BMW Switzerland je ponudio novo specijalno izdanje hibridne limuzine BMW 545e xDrive Color Edition. Ističu se pre svega Frozen Black boja iz BMW Individual ponude, M Sport paket, crni prednji ''bubrezi'', laserska svetla, kao i 20-inčni alu točkovi.

 

217114-bmw 5 swiss01.jpg

 

Automobil kombinuje šestocilindrični benzinac i elektromotor sa ukupno 394KS i 600 Nm, a tu su i 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka. Moguća je i vožnja samo u elektro modu, i to 54-57 km. Serija je ograničena na samo 10 primeraka, dok cena u kratkom saopštenju nije navedena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M5 sa oko 750 konja

 

217452-bmw 5 03.jpg

 

BMW je još ranije saopštio da će u narednih nekoliko godina predstaviti više novih modela, među njima i novu generaciju Serije 5 (u prodaji od 2023. godine). Iz te kompanije stižu najave da će nova Serija 5 biti dostupna sa benzinskim i dizel motorima, u plug-in hybrid varijanti i u potpuno električnoj verziji, sve kao deo njihovih planova da do 2023. godine predstave više od 20 elektrifikovanih modela.

 

217453-bmw 5 02.jpg

 

Takođe, u planu im je da do 2030. godine bar za trećinu smanje CO2 emisiju po automobilu. U BMW-u su još prošle godine najavili da u narednih 10 godina nameravaju da proizvedu više od sedam miliona elektrifikovanih vozila, od čega će dve trećine biti potpuno električni. U međuvremenu, pojedini mediji pišu da će potpuno novi M5 biti dostupan u plug-in hybrid varijanti. Dakle, novi M5 plug-in hybrid bi trebalo da kombinuje V8 twin-turbo benzinac i elektromotor, sa ukupno 750KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Osim toga, u gami će se između ostalog naći i plug-in hybrid varijanta 545e sa 3.0 šestocilindrašem i elektromotorom, sa ukupno oko 500 konja.

 

bmw 5 ev01.jpg

 

Na vrhu game će međutim biti električna verzija sa oko 800KS, što znači da će biti snažnija od novog M5.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M5 CS

 

Jeste ispod haube isti 4.4 V8 BiTurbo sa istim performansama kao i kod M5 Competition, ali je CS za 70-tak kilograma lakši.

Kompletan test najjačeg i najbržeg BMW-a ikada proizvedenog - 635KS/750Nm sa sve vožnjom na Autobanu i to u sumrak da lepše izgleda:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. BMW M5 CS

 

Verovatno najvažniji podatak - oko 45.000 evra je skuplji od M5 Competition.

Ok, ima gomilu malih izmena u odnosu na M5, sedi niže 7mm, ima karbon-keramičke kočnice kao standard (samo tu je skinuto 23 kilograma), drugačija je geometrija trapa...al' skoro 50k evra razlike?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart MH5 GTR

 

manhart m5 04.jpg

 

Pred nama je još jedan od pojačanih BMW-a M5 za koji je odgovoran nemački Manhart Performance.

 

217570-manhart m5 03.jpg

 

Ovde imamo Manhart MH5 GTR (tjunirani BMW M5 CS) koji je (bar za sada) samo unikat namenjen za predstavljanje na predstojećem sajmu automobila u Minhenu.

 

manhart n5 02.jpg

 

Njegov 4.4 twin-turbo V8 motor je pojačan na 788KS i 935 Nm obrtnog momenta.

 

manhart m5 01.jpg

 

Deo paketa čine i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), žuta prednja LED svetla, set Manhart 21-inčnih alu točkova, gume 275/30ZR21 i 295/30ZR21, sportski izduvni sistem sa izduvnim cevima od ugljeničnih vlakana, podešavajuće KW oslanjanje, ''Moonlight'' eksterijer, kočiona klešta u boji zlata, Manhart dekorativne trake, kao i ugljenična vlakna, alkantara, crna koža i crveni šavovi u unutrašnjosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M5 CS

 

Snaga motora u odnosu na uobičajeni M5 je poboljšana. Njegov 4.4 twinturbo V8 motor sada proizvodi 635 konja - 10 KS više od M5 Competition. Ne zvuči mnogo? Pa, to je tek početak navođenja razlika. Uz karbon-keramičke kočnice kao standard postoje i brojne nadogradnje šasije, kao što su npr. adaptivni amortizeri sa M8. I naravno, ne zaboravimo da u ovom automobilu postoji čitavo bogatstvo karbona, uključujući krov i haubu, pa je kao rezultat toga težak samo 1.825 kilograma. Ali, da li je zaista vredan 165.000 evra? Držite se Mata za njegov najnoviji detaljni test:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. BMW M5 CS

 

BMW M5 CS ima 627KS/750Nm zahvaljujući 4.4 twinturbo V8 motoru. Koliko god to bilo impresivno, ista je takva i lista rivala ovom autu koja uključuje npr. Mercedes AMG E63S, Porsche Panameru Turbo, Audi RS7, Audi RS6...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M5

 

Po izlasku iz fabrike imao je 600KS/750Nm, dok sada raspolaže sa 1.000KS/1.300Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...