tantor 0 Posted June 16, 2014 Dakle, pocelo je pre 2 nedelje, tako sto se auto ugasio u toku voznje. Onda par dana sve ok. Sledeci put mi se desi da pri ubrazavnju,i prebacivanju iz druge u trecu dodam gas i auto ne reaguje 2 sekunde. Tek nakon 2 sekunde odreaguje. Onda je pocelo to isto i u drugoj brzini da se desava. Napominjem da to nije konstantno. Nekad ide skroz ok, a nekad se sve ovo sto sam napisao. Svo to vreme se auto ugasi kad recimo stajem na semafor i pritisnem kvacilo da pristanem, ali ne uvek...samo ponekad. Obrtomer samo padne na nulu. Auto se pali bez problema. Primetna je i veca potrosnja goriva 11.4L sa ukljucenom klimom (gradska voznja). U medjuvremenu se upali lampica za DPF....Ista lampica mi se i ranije palila, ali sam to resavao izlaskom na auto put, i 10min voznjim preko 2000 obrtaja. Sada to nije slucaj. Jel moguce da sve ovo zeza zacepljeni DPF? par dana nakon toga mi se upali lapmica CHANGE ENGINE OIL. Ima li to ikakve veze sa svim ovim? Ulje menjano redovno i pre nekih 5-6000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
tantor 0 Posted June 17, 2014 update: jutros mi se ugasila lampica za DPF. pretpostavljam da je uradjeno auto ciscenje filtera, ali i dalje stuca auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 17, 2014 Vozi se od NBG do Šimanovaca gore-dole na 3000 obrataja (svejedno u kojoj brzini) sve dok se stanje ne vrati na normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted June 17, 2014 Ma zajebi ti takav auto kome treba da titras. Skini taj dpf, ukloni i softverski i vozi se kao covek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 17, 2014 Ma da... zajebi i to što se troše gume... skini gume pa vozi na felnama Quote Share this post Link to post Share on other sites
tantor 0 Posted June 17, 2014 vec sam radio tu voznju vise puta da bi regenerisao filter. Pocelo je sve cesce i cesce da se pali lampica. Ako je momenat za zamenu filtera, pre cu ga odstraniti i remapirati nego da kupujem novi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 17, 2014 Naravno da pre svega moraš zakačiti dijagnostiku pa videti o čemu se konkretno radi. Da li je uopšte DPF ili se radi o nečemu drugom. AKo je do DPF-a onda videti da li je za zamenu ili prosto nije radio rgeneraciju toliko dugo da mu je sada potrebno neko vreme da se povrati u neko "radno" stanje tj. zapušenost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tantor 0 Posted June 17, 2014 naravno. cetvrtak mi je zakazan pa cemo videti. ne radim nista na svoju ruku Quote Share this post Link to post Share on other sites
tantor 0 Posted June 17, 2014 Vise se ne gasi, vuce kako treba, potrosnja se smanjuje. Definitivno je dpf u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
tantor 0 Posted June 20, 2014 Sredjivanje dpf-a i egr-a uradjena, sad radi kao sat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezilija 0 Posted June 21, 2014 Jesi li dijagnostikom ponistio gresku "Change oil" tj. resetovao broj regeneracija ili sta vec ,ili si bas zamenio ulje i uradio opet taj reset?Posto je i meni juce izbacilo da menjam ulje, a menjano pre 3000km. Naravno majstor je izgleda samo tad resetovao servisni interval, a interval zamene ulja i broj regeneracija DPF-a na novom ulju nije ni pipnuo u racunaru i eto problema bez potrebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tantor 0 Posted June 21, 2014 Resetovali su racunar/brojac samo. Nisam menjao ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
tantor 0 Posted June 21, 2014 Danas je opet poceo da stuca i gasi se. Ne toliko cesto kao onda, ali se opet desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted June 21, 2014 Ja sam za čupanje dpf-a barem dok ne pooštre kod nas proveru gasova Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted June 21, 2014 I blokiranje egr-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted June 21, 2014 (edited) To mu dođe kao pranje kola nakon kupovine- podrazumeva se Čim uhvatim vremena zaviriću u klapnu gasa kod mene. Sa otvorenim egr-om je bila onako srednje napunjena ugljem, baš me zanima kakva je sada Edited June 21, 2014 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted June 21, 2014 Ja nikako da pogledam, nemogu sa kinezima da je odvijem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 22, 2014 Da li si bio na dijagnostici? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted June 22, 2014 Ja nikako da pogledam, nemogu sa kinezima da je odvijem Ja jedne polomio i sa drugima imam više sreće Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted June 22, 2014 Da li si bio na dijagnostici?Ja? Sto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 22, 2014 Da ti. Udarila ti ženidba u vuGla Mislim na čoveka koji ima problem i čija je tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted June 22, 2014 Hahaha, ma forum se oko mene vrti Quote Share this post Link to post Share on other sites
tantor 0 Posted June 22, 2014 U servisu su ga valjda kacili na dijagnostiku kad su radili egr i dpf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 22, 2014 Kad si rekao da su "sređeni" DPF i EGR šta je to tačno podrazumevalo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tantor 0 Posted June 23, 2014 koliko sam ja shvatio (laicki) ciscenje EGR-a i nasilna regeneracija DPF-a Quote Share this post Link to post Share on other sites