Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serije 5 (G30) / M5 (F90)

Recommended Posts

Restilizovani BMW M5 zvanično

 

204136-bmw m5 f90 01.jpg

 

Obnovljeni BMW Serije 5 u limuzinskoj i karavanskoj Touring verziji smo upoznali krajem maja, a sada smo dočekali i doterani M5. Očekivano, i kod obnovljenog M5 imamo izmenjena prednja svetla (uz Adaptive LED tehnologiju ili BMW Laserlight), doterene ''bubrege'' i modifikovane branike. Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti digitalne instrumente, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran.

 

204133-bmw m5 f90 02.jpg

 

Obnovljeni M5 će i dalje raspolagati sa 600KS (Competiton verzija 625KS), ali kasnije po ranijim informacijama stiže i lakša M5 CS varijanta koja će imati oko 650KS, unapređeni aero body paket i modifikovano oslanjanje.

 

204134-bmw m5 f90 03.jpg

 

Pod haubom regularnog BMW-a M5 je 4.4 V8 M TwinPower Turbo motor, i to sa snagom od 600KS i 750 Nm. Menjač je osmostepeni M Steptronic, a pogon na sva četiri točka sa nekoliko M xDrive modova (4WD, 4WD Sport, 2WD).

 

bmw m5 f90 04.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.4 sekunde, do 200 km/h stiže za 11.1 sekundu, dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h (sa M Drivers Package-om je 305 km/h).

 

204135-bmw m5 f90 05.jpg

 

Naravno, deo M paketa čine i aero body kit, sportski podešeno oslanjanje, sportski izduvni sistem, alu točkovi od 19 inča, gume 275/40 R 19 i 285/40 R 19 (opciono će se nuditi i točkovi od 20 inča), kao i jače kočnice (opciono i karbon-keramičke kočnice).

 

bmw m5 f90 06.jpg

 

Što se tiče M5 Competition verzije, snaga je ovde 625KS i 750 Nm, ubrzanje do 100 km/h iznosi 3.3 sekunde, do 200 km/h stiže za 10.8 sekundi, a sa M Driver's Package-om takođe može do 305 km/h.

 

204141-bmw m5 f90 07.jpg

 

U paketu za M5 Competition su i crni prednji ''bubrezi'', gloss black detalji, crni M retrovizori, spojler na prtljažniku, modifikovani izduvni sistem i oslanjanje (auto je niži 7 mm), unapređeno upravljanje, novi alu točkovi od 20 inča, par novih detalja za unutrašnjost...

 

204140-bmw m5 f90 08.jpg

 

Standardni M5 u Nemačkoj košta 120.900 evra, dok M5 Competition tamo ima cenu od 129.900 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Restilizovani M5 / M5 Competition

 

Competition ima još čvršće vešanje i ''sedi'' 7mm niže od M5. Pogledajte i ostale detalje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda BMW M5 Touring

 

bmw m5 karavan2021 2.jpg

 

BMW je pre nekoliko dana predstavio restilizovani M5 u limuzinskoj verziji, a u međuvremenu su se pojavili nezvanični renderi koji pokazuju kako bi mogla da izgleda njegova karavanska verzija M5 Touring. Ipak, ovo je samo ideja jednog nezavisnog dizajnera jer kako stvari sada stoje u BMW-u ipak ne planiraju da ponude M5 Touring.

 

bmw m5 karavan2021.jpg

 

Kada bi postao realnost, BMW M5 Touring bi pod haubom imao 4.4 V8 M TwinPower Turbo motor, i to sa snagom od 600KS i 750 Nm odnosno 625KS i 750 Nm u Competition izdanju. U paketu bi se našao i osmostepeni M Steptronic, pogon na sva četiri točka, aero body kit, sportski podešeno oslanjanje, sportski izduvni sistem, alu točkovi od 19 inča, kao i jače kočnice.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen BMW M5 CS

 

204315-bmw m5 cs01.jpg

 

BMW je nedavno predstavio obnovljeni M5 koja će i dalje imati 600KS, odnosno 625KS u Competiton verziji (menjač je osmostepeni M Steptronic a pogon na sva četiri točka sa nekoliko M xDrive modova), ali kasnije postiže i jača M5 CS varijanta. Jedan M5 CS je sada osvanuo u ovom videu, pri čemu konkretni primerak ima mat eksterijer, mat zlatne okvire prednjih ''bubrega'', srebrno-crne točkove, CS oznake na prednjim blatobranima, retrovizore od ugljeničnih vlakana i nešto agresivniji zadnji difuzor. U M5 CS paketu će se naći i modifikovani LSD diferencijal, doterano oslanjanje, keramičke kočnice i opcioni krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima. Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti digitalne instrumente, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran.

 

Pod haubom će i dalje biti 4.4 V8 M TwinPower Turbo motor, ali u M5 CS verziji sa nekih 640KS i 800 Nm obrtnog momenta. Takođe, M5 CS će biti i nešto lakši od običnog M5 modela, pa se očekuju i bolje performanse. Obični M5 sa 600KS od 0 do 100 km/h stiže za 3.4 sekunde (najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h, ali sa M Drivers Package-om je 305 km/h), M5 Competition sa 625KS do stotke ubrzava za 3.3 sekunde (sa M Driver's Package-om takođe može do 305 km/h), pa bi M5 CS sa 640KS trebalo da bude još bolji. BMW M5 CS će naravno biti i skuplji od slabijih M5 verzija i to za oko 20.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 5 i M5 sa M Performance elementima

 

205404-bmw 5 6.jpg

 

Nakon promocije obnovljene Serije 5 i sportskog M5, BMW je i za ove modele pripremio široku M Performance Parts ponudu koja podrazumeva atraktivne elemenata za eksterijer i enterijer.

 

bmw 5 5.jpg

 

Što se spoljašnjosti tiče, tu su BMW M Performance aerodinamičke komponente od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...),  BMW M Performance kućišta retrovizora, crni prednji ''bubrezi'', kao i BMW M Performance bočne trake.

 

bmw 5 4.jpg

 

Teba pomenuti i BMW M Performance točkove (do 20 inča, u više raspoloživih boja), kao i BMW M Performance izduvni sistem.

 

bmw 5 3.jpg

 

U enterijeru su BMW M Performance sportski volan sa alkantarom i crvenim markerom na 12 sati, kontrastni šavovi, sportske pedale od nerđajućeg čelika, posebne patosnice...

 

205408-bmw m5 2.jpg bmw m5 1.jpg

 

Za BMW M5 Competition su predviđeni i M Performance kočnice, M Performance sportsko oslanjanje, komplet mat M Performance točkova od 20 inča, kao i novi detalji za enterijer (uključujući i nove elemente od ugljeničnih vlakana).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restilizovana BMW Serija 5 stigla u Srbiju

 

7501254425f2280fd8157e980659368_v4_big.j

 

Nakon nedavno održane svetske premijere, restilizovana ''petica'' dostupna je i kupcima u Srbiji. Ova popularna poslovna limuzina je jedan od najprodavanijih BMW modela na našem tržištu. Restilizovanu ''peticu'' krasi unapređen spoljašnji dizajn, dodatno pojačan osećaj luksuza u enterijeru, veća efikasnost i dinamičnost zahvaljujući elektrifikaciji pogonskog sistema i inovacije u oblastima asistencije vozaču, upravljanju i povezivosti sa smartfon uređajima.

 

Foto: Delta motors

 

Pored benzinskog i dizel agregata, BMW Serije 5 je dostupan i kao ''plug-in'' hibrid za koji je obezbeđena državna subvencija pri kupovinu u iznosu od 3.500€, kao i popust prilikom registracije vozila.

Osveženi model karakteriše novi dizajn rešetke hladnjaka, koja je sada i šira i viša. Tu su i novi LED farovi sa tanjim konturama, dok funkciju zaštite od zaslepljivanja obavlja matrix tehnologija. BMW Laserlight je sada dostupan kao opcija za sve varijante ovog modela, sa dugim svetlima dometa do 650 m.

 

Foto: Delta motors

 

Na zadnjem delu novi element, koji sada imaju sve verzije modela, čine dve trapezoidne izduvne cevi. Dodate su nove boje karoserije i BMW individual boje, M Sport paket sa novim i ''mišićavim'' dizajnerskim karakteristikama kao što su novi usmerivači vazduha.

 

Foto: BMW promo

 

U vrhu ponude je BMW M550i xDrive Sedan sa 4.4 V8 motorom od 530 KS, dok je na našem tržištu najpopularniji model BMW 520d xDrive sa dvolitarskim dizel agregatom koji isporučuje 190 KS. Opcione M Sport kočnice su dostupne za poručivanje i u crvenoj boji. Novi točkovi su izrađeni od lakih legura i dostupni u verzijama od 18 do 20 inča, dok su kao opcija po prvi put u ponudi 20-inčni BMW točkovi ''Individual Air performance'' sa poboljšanom aerodinamikom i smanjenom težinom.

 

Foto: BMW promo

 

Dizajn enterijera ima usavršene detalje, kao što su opcioni 12.3-inčni kontrolni ekran (10.25-inčni kontrolni displej sada je deo standardne opreme), automatska klima i sportski kožni volan sa preuređenim multifunkcijskim tasterima. Kontrole na centralnoj konzoli sada su u crnoj boji visokog sjaja, dok je enterijer moguće poručiti u novoj perforiranoj varijanti Sensatec ili opcionalno sa kožom Dakota, ili ekskluzivnom Nappa kožom. Comfort sedišta su dostupna kao opcija, a moguće je poručiti i nova M multifunkcionalna sedišta.

 

Foto: BMW promo

 

BMW Serije 5 M Sport Edition kao specijalna verzija BMW Serije 5 Sedan i Serije 5 Touring, dostupna je od lansiranja u ograničenom broju od 1.000 jedinica; uključuju paket M Sport, metalik boju Donington Grey (prethodno dostupnu samo za BMW M modele) i ekskluzivne, 20-inčne BMW Individual točkove sa Air Performance dizajnom u dve boje. ''Plug-in'' hibridni asortiman proširen je na pet modela BMW Serije 5, a najnovija generacija BMW eDrive tehnologije dostupna je sada i za BMW Serije 5 Touring. Uvedena je nova tehnologija ''blagog'' hibrida od 48V za sve četvorocilindrične i šestocilindrične motore, koja obezbeđuje brži odziv i bolje ubrzanje, veću efikasnost, kao i unapređen rad automatske start/stop funkcije zahvaljujući starter-generatoru snage od 8 kW/11 KS.

 

Foto: BMW promo

 

Novi BMW Serije 5 poseduje unapređenu BMW TwinPower Turbo tehnologiju kod četvorocilindričnih i šestocolindričnih benzinskih motora sa optimizovanim ubrizgavanjem benzina, a svi dizel motori sada su sa dvostepenim turbo-punjenjem. Sve varijante modela sa četiri i šest cilindara zadovoljavaju Euro 6d standard.

 

Foto: BMW promo

 

Novi sistemi asistencije vozaču i proširene funkcije utabali su put autonomnoj vožnji - upozorenje o napuštanju trake - deo opcionalnog sistema Driving Asisstant - sada poseduje i funkciju vraćanja u saobraćajnu traku. Dodatno, 3D vizualizacija okoline prikazuje saobraćajne situacije i moguće intervencije sistema za pomoć vozaču na instrument tabli, a tu je i opcionalno dostupan Parking Asisstant dodatnom funkcijom asistencije za vožnju unazad. BMW operativni sistem 7 je kod novog modela BMW Serije 5 deo standardne opreme i nudi mnoštvo potencijalnih novih aplikacija i mogućnosti povezivanja, kao i proširenu personalizaciju. Što se tiče integracije smartfona, sada je standardno u ponudi i Android Auto (pored Apple CarPlay).

 

PR Saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu električni BMW Serije 5

 

205693-bmw i5.jpg

 

BMW će u narednih nekoliko godina predstaviti više novih modela, među njima i novu generaciju Serije 5. Iz te kompanije stižu najave da će nova Serija 5 biti dostupna sa benzinskim i dizel motorima, u plug-in hybrid varijanti i u potpuno električnoj verziji, sve kao deo njihovih planova da do 2023. godine predstave 25 elektrifikovanih modela. Takođe, u planu im je da do 2030. godine bar za trećinu smanje CO2 emisiju po automobilu. U BMW-u ističu da u narednih 10 godina nameravaju da proizvedu više od sedam miliona elektrifikovanih vozila, od čega će dve trećine biti potpuno električni. Za sada nema detalja o električnoj Seriji 5, ali se očekuje da bi tu mogao da bude primenjen pogon koji ima nedavno predstavljeni iX3 (286KS i 400 Nm, sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija od 80 kWh autonomija iznosi 460 km). Električna Serija 5 bi mogla da ponese naziv i5, a dobiće i zmenjeni prednji deo kako bi se razlikovala od običnih varijanti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plug-in hibridni BMW 545e

 

bmw 545e 2020 03.jpg

 

Restilizovana Serija 5 (G30 LCI) je premijeru imala krajem maja, kada je BMW predstavio obnovljenu ponudu standardne ''petice'', a nedugo nakon toga je svetlost dana ugledao i doterani M5. U međuvremenu, BMW je saopštio i specifikacije za plug-in hibridnu verziju 545e, kod koje imamo kombinaciju 3.0 šestocilindričnog turbo benzinca, elektromotora i 12 kWh baterija.

 

bmw 545e 2020 02.jpg

 

Kombinovana snaga iznosi 394KS i 600 Nm obrtnog momenta, dok ubrzanje od 0 100 km/h traje 4.7 sekundi (najveća brzina je ograničena na 250 km/h). Takođe, moguća je i vožnja samo u elektro modu, i to do 53 km.

 

bmw 545e 2020 01.jpg

 

Pomenuta restilizacija je Seriji 5 inače donela promene na prednjim svetlima (standard su adaptivna LED svetla), još izraženijim prednjim ''bubrezima'', kao i branicima i grafici zadnjih svetala. Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti BMW-ov iDrive 7 infotainment sistem sa 12.3-inčnim ekranom, pa Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-ičnu digitalnu instrument tablu. Na kraju, u gami su između ostalog i hibridne verzije BMW 530e i 530e xDrive, sa 2,0 litarskim benzincem i elektromotorom, uz 8-stepeni automatski menjač. Kombinovana snaga ovde iznosi 288KS i 420 Nm obrtnog momenta, a pored limuzine dostupna je i karavanska Touring varijanta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BMW M5 sa 1.000KS?

 

bmw m5 2025.jpg

 

Već se pričalo o tome da će sledeća generacija BMW-a Serije 5 (očekuje se tokom 2023. godine) biti dostupna sa benzinskim i dizel motorima, u plug-in hybrid i u potpuno električnoj verziji (možda sa oznakom BMW i5). U međuvremenu, pojedini mediji pišu da će i potpuno novi M5 takođe biti dostupan u plug-in hybrid i u električnoj varijanti.

Novi M5 plug-in hybrid bi trebalo da kombinuje V8 turbo benzinac i elektromotor, sa ukupno 750KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Više pažnje ipak privlači najava o električnom M5 (navodno se očekuje 2024. ili 2025. godine), i to sa tri elektromotora (dva pozadi i jedan napred) i baterijama od 135 kWh. Ukupna snaga će iznositi 1.000KS, ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati manje od 3 sekunde, a imaće autonomiju od oko 700 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2020. BMW M550i

 

Najjača verzija pre ulaska u teritoriju M5, jer ovde 4.4 B8 BiTurbo ima 530 konja. Dakle, ovakva Serija 5 ''M package'' je najbliža punom M modelu što se može biti, i 20 hiljada evra jeftinija od M5.

Tu je i vožnja po Autobanu sa nažalost fabričkim ograničenjem na 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restilizovan produženi BMW Serije 5 za Kinu

 

bmw lci kina02.jpg

 

BMW je pre nekoliko meseci prikazao obnovljenu Seriju 5 Sedan i Touring (zatim se pojavio i doterani M5), dok je sada na red došla i produžena varijanta za Kinu (G38 LCI). Promocija ovog automobila će se održati kasnije ovog meseca na sajmu automobila u Pekingu, dok će prodaja startovati ubrzo nakon toga.

 

bmw lci kina01.jpg

 

Ovakva Serija 5 ima za 13.3 cm duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na regularnu limuzinsku verziju, što će naravno najviše osetiti putnici na zadnjim sedištima. Restilizacija je donela promene na prednjim svetlima, još izraženijim prednjim ''bubrezima'', kao i branicima i grafici zadnjih svetala. Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti BMW-ov iDrive 7 infotainment sistem sa 12.3-inčnim ekranom, pa Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-ičnu digitalnu instrument tablu. Deo opreme čine i panoramski stakleni krov Skylounge, Professional entertainment centar pozadi, kao i ambijentalno osvetljenje sa 11 različitih modova osvetljenja. Jedna od verzija u ponudi je i BMW 535Le sa plug-in hybrid pogonom i 292KS. Za proizvodnju Serije 5 će se u Kini brinuti tamošnji Brilliance-BMW, a konkurisaće drugim produženim modelima koji se takođe prave u Kini (Audi A6L, Mercedes E-Class L).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW Serije 5

 

207260-ac-schnitzer 2020 04.jpg

 

U paketu su između ostalog aerodinamički elementi (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler), modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm), točkovi od 19 do 21 inča, doterani izduvni sistem, aluminijumske pedale i odmorište za nogu, kao i patosnice od velura.

 

207261-ac-schnitzer 2020 03.jpg

 

Posebno se ističu paketi za pojačanje motora, pa je tako M550 xDrive pojačan sa 530KS i 750 Nm na 620KS i 840 Nm, dok 540i umesto 333KS i 450 Nm ima 400KS i 540 Nm obrtnog momenta.

 

207263-ac-schnitzer 2020 02.jpg

 

U najavi je i paket za pojačanje dizelskih verzija 530d i 540d.

 

207262-ac-schnitzer 2020 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: BMW Serije 5

 

Nova BMW petica stigla nam je na test sa dizelašem od 190 konja, 8-stepenim automatikom i xDrive pognom na sve točkove:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Evolve BMW M5 F90

 

4.4 V8 BiTurbo sa okruglo 1.000 konja (600 je auto imao fabrički), i 1.300 Nm (750 je bila fabrika). Koliko takav skok ova dva parametra znači za performanse na putu?

Mnooogo, pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom BMW-a 540i xDrive

 

Na sve točkove ide 333KS/450Nm koje pravi 3.0 redni šestak:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Power BMW M5 Hurricane RR sa 900KS

 

G-Power-G5M 03.jpg

 

G-Power nastavlja da izbacuje nove modifikovane verzije BMW-a M5 (F90), nakon što je još ranije već ponudio pakete sa 700KS, 750KS, 800KS i 840KS.

 

G-Power-G5M 02.jpg

 

Sada je 4.4 twin-turbo V8 motor pojačan na svih 900KS i (ograničenih) 1.050 Nm obrtnog momenta (modifikovani turbo punjači, reprogramirana ECU jedinica, novi izduvni sistem...) pa ubrzanje od 0 do 100 km/h sada iznosi oko 2.5 sekundi dok je najveća brzina ograničena na 350 km/h.

 

G-Power-G5M 01.jpg

 

Za zaustavljanje se brine pojačani kočioni sistem, a u paketu su i doterano oslanjanje i modifikovana transmisija, GP Venturi hauba od ugljeničnih vlakana, kao i točkovi od 21 inča i Michelin gume (285/30 i 295/30).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M5 CS još nije u prodaji, ali neko već prodaje njegove delove

 

bmw m5 cs 2021 02.jpg

 

Društvenim mrežama se širi oglas za pojedine delove navodno sa BMW-a M5 CS. Stvar postaje zanimljiva kada kažemo da bi proizvodnja ovog modela trebalo da krene tek u martu sledeće godine, saznaje Bimmer Post. U ponudi će se zadržati svega godinu dana, što će mu obezbediti kolekcionarski status, baš kao u slučaju M2 i M4 u CS verziji.

 

bmw m5 cs 2021 01.jpg

 

Automobil zadržava pogon sa 625 KS od Competition verzije, ali će zato imati puno više ugljeničnih vlakana. Unutra su posebna sedišta, dok će spolja u oči upadati posebni naplaci. Takođe, navodno je i krov napravljen od kompozita. Ako želite da svoj M5 oplemenite takvim dodacima, iste možete kupiti već sada. U Poljskoj je osvanuo oglas za delove, a navodno su skinuti s prototipa. Prodavac kaže da pasuju na postojeći M5, a neke će začuditi što je prednja armatura u alkantari u stvari sa starog M5. Za sve ove komponente potrebno je izdvojiti nešto više od 10.600 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...